برای پوستتان احترام قائل شوید و همین حالا یک حوله دستی خریداری نمایید. وقتی که دستتان را میشورید بلاخره باید با یک چیزی خشک شود اگر خیلی خوش سلیقه باشید باید یک حوله دستی نرم تهیه کنید اگر هم خیلی وضع مالی خوبی داشته باشید شاید ابزار خشک کردن دست های شما دستمال کاغذی باشد که این کار هم اسراف است هم هزینه زیادی برای شما در ماه خواهد داشت مگر اینکه به عنوان ابزاری برای خشک کردن دست در شرکت ها باشد چون آنجا امکان استفاده از حوله نیست.اگر هم خیلی تنبل باشید نه از حوله استفاده میکنید و نه از دستمال کاغذی و با لباستان خشک میکنید که این کار جالبی نیست و معمولا بچه های زیر 2 سال اینکار را آن هم به ندرت انجام میدهند. از شوخی گذشته اگر دنبال یک حوله لطیف و نرم هستید به نحوی که وقتی صورت شما خشک است با آن دست و صورت خود را خشک کنید و به حدی نرم و لطیف باشد که حس فوق العاده ای به شما بدهد.

حال خوب رو ساختن میتونه از همون اول صبح شروع بشه وقتی که صورتت و شستی و میخوای با یه حوله خشکش کنی دقیقا اینجاست که یک حوله نرم به تو حس خوب میده و یک حوله زبر و بی کیفیت و قدیمی حالتو از همه چیز همون در شروع روز بد میکنه و در ادامه ی روز حس منفی با تو همراه خواهد بود

توصیه کلیدی تیم یام

اگر عروس و داماد هستید و یا میخواهید برای عروس خود حوله دست و صورت خریداری کنید توصیه میکنیم یک حوله دستی نرم و لطیف برای آنها بگیرید و ترجیحا با کیفیت باشد چون ابتدای زندگی آنان است و باید با کالاهای لوکس و یا باکیفیت انرژی خوبی وارد زندگی آنان کنید ، چون اگر حوله بی کیفیت و زبر باشد وقتی صبح بیدار میشوند و صورت خود را با حوله خشک میکنند اعصابشان بهم میریزد و ممکن است همین موضوع در زندگی آنها اثر منفی بگذارد و اوقاتشان تلخ شود.

شاید شما مادر و پدر فرزندی خردسال باشید که نیاز دارید تا یک حوله دستی برای فرزند خود خریداری کنید و ما به شما توصیه میکنیم تا حد امکان برای فرزند دلبندتان از حوله لطیف استفاده کنید چون پوست او حساس است و اگر پارچه حوله خوب نباشد صورت بچه را دچار مشکل میکند. ضمن اینکه برخی از حوله ها ضد باکتری هستند و با خیس شدن آنها باکتری نمیگیرند و برخی دیگر ضد حساسیت هستند توجه به این نکات برای خرید حوله برای فرزند بسیار مهم است.

نکات کلیدی در زمان خرید حوله دستی

نوع استفاده : قرار است از این حوله در چه شرایطی و در کجا استفاده شود ، اگر میخواهید حوله را برای شخص خودتان استفاده کنید یک حوله کوچک و سلیقه ای کافی است اما اگر قرار است از حوله برای استفاده خانواده 4-5 نفره استفاده شود باید یک حوله ای باشد که بزرگ باشد تا زود کثیف نشود و یا زود همه جای آن خیس نگردد.برخی از افراد میخواهند یک حوله بخرند هم با آن دست خشک کنند هم با آن صورت خشک کنند و همچنین آن را به استخر ببرند و بدنشان را خشک کنند به طور کلی ما پیشنهاد نمیکنیم اینجوری از حوله دستی کار بکشید مگر اینکه در هر بار استفاده قشنگ آن را ضدعفونی و شست و شو دهید.

جنس حوله : معمولا از بین جنس های مختلف حوله دستی در بازار مردم از حوله های پنبه ای چون جذب رطوبت بیشتری دارد و نرم تر است لذت بیشتری میبرند.

