اسپیکر بلوتوثی یکی از ابزار های کاربردی برای زمانی است که شما میخواهید به جایی بروید و نیاز به یک بلندگو همراه دارید. فرض کنید با خانواده خود به طبیعت گردی می روید و میخواهید یک موزیک شجریان با صدای ملایم پخش کنید و گوش کنید آنجاست که اسپیکر بلوتوثی نیاز شما میباشد باید تصمیم به خرید اسپیکر بلوتوثی بگرید.

لذتی که با گوش کردن موزیکی دلنشین در کنار خانواده با یک اسپیکر بلوتوثی به شما میرسد صد ها برابر قیمت یک اسپیکر خواهد بود پس این فرصت ساخت حس خوب را با هزینه ناچیز از دست ندهید چون در کنار خانواده لذت بردن و این فرصت ها تا ابد ادامه نخواهد داشت تا میتوانید از این زمان های محدود لذت ببرید.

توصیه کلیدی تیم یام

اسپیکر بلوتوثی

اسپیکر بلوتوثی یک وسیله الکتریکی است که شما میتوانید از طریق آن موزیک ها و صدا های مختلف را پخش کنید. با کمک موبایل و از طریق بلوتوث شما میتوانید انواع نواها را در هرجایی باشید بدون نیاز به برق با این بلندگو سیار پخش کنید.صدای اسپیکر بلوتوثی به نسبت موبایل از کیفیت چندین برابر برخوردار است و با آن قابل مقایسه نیست.

اهمیت خرید اسپیکر بلوتوثی

اسپیکر های بلوتوثی برخلاف بلندگو های خانگی نه نیاز به کابل برق دارند و نه نیاز به هر کابلی برای اتصال به موبایل میباشد و شما میتوانید خیلی راحت با بلوتوث به موبایل وصل شوید.

از نظر وزنی هم اسپیکر های بلوتوثی کوچک و برای استفاده عادی بسیار سبک هستند و شما میتوانید هرجایی که دلتان بخواهد این بلندگوهای مسافرتی و بلوتوثی را جابجا کنید بدون اینکه جابجایی آنها شما را اذیت کند ، مگر اینکه بخواهید اسپیکر را برای مهمانی بگیرید که آن هم یک بار برای همیشه در یک جای ثابت میگذارید.

حجم این دستگاه ها به نسبت میزان صدایی که میخواهید متفاوت است یعنی ممکن است شما بخواهید یک بلندگوی بلوتوثی داشته باشید که یک سالن بزرگ را بتواند پوشش دهد برای همین قطعا این دستگاه حجم بزرگتری به نسبت اسپیکر های بلوتوثی خانواده دارد. اما از نظر میزان پوشش دهی صدا اگر برای مراسمات خانوادگی اندک میخواهید نگران نباشید چون معمولا اسپیکر های بلوتوثی که در بازار برای استفاده عمومی موجود هستند هم در حجم کوچک هستند و با آن حجم کوچک به راحتی برای یک یا دو خانواده در حد 10 نفر کفایت میکند.

قابلیت ضد آب بودن در همه اسپیکر های بلوتوثی رایج نیست و اگر میخواهید همچین قابلیتی داشته باشید باید بیشتر هزینه کنید و یک اسپیکر بلوتوثی با کیفیت تر خریداری کنید اما واقع بینانه بخواهید نگاه کنید استفاده اسپیکر بلوتوثی ضد آب خیلی کاربردی نیست مگر اینکه استخر خانگی داشته باشید و بخواهید از آن در کنار استخر استفاده کنید.

ضد گرد و غبار بودن این وسیله شاید عجیب باشد اما تصور کنید شما به دریا بروید و این اسپیکر را هم همراه خود داشته باشید و اتفاقی اسپیکر روی ماسه بیوفتد توجه داشته باشید اسپیکر های بلوتوثی با کیفیت ضد گرد و غبار در این شرایط آسیبی نمیبینند و کاملا در حالت عادی خوب باقی میمانند.

قدرت پخش این دستگاه ها را میتوانید از ابعاد دستگاه و همچنین کیفیت باند درونی آن متوجه شوید ما در بخش محصولات به شما راهنمایی میدهیم که کدام محصول از کیفیت بهتری برخوردار است.

