یکی از لوازم خانگی ضروری برای خانم ها ماشین ظرفشویی است که اغلب بعد از انتخاب یک ماشین لباسشویی به فکر خرید آن می افتند. شما با داشتن یک ماشین ظرفشویی با کیفیت می توانید ظرف های خود را خیلی سریع و بسیار تمیز بدون دخالت دست بشورید و در زمان خود صرفه جویی کنید و درواقع زمان خود را برای اموری مهم تر از ظرفشویی بگذارید.ماشین ظرفشویی هایی که امروزه در بازار وجود دارند ظرف ها را به بهترین نحو ممکن حتی بهتر از یک خانم خانه دار شست و شو می دهند و خشک می کنند و فقط شما کافی است آن ها را در کابینت خود بچینید و ما در سایت یام به شما کمک می کنیم در خرید ماشین ظرفشویی آگاهانه تر تصمیم گرفته و بهترین دستگاه ظرفشویی را برای انتخاب کنید.

زمان طلاست ، حیف نیست این وقتی که خداوند به شما داده در روز چیزی بین 1 الی 3 ساعت صرف شستن ظرف شود در صورتی که می تواند همین زمان برای تربیت و آموزش به کودکانتان که آنها هم هیچوقت این زمان و سن و سال کودکی شان بر نمیگردد شود ؟ یا این زمان با ارزش بهتر نیست صرف توسعه فردی خود شما با دیدن آموزش های مختلف گردد ؟ یک ماشین ظرفشویی با کیفیت خریداری کنید و با ارزش ترین دارای خود یعنی زمان را ذخیره کنید. نگران کیفیت شست و شوی ظرف ها با ماشین ظرفشویی نباشید چون سایت یام فقط ماشین ظرفشویی های درجه یک را به شما معرفی میکند و ظروف شما را برق می اندازند.

توصیه طلایی سایت یام

نکات برای انتخاب ماشین ظرفشویی در ادامه به شما اعلام شده است که می توانید از آن ها چشم پوشی کنید و مستقیم محصولات را در بخش پایین که بهترین ماشین ظرفشویی های موجود در بازار هستند و توسط متخصصان لوازم خانگی انتخاب شده است اما اگر تصمیم به خرید با آگاهی بهتر دارید حتما نکات را بررسی کنید.

نکات کلیدی در زمان خرید ماشین ظرفشویی

نوع ماشین ظرفشویی : منظور از نوع ماشین ظرفشویی این است که شما قرار است ماشین را در کجا بگذارید و برای چه جایی می خواهید استفاده کنید به طور کلی ماشین ظرفشویی ها در دو نوع ایستاده و رومیزی هستند که شما می توانید بر اساس نیاز خود و اینکه برای خانه یا آشپزخانه می خواهید تصمیم بگیرید.

ابعاد دستگاه : اگر فضای کافی به مانند یک فضای مورد نیاز برای ماشین لباسشویی ، برای ماشین ظرفشویی هم این فضا را دارید توصیه میکنیم از ماشین ظرفشویی ایستاده استفاده کنید اما در هنگام خرید حتما در بخش مشخصات به ابعاد ماشین ظرفشویی دقت کنید چون ممکن است قد ماشین لباسشویی کمی بلند تر از صفحه کابینت شما باشد و این موضوع کلا سیستم کابینت و دکور خانه شما را عوض خواهد کرد. ماشین ظرفشویی های رومیزی جا و فضای کمی را درگیر میکنند و برای آشپزخانه های کوچک مناسب تر است.

ظرفیت دستگاه : دستگاهی  که خریداری می کنید باید توجه کنید قادر به شست و شوی چه تعداد ظرفی است و این بر اساس نفر سنجیده می شود و شما می توانید بر اساس تعداد خانواده و مهمانانی که میگیرید تصمیم بگیرید که یک دستگاه 4 الی 15 نفره را انتخاب کنید.

تعداد سبد : انواع ماشین های شست و شوی ظرف دارای طبقه و سبد های مختلفی هستند که این موضوع به شما کمک می کند تا بتوانید ظرف های بیشتری را قرار دهید و یا با طبقه بندی بهتری ظرف ها بچینید.

امکانات جانبی : ماشین ظرفشویی های مدرن دارای ویژگی های اضافی و ویژه به جز شست و شوی ظرف دارند که می توانیم به مواردی مثل دکمه های لمسی  و صفحه نمایش تاچ ، تایمر و برنامه های مشخص قابل تنظیم برای شست و شو ، برنامه شست و شوی بهینه و اقتصادی ، سیستم شست و شوی بسیار سریع ، شستشوی ظروف با نصف ظرفیت دستگاه برای زمان هایی که ظرف های شما کمتر است ، شستشو با دمای بالا و آب گرم برای از بین بردن چربی و کثیفی ظروف خاص ، قابلیت شستشوی میوه و سبزی و صیفی جات ، بخارشویی ظروف ، برنامه پاک کنندگی آلودگی ظروف با کمک یو وی UV ، امکان اضافه کردن ظروف در حین شست و شو ، خشک کن ، شروع شست و شو با تاخیر ، اشاره کرد و شما در بخش مشخصات کالا در فروشگاه هایی که معرفی میکنیم می توانید متوجه شوید آیا این قابلیت ها را دارند یا نه.

وزن دستگاه : اگر چه این مورد خیلی مهم نیست چون قرار نیست شما دستگاه را هر روز و هفته جابجا کنید اما اگر قصد جابجایی بعد از خرید را خودتان در راه پله دارید باید به این نکته توجه کنید تا بدانید چند کارگر بگیرید البته برخی از فروشگاه هایی که در تیم ما عضو هستند تا طبقه دوم و سوم به شما خدمات حمل می دهند. برای ماشین ظرفشویی رومیزی شاید این نکته مهم باشد که صفحه کابینت شما توانایی نگه داری این ماشین را داشته باشد که در 99 درصد مواقع تمام صفحه کابینت ها این امکان را دارند.

مصرف برق و انرژی : یکی از نکات مهم در خرید ماشین ظرفشویی این است که مصرف برق دستگاه شما چقدر است و هر چقدر این مصرف دستگاه بهینه تر باشد منجر به این می شود که شما با خیال راحت تری بتوانید هربار دستگاه را روشن کنید چون برخی از خانم ها بعد از خرید دستگاه چون مصرف برق دستگاه بالاست یک روز در میان از آن استفاده میکنند و معمولا چون شام بین ساعت 9 الی 10 صرف می شود و قبل ساعت 11 می خواهند ظرف ها را بشورند و 8 الی 11 در اوج مصرف است با این موضوع و روشن کردن دستگاه چالش دارند. اما خبر خوب در انتها این است که دستگاه هایی که توسط تیم لوازم خانگی یام انتخاب می شود از نظر مصرف انرژی در رده بهینه و مناسب اعم از رده A و A++  هستند.

مصرف مایع و قرص شستشو : بعد از مصرف برق یکی از نگرانی خانم های خانه این است که هربار شستشو چه میزان قرص ماشین لباسشویی نیاز دارند و از نظر مبلغی چقدر می شود ، اگرچه تولید کنندگان ایرانی و خارجی اطلاعات دقیقی از این بابت ارائه نداده اند اما ما طبق بررسی های میدانی و دقیق می توانیم بگوییم خیال شما از این بابت راحت باشد که هزینه بسیار اندکی دارد که در مقابل زحمت و انرژی و زمان و مایع ظرفشویی که خود شما در شستشو با ظرف انجام می دهید بسیار بسیار ناچیز است.

صدای دستگاه : در زمان انتخاب و خرید ماشین ظرفشویی و لباسشویی یکی از نکاتی که باید کمی به آن توجه کنید صدای دستگاه است چون اگر بخواهید در ساعت خارج از اوج مصرف یعنی بعد 11 شب آن را روشن کنید اگر صدای آن زیاد باشد ممکن است آرامش خانه و اهل خانه شما را برهم بزند معمولا دستگاه های رومیزی صدای بیشتری به دلیل مکانیزم ساده تری که دارند احتمالا ایجاد میکنند و دستگاه هایی با برند های حرفه ای معمولا طوری طراحی شده اند که کمترین صدا ها را داشته باشند مانند آ ا گ و ال جی و بوش.

