در زمان های قدیم برای اینکه ما در زمان کودکی مان غذا بخوریم روی زمین میگذاشتنمان و بشقاب را جلوی ما میگذاشتن و تنها کلمه محبت آمیزی که به ما میگفتند این بود : بخور بچه. اما الان شرایط عوض شده است و بچه ها را با امکانات بهتری پرورش میدهند و این برای کیفیت زندگی آن ها تاثیر خوبی خواهد گذاشت. یکی از وسائلی که از نظر خیلی ها برای غذا خوردن کودک کمک میکند صندلی غذا خوری کودک است که شما میتوانید با خرید یک صندلی شیک و زیبا برای بچه هیجان ایجاد کنید و همچنین شاید نشستن روی آن صندلی به بچه انگیزه غذا خوردن بیشتر را بدهد و همچنین بچه خیلی نتواند خرابکاری کند و غذا را به فرش و مبل بمالد. به همین فواید آشکاری که خدمتتان اعلام کردیم ما تصمیم گرفتیم به معرفی بهترین صندلی های غذاخوری کودک موجود بپردازیم و برای شما بر اساس سلیقه تان گلچین نماییم.

باید سعی کنی اعتماد به نفس و عزت نفس فرزندت رو از همین الان بسازی و با بعضی چیزا مثل صندلی غذاخوری کودک به فرزندت ثابت میکنی که با ارزشه و مثل تو یک صندلی مجلل برای غذا خوردن داره و همچنین واقعا کاربردیه که تو میتونی با هزینه بسیار اندکی این فرصت طلایی رو از دست ندی.

توصیه کلیدی تیم یام

نکاتی لازم برای خرید صندلی غذاخوری کودک

امنیت صندلی : یکی از مهم ترین فاکتور هایی که در خرید صندلی باید توجه کنید امنیت آن است متاسفانه بسیاری از خانواده ها صرفا دنبال خرید کالای ارزان تر هستند و به همین دلیل از کیفیت کالا غافل میشوند اما ما به شما توصیه میکنیم سعی کنید صندلی غذایی را برای کودک دلبندتان بگیرید که احتمال افتادن و شکستگی زود هنگام در زمانی که کودک ورجه و وورجه میکند نداشته باشد. محصولاتی که ما معرفی میکنیم از این نظر مورد بررسی و تایید قرار گرفته اند.یکی از فاکتور های مهم کمربند ایمنی است که در ادامه اشاره میشود.

افزایش اعتماد به نفس کودک : شاید این در ابتدا این مورد عجیب باشد اما آن را مطرح میکنیم. منظور از حس بزرگی این است که کودک وقتی در کنار پدر و مادرش یک صندلی دارد که حس برابری و بزرگی در کنار آنها دارد میتواند انرژی خوبی بگیرد و با اعتماد به نفس از همان سنین کودکی بزرگ شود. توجه داشته باشید اعتماد به نفسی که کودک تا سن 5-6 سالگی دریافت میکند نقش بسیار موثری در تعیین سرنوشت او خواهد داشت و یک صندلی غذاخوری میتواند در این موضوع موثر باشد!

قابلیت تنظیم ارتفاع : در صندلی های غذا خوری با کیفیت و حرفه ای کودک قابلیت تنظیم ارتفاع میسر است و شما میتوانید برابر با میز خانه خود یا میز رستوران ارتفاع میز غذاخوری فرزندتان را تنظیم کنید و حس و لذت غذا خوردن با همدیگر را تجربه کنید.

قابلیت جدا شدن سینی : یکی از ویژگی های که برخی از صندلی های غذا خوری دارند این است که شما میتوانید هرزمان که خواستید قسمت سینی صندلی غذاخوری را جدا کنید و آن را به راحتی بعد از صرف غذای کودک بشورید یا در ماشین ظرفشویی در کنار ظرف های خودتان بگذارید.جالب اینجاست بدانید برخی از صندلی ها دارای چند مدل سینی هستند که شما میتوانید برای کارهای مختلفی چون بازی و یا خمیر بازی برای کودک بگذارید و روی آن بازی کند و فرش و موکت و مبل را کثیف نکند.

قسمت نشیمن : به هرصورت کودک قرار است مدت زیادی در طول کودکی اش روی صندلی غذاخوری خود بنشیند و باید به قسمت نشیمن توجه کنید تا ببینید آیا به نحو درستی طراحی شده است و اصلا نشیمن گاه آن دارای بخش نرم و اسفنجی است یا نه ، نه اینکه حتما باید بالشتک داشته باشد اما اگر داشته باشد شاید بهتر باشد . البته برخی از شرکت ها پلاستیک را جوری طراحی میکنند که بچه همیشه راحت باشد.