درگاه ارتباطی این بلندگو ها باهم متفاوت است و ممکن است یک دستگاه از طریق بلوتوث وصل شود صرفا یا ممکن است در کنار بلوتوث فلش خور هم باشد. اگرچه فلش بسیار کاربردش امروزه کم شده است اما به هر جهت ممکن است بلوتوث گوشی شما خراب باشد و به همین دلیل فلش چاره کار شماست.

نوع باتری اسپیکر های بلوتوثی متفاوت است و برخی از اسپیکر ها باتری های لیتومی دارند و مدل های دیگری لیتیوم یونی و یا پلیمری دارند حتی مدل های از اسپیکر های بلوتوثی دارای صفحه شارژ خورشیدی هستند.در این مورد هرچه باتری با کیفیت تر و با عمر بیشتری باشد یعنی دستگاه برای شما بیشتر روشن میماند برای توجه به این موضوع حتما به مدت زمان شارژ شدن باتری و همچنین مدت زمانی که میتوان با آن شارژ از اسپیکر استفاده کرد هم دقت داشته باشید.

یکی از ویژگی های جذاب امروز برای اسپیکر های بلوتوثی این است که دستیار صوتی داشته باشند و این یعنی دستگاه با سخنان شما عملیات را انجام میدهد البته مدل های حرفه ای و با کیفیت این دستیار های صوتی قیمت های بالایی دارند اما باتوجه به اینکه با حرف شما دستگاه رفتار میکند مثلا خاموش یا روشن میشود برای خرید مناسب است.

ابعاد اسپیکر بلوتوثی را هنگام خرید توجه کنید چون اگر اسپیکر بزرگی را انتخاب کردید بلاخره باید یک جای خانه یا ویلا قرار دهید و اگر دستگاه را قبل از خرید اندازه اش را بررسی نکرده باشید ممکن است اصلا جایی برای جا کردن آن پیدا نکنید.

در زمانی که میخواهید یک اسپیکر بلوتوثی با کیفیت انتخاب کنید علاوه بر توجه بر فاکتور هایی چون صدا و ویژگی های دیگر حتما به ظاهر اسپیکر هم توجه کنید مخصوصا اگر اسپیکر شما بزرگ است. اسپیکر ها اگر برای مهمانی استفاده میشوند حالت دکوری هم دارند پس اسپیکری را انتخاب کنید در کنار همه فاکتور ها از شکل ظاهری خوبی هم برخوردار باشد.

صفحه نمایش در اسپیکر های بلوتوثی خیلی رایج نیست یعنی اینکه یک اسپیکر دارای صفحه نمایش حتما باشد خیلی اهمیت دارد اینطور نیست اما یکسری از اسپیکر ها دارای صفحات پیشرفته و حتی به صورت تاچ هستند اما ما توصیه میکنیم خیلی درگیر داشتن این آپشن نباشید فقط در حدی باشد که باتری مانده را به شما نمایش دهد کافی است. حال برخی از دستگاه های جدید به حدی پیشرفت کرده اند که به شما این قابلیت را میدهند حتی با افراد تماس تصویری بگیرید و درون خود یک دوربین مناسب برای اینکار را دارند.

امکانات جانبی شامل اتصال از طریق پورت  Auxiliary ،  پخش صدای 360 درجه ، قابلیت استفاده از سیستم صوتی الکسا و کنترل وسایل هوشمند خانه و قابلیت اتصال به وای فای از دیگر امکانات یک اسپیکر بلوتوثی میتواند باشد.

 معمولا این دستگاه ها از همه سیستم عامل های موجود یعنی آی او اس و اندروید و ویندوز فون ساپورت میکند اما اگر آیفون دارید برای اطمینان از این موضوع مخصوصا برای دستگاه های ارزان تر در بخش مشخصات یا نظرات توجه کنید اگر قابل ساپورت بود بعد اقدام به خرید اسپیکر بلوتوثی نمایید.

انواع کاربرد اسپیکر های شارژی و بلوتوثی

جشن ها : همانطور که اول اشاره کردیم بیشتر افراد برای پخش موزیک از اسپیکر های بلوتوثی استفاده میکنند که میتواند صدای مناسب تری نسبت به موبایل داشته باشد.