گارانتی ماشین ظرفشویی

اگرچه پیش زمینه ما در رابطه با گارانتی این است که گارانتی ها خیلی به تعهدات خود پایبند نیستند و یا گارانتی با کیفیتی به ما ارائه نمی شود اما ما در تیم یام توصیه میکنیم سعی کنید محصولی را انتخاب کنید که همین گارانتی دست و پا شکسته و ساده را داشته باشد و همین گارانتی ضعیف بهتر از نداشتن گارانتی است و اندک خدماتش ارزش دارد.

امکانات جانبی : ماشین ظرفشویی های مدرن دارای ویژگی های اضافی و ویژه به جز شست و شوی ظرف دارند که می توانیم به مواردی مثل دکمه های لمسی  و صفحه نمایش تاچ ، تایمر و برنامه های مشخص قابل تنظیم برای شست و شو ، برنامه شست و شوی بهینه و اقتصادی ، سیستم شست و شوی بسیار سریع ، شستشوی ظروف با نصف ظرفیت دستگاه برای زمان هایی که ظرف های شما کمتر است ، شستشو با دمای بالا و آب گرم برای از بین بردن چربی و کثیفی ظروف خاص ، قابلیت شستشوی میوه و سبزی و صیفی جات ، بخارشویی ظروف درون دستگاه، برنامه پاک کنندگی آلودگی ظروف با کمک یو وی UV ، امکان اضافه کردن ظروف در حین شست و شو و مابین عملیات ، خشک کن و از بین برنده رطوبت و خیسی ، شروع شست و شو با تاخیر و Delay ، تنظیمات و قفل برای کودک ، سیستم تمیز کننده و پاکسازی کننده ماشین ظرفشویی با عنوان SelfClean   ، آپشنی برای خیس کردن ظروف برای بالا رفتن کیفیت شستشو قبل از شروع عملیات شستشو با عنوان Pre-Rinse ، دارای قابلیت برنامه شستشوی قوی برای ظرف های خیلی کثیف با عنوان Intensive ، دارای برنامه شستشوی سبک و سریع برای ظرف هایی که خیلی کثیف نیستند با عنوان Light ، دارای برنامه شستشو جهت تمیزی بدنه و بخشهای مجزا و جانبی دستگاه Self-clean ، قابلیت تنظیم قد و میزان ارتفاع سبد میانی ، انجام عملیات شستشو در زمان های مشخص شما Delay Start   ، دارای طبقه سوم جانبی 3rdRack ، دارای صفحه نمایش LED   ، سیستم اشعه ماوراء بنفش و سیستم خاموشی خودکار  اشاره کرد.

قیمت ماشین ظرفشویی

ما در سایت یام برای فردی که کمترین بودجه را داشته باشد تا فردی که بخواهد یک ماشین ظرفشویی لوکس خریداری کند گزینه های متنوع و متعددی داریم و تا حدی که هر فردی با هر بودجه ای بتواند تجربه شایسته ای از خرید داشته باشد و در بخش محصولات پایین هر راهنمای خرید شما می توانید ابتدا بهترین گزینه ها را مشاهده کنید و در ادامه گزینه های جانبی دیگری چون ارزان ترین ماشین ظرفشویی را هم می توانید بررسی کنید.

انواع ماشین ظرفشویی

ایستاده : مرسوم ترین نوع ماشین ظرفشویی نوع ایستاده است که مانند یک لباسشویی در جایی مشخص قرار میگیرد و برای خانه های با تعداد جمیعت بالاتر از 4 نفر مناسب تر است ضمن اینکه این دستگاه از دوام بیشتری برخوردار است.

رومیزی : ماشین ظرفشویی های رومیزی معمولا برای خانه هایی با جمیعت کمتر مناسب است چون ظرفیت کوچکتری دارند و همچنین برای فضاهایی که دارای محدودیت جا و مکان قرار گیری دستگاه هستند مناسب تر است.

تو کار : ماشین ظرفشویی تو کار در خانه هایی با دکوراسیون لوکس و مدرن بیشتر دیده می شود که نصاب قبل از نهایی سازی دکوراسیون مدل ماشین ظرفشویی را برای خود در نظر میگیرد و به نحوی طراحی می شود که افراد تا قبل از باز کردن درب اصلی که معمولا از جنس کابینت است قادر به دیدن ماشین ظرفشویی نیستند.

اهمیت و ضرورت خرید ماشین ظرفشویی

با خرید ماشین ظرفشویی با کیفیت دیگر نیازی نیست 1-2 ساعت از زمان و عمر طلایی خود را صرف کار بی فایده شستشوی ظرف سپری کنید و می توانید به جای آن به مطالعه یک کتاب و یا توسعه و ایده پردازی برای کسب و کار و یا حتی برای فرزندانتان سپری کنید و ماشین ظرفشویی به خوبی ظرف ها را برای شما می شورد.

نگران این هم نباشید که ماشین ظرفشویی آیا خوب ظرف ها را می شورد یا نه چون ما در سایت یام با یک تیم فوق العاده حرفه ای محصولاتی را برای شما انتخاب می کنیم که بالاترین کیفیت ممکن را داشته باشند و مضاف بر آن از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا برای پاکسازی و میکروب ضدایی از ظروف بهره مند باشند و شک نکنید بهتر از شما ظرف را نشورند ضعیف تر نخواهند بود.

برخی از خانم های خانه دار دغدغه دیگری که دارند این است که ممکن است ماشین ظرفشویی زمان چیدن ظرف و خارج کردن از آن طول بکشد اما خبر خوش این است در دستگاه های جدید برخی از مدل ها دارای خشک کن هستند و حتی ظرف ها را برای شما خشک می کنند و بعد از شستشو کافی است شما درب ماشین را باز بگذارید تا صرفا هوا عوض شود و بعد از آن 1 دقیقه وقت شما را می گیرد که ظرف ها را در قفسه یا کابینت خود بچینید.

نحوه استفاده از ماشین ظرفشویی

  • استفاده از ماشین ظرفشویی مانند ماشین لباسشویی بسیار ساده و به ترتیب زیر است
  • ابتدا بعد از خرید یکبار ماشین ظرفشویی را روشن کنید تا اگر گرد و خاکی دارد درونش تمیز شود و یا از عملکرد درست آن اطمینان پیدا کنید.
  • سپس ظرف ها را درون دستگاه بچینید و روی قفسه ها قرار دهید و بعد از آن درب دستگاه را ببندید.
  • برنامه شست و شو را تنظیم کنید و اگر اطلاعی از برنامه ها ندارید بگذارید روی همان حالت پیشفرض بماند.
  • دستگاه را روشن کنید و بگذارید دستگاه شست و شوی خود را انجام دهد.
  • بعد از  اتمام شست و شو اگر دستگاه شما دارای خشک کن باشد بگذارید به خشک کردن ظروف بپردازد و اگر خشک کن ندارد می توانید ظروف را بردارید و روی آبچکان بچینید.
  • بعد از پایان کار دستگاه را خاموش کنید و برای چند دقیقه و چند ساعت درب دستگاه را باز بگذارید تا رطوبت درون آن خشک شود.

فیلم برداری از داخل ماشین ظرفشویی زمان شست و شو

برای آشنایی شما با نحوه شست و شوی ظروف و برق انداختن آنها توسط ماشین ظرفشویی این فیلم خارجی را در این بخش قراردادیم اما خبر خوب این است که تا چندین ماه دیگر نسخه فارسی آن به صورت اختصاصی توسط ما فیلم برداری و منتشر خواهد شد.

خرید اینترنتی ماشین ظرفشویی

حال که به بررسی دقیق بخش های مختلف یک ماشین ظرفشویی پرداختیم نوبت به این می رسد که ماحصل بررسی های طاقت فرسای خود برای انتخاب و معرفی بهترین ماشین ظرفشویی موجود در بازار برای خرید را به شما معرفی کنیم و کارشناسان لوازم خانگی تیم سایت یام محصولات زیر را از نظر کیفیت و رضایت مشتریان قبلی به شما توصیه می کنند.

1ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC45بهترین از هر نظر 10
ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC45
مشخصات کالاLG DC45 Dishwasher

مشخصات

  • وزن
    60 گرم
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    6
  • تعداد سبد
    دو عدد
  • تنظیمات دستگاه
    دکمه های لمسی
  • جایگاه نگهداری
    قفسه بالا
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • امکانات ویژه
    شستشوی خودکار , شست‌وشوی اقتصادی (Eco) , شست‌وشوی سریع , شست‌وشوی با دمای بالا , برنامه بخارشو , شست‌وشوی با نصف ظرفیت , برنامه UV , خشک کن
  • امکانات وان و جکوزی
    نمایشگر
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    ++A
  • تعداد قفسه های بالا
    1
  • ارتفاع
    850 سانتی‌متر
  • متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو
    9
  • نوع ماشین ظرفشویی
    مبله
  • میزان صدا
    43
  • پهنا
    600
  • شناسه
    2005567317268
  • ظرفیت
    14 لیتر
  • عمق
    600 سانتی‌متر
  • سایر ویژگی‌ها
    - مجهز به برنامه‌های شستشوی، خودکار ، سریع ، اقتصادی ، خشک کردن ، آب پاشی ، نصف ظرفیت
  • - دارای 6 برنامه انتخابی شامل 3 برنامه انتخابی برای شستشو با بخار
  • - دارای 3 برنامه شستشو با بخار
  • مجهز به موتور بدون تسمه (Inverter Direct Drive)
  • - مجهز به سیستم شست و شوی بسیار داغ جهت استرلیزه کردن ظروف
  • - مجهز به سیستم بخارشوی
  • - مجهز به سیستم تشخیص میزان کثیفی ظروف (Soil Sensor)
  • - مجهز به سیستم پیشرفته خشک کردن ظروف (Hybrid Dry)
  • - مجهز به لامپ UV جهت از بین بردن کامل باکتری‌ها
  • - مجهز به سیستم عیب یابی هوشمند
  • - دارای جت پمپ مجهز به تکنولوژی Direct Drive
  • - قابلیت شستشوی نصف ظرفیت با انتخاب طبقه
  • - دارای سبد هوشمند قابل تنظیم (Smart Rack)
  • - دارای طبقه سوم مجزا
  • - دارای قابلیت تنظیم ارتفاع برای ظروف بزرگتر و قابلمه تا ارتفاع 30 سانتی‌متر
  • ظرفیت (نفر)
    14
مشاهده محصولات بیشتر
این محصولات و راهنمای آن روزانه بررسی و در صورت نیاز مجدد رتبه بندی می شوند ، محصولات بالا از نظر تیم کارشناسی یام بهترین هستند اما اگر به دلایل سلیقه ای از آن ها خوشتان نیامد گزینه های دیگری را می توانید در بخش زیر انتخاب نمائید.

طبق روال همیشگی ما در پایان هر مقاله در کنار محصول اصلی یک محصول نزدیک به آن محصول را به شما معرفی می کنیم تا صرفا توانسته باشیم اطلاعات با کیفیت و درجه یک خود را بیشتر با شما به اشتراک بگذاریم و در این بخش اگر قصد خرید آبگرمکن یا بررسی ابعاد فنی آن را دارید فرقی نمی کند آبگرمکن دیواری بخواهید یا ایستاده ما هردو نوع آن را برای شما بررسی کردیم چون یکی از مهم ترین لوازم خانگی هرخانه ای است و اگر کیفیت آن بالا نباشد در حمام مجبور می شوید با آب سرد دوش بگیرید و این در زمستان حتی تصورش هم بسیار وحشتناک است به همین دلیل به بررسی و ارائه راهنمای خرید آن پرداختیم.

قیمت بهترین مدل ماشین ظرفشویی چقدر است ؟

قیمت ماشین های ظرفشویی از 8 میلیون تومان شروع می شود و مدل های میان رده آن بین 15 الی 30 میلیون تومان قیمت دارند.

بهترین مدل و مارک ماشین ظرفشویی در بازار چیست؟

بهترین مدل ها را در سایت یام معرفی کردیم اما به طور کلی ال جی و بوش و پاکشوما و سامسونگ و آ ا گ از محصولات پرطرفدار ایرانی و خارجی هستند.

New title

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DE24

مشخصات کالاLG DE24 Dishwasher

مشخصات

  • وزن
    60 گرم
  • تعداد قفسه های بالا
    2
  • تعداد سبد
    سه عدد
  • جایگاه نگهداری
    قفسه بالا
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • امکانات ویژه
    شستشوی خودکار , شست‌وشوی اقتصادی (Eco) , شست‌وشوی سریع , شست‌وشوی با دمای بالا , شست‌وشوی شدید (Intensive) , خشک کن
  • امکانات وان و جکوزی
    نمایشگر
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    ++A
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    5
  • متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو
    10
  • ارتفاع
    850 سانتی‌متر
  • نوع ماشین ظرفشویی
    مبله
  • میزان صدا
    45
  • پهنا
    600
  • شناسه
    2004984962826
  • ظرفیت
    14 لیتر
  • عمق
    600 سانتی‌متر
  • سایر ویژگی‌ها
    - مجهز به برنامه‌های شستشوی قوی ، خودکار ، سریع ، اقتصادی ، خشک کردن
  • - مجهز به موتور بدون تسمه (Inverter Direct Drive)
  • - مجهز به سیستم شست و شوی بهداشتی با آب بسیار داغ جهت استرلیزه کردن ظروف
  • - مجهز به سیستم تشخیص میزان کثیفی ظروف (Soil Sensor)
  • - مجهز به سیستم پیشرفته خشک کردن ظروف (Hybrid Dry)
  • - مجهز به سیستم عیب یابی هوشمند
  • - دارای جت پمپ مجهز به تکنولوژی Direct Drive
  • - قابلیت شستشوی نصف ظرفیت با انتخاب طبقه
  • - دارای سبد هوشمند قابل تنظیم (Smart Rack)
  • - دارای قابلیت تنظیم ارتفاع برای ظروف بزرگتر و قابلمه تا ارتفاع 30 سانتی‌متر
  • ظرفیت (نفر)
    14
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-K351S

مشخصات کالاGPlus GDW-K351S Dishwasher

مشخصات

  • ارتفاع
    845 سانتی‌متر
  • سایر ویژگی‌ها
    دارای صفحه نمایشLED
  • مجهز به برنامه شستشوی سریع در 30 دقیقه
  • دارای برنامه شستشوی روزانه در 90 دقیقه
  • دارای برنامه پیش شستشو جهت خیس خوردن ظروف Pre-Rinse
  • مجهز به برنامه شستشوی پرقدرت برای ظروف بسیار کثیف Intensive
  • دارای سبد مجزا برای قاشق و چنگال و قابلیت تنظیم ارتفاع سبد میانی
  • انجام شستشو در زمان دلخواه Delay Start
  • عمق
    600 سانتی‌متر
  • ظرفیت
    13 لیتر
  • شناسه
    2900317804613
  • پهنا
    600
  • نوع ماشین ظرفشویی
    مبله
  • متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو
    11
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    5
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    A++
  • امکانات وان و جکوزی
    نمایشگر
  • امکانات ویژه
    شست‌وشوی اقتصادی (Eco) , شست‌وشوی اکسپرس
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • تعداد سبد
    دو عدد
  • ظرفیت (نفر)
    13
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین ظرفشویی یونیوا مدل DC-35W

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    51 گرم
  • ارتفاع
    845 سانتی‌متر
  • عمق
    600 سانتی‌متر
  • ظرفیت
    14 لیتر
  • شناسه
    2800000640095
  • پهنا
    845
  • میزان صدا
    47
  • نوع ماشین ظرفشویی
    ماشین ظرفشویی یونیوا مدل D35
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    8
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    ++A
  • امکانات وان و جکوزی
    نمایشگر
  • امکانات ویژه
    شستشوی ظروف حساس , شست‌وشوی اقتصادی (Eco) , شست‌وشوی سریع , شست‌وشوی با نصف ظرفیت
  • تعداد سبد
    سه عدد
  • ظرفیت (نفر)
    14
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD64W

مشخصات کالاLG XD64W Dishwasher

مشخصات

  • وزن
    33 گرم
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    9
  • تعداد سبد
    دو عدد
  • تنظیمات دستگاه
    دکمه های لمسی
  • جایگاه نگهداری
    قفسه بالا
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • امکانات ویژه
    شست‌وشوی با نصف ظرفیت , خشک کن
  • امکانات وان و جکوزی
    نمایشگر
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    ++A
  • متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو
    9
  • ارتفاع
    850 سانتی‌متر
  • نوع ماشین ظرفشویی
    مبله
  • میزان صدا
    46
  • پهنا
    600
  • شناسه
    2900317800219
  • ظرفیت
    14 لیتر
  • عمق
    600 سانتی‌متر
  • سایر ویژگی‌ها
    مجهز به سیستم استرلیزه کردن ظروف (Extra Hot)
  • مجهز به سیستم پیشرفته خشک کردن (Hybrid Dry)
  • سیستم عیب‌یابی هوشمند (™Smart Diagnosis)
  • قابلیت QuadWash
  • ظرفیت (نفر)
    14
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین ظرفشویی زیرووات مدل ZDPN 1L390

