هر خانمی دوست دارد کیف و کفشی را انتخاب کند که با هم ست باشد و با این انتخاب خود در نزد دیگران جذاب ترین به نظر برسد و از هر نظر شیک باشد. از طرفی برای خرید ست کیف و کفش چالش هایی برای هر خانم وجود دارد و یکی از این چالش ها این است که بتواند کیف و کفش واقعا ست و یکدست را پیدا کند پس ما خیلی زود فهمیدیم خانم های این سرزمین این دغدغه را دارند و توسط کارشناسان خانم مد و پوشاک تیم حرفه ای سایت یام بهترین ست های کیف و کفش را برای شما انتخاب کردیم تا بتوانید با این خرید بیشترین حس رضایت را داشته باشید.

وقتی کیف و کفشت ست باشه و وقتی اونو در مهمانی یا جشن ها بپوشی و دیگران رو به وجد بیاری احساس ارزشمندی بیشتری می کنی و از نظر روانشناسی باعث میشه تا بتونی به خواسته های خودت با توان بیشتری فکر کنی و خیلی زود به اون ها برسی و سایت یام به شما کمک میکنه تا این احساس با پیشنهاد و معرفی شیک ترین و زیباترین ست های کیف و کفش قابل دستیابی باشه.

توصیه سایت یام

نکات مهم در خرید ست کیف و کفش

ست بودن : منظور از ست بودن این است که کیف و کفشی که شما انتخاب می کنید توسط فروشنده سر هم نشده باشد و از نظر مدل و طرح واقعا ست باشد البته در سایت یام به این موضوع توجه شده و فقط محصولاتی را انتخاب کردیم که واقعا از نظر ظاهری ست باشن و توسط برند های معتبر تولید شده باشند.

ابعاد ست : کفش را قطعا می توانید بر اساس سایز پا انتخاب کنید اما در زمان خرید ست کیف و کفش زنانه به این نکته توجه کنید که از نظر ابعاد کیف هم در دستان یا در کنار شما خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک نباشد و شما با آن احساس راحتی کنید البته برای این مورد هم کارشناسان سایت یام محصولات را یک به یک بررسی و انتخاب کرده اند.

رنگ ست : درست است که کیف و کفشی را که انتخاب می کنیم باید باهم ست باشد اما در زمان خرید به این نکته توجه بکنید که ست کیف و کفش با لباس شما هم همخوانی داشته باشند و خیلی در تضاد نباشند چون بلاخره قرار است شما این دو را در کنار مانتو و شلوار خود هم همراه داشته باشید.

مدل کیف : برای خرید ست کیف و کفش به مدل کیف هم توجه کنید که آیا دسته اش به صورت زنجیری است یا نه و یا مثلا قفل کیفش چجوری است آیا قفل ایمن و مطمئنی دارد یا یک قفل ساده و معمولی است.

کیف کوچک همراه : در زمان انتخاب ست به این مورد دقت کنید که آیا کیفی که در ست در نظر گرفته شده است درونش هم کیف پول یا کیف کوچک را به همراه دارد یا خیر صرفا یک کیف بزرگ برای قرار دادن وسائل است.

نوع مجلس : برای مجالس ترحیم شما نمی توانید از کیف های سفید و رنگ روشن استفاده کنید نه اینکه ممنوع باشد در واقع عرف نیست اما برای مجالس جشن شما می توانید از کیف مشکی یا سیاه و یا رنگ های تیره استفاده کنید و این موضوع هیچگونه تضادی با مراسم ندارد پس بهتر است قبل از خرید دقت کنید قرار است به چه مراسمی بروید.

قیمت ست کیف و کفش زنانه

قیمت کیف و کفش بستگی به نوع برندی دارد که آن ست را تولید کرده است اما اگر خیلی برند باز هستید یعنی حتما کالای اورجینال و درجه یک میپوشید باید به شما بگوییم از ست هایی خریداری کنید که توسط برند های معتبر تولید شده است چون برخی از برند ها هستند خیلی تبلیغات دارند اما چندان معتبر و با کیفیت نیستند خوشبختانه این محصولات در سایت یام جایی ندارند.

خرید اینترنتی ست کیف و کفش زنانه

یکی از دغدغه هایی که خانم ها دارند این است که ما کیف را از نزدیک ندیده ایم چطور به آن اعتماد کنیم و آن را خریداری کنیم خب این موضوع خیلی جای نگرانی ندارند چون تمام محصولات ما توسط خانم های با سلیقه تست و بررسی شده است و شما می توانید با خیال کاملا راحت به انتخاب و سلیقه خانم های کارشناس سایت یام اعتماد کنید و محصولات موجود در سایت را به دقت از نظر سلیقه خود تطبیق دهید و محصولی را برای خودتان انتخاب کنید.

این محصولات و راهنمای آن روزانه بررسی و در صورت نیاز مجدد رتبه بندی می شوند ، محصولات بالا از نظر تیم کارشناسی یام بهترین هستند اما اگر به دلایل سلیقه ای از آن ها خوشتان نیامد گزینه های دیگری را می توانید در بخش زیر انتخاب نمائید.

شاید شما به دنبال ست کیف و کفش زنانه باهم نباشید و صرفا بخواهید کیف مجلسی زنانه برای خودتان یا همسرتان خریداری کنید که در این زمان هم جای نگرانی نیست چون سایت یام به عنوان مرجعی برای پیشنهاداتی معرکه شما را تنها نگذاشته است و برای خرید کیف مجلسی زنانه گزینه هایی را برای شما آماده کرده است که کافی است با نگاه کردن به آن برای خرید اینترنتی همین حالا اقدام کنید شک نداریم مدل هایی که توسط تیم ما انتخاب شده است می تواند نگاه شما را جذب خودش کند.

New title

5/5 - (167 امتیاز)