جلسات : فرض کنید شما در جلسه ای کاری یا دفاع پایان نامه هستید و میخواهید فیلمی را پخش کنید و روی پرده سفید بیاندازید اما صدای لپ تاپ شما بسیار اندک است و درواقع مخاطبان شما اصلا صدا را نمی شنوند برای حل این موضوع اقدام به خرید اسپیکر بلوتوثی نمایید. این فقط محدود به جلسات رسمی یا دانشگاهی نیست  و ممکن است شما بخواهید یک فیلم کامل را برای دوستانتان با لپ تاپ پخش کنید وقتی صدا محیط زیاد باشد به یک دستگاه اسپیکر بلوتوثی نیاز خواهید داشت.

جلسات قرآنی : اگر جلسه قرآنی گرفته اید و میخواهید آیه را از روی گوشی پخش کنید قطعا در یک جمعیت زیاد صدایی به کسی نمیرسد برای همین یک اسپیکر بلوتوثی با کیفیت بخرید که هزینه اش بسیار پایین است و همیشه و همه جا میتوانید از آن استفاده کنید و دیگر لازم نیست کلی خرج کنید تا یک بلند گو اجاره نمایید.

ورزش : میدانید استفاده از هندزفری در گوش چقدر میتواند به گوش شما آسیب برساند ؟ قطعا اگر 10 سال بعد را میتوانستید امروز تصور کنید شاید کمتر از هندزفری برای گوش دادن موزیک با صدای بلند استفاده میکردید اما ما میخواهیم به شما پیشنهادی دهیم و آن پیشنهاد استفاده از هندزفری بلوتوثی است که شما میتوانید در باشگاه خانگی خود یا حیاط ورزشی آن را بگذارید و صدای موزیک را بر اساس جو محیط تنظیم پخش کنید.

رستوران : همانطور که حتما تجربه کرده اید رستوران هایی که موزیک پخش میکنند اگر موزیک زنده نداشته باشند ، صدای موزیکشان بسیار ملایم و کم است و این هم به مشتری آرامش میدهد و هم اعصابش را برهم نمیزند. شما اگر صاحب رستوران هستید نیازی به دم و دستگاه های عجیب و هزینه بر مثل کامپیوتر و باند و …. ندارید میتوانید برای 1-3 ساعتی که در شب میخواهید موزیک پخش کنید یک اسپیکر بلوتوثی باکیفیت و نه ارزان بگیرید که سال ها برای شما موزیک های با صدای مناسب پخش کند.

بهترین اسپیکر بلوتوثی و شارژی برای لپ تاپ

همانطور که در بخش بالا برای جلسات اشاره کردیم حتما شما دانشجو هستید و یا شب و روز کارتان با لپ تاپ است. احتمالا هم اسیر این موضوع شدید که می خواهید در لپ تاپ خود 4 تا ویدیو ببینید و صدا کافی نیست ، بدون معطلی یک اسپیکر بلوتوثی و شارژی بخرید و وقت خود را تلف نکنید در بخش پایین سایت مدل های پرفروش اسپیکر شارژی را معرفی کردیم و برخی از مدل ها با قیمت های دانشجویی و ارزان میباشد.

انواع اسپیکر بلوتوثی برای خرید اینترنتی

ساده : اسپیکر های ساده همان های هستند که شما با موبایل به بلوتوث آنها وصل میشوید و موزیک را برایتان پخش میکند . این دستگاه ها چون صرفا برای یک کار است قیمت بسیار مناسبی دارد.

حرفه ای با رقص نور : برخی از اسپیکر های حرفه ای جذاب دارای چراغ های رقص نور هستند که برای تولد های خانوادگی میتوانید از آن استفاده کنید هم صدای فوق العاده ای دارد و هم وقتی چراغ ها را خاموش کنید مانند یک دستگاه نور پردازی برای شما نور بازی خواهد کرد.این دستگاه نسبتا به خاطر امکاناتی که دارد قیمت بالاتری نسبت به مدل ساده دارد.

چند منظوره : دستگاه های چند منظوره دستگاه هایی هستند که علاوه بر اسپیکر بلوتوثی بودن مثلا دارای رادیو یا ضبط صوت و سایر ویژگی ها را هم در دستگاه خود دارند.