مشخصات کالاZerowatt ZDPN 1L390 Dishwasher

مشخصات

  • وزن
    50 گرم
  • ارتفاع
    850 سانتی‌متر
  • سایر ویژگی‌ها
    - دارای نمایشگر میزان نمک
  • - سیستم سختی گیر آب
  • - کم صدا و کم لرزش Super Silent
  • - دارای عملکرد شستشوی با تاخیر 3-6-9 ساعته
  • - دارای برنامه شست‌وشوی اقتصادی
  • - دارای برنامه شستشوی سریع 30 دقیقه ای
  • - دارای استاندارد CE
  • - سیستم ایمنی جلوگیری از سرریز آب
  • عمق
    600 سانتی‌متر
  • ظرفیت
    13 لیتر
  • شناسه
    2900949003057-2900949003040
  • پهنا
    600
  • میزان صدا
    54
  • نوع ماشین ظرفشویی
    مبله
  • متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو
    11
  • تعداد قفسه های بالا
    1
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    6
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    A+
  • جایگاه نگهداری
    قفسه بالا
  • تنظیمات دستگاه
    دکمه های لمسی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-K462S

مشخصات کالاGPlus GDW-K462S Dishwasher

مشخصات

  • ارتفاع
    84.5 سانتی‌متر
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    A++
  • تعداد سبد
    سه عدد
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • امکانات ویژه
    شست‌وشوی اقتصادی (Eco)
  • امکانات وان و جکوزی
    نمایشگر
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    8
  • سایر ویژگی‌ها
    دارای طبقه سوم مجزا 3rdRack
  • دارای صفحه نمایش LED
  • کم صدا db 47
  • دارای 8 برنامه شستشوی اصلی
  • دارای برنامه ویژه جهت شستشوی ملایم ظروف کریستالی Crystal Care
  • مجهز به برنامه شستشوی سریع Rapid
  • دارای برنامه پیش شستشو جهت خیس خوردن ظروف Pre-Rinse
  • مجهز به برنامه شستشوی پرقدرت برای ظروف بسیار کثیف Intensive
  • دارای برنامه شستشوی سبک برای ظروف نه چندان کثیف Light
  • دارای برنامه شستشو جهت تمیزی بدنه و بخشهای داخلی دستگاه Self-clean
  • قابلیت تنظیم ارتفاع سبد میانی
  • انجام شستشو در زمان دلخواه Delay Start
  • متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو
    13
  • نوع ماشین ظرفشویی
    مبله
  • پهنا
    60.0
  • شناسه
    2900317804583
  • ظرفیت
    14 لیتر
  • عمق
    60.0 سانتی‌متر
  • ظرفیت (نفر)
    14
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین ظرفشویی امرسان مدل ED14-MI3

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    8 گرم
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    8
  • تعداد سبد
    سه عدد
  • تنظیمات دستگاه
    دکمه های لمسی
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • امکانات ویژه
    شستشوی ظروف حساس , شست‌وشوی اقتصادی (Eco) , خود پاک‌شونده , شست‌وشوی با دمای بالا , برنامه بخارشو
  • امکانات وان و جکوزی
    نمایشگر
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    ++A
  • نوع ماشین ظرفشویی
    مبله
  • ارتفاع
    850 سانتی‌متر
  • میزان صدا
    49
  • پهنا
    600
  • شناسه
    2901188701742
  • ظرفیت
    14 لیتر
  • عمق
    600 سانتی‌متر
  • سایر ویژگی‌ها
    دارای برنامه شستشو میوه و سبزیجات
  • دارای سبد سوم ویژه قاشق و چنگال
  • سبد بالایی با قابلیت تنظیم ارتفاع
  • شروع با تاخیر شستشو با قابلیت ظرفیت نصفه
  • شستشوی سریع در یک ساعت
  • مجهز به قفل کودک
  • میزان مصرف آب سالیانه: 28000 لیتر
  • ظرفیت (نفر)
    14
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226W

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    52.4 گرم
  • ارتفاع
    850 سانتی‌متر
  • سایر ویژگی‌ها
    برنامه شستشوی ظروف چینی و شیشه ای
  • خشک‌کن اضافه
  • شروع شستشو با تاخیر
  • طبقه سوم ویژه قاشق و چنگال
  • برنامه شستشوی اقتصادی (Eco)
  • سیستم شستشوی سریع
  • سیستم عیب یاب هوشمند
  • شستشوی قدرتمند
  • قابلیت شستشو با نصف ظرفیت
  • عمق
    600 سانتی‌متر
  • ظرفیت
    12 لیتر
  • شناسه
    6262648604291
  • پهنا
    600
  • میزان صدا
    49
  • نوع ماشین ظرفشویی
    ایستاده
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    6
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    A++
  • امکانات وان و جکوزی
    نمایشگر
  • امکانات ویژه
    شستشوی خودکار , شستشوی ظروف حساس , شست‌وشوی سریع
  • تعداد سبد
    دو عدد
  • ظرفیت (نفر)
    12
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین ظرفشویی هیمالیا مدل MDK16-BETA

مشخصات کالاHimalia MDK16-BETA Dishwasher

مشخصات

  • وزن
    43 گرم
  • ارتفاع
    845 سانتی‌متر
  • عمق
    600 سانتی‌متر
  • ظرفیت
    15 لیتر
  • شناسه
    2901339200698
  • پهنا
    600
  • میزان صدا
    49
  • نوع ماشین ظرفشویی
    مبله
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    6
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    A++
  • امکانات وان و جکوزی
    نمایشگر
  • امکانات ویژه
    شستشوی ظروف حساس , شست‌وشوی اقتصادی (Eco) , شست‌وشوی سریع , خشک کن
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • تنظیمات دستگاه
    دکمه های لمسی
  • تعداد سبد
    سه عدد
  • ظرفیت (نفر)
    15
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین ظرفشویی کندی مدل CDM 1513

مشخصات کالاCandy CDM 1513 Dishwasher

مشخصات

  • وزن
    46 گرم
  • تعداد قفسه های بالا
    2
  • تعداد سبد
    سه عدد
  • جایگاه نگهداری
    قفسه بالا
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • امکانات ویژه
    شستشوی خودکار , شستشوی ظروف حساس , شست‌وشوی اقتصادی (Eco) , شست‌وشوی سریع , شروع با تأخیر , شست‌وشوی با نصف ظرفیت , امکان شست‌وشوی میوه و سبزی , شست‌وشوی شدید (Intensive)
  • امکانات وان و جکوزی
    نمایشگر
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    ++A
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    8
  • متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو
    10
  • ارتفاع
    850 سانتی‌متر
  • نوع ماشین ظرفشویی
    مبله
  • میزان صدا
    47
  • پهنا
    600
  • شناسه
    2900949008731-2900949008748
  • ظرفیت
    15 لیتر
  • عمق
    600 سانتی‌متر
  • سایر ویژگی‌ها
    -قابلیت شستشوی میوه وسبزی
  • -قابلیت شستشوی ظروف نازک و حساس
  • -دارای سه طبقه مجزا
  • -دارای خشک کن
  • -برنامه شدید شویی
  • -قابلیت شستشوی ظروف بزرگ همچون دیس و قبلمه
  • -دارای یک شیر ورودی آب
  • -دارای دوبازوی آب پاش و یک آبفشان
  • -قابلیت شستشوی اقتصادی
  • -شستشوی 90 دقیقه ای
  • -قابلیت تاخیر در شستشو تا 24 ساعت
  • -قابلیت شستشو با نصف ظرفیت
  • -شستشوی سریع
  • ظرفیت (نفر)
    15
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-K351

مشخصات کالاGPlus GDW-K351 Dishwasher

مشخصات

  • ارتفاع
    84.5 سانتی‌متر
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    A++
  • تعداد سبد
    دو عدد
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • امکانات ویژه
    شروع با تأخیر
  • امکانات وان و جکوزی
    نمایشگر
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    5
  • سایر ویژگی‌ها
    موتور بدون تسمه
  • متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو
    11
  • نوع ماشین ظرفشویی
    مبله
  • میزان صدا
    49
  • پهنا
    60.0
  • شناسه
    2900317804613-2900317804606
  • ظرفیت
    13 لیتر
  • عمق
    60.0 سانتی‌متر
  • ظرفیت (نفر)
    13
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین ظرفشویی بوش SMS67MW01B