جنس صندلی : معمولا صندلی ها غذاخوری کودک از جنس پلاستیک هستند و خیلی کم پیش می آید جنس های دیگری چون فلز باشد دلیل اصلی آن هم این است خانواده باید راحت بتوانند این صندلی را هرجا بخواهند جابجا کنند و نباید محدودیتی داشته باشد و یا سنگینی کند.

کمربند ایمنی : اگرچه کودک در این سن خیلی توان تکان دادن را ندارد اما پیش آمده برخی از کودکان خود را به جلو پرت کرده اند و برای همین ترجیحا صندلی های غذاخوری کودک دارای کمربند ایمنی از اطمینان بیشتری برخوردار است.

ابعاد صندلی : این صندلی را کجا میخواهید قرار دهید ؟ اینکه چقدر فضا میگیرد برای شما مخصوصا وقتی میخواهید آن را در آشپزخانه بگذارید مهم است یا شاید هم بخواهید در صندوق عقب ماشین جا کنید و  توجه به ابعاد در آینده برای حمل و نقل و جابجایی به شما اطمینان کافی را میدهد. اگر از نظر اینکه این صندلی ها را کجا بگذارید نگران هستید و جایی برای انبار کردن آن ندارید توصیه میکنیم صندلی های غذاخوری تاشو خریداری کنید و به راحتی میتوانید با تا کردن آن هرجایی جا دهید.

قابلیت تا شوندگی : برخی از صندلی های غذا خوری جدید به نحوی طراحی شده اند که شما بتوانید خیلی راحت آن را تا کنید و هرجا دوست داشتید بگذارید ما به این مورد در مورد قبل اشاره کردیم.فقط وقتی صندلی را باز میکنید و برای کودک آماده میکنید دقت کنید یک وقت در نرود و وقتی کودک نشست جمع نشود برای این منظور میتوانید از قفلی که برای قفل شدن قابلیت جمع شوندگی رو خود صندلی است استفاده کنید.

رده سنی : باتوجه به اینکه کودکان وزن و رده سنی مختلفی دارند تولید کنندگان زیادی در هنگام خرید در صفحه محصول اطلاعاتی در رابطه با رده سنی که کودک میتواند از یک صندلی غذاخوری استفاده کند  درج شده است که میتوانید بر اساس آن تصمیم بگیرید.

وزن صندلی : وزن صندلی باید جوری باشد که شما به عنوان پدر یا مادر خانواده بتوانید به راحتی در هر زمان آن را جابجا کنید اگر خیلی سنگین باشد اذیت میشوید چون این کالایی است که قرار است هرروز شما آن را جابجا کنید و موقع نهار برای بچه استفاده کنید.برخی از مدل های پیشرفته صندلی غذای کودک دارای چرخ هستند تا شما بتوانید خیلی راحت آن را روی زمین راه ببرید.

وزن قابل تحمل : این صندلی ها دارای یک آستانه تحمل وزنی هستند که به طور روتین برای کودکان آن سن مورد نظر است اما اگر کودک شما وزن زیادی دارد حتما هنگام خرید به این فاکتور در بخش مشخصات کالایی که میخواهید در نهایت خرید کنید توجه کافی داشته باشید.

جای پا : صندلی های غذاخوری کودک دارای جای پا برای کودکان هم راحت تر است هم امنیت بیشتری برقرار میکند چون بخشی از وزن کودک روی آن قرار میگیرد.

قیمت صندلی غذاخوری کودک : قیمت این وسیله خوشبختانه متنوع است یعنی شما با هر بودجه ای میتوانید از آن خریداری کنید و خیلی نگران اینکه کالایی با پول شما موجود نباشد ، نباشید.

برند های معروف تولید کننده صندلی غذاخوری کودک

برند های زیادی در ایران و خارج این محصول را تولید میکنند که به شما توصیه میکنیم در کنار مشخصات کالا نیم نگاهی به برند هایی که مطرح تر هستند توجه داشته باشید چون تجربه نشان داده معمولا برند های معروف جنس ضعیف تولید نمیکنند. از میان این برند ها میتوانیم به نام هایی چون زویی , دلیجان , جیکل , جویی ، سامر ،ایکیا ، گراکو ، ماما لاو ، ببکو ، پگ پرگو ، نیوناتو ، هاوک ، جین ، کم ، بیبی موو ، بی کول ، کونکورد ، کاپلا ، بوون اشاره کرد.