اسپیکر پرتابل بلوتوثی : منظور از اسپیکر پرتابل اسپیکر هایی هستند که فقط با بلوتوث وصل میشوند یعنی اگر روزی بلوتوث موبایل شما خراب شود اگر قابلیت فلش را نداشته باشد هیچ استفاده ای از آن نمیتوانید بکنید.

اسپیکر بلوتوثی با سیم : این دستگاه در کنار اینکه برای شما از طریق بلوتوث میتواند صدا پخش کند در کنار آن میتوانید از سیم AUX نیز استفاده کنید.

ویدیو تست عملکرد اسپیکر بلوتوثی جی بی ال در آب

تیم کارشناسی و انتخاب محصولات سایت یام همیشه رسالتش این بوده تا بهترین محصولات بازار را برای شما اصطلاحا دست چین نماید به همین منظور بهترین اسپیکر های بلوتوثی ساده و حرفه ای را میتوانید در بخش زیر مشاهده نمایید.

1اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2316بهترین از هر نظر 10
اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2316

مشخصات

  • وزن
    200 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
  • اتصالات
    ورودی صدا
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    200 گرم
  • منبع انرژی
    باتری
2اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کی تی اس مدل kts-1338خوش قیمت 10
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کی تی اس مدل kts-1338

مشخصات

  • وزن
    300 گرم
  • نوع اتصال
    با سیم
  • بلوتوث
  • بی‌سیم
  • دانگل USB و بلوتوث
  • رابط‌ها
    microUSB
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    - گرم
  • منبع انرژی
    USB
  • باتری
3اسپیکر قابل حمل شیائومی مدل Mi 16Wپیشنهاد حرفه ای 10
اسپیکر قابل حمل شیائومی مدل Mi 16W

مشخصات

  • وزن
    270 گرم
  • وزن اسپیکر
    270 گرم
  • منبع انرژی
    USB
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    270 گرم
  • پروفایل‌های قابل پشتیبانی
    HFP / A2P / AVRCP
  • مدت زمان شارژ شدن
    تا 4 ساعت
  • مدت زمان پخش
    13 ساعت با ولوم 50 درصد
  • امکانات اسپیکر
    باتری
  • نسخه‌ی بلوتوث
    5
  • حداکثر برد بلندگو
    10 متر
  • مشخصات دیگر
    بلندگوی قابل حمل صدای با کیفیت بالا مجهز به میکروفون بلوتوث v5.0 گواهی IPX7 کارکرد تا 13 ساعت توان 16 وات
  • توان خروجی اسپیکر
    2 عدد اسپیکر 8 وات (16 وات )
  • فرکانس پاسخ‌گویی اسپیکر
    80Hz-20KHz
  • اقلام همراه بلندگو
    دفترچه راهنما / کابل شارژ
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C 3.0
  • قطر بلندگو
    56 میلی‌متر
  • تعداد اجزاء اسپیکر
    1 عدد
  • قابلیت‌های اسپیکر
    قابلیت اتصال به دو دستگاه به صورت همزمان
  • توان خروجی کلی
    16 وات
  • ویژگی‌های خاص
    مقاوم در برابر آب
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • ظرفیت باتری
    2600 میلی آمپر ساعت
  • نوع باتری
    لیتیوم یونی
مشاهده محصولات بیشتر
این محصولات و راهنمای آن روزانه بررسی و در صورت نیاز مجدد رتبه بندی می شوند ، محصولات بالا از نظر تیم کارشناسی یام بهترین هستند اما اگر به دلایل سلیقه ای از آن ها خوشتان نیامد گزینه های دیگری را می توانید در بخش زیر انتخاب نمائید.

وقتی میخواهید یک اسپیکر بلوتوثی با کیفیت بخرید و به دل کوه و جنگل بروید و با صدای کم موزیک دلخواهتان را گوش کنید در کنارش باید یک کباب آبدار و خوشمزه هم درست کنید که برای اینکار نیاز به یک توری کباب پز با کیفیت دارید و ما برای شما فکر اینجایش را هم کرده ایم و راهنمایی برای آن از قبل تدارک دیده ایم.