مشخصات کالاBosch SMS67MW01B Dishwasher

مشخصات

  • وزن
    60 گرم
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    ++A
  • تعداد سبد
    سه عدد
  • تنظیمات دستگاه
    دکمه های لمسی
  • جایگاه نگهداری
    قفسه بالا
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • امکانات ویژه
    شستشوی خودکار , شستشوی ظروف حساس , شست‌وشوی اقتصادی (Eco) , شست‌وشوی با دمای بالا
  • امکانات وان و جکوزی
    نمایشگر
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    6
  • ارتفاع
    850 سانتی‌متر
  • تعداد قفسه های بالا
    2
  • نوع ماشین ظرفشویی
    مبله
  • میزان صدا
    44
  • پهنا
    600
  • شناسه
    2800000146887
  • ظرفیت
    14 لیتر
  • عمق
    600 سانتی‌متر
  • ظرفیت (نفر)
    14
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC45

مشخصات کالاLG DC45 Dishwasher

مشخصات

  • وزن
    60 گرم
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    6
  • تعداد سبد
    دو عدد
  • تنظیمات دستگاه
    دکمه های لمسی
  • جایگاه نگهداری
    قفسه بالا
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • امکانات ویژه
    شستشوی خودکار , شست‌وشوی اقتصادی (Eco) , شست‌وشوی سریع , شست‌وشوی با دمای بالا , برنامه بخارشو , شست‌وشوی با نصف ظرفیت , برنامه UV , خشک کن
  • امکانات وان و جکوزی
    نمایشگر
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    ++A
  • تعداد قفسه های بالا
    1
  • ارتفاع
    850 سانتی‌متر
  • متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو
    9
  • نوع ماشین ظرفشویی
    مبله
  • میزان صدا
    43
  • پهنا
    600
  • شناسه
    2005567317268
  • ظرفیت
    14 لیتر
  • عمق
    600 سانتی‌متر
  • سایر ویژگی‌ها
    - مجهز به برنامه‌های شستشوی، خودکار ، سریع ، اقتصادی ، خشک کردن ، آب پاشی ، نصف ظرفیت
  • - دارای 6 برنامه انتخابی شامل 3 برنامه انتخابی برای شستشو با بخار
  • - دارای 3 برنامه شستشو با بخار
  • مجهز به موتور بدون تسمه (Inverter Direct Drive)
  • - مجهز به سیستم شست و شوی بسیار داغ جهت استرلیزه کردن ظروف
  • - مجهز به سیستم بخارشوی
  • - مجهز به سیستم تشخیص میزان کثیفی ظروف (Soil Sensor)
  • - مجهز به سیستم پیشرفته خشک کردن ظروف (Hybrid Dry)
  • - مجهز به لامپ UV جهت از بین بردن کامل باکتری‌ها
  • - مجهز به سیستم عیب یابی هوشمند
  • - دارای جت پمپ مجهز به تکنولوژی Direct Drive
  • - قابلیت شستشوی نصف ظرفیت با انتخاب طبقه
  • - دارای سبد هوشمند قابل تنظیم (Smart Rack)
  • - دارای طبقه سوم مجزا
  • - دارای قابلیت تنظیم ارتفاع برای ظروف بزرگتر و قابلمه تا ارتفاع 30 سانتی‌متر
  • ظرفیت (نفر)
    14
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFC-3C26F

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    42 گرم
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    10
  • تعداد سبد
    دو عدد
  • جایگاه نگهداری
    قفسه بالا
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • امکانات ویژه
    شستشوی خودکار , شستشوی ظروف حساس , شست‌وشوی اقتصادی (Eco) , شست‌وشوی سریع , خود پاک‌شونده , شروع با تأخیر , شست‌وشوی با دمای بالا , شست‌وشوی با نصف ظرفیت , برنامه تکمیلی اسپری , امکان شست‌وشوی میوه و سبزی , شست‌وشوی اکسپرس , شست‌وشوی شدید (Intensive) , خشک کن , سیستم براق کننده ظروف
  • امکانات وان و جکوزی
    نمایشگر
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    A
  • تعداد قفسه های بالا
    2
  • ارتفاع
    850 سانتی‌متر
  • متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو
    9
  • نوع ماشین ظرفشویی
    مبله
  • پهنا
    600
  • شناسه
    2800000142339
  • ظرفیت
    14 لیتر
  • عمق
    600 سانتی‌متر
  • سایر ویژگی‌ها
    سنسور حس 6
  • خردکن داخل فیلتر
  • 4 دوش اضافه
  • شستشوی شب
  • ظرفیت (نفر)
    14
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TI02M

مشخصات کالا

مشخصات

  • ارتفاع
    600 سانتی‌متر
  • عمق
    850 سانتی‌متر
  • ظرفیت
    14 لیتر
  • شناسه
    2800000127145
  • پهنا
    600
  • نوع ماشین ظرفشویی
    14 نفره
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    8
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    A+++
  • امکانات وان و جکوزی
    نمایشگر
  • امکانات ویژه
    شستشوی خودکار , شستشوی ظروف حساس , شست‌وشوی اقتصادی (Eco) , شست‌وشوی سریع
  • تعداد سبد
    سه عدد
  • ظرفیت (نفر)
    14
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW02M

مشخصات کالاBosch SMS88TW02M Dishwasher

مشخصات

  • وزن
    60 گرم
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    13
  • تعداد سبد
    سه عدد
  • تنظیمات دستگاه
    دکمه های لمسی
  • جایگاه نگهداری
    قفسه بالا
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • امکانات ویژه
    شست‌وشوی اقتصادی (Eco) , شست‌وشوی با دمای بالا , شست‌وشوی با نصف ظرفیت
  • امکانات وان و جکوزی
    نمایشگر
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    +++A
  • تعداد قفسه های بالا
    2
  • ارتفاع
    850 سانتی‌متر
  • متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو
    9.5
  • نوع ماشین ظرفشویی
    مبله
  • میزان صدا
    40
  • پهنا
    600
  • شناسه
    2800000127169
  • ظرفیت
    14 لیتر
  • عمق
    600 سانتی‌متر
  • سایر ویژگی‌ها
    شستشوی سریع VarioSpeed
  • شستشوی براق
  • شستشوی قوی
  • شستشوی نصف ظرفیت
  • شستشوی بهداشتی
  • ظرفیت (نفر)
    14
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC65

مشخصات کالاLG DC65 Dishwasher

مشخصات

  • وزن
    63 گرم
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    7
  • تعداد سبد
    سه عدد
  • تنظیمات دستگاه
    دکمه های لمسی
  • جایگاه نگهداری
    قفسه بالا
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • امکانات ویژه
    شستشوی خودکار , شست‌وشوی اقتصادی (Eco) , شست‌وشوی سریع , شست‌وشوی با دمای بالا , برنامه بخارشو , شست‌وشوی با نصف ظرفیت , برنامه UV , خشک کن
  • امکانات وان و جکوزی
    نمایشگر
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    +++A
  • تعداد قفسه های بالا
    2
  • ارتفاع
    850 سانتی‌متر
  • متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو
    9
  • نوع ماشین ظرفشویی
    مبله
  • میزان صدا
    41
  • پهنا
    600
  • شناسه
    2005567317268
  • ظرفیت
    14 لیتر
  • عمق
    600 سانتی‌متر
  • سایر ویژگی‌ها
    - مجهز به برنامه‌های شستشوی قوی ، خودکار ، سریع ، اقتصادی ، خشک کردن ، آب پاشی ، نصف ظرفیت
  • - دارای 3 برنامه شستشو با بخار
  • مجهز به موتور بدون تسمه (Inverter Direct Drive)
  • - مجهز به سیستم شست و شوی بسیار داغ جهت استرلیزه کردن ظروف
  • - مجهز به سیستم بخارشوی
  • - مجهز به سیستم تشخیص میزان کثیفی ظروف (Soil Sensor)
  • - مجهز به سیستم پیشرفته خشک کردن ظروف (Hybrid Dry)
  • - مجهز به لامپ UV جهت از بین بردن کامل باکتری‌ها
  • - مجهز به سیستم عیب یابی هوشمند
  • - دارای جت پمپ مجهز به تکنولوژی Direct Drive
  • - دارای قابلیت شستشوی نصف ظرفیت با انتخاب طبقه
  • - دارای سبد هوشمند قابل تنظیم (Smart Rack)
  • - دارای طبقه سوم مجزا
  • - دارای قابلیت تنظیم ارتفاع برای ظروف بزرگتر و قابلمه تا ارتفاع 30 سانتی‌متر
  • ظرفیت (نفر)
    14
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL9015