انواع صندلی های چرخدار موجود در بازار

معمولی : این نوع صندلی ها قیمت مناسبی دارند و شما میتوانید به راحتی ارتفاع را تنظیم کنید و همچنین دارای پشتی مناسبی برای کودک عزیزتان میباشد.معمولا کالاهایی در این رنج قیمت قابلیت تاشدن را به شما نمیدهد و یک کالای ثابت است که همیشه باید یک فضای خالی در گوشه اتاق برای آن در نظر بگیرید.نکته قابل توجه برای این صندلی ها این است که کمتر دچار آسیب میشود و از مقاومت بالایی برخوردار است.

جمع شونده : یکی از صندلی های پرطرفدار بازار است که قیمتی بالاتر از صندلی های معمولی دارد . علاوه بر ویژگی های صندلی های معمولی شما میتوانید سینی های آنها را در بیاورید و چندین سینی دارند.

پیشرفته : این صندلی ها یک جور صندلی چند منظوره هستند که شما میتوانید هم به عنوان میز کاربردی کودک استفاده کنید و هم به عنوان میز غذا خوری و همچنین کودک میتوان روی آن ها نقاشی بکشد یا خمیر بازی کند و هرکاری که یک میز را نیاز داشته باشد از این وسیله بهره مند شود.

ویدیو آنباکسینگ صندلی غذاخوری کودک

میز های غذای خوری کودک مختلفی را مشاهده کردیم و از میان این همه محصول بهترین را برای شما ردیف کردیم تا هم کار شما راحت باشد و بجای اینکه یک ساعت یا یک روز کامل دنبال محصول و مشخصات و ویژگی ها بگردید ما برای شما همه این توضیحات را فراهم کردیم تا با مطالعه این راهنمای خرید درجه یک در مدت 10 دقیقه بتوانید بهترین گزینه و ایده آل ترین صندلی غذاخوری کودک را انتخاب کنید.

1صندلی غذاخوری کودک ایکیا مدل ANTILOPبهترین از هر نظر 10
صندلی غذاخوری کودک ایکیا مدل ANTILOP

2صندلی غذاخوری کودک مدل Nobavخوش قیمت 10
صندلی غذاخوری کودک مدل Nobav

3صندلی غذاخوری کودک زویی مدل z110پیشنهاد حرفه ای 10
صندلی غذاخوری کودک زویی مدل z110

مشاهده محصولات بیشتر
این محصولات و راهنمای آن روزانه بررسی و در صورت نیاز مجدد رتبه بندی می شوند ، محصولات بالا از نظر تیم کارشناسی یام بهترین هستند اما اگر به دلایل سلیقه ای از آن ها خوشتان نیامد گزینه های دیگری را می توانید در بخش زیر انتخاب نمائید.

بعد از خرید و انتخاب یک صندلی غذا خوری خوب نوبت به آن میرسد که راهنمای محصولات دیگرمان را هم به شما نشان دهیم تا شاید بعد ها به کارتان بیاید ، ما پیشنهادی برای خود شما داریم آن هم مشاهده و بررسی راهنمای خرید میز سفری تاشو است که شاید هم ضروری تر خرید میز غذاخوری کودک باشد.

قیمت خرید صندلی غذاخوری کودک چقدر است ؟

در حال حاضر قیمت این صندلی ها از 200 هزار تومان شروع میشوند.

بهتری برند و مارک صندلی غذاخوری کودک چیست ؟

برای دیدن بهترین مدل صندلی غذاخوری کودک به سایت ما مراجعه کنید.

New title

صندلی غذاخوری کودک زویی کد Z110-6

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

صندلی غذاخوری کودک نگاتیو مدل B155

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

صندلی غذاخوری کودک مدل Noba360

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

صندلی غذاخوری کودک زویه مدل 1825

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

صندلی غذاخوری کودک زویی مدل z110

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

صندلی غذاخوری دلیجان مدل Stripe

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-1

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک مدل Z112-025

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

صندلی غذاخوری کودک مدل Nobav

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

صندلی غذاخوری کودک ایکیا مدل ANTILOP

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

صندلی غذاخوری کودک آذران تحریرات مدل 412

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

صندلی غذاخوری کودک هپی بیبی مدل c11

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

صندلی غذاخوری کودک زویی کد Z110-3

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

صندلی غذاخوری کودک زویی مدل شنل قرمزی

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-2

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

صندلی غذا خوری کودک جیکل مدل Modz-90

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

صندلی غذاخوری چیکو مدل Snack

جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید
5/5 - (376 امتیاز)