قیمت اسپیکر های بلوتوثی چقدر است ؟

شما میتوانید انواع اسپیکر ها را در میان محصولات ما از 50 هزار تومان به بالا خریداری کنید.

بهترین برند اسپیکر بلوتوثی برای خرید اینترنتی چیست؟

اگر محدودیت مالی ندارید بی شیک بهترین اسپیکر بلوتوثی از نظر تیم کارشناسی محصول یام اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن میباشد.

New title

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل M3 4W portable new

مشخصات

  • وزن
    45 گرم
  • قطر بلندگو
    45 میلی‌متر
  • منبع انرژی
    USB
  • باتری
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    45 گرم
  • مدت زمان شارژ شدن
    1 الی 2 ساعت
  • مدت زمان پخش
    3 تا 5 ساعت
  • امکانات اسپیکر
    باتری
  • نسخه‌ی بلوتوث
    5
  • حداکثر برد بلندگو
    25 متر
  • فرکانس پاسخ‌گویی اسپیکر
    20 هرتز تا 20 کیلو هرتز
  • وزن اسپیکر
    45 گرم
  • اقلام همراه بلندگو
    بند برای حمل راحت , کابل شارژ
  • تعداد اجزاء اسپیکر
    3 عدد
  • درگاه‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • فرکانس پاسخ‌گویی
    20 هرتز تا 20 کیلو هرتز هرتز
  • ویژگی‌های خاص
    دارای بدنه مقاوم
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • USB
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • بی‌سیم
  • بی‌سیم (Wi-Fi)
  • بی‌سیم و باسیم
  • طول کابل
    25 سانتی متر
  • ظرفیت باتری
    300 میلی آمپر ساعت
  • نوع باتری
    لیتیوم یونی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2316

مشخصات

  • وزن
    200 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
  • اتصالات
    ورودی صدا
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    200 گرم
  • منبع انرژی
    باتری
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اسپیکر قابل حمل شیائومی مدل Mi 16W

مشخصات

  • وزن
    270 گرم
  • وزن اسپیکر
    270 گرم
  • منبع انرژی
    USB
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    270 گرم
  • پروفایل‌های قابل پشتیبانی
    HFP / A2P / AVRCP
  • مدت زمان شارژ شدن
    تا 4 ساعت
  • مدت زمان پخش
    13 ساعت با ولوم 50 درصد
  • امکانات اسپیکر
    باتری
  • نسخه‌ی بلوتوث
    5
  • حداکثر برد بلندگو
    10 متر
  • مشخصات دیگر
    بلندگوی قابل حمل صدای با کیفیت بالا مجهز به میکروفون بلوتوث v5.0 گواهی IPX7 کارکرد تا 13 ساعت توان 16 وات
  • توان خروجی اسپیکر
    2 عدد اسپیکر 8 وات (16 وات )
  • فرکانس پاسخ‌گویی اسپیکر
    80Hz-20KHz
  • اقلام همراه بلندگو
    دفترچه راهنما / کابل شارژ
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C 3.0
  • قطر بلندگو
    56 میلی‌متر
  • تعداد اجزاء اسپیکر
    1 عدد
  • قابلیت‌های اسپیکر
    قابلیت اتصال به دو دستگاه به صورت همزمان
  • توان خروجی کلی
    16 وات
  • ویژگی‌های خاص
    مقاوم در برابر آب
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • ظرفیت باتری
    2600 میلی آمپر ساعت
  • نوع باتری
    لیتیوم یونی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل KTX-1286

مشخصات

  • وزن
    900 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • فناوری‌های ارتباطی
    رادیو
  • نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
  • اتصالات
    ورودی صدا
  • اقلام همراه بلندگو
    کابل شارژ میکروفون ریموت کنترل کابل میکروفون
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    900 گرم
  • منبع انرژی
    باتری
  • میکروفون
    ورودی میکروفون
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل وان مور مدل omthing mini chub

مشخصات

  • وزن
    240 گرم
  • سایر مشخصات
    ضد آب با استاندارد ipx7
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • امپدانس
    4 اهم
  • وزن اسپیکر
    240 گرم
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    240 گرم
  • منبع انرژی
    باتری
  • میکروفون
    ورودی میکروفون
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اسپیکر سقفی ویس مدل VS-300