مشخصات کالا

مشخصات

  • ارتفاع
    850 سانتی‌متر
  • سایر ویژگی‌ها
    استرلیزه کردن با شستشو در دمای 80درجه
  • دارای 3آبفشان جهت پوشش نقاط کور دستگاه
  • نمایشگر کسری نمک و مایع
  • محفظه داخلی استیل
  • قابلیت تغییر زبان
  • فضای مجزا برای قاشق و چنگال
  • قابلیت شست و شوی ظروف بزرگ و قابلمه
  • مجهز به سیستم تشخیص عیب خودکار (Smart Diagnosis System)
  • قفسه بالاقابلیت تنظیم ارتفاع طبقه
  • امکان شستشوی نیم‌طبقه
  • عمق
    600 سانتی‌متر
  • ظرفیت
    15 لیتر
  • شناسه
    2901452400012
  • پهنا
    600
  • نوع ماشین ظرفشویی
    مبله
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    8
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    ++A
  • امکانات وان و جکوزی
    نمایشگر
  • امکانات ویژه
    شستشوی خودکار , شست‌وشوی سریع , شروع با تأخیر , شست‌وشوی با نصف ظرفیت , اضافه کردن ظروف حین شست‌وشو , امکان شست‌وشوی میوه و سبزی
  • تعداد سبد
    سه عدد
  • ظرفیت (نفر)
    15
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP10 ظرفیت 10 کیلوگرم

مشخصات کالاElegance WQP10 Dishwasher

مشخصات

  • وزن
    1 گرم
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    +A
  • تعداد سبد
    دو عدد
  • جایگاه نگهداری
    قفسه بالا
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • امکانات ویژه
    شست‌وشوی اقتصادی (Eco)
  • امکانات وان و جکوزی
    نمایشگر
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    9
  • ارتفاع
    630 سانتی‌متر
  • تعداد قفسه های بالا
    1
  • نوع ماشین ظرفشویی
    رومیزی
  • پهنا
    600
  • شناسه
    2901452400081
  • ظرفیت
    10 لیتر
  • عمق
    600 سانتی‌متر
  • سایر ویژگی‌ها
    - نمایشگر LCD تمام دیجیتال
  • - دارای برنامه شست و شوی 60 دقیقه ای
  • - بسیار کم صدا
  • - قابلیت تنظیم دما
  • - دارای سیستم آنتی سیفون (Anti Siphon)
  • - استرلیزه کردن با شست و شو در دمای 80 درجه
  • - دارای 3 آبفشان جهت پوشش نقاط کور دستگاه
  • - دارای برنامه میوه شور
  • - حفاظت از دستگاه در صورت قطع ناگهانی برق
  • - برنامه تعویق شست و شو (Delay Time)
  • - قابلیت اضافه کردن ظروف در حین شست و شو
  • - نشانگر کسری نمک و مایع
  • - دارای حافظه خاموش و روشن شدن دستگاه
  • - قابلیت تا کردن سبد پایین برای شست و شوی ظروف بزرگتر و قابلمه
  • - عیب یاب خودکار
  • - مجهز به دکمه نصف ظرفیت با قابلیت انتخاب طبقه
  • ظرفیت (نفر)
    10
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین ظرفشویی دوو DWK-2560

مشخصات کالا

مشخصات

  • ارتفاع
    850 سانتی‌متر
  • سایر ویژگی‌ها
    برنامه آبکشی
  • برنامه شستشو با قرص
  • برنامه شستشو در ۶۰ دقیقه
  • برنامه شستشوی اقتصادی
  • دارای دو بازوی آبپاش و یک آبفشان سقفی
  • سیستم شستشوی سریع 34 دقیقه ای
  • شروع شستشو با تاخیر
  • قابلیت تغییر در جانمایی داخلی سبدها (Fold Spikes)
  • قابلیت تنظیم ارتفاع سبد بالایی
  • سیستم عیب یاب هوشمند
  • سیستم هوشمند کنترل نشتی آب
  • شستشوی قدرتمند
  • عمق
    600 سانتی‌متر
  • ظرفیت
    15 لیتر
  • شناسه
    2900248301151
  • پهنا
    600
  • میزان صدا
    49
  • نوع ماشین ظرفشویی
    مبله
  • متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو
    12
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    6
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    ++A
  • امکانات وان و جکوزی
    نمایشگر
  • امکانات ویژه
    شست‌وشوی اقتصادی (Eco) , شست‌وشوی سریع , شروع با تأخیر , امکان شست‌وشوی میوه و سبزی
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • تعداد سبد
    سه عدد
  • ظرفیت (نفر)
    15
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین ظرفشویی رومیزی مایدیا مدل WQP6-3206BS

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    20 گرم
  • ارتفاع
    430 سانتی‌متر
  • سایر ویژگی‌ها
    قابلیت شست‌وشوی تاخیری تا 24 ساعت
  • سیستم تمیز کننده SelfClean
  • عمق
    500 سانتی‌متر
  • ظرفیت
    6 لیتر
  • شناسه
    2004746253971-2003169408432
  • پهنا
    550
  • نوع ماشین ظرفشویی
    رومیزی
  • متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو
    6.5
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    7
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    A+
  • امکانات وان و جکوزی
    نمایشگر
  • امکانات ویژه
    شروع با تأخیر
  • تعداد سبد
    یک عدد
  • ظرفیت (نفر)
    6
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL9005

مشخصات کالاElegance EL9005 Dishwasher

مشخصات

  • ارتفاع
    85 سانتی‌متر
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    +A
  • تعداد سبد
    دو عدد
  • تنظیمات دستگاه
    دکمه های لمسی
  • جایگاه نگهداری
    قفسه بالا
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • امکانات ویژه
    اضافه کردن ظروف حین شست‌وشو
  • امکانات وان و جکوزی
    نمایشگر
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    7
  • سایر ویژگی‌ها
    - نمایشگر LCD
  • - کنترل دیجیتال
  • - قابلیت تنظیم دما
  • - کم صدا
  • - استرلیزه کردن با شست و شو در دمای 80 درجه
  • - دارای 3 آبفشان جهت پوشش نقاط کور دستگاه
  • - برنامه میوه شور
  • - سبد آسانسوری
  • - عیب یاب خودکار
  • - با برنامه تعویق (Delay Time)
  • - قابلیت اضافه کردن ظروف در حین شست و شو
  • - نشانگر کسری نمک و مایع
  • - برنامه شست و شوی 60 دقیقه ای
  • - قابلیت تا کردن سبد پایین برای شست و شوی ظروف بزرگ تر و قابلمه
  • - مجهز به دکمه نصف ظرفیت
  • تعداد قفسه های بالا
    1
  • نوع ماشین ظرفشویی
    مبله
  • پهنا
    60
  • شناسه
    2901452400043
  • ظرفیت
    12 لیتر
  • عمق
    60 سانتی‌متر
  • ظرفیت (نفر)
    12
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-K462NS

مشخصات کالاGPlus GDW-K462NS Dishwasher

مشخصات

  • ارتفاع
    84.5 سانتی‌متر
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    A++
  • تعداد سبد
    سه عدد
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • امکانات ویژه
    شست‌وشوی اقتصادی (Eco)
  • امکانات وان و جکوزی
    نمایشگر
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    8
  • سایر ویژگی‌ها
    دارای طبقه سوم مجزا 3rdRack
  • دارای صفحه نمایش LED
  • کم صدا db 47
  • دارای 8 برنامه شستشوی اصلی
  • دارای برنامه ویژه جهت شستشوی ملایم ظروف کریستالی Crystal Care
  • مجهز به برنامه شستشوی سریع Rapid
  • دارای برنامه پیش شستشو جهت خیس خوردن ظروف Pre-Rinse
  • مجهز به برنامه شستشوی پرقدرت برای ظروف بسیار کثیف Intensive
  • دارای برنامه شستشوی سبک برای ظروف نه چندان کثیف Light
  • دارای برنامه شستشو جهت تمیزی بدنه و بخشهای داخلی دستگاه Self-clean
  • قابلیت تنظیم ارتفاع سبد میانی
  • انجام شستشو در زمان دلخواه Delay Start
  • متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو
    13
  • نوع ماشین ظرفشویی
    مبله
  • پهنا
    60.0
  • شناسه
    2900317804590
  • ظرفیت
    14 لیتر
  • عمق
    60.0 سانتی‌متر
  • ظرفیت (نفر)
    14
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC35