سایر جنس حوله های دستی موجود در بازار به شرح زیر است :

نخ

پلی‌استر

میکروفایبر

نخ پنبه

حوله‌ای

بامبو

ویسکوز

الیاف طبیعی

پولیش

ابریشم

الیاف نخی

پلی اورتان

وزن حوله : سعی کنید حوله ای بگیرید که سبک باشد و راحت بتوانید در هرجایی آن را آویزان کنید فقط لطفا حوله را درون دستشویی آویزان نکنید چون بسیار میکروب وجود دارد و شما را در بلند مدت مریض خواهد کرد. وزن حوله باید جوری باشد ضمن اینکه وقتی صورت و دست خود را خشک میکنید اذیت نشوید . تجربه نشان داده حوله های سبک حس بهتری را به مردم میدهد.

ابعاد حوله : معمولا ابعاد حوله دستی باید جوری باشد که متناسب با دست و صورت شما باشد چون قرار نیست از آن حوله برای خشک کردن تن استفاده کنید اما اگر دوست دارید حوله ای داشته باشید که هم برای دست و صورت باشد و هم اگر جایی اردو رفتید بتوانید از آن برای تن هم استفاده کنید میتوانید حوله بزرگتری بگیرید . ولی معمولا سایزی نزدیک به سایز 34×30 باری دست و صورت مناسب است.

لطافت حوله : حوله باید لطیف باشد و شما نرمی را احساس کنید. حوله ای که زبر باشد و باعث شود شما پوستتان آسیب زیادی ببیند. معمولا حوله هایی که در بازار تولید میشود تماما نرم هستند اما اگر بلند مدت استفاده کنید زبر میشوند.

مدت عمر حوله : همیشه سعی کنید حوله های خودتان را هر سالی یک بار عوض کنید و نگذارید بیشتر از یک سال از عمر حوله شما بگذرد چون هم ممکن است میزان تجمیع باکتری های حوله زیاد شود و همچنین زبر شدن نوع حوله باعث میشود پوست شما نرمی خود را از دست بدهد.

رنگ حوله دستی : رنگ حوله باید شاد باشد تا وقتی صبح از خواب بیدار میشوید به شما انرژی و شادابی بدهد و شما را کیف کوک کند. اما اگر عاشق رنگ های روشن نیستید و اعتقاد دارید مشکی رنگ عشق است میتوانید از رنگ های مشکی یا تیره استفاده کنید اما تاثیر بسیار زیادی در روحیه شما خواهد داشت و سرزندگی را ممکن است از شما همان اول صبح بگیرد.یکی از نکات قابل توجه این است که حوله های سفید را اگر صد بار هم بشورید باز هم سفید است اما حوله های رنگی مثل مشکی و سبز و … را بشورید اگر جنسشان اعلا نباشد ممکن است بعد از مدتی کیفیت رنگ اولیه خود را از دست بدهد.

طرح حوله دستی : طرح های حوله های دستی چیزی که رایج است این است که مردم سعی میکنند تک رنگ بگیرند اما برخی مادر پدر ها برای بچه های خردسال در طرح های بن تن و یا عروسکی حوله هایی را انتخاب میکنند که برای بچه جذابیت داشته باشد یا با وسائلش ست شود.

نوع دوخت : البته که نوع دوخت اکثر حوله ها کارخانه ای و به جوری است که تا مدت ها پاره نمیشود و اصطلاحا آخ نمیگوید اما اگر برای شما نوع دوخت مهم است در هنگام خرید میتوانید از تصاویر کالا به برخی از جزئیات پی ببرید.

دستور شست و شوی محصول : فکر میکنم حوله های دستی هیچ محدودیتی برای شست و شو چه با دست چه با لباسشویی هم حتی ندارند فقط مواظب باشید برخی حوله هایی که رنگی هستند در لباسشویی کنار لباس های دیگر قرار ندهید چون ممکن است میکروب هایی را از لباس های شما بگیرد و همچنین ممکن است رنگ دهد و کل لابس های شما را رنگی رنگی کند. سعی کنید حوله دستی را با آب داغ نشورید چون بافت حوله را ضعیف میکند اما اگر احساس میکنید میکروب زیادی دارد میتوانید با آب نسبتا داغ نه خیلی داغ اینکار را انجام دهید.