مشخصات

  • وزن
    950 گرم
  • نوع اتصال
    باسیم
  • اتصالات
    ورودی صدا
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    950 گرم
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کی تی اس مدل kts-1338

مشخصات

  • وزن
    300 گرم
  • نوع اتصال
    با سیم
  • بلوتوث
  • بی‌سیم
  • دانگل USB و بلوتوث
  • رابط‌ها
    microUSB
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    - گرم
  • منبع انرژی
    USB
  • باتری
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2319

مشخصات

  • وزن
    300 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
  • اتصالات
    ورودی صدا
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    250 گرم
  • منبع انرژی
    باتری
  • میکروفون
    ورودی میکروفون
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Flip 5

مشخصات

  • وزن
    540 گرم
  • فرکانس پاسخ‌گویی
    90~20000 هرتز
  • منبع انرژی
    باتری
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    گرم
  • پروفایل‌های قابل پشتیبانی
    A2DP V1.3, AVRCP V1.6, HFP V1.6, HSP V1.2
  • مدت زمان شارژ شدن
    2.5 ساعت
  • مدت زمان پخش
    12ساعت
  • نسخه‌ی بلوتوث
    4.2
  • وزن اسپیکر
    540 گرم
  • اقلام همراه بلندگو
    کابل TYPE-C
  • قابلیت‌های اسپیکر
    میکروفون
  • توان خروجی کلی
    20 وات
  • نسبت سیگنال به نویز
    90 دسی بل
  • اتصالات
    ورودی صدا
  • منبع تغذیه
    باتری داخلی
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
  • ظرفیت باتری
    4800 میلی آمپر ساعت
  • سایر مشخصات
    دارای استاندارد IPX7 در مقاومت در برابر آب
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل وی یو مدل TITAN

مشخصات

  • وزن
    485 گرم
  • ظرفیت باتری
    2600 میلی آمپر ساعت
  • نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
  • امپدانس
    4 اهم
  • نسبت سیگنال به نویز
    75 دسی بل
  • توان خروجی کلی
    18 وات
  • فرکانس پاسخ‌گویی
    80~20000 هرتز
  • توان ورودی
    9 وات
  • مشخصات دیگر
    برد بلوتوث: 10متر دارای دو درایور با قطر 45 میلی‌متر توان خروجی: 18 وات دارای بند آویز دارای گواهی IPX6 مقاوم در برابر آب دارای گواهی CE، RoHS پشتیبانی از قابلیت اتصال همزمان TWS
  • نسخه‌ی بلوتوث
    4.2
  • مدت زمان پخش
    10 ساعت
  • منبع انرژی
    باتری
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل ts2373

مشخصات

  • وزن
    420 گرم
  • توان ورودی
    6 وات
  • منبع انرژی
    باتری
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    420 گرم
  • مدت زمان شارژ شدن
    3ساعت
  • مدت زمان پخش
    6ساعت
  • امکانات اسپیکر
    باتری
  • نسخه‌ی بلوتوث
    5
  • قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه
    دارد
  • فرکانس پاسخ‌گویی اسپیکر
    18000
  • حساسیت
    85 دی سی بل
  • وزن اسپیکر
    420 گرم
  • اقلام همراه بلندگو
    کابل صدا کابل شارژ
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 2.0
  • تعداد اجزاء اسپیکر
    1 عدد
  • قابلیت‌های اسپیکر
    ورودی کارت حافظه
  • اتصالات
    شیار کارت حافظه
  • ویژگی‌های خاص
    کلید مدیریت میزان صدا
  • قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت
    16 گیگابایت
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • USB
  • جک 3.5 میلی‌متری خروجی صدا
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • ظرفیت باتری
    1200 میلی آمپر ساعت
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • سایر مشخصات
    نسبت سیگنال به نویز برابر با 85 دسی بل دارای باتری قابل شارژ لیتیومی با ظرفیت 1200 میلی آمپر ساعت قابلیت پاسخگویی تماس های تلفنی دارای بند در قسمت بالا برای حمل راحت تر مدت زمان استندبای: 22 ساعت دارای استانداردهای CE ، ROHS و FCC
  • فناوری‌های ارتباطی
    رادیو
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل M3 4W portable new