مشخصات کالاLG DC35 Dishwasher

مشخصات

  • وزن
    60 گرم
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    7 عدد
  • تعداد سبد
    دو عدد
  • تنظیمات دستگاه
    دکمه های لمسی
  • جایگاه نگهداری
    قفسه بالا
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • امکانات ویژه
    شستشوی خودکار , شست‌وشوی اقتصادی (Eco) , شست‌وشوی سریع , برنامه بخارشو , شست‌وشوی شدید (Intensive) , خشک کن
  • امکانات وان و جکوزی
    نمایشگر
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    +++A
  • تعداد قفسه های بالا
    1
  • ارتفاع
    850 سانتی‌متر
  • متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو
    9
  • نوع ماشین ظرفشویی
    مبله
  • میزان صدا
    43
  • پهنا
    600
  • شناسه
    2005567317268
  • ظرفیت
    14 لیتر
  • عمق
    600 سانتی‌متر
  • سایر ویژگی‌ها
    - مجهز به برنامه‌های شستشوی قوی، خودکار، سریع، اقتصادی، خشک کردن، نیم شور
  • - دارای 6 برنامه انتخابی شامل شستشو با بخار
  • مجهز به موتور بدون تسمه (Inverter Direct Drive)
  • - مجهز به سیستم شست و شوی بسیار داغ جهت استرلیزه کردن ظروف (80 درجه)
  • - مجهز به سیستم بخارشوی
  • - مجهز به سیستم تشخیص میزان کثیفی ظروف (Soil Sensor)
  • - مجهز به سیستم پیشرفته خشک کردن ظروف (Hybrid Dry)
  • - مجهز به سیستم عیب یابی هوشمند
  • - دارای جت پمپ مجهز به تکنولوژی (Direct Drive)
  • - قابلیت شستشوی نصف ظرفیت با انتخاب طبقه
  • - دارای سبد هوشمند قابل تنظیم (Smart Rack)
  • - دارای طبقه مجزا برای قاشق و چنگال
  • - دارای قابلیت تنظیم ارتفاع برای ظروف بزرگتر و قابلمه تا ارتفاع 30 سانتی‌متر
  • ظرفیت (نفر)
    14
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15303

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    46 گرم
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    8
  • تعداد سبد
    سه عدد
  • جایگاه نگهداری
    قفسه بالا
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • امکانات ویژه
    شستشوی ظروف حساس , شست‌وشوی اقتصادی (Eco) , شروع با تأخیر , شست‌وشوی با نصف ظرفیت , امکان شست‌وشوی میوه و سبزی
  • امکانات وان و جکوزی
    نمایشگر
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    A++
  • متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو
    10
  • ارتفاع
    850 سانتی‌متر
  • نوع ماشین ظرفشویی
    مبله
  • میزان صدا
    47
  • پهنا
    600
  • شناسه
    2900949008724
  • ظرفیت
    15 نفره لیتر
  • عمق
    600 سانتی‌متر
  • ظرفیت (نفر)
    15
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین ظرفشویی سام مدل DW185

مشخصات کالا

مشخصات

  • ارتفاع
    845 سانتی‌متر
  • عمق
    600 سانتی‌متر
  • ظرفیت
    14 لیتر
  • شناسه
    2901438000137
  • پهنا
    895
  • نوع ماشین ظرفشویی
    ایستاده
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    8
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    A+++
  • امکانات وان و جکوزی
    نمایشگر
  • امکانات ویژه
    شست‌وشوی اقتصادی (Eco) , شست‌وشوی سریع , شروع با تأخیر , خشک کن
  • تعداد سبد
    سه عدد
  • ظرفیت (نفر)
    14
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-J441W

مشخصات کالاGPlus GDW-J441W Dishwasher

مشخصات

  • ارتفاع
    850 سانتی‌متر
  • سایر ویژگی‌ها
    قابلیت تنظیم ارتفاع طبقه دوم
  • برنامه شستشوی نصف ظرفیت
  • برنامه شستشوی پرقدرت برای ظروف بسیار کثیف (Intensive)
  • انجام شستشو در زمان دلخواه (Delay Start)
  • سبد مجزا برای قاشق و چنگال
  • برنامه شستشوی سریع در 30 دقیقه
  • دارای برنامه شستشوی خودکار با توجه به میزان کثیفی ظروف (auto)
  • دارای قابلیت کاهش زمان شستشوی برنامه های اصلی (Fast)
  • مجهز به سیستم خشک کردن ظروف با باد گرم
  • عمق
    600 سانتی‌متر
  • ظرفیت
    14 لیتر
  • شناسه
    2900317804552
  • پهنا
    600
  • میزان صدا
    46
  • نوع ماشین ظرفشویی
    مبله
  • متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو
    11
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    6 اصلی و 3 انتخابی
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    A++
  • امکانات وان و جکوزی
    نمایشگر
  • امکانات ویژه
    شستشوی خودکار , شست‌وشوی سریع , شروع با تأخیر , شست‌وشوی با نصف ظرفیت
  • تعداد سبد
    دو عدد
  • ظرفیت (نفر)
    14
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC75

مشخصات کالاLG DC75 Dishwasher

مشخصات

  • وزن
    60 گرم
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    7
  • تعداد سبد
    سه عدد
  • تنظیمات دستگاه
    دکمه های لمسی
  • جایگاه نگهداری
    قفسه بالا
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • امکانات ویژه
    شستشوی خودکار , شستشوی ظروف حساس , شست‌وشوی اقتصادی (Eco) , شست‌وشوی سریع , شست‌وشوی با دمای بالا , برنامه بخارشو , شست‌وشوی با نصف ظرفیت
  • امکانات وان و جکوزی
    نمایشگر
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    +++A
  • تعداد قفسه های بالا
    2
  • ارتفاع
    850 سانتی‌متر
  • متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو
    9
  • نوع ماشین ظرفشویی
    مبله
  • میزان صدا
    38
  • پهنا
    600
  • شناسه
    2005567317268
  • ظرفیت
    14 لیتر
  • عمق
    600 سانتی‌متر
  • سایر ویژگی‌ها
    - مجهز به برنامه های شستشوی قوی ، خودکار ، سریع ، اقتصادی ، خشک کردن ، آب پاشی ، نیم شور
  • - دارای 3 برنامه اختیاری برای ظروف کریستال با شدت فشار آب
  • - دارای 3 برنامه شستشو با بخار
  • - مجهز به موتور بدون تسمه (Inverter Direct Drive)
  • - مجهز به سیستم شست و شوی بسیار داغ جهت استرلیزه کردن ظروف
  • - مجهز به سیستم بخارشوی
  • - مجهز به سیستم تشخیص میزان کثیفی ظروف (Soil Sensor)
  • - مجهز به سیستم پیشرفته خشک کردن ظروف (Hybrid Dry)
  • - مجهز به سیستم عیب یابی هوشمند
  • - دارای جت پمپ مجهز به تکنولوژی Direct Drive
  • - قابلیت شستشوی نصف ظرفیت با انتخاب طبقه
  • - دارای سبد هوشمند قابل تنظیم (Smart Rack)
  • - دارای طبقه مجزا برای قاشق و چنگال
  • - دارای قابلیت تنظیم ارتفاع برای ظروف بزرگتر و قابلمه تا ارتفاع 30 سانتی‌متر
  • ظرفیت (نفر)
    14
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین ظرفشویی بکو مدل DFN 28422

مشخصات کالاBeko DFN 28422 Dishwasher

مشخصات

  • وزن
    48 گرم
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    8
  • تعداد سبد
    دو عدد
  • جایگاه نگهداری
    قفسه بالا
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • امکانات ویژه
    شروع با تأخیر
  • امکانات وان و جکوزی
    نمایشگر
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    A++
  • تعداد قفسه های بالا
    1 عدد
  • ارتفاع
    850 سانتی‌متر
  • متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو
    سالانه 2660
  • نوع ماشین ظرفشویی
    مبله
  • میزان صدا
    43
  • پهنا
    598
  • شناسه
    2800000127121
  • ظرفیت
    14 لیتر
  • عمق
    600 سانتی‌متر
  • سایر ویژگی‌ها
    صفحه‌نمایش LCD
  • شست‌وشوی تاخیری
  • دارای تایمر
  • دارای نشانگر نشت آب
  • ظرفیت (نفر)
    14
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین ظرفشویی آ ا گ مدل FFE63700PW