قیمت حوله دستی : دیگر قیمت حوله دستی اینقدر پایین است که نیاز به بررسی زیادی ندارد اما اگر برای کادوی عروس میخواهید باید یک کالای لوکس بگیرید و خیلی سر هزینه نگران نباشید چون خاطره ای میشود تا ابد برای آن دو عاشق یادگاری میماند.از طرفی دیگر سعی نکنید حوله ارزان و بی کیفیت بخرید که دوروز بعد برای خودتان پاره شود یا رنگ دهد و یا آنقدر زبر باشد که اذیت شوید. یکبار بخرید اما جنس خوب بخرید.

انواع حوله های دستی برای خرید اینترنتی

ساده : این حوله ها همان حوله های دستی هستند که در اکثر خانه ها دیده میشود و برای همه افراد خانواده مورد استفاده قرار میگیرد.

ضد حساسیت : اگر قرار است حوله شما فقط برای خودتان شخصی باشد و برای عموم استفاده نشود میتوانید از حوله ضد حساسیت استفاده کنید که به پوست شما آسیب نمیرساند. این نوع حوله نسبتا جزو نرم ترین حوله های دستی بازار میباشند.

حوله آنتی باکتریال : برخی از مردم فکر میکنند این حوله ها صرفا دارای تبلیغات هستند و شاید با واقعیت فاصله داشته باشند اما بهتر است زود قضاوت نکنیم. این حوله نسبت به حوله های دستی دیگر قیمت بالایی دارد اما تضمینی که شرکت تولید کننده داده است این است که این حوله در برابر باکتری ها مقاوم است در واقع اجازه نمیدهد باکتری ها روی حوله تشکیل شوند البته تولیدات محدودی از این نوع حوله در ایران وجود دارد.

ویدیو نحوه تا کردن حوله های دستی

همراهان سایت یام این ویدیو لاتین میباشد اما در تلاش هستیم تا محتوای فارسی را از بخش کارگردانی تیم یام به زودی دریافت و منتشر کنیم.

در ادامه هم برای عروس داماد و هم برای استفاده شخصی حوله های شیک و زیبایی را انتخاب کردیم تا بنا بر سلیقه شما بتوانیم یکی از محصولات را باب میل شما داشته باشیم و بتوانید با آن صورت و دست های زیباتان را خشک کنید و تجربه بهترین خرید حوله را داشته باشید.

این محصولات و راهنمای آن روزانه بررسی و در صورت نیاز مجدد رتبه بندی می شوند ، محصولات بالا از نظر تیم کارشناسی یام بهترین هستند اما اگر به دلایل سلیقه ای از آن ها خوشتان نیامد گزینه های دیگری را می توانید در بخش زیر انتخاب نمائید.

اگر از پیشنهاد ما لذت بردید چه الان کالا به دست شما رسیده است یا حتی کالا را مدتی است دارید استفاده میکنید حتما برای ما یک نظر در زیر همین صفحه ثبت کنید تا هم باعث دلگرمی ما شود و هم کمک کند تا موتور تولید محتوای ما با سرعت بیشتری حرکت کند. شما که به خرید حوله دستی علاقه داشتید شاید دوست داشته باشید راهنمای خرید رو تختی ما را هم دیدن کنید.

قیمت خرید حوله دستی چقدر است؟

قیمت این محصول از 20 هزار تومان مدل ساده شروع میشود به بالا

نحوه خرید اینترنتی حوله دستی چگونه است ؟

برای خرید اینترنتی حوله دستی کافی است به سایت ما مراجعه کنید و از بین محصولات موجود انتخاب کنید.