مشخصات

  • وزن
    45 گرم
  • قطر بلندگو
    45 میلی‌متر
  • منبع انرژی
    USB
  • باتری
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    45 گرم
  • مدت زمان شارژ شدن
    1 الی 2 ساعت
  • مدت زمان پخش
    3 تا 5 ساعت
  • امکانات اسپیکر
    باتری
  • نسخه‌ی بلوتوث
    5
  • حداکثر برد بلندگو
    25 متر
  • فرکانس پاسخ‌گویی اسپیکر
    20 هرتز تا 20 کیلو هرتز
  • وزن اسپیکر
    45 گرم
  • اقلام همراه بلندگو
    بند برای حمل راحت , کابل شارژ
  • تعداد اجزاء اسپیکر
    3 عدد
  • درگاه‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • فرکانس پاسخ‌گویی
    20 هرتز تا 20 کیلو هرتز هرتز
  • ویژگی‌های خاص
    دارای بدنه مقاوم
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • USB
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • بی‌سیم
  • بی‌سیم (Wi-Fi)
  • بی‌سیم و باسیم
  • طول کابل
    25 سانتی متر
  • ظرفیت باتری
    300 میلی آمپر ساعت
  • نوع باتری
    لیتیوم یونی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی پاس مدل gsm11131

مشخصات

  • وزن
    7000 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • فناوری‌های ارتباطی
    رادیو
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • اتصالات
    ورودی صدا
  • اقلام همراه بلندگو
    ریموت کنترل
  • قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه
    TF,SD,USB
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    7500 گرم
  • منبع انرژی
    باتری
  • میکروفون
    ورودی میکروفون
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل Soundcore Icon Mini

مشخصات

  • وزن
    181 گرم
  • نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
  • توان خروجی کلی
    3 وات
  • قابلیت‌های اسپیکر
    میکروفون
  • اقلام همراه بلندگو
    یک کابل microUSB
  • مشخصات دیگر
    اسپیکر ضد آب با استاندارد IP67 قابلیت اتصال دو اسپیکر به صورت استریو 8 ساعت پخش موسیقی
  • نسخه‌ی بلوتوث
    4.2
  • منبع انرژی
    باتری
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کینگ استار مدل KBS210

مشخصات

  • وزن
    950 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • فناوری‌های ارتباطی
    رادیو
  • نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
  • توان خروجی کلی
    5 وات
  • اقلام همراه بلندگو
    کابل AUX کابل شارژ
  • مدت زمان پخش
    6 ساعت
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    950 گرم
  • منبع انرژی
    باتری
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تی اند جی مدل TG145

مشخصات

  • وزن
    280 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • فناوری‌های ارتباطی
    رادیو
  • نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
  • اتصالات
    ورودی صدا
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    280 گرم
  • منبع انرژی
    باتری
  • میکروفون
    ورودی میکروفون
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Flip 5

مشخصات

  • وزن
    540 گرم
  • فرکانس پاسخ‌گویی
    90~20000 هرتز
  • منبع انرژی
    باتری
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    گرم
  • پروفایل‌های قابل پشتیبانی
    A2DP V1.3, AVRCP V1.6, HFP V1.6, HSP V1.2
  • مدت زمان شارژ شدن
    2.5 ساعت
  • مدت زمان پخش
    12ساعت
  • نسخه‌ی بلوتوث
    4.2
  • وزن اسپیکر
    540 گرم
  • اقلام همراه بلندگو
    کابل TYPE-C
  • قابلیت‌های اسپیکر
    میکروفون
  • توان خروجی کلی
    20 وات
  • نسبت سیگنال به نویز
    90 دسی بل
  • اتصالات
    ورودی صدا
  • منبع تغذیه
    باتری داخلی
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
  • ظرفیت باتری
    4800 میلی آمپر ساعت
  • سایر مشخصات
    دارای استاندارد IPX7 در مقاومت در برابر آب
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اسپیکر قابل حمل تسکو مدل TS 2312

مشخصات

  • وزن
    60 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • اقلام همراه بلندگو
    کابل شارژ دفترچه راهنما
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    60 گرم
  • منبع انرژی
    باتری
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید
5/5 - (149 امتیاز)