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    44 گرم
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    7
  • تعداد سبد
    سه عدد
  • جایگاه نگهداری
    قفسه بالا
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • امکانات ویژه
    شستشوی خودکار , شستشوی ظروف حساس , شست‌وشوی اقتصادی (Eco) , شست‌وشوی سریع , شروع با تأخیر , شست‌وشوی با دمای بالا , اضافه کردن ظروف حین شست‌وشو , شست‌وشوی شدید (Intensive) , خشک کن , سیستم براق کننده ظروف
  • امکانات وان و جکوزی
    نمایشگر
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    +++A
  • متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو
    11
  • ارتفاع
    850 سانتی‌متر
  • نوع ماشین ظرفشویی
    مبله
  • میزان صدا
    44
  • پهنا
    596
  • شناسه
    2007265974389
  • ظرفیت
    15 لیتر
  • عمق
    610 سانتی‌متر
  • سایر ویژگی‌ها
    - دارای پلاستیک های نرم SoftGrips و SoftSpikes جهت نگهداری ظروف کریستالی
  • - سیستم پخش آب ماهواره ای
  • - وجود تنظیمات سختی آب
  • - باز شدن اتوماتیک درب بعد از اتمام شستشو
  • - امکان شستشو همزمان کریستال و قابلمه
  • ظرفیت (نفر)
    15
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-K351W

مشخصات کالاGPlus GDW-K351W Dishwasher

مشخصات

  • ارتفاع
    845 سانتی‌متر
  • سایر ویژگی‌ها
    دارای صفحه نمایشLED
  • مجهز به برنامه شستشوی سریع در 30 دقیقه
  • دارای برنامه شستشوی روزانه در 90 دقیقه
  • دارای برنامه پیش شستشو جهت خیس خوردن ظروف Pre-Rinse
  • مجهز به برنامه شستشوی پرقدرت برای ظروف بسیار کثیف Intensive
  • دارای سبد مجزا برای قاشق و چنگال و قابلیت تنظیم ارتفاع سبد میانی
  • انجام شستشو در زمان دلخواه Delay Start
  • عمق
    600 سانتی‌متر
  • ظرفیت
    13 لیتر
  • شناسه
    2900317804606
  • پهنا
    600
  • نوع ماشین ظرفشویی
    مبله
  • متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو
    11
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    5
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    A++
  • امکانات وان و جکوزی
    نمایشگر
  • امکانات ویژه
    شست‌وشوی اقتصادی (Eco) , شست‌وشوی اکسپرس
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • تعداد سبد
    دو عدد
  • ظرفیت (نفر)
    13
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NI01B

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    58 گرم
  • ارتفاع
    600 سانتی‌متر
  • عمق
    850 سانتی‌متر
  • ظرفیت
    14 لیتر
  • شناسه
    2800000113315
  • پهنا
    600
  • نوع ماشین ظرفشویی
    14 نفر
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    4
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    A++
  • امکانات وان و جکوزی
    نمایشگر
  • امکانات ویژه
    شست‌وشوی اقتصادی (Eco) , شست‌وشوی سریع , شروع با تأخیر
  • تعداد سبد
    سه عدد
  • ظرفیت (نفر)
    14
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-K462W

مشخصات کالاGPlus GDW-K462W Dishwasher

مشخصات

  • ارتفاع
    84.5 سانتی‌متر
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    A++
  • تعداد سبد
    سه عدد
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • امکانات ویژه
    شست‌وشوی اقتصادی (Eco)
  • امکانات وان و جکوزی
    نمایشگر
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    8
  • سایر ویژگی‌ها
    دارای طبقه سوم مجزا 3rdRack
  • دارای صفحه نمایش LED
  • کم صدا db 47
  • دارای 8 برنامه شستشوی اصلی
  • دارای برنامه ویژه جهت شستشوی ملایم ظروف کریستالی Crystal Care
  • مجهز به برنامه شستشوی سریع Rapid
  • دارای برنامه پیش شستشو جهت خیس خوردن ظروف Pre-Rinse
  • مجهز به برنامه شستشوی پرقدرت برای ظروف بسیار کثیف Intensive
  • دارای برنامه شستشوی سبک برای ظروف نه چندان کثیف Light
  • دارای برنامه شستشو جهت تمیزی بدنه و بخشهای داخلی دستگاه Self-clean
  • قابلیت تنظیم ارتفاع سبد میانی
  • انجام شستشو در زمان دلخواه Delay Start
  • متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو
    13
  • نوع ماشین ظرفشویی
    مبله
  • پهنا
    60.0
  • شناسه
    2900317804576
  • ظرفیت
    14 لیتر
  • عمق
    60.0 سانتی‌متر
  • ظرفیت (نفر)
    14
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC32T

مشخصات کالاLG DC32T Dishwasher

مشخصات

  • ارتفاع
    850 سانتی‌متر
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    6 عدد
  • تعداد سبد
    سه عدد
  • تنظیمات دستگاه
    دکمه های لمسی
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • امکانات ویژه
    شست‌وشوی با نصف ظرفیت
  • امکانات وان و جکوزی
    نمایشگر
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    ++A
  • متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو
    10
  • سایر ویژگی‌ها
    مجهز به سیستم پیشرفته خشک کردن (Hybrid Dry)
  • مجهز به سیستم استرلیزه کردن ظروف (Extra Hot)
  • سیستم عیب‌یابی هوشمند (™Smart Diagnosis)
  • سبد هوشمند تاشو
  • نوع ماشین ظرفشویی
    مبله
  • میزان صدا
    43
  • پهنا
    600
  • شناسه
    2004984962826
  • ظرفیت
    14 لیتر
  • عمق
    600 سانتی‌متر
  • ظرفیت (نفر)
    14
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP8-3802B ظرفیت 8 کیلوگرم

مشخصات کالاElegance WQP8-3802B Dishwasher

مشخصات

  • ارتفاع
    59 سانتی‌متر
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    +A
  • تعداد سبد
    دو عدد
  • جایگاه نگهداری
    قفسه بالا
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • امکانات ویژه
    شروع با تأخیر
  • امکانات وان و جکوزی
    نمایشگر
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    7
  • سایر ویژگی‌ها
    - تمام اتوماتیک با کنترل دیجیتال
  • - نمایشگر LCD با 7 برنامه شست و شو
  • - با برنامه تعویق شست و شو (Delay Time)
  • - عیب یاب خودکار
  • - نشانگر کسری نمک و مایع
  • - کم صدا
  • - قابلیت صرفه جویی در مصرف آب
  • - استرلیزه کردن با شست و شو در دمای 80 درجه
  • - قابلیت اضافه کردن ظروف در حین شست و شو
  • - شست و شوی سریع و اقتصادی (90 دقیقه ای)
  • - دارای دو طبقه مجزا
  • - ضریب خشک کن A
  • تعداد قفسه های بالا
    1
  • نوع ماشین ظرفشویی
    رومیزی
  • پهنا
    50
  • شناسه
    2901452400036
  • ظرفیت
    8 لیتر
  • عمق
    55 سانتی‌متر
  • ظرفیت (نفر)
    8
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین ظرفشویی توکار سامسونگ مدل D170

مشخصات کالاSamsung D170W Embeded Dishwasher

مشخصات

  • وزن
    46 گرم
  • تعداد برنامه های شست‌وشو
    7
  • تعداد سبد
    دو عدد
  • جایگاه نگهداری
    قفسه بالا
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • امکانات ویژه
    شست‌وشوی سریع , شروع با تأخیر , شست‌وشوی با نصف ظرفیت , امکان شست‌وشوی میوه و سبزی , شست‌وشوی شدید (Intensive)
  • امکانات وان و جکوزی
    نمایشگر
  • میزان نمودار مصرف انرژی
    ++A
  • تعداد قفسه های بالا
    1
  • ارتفاع
    840 سانتی‌متر
  • متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو
    10
  • نوع ماشین ظرفشویی
    توکار
  • میزان صدا
    41
  • پهنا
    590
  • شناسه
    2220151610040
  • ظرفیت
    14 لیتر
  • عمق
    550 سانتی‌متر
  • ظرفیت (نفر)
    14
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید
5/5 - (172 امتیاز)