New title

حوله دستی طرح گل سایز 85x39 سانتی ‌متر

مشخصات

  • ابعاد
    85x39 سانتی‌متر
  • وزن
    150 گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    متوسط
  • سایر توضیحات
    یک تکه جنس از نخ و پنبه بدون حساسیت مناسب برای آشپزخانه و استفاده‌ی دستی برای شست‌و‌شو از نرم کننده استفاده شود
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی حوله گلزار مدل الما سایز 30*55 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    30*55 سانتی‌متر
  • وزن
    100 گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    کوچک
  • سایر توضیحات
    الیاف صد در صد پنبه نرم و لطیف ضد حساسیت ثبات رنگ جذب سریع
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی منکشه مدل Dima سایز 50x90 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    50 × 90 سانتی‌متر
  • وزن
    200 گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    الیاف بامبو
  • سایز
    بزرگ
  • سایر توضیحات
    - شستشو فقط با آب 30 درجه - ساخته شده از الیاف بامبو و پنبه - فاقد جعبه - ساخت کشور ترکیه
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی بهباف آذر طرح گل رز سایز 74x40 سانتی‌متر

مشخصات

  • ابعاد
    74x40 سانتی‌متر
  • وزن
    165 گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    متوسط
  • سایر توضیحات
    یک تکه دورو آب‌گیر جنس از نخ و پنبه بدون حساسیت مناسب برای آشپزخانه و استفاده‌ی دستی برای شست‌و‌شو از نرم کننده استفاده شود
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی کودک مدل دختر توت فرنگی

مشخصات

  • ابعاد
    60x30x2 سانتی‌متر
  • وزن
    70 گرم
  • تعداد تکه
    یک
  • جنس
    پنبه
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست
  • توسط ماشین لباس‌شویی
  • سایر توضیحات
    - جنس: الیاف صد درصد پنبه - نرم و لطیف - ثبات رنگ بالا در شستشو
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی ماندگار کد 6000 سایز 72×40 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    40×72×2 سانتی‌متر
  • وزن
    150 گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    متوسط
  • سایر توضیحات
    عدم پس دهی رنگ پس از شستشو جذب سریع سازگار با پوست عدم ایجاد حساسیت پوستی و تنفسی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی حوله گلزار مدل A&A-1 سایز 35x70 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    70x35 سانتی‌متر
  • وزن
    121 گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    کتان
  • سایز
    متوسط
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی آذربافت طرح کارنا سایز 40x76 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    76x40 سانتی‌متر
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    متوسط
  • سایر توضیحات
    ریشه بافی شده در یک سمت محصول
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی دکو ژاکارد مدل Salsa - سایز 33x33 سانتی متر بسته دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    33 × 33 سانتی‌متر
  • وزن
    63 گرم
  • تعداد تکه
    دو تکه
  • جنس
    الیاف بامبو
  • سایز
    کوچک
  • سایر توضیحات
    - شستشو فقط با آب 30 درجه - ساخته شده از الیاف بامبو و پنبه - فاقد جعبه - ساخت کشور ترکیه
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی آذرریس تبریز مدل وینا سایز 75×40 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    75x40 سانتی‌متر
  • وزن
    200 گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    کوچک
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی بهباف آذر مدل شانلی کد 2563 سایز 39x75 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    75x39 سانتی‌متر
  • وزن
    159 گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    متوسط
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی حوله گلزار مدل A&A-1 سایز 35x70 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    70x35 سانتی‌متر
  • وزن
    121 گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    کتان
  • سایز
    متوسط
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی حوله گلزار مدل راه راه سایز 33x63 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    63x33 سانتی‌متر
  • وزن
    150 گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    کوچک
  • سایر توضیحات
    الیاف صددرصد پنبه
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی آیدین مدل HD-105926 سایز 31x30 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    31x30 سانتی‌متر
  • وزن
    50 گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    کوچک
  • سایر توضیحات
    یک تکه جنس از نخ و پنبه بدون حساسیت برای شست‌و‌شو از نرم کننده استفاده شود
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی ریسندگی و بافندگی پیشروتاب مدل ویو سایز 30x30 سانتیمتر

مشخصات

  • ابعاد
    30x30 سانتی‌متر
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    کوچک
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی ایکیا مدل FRAJEN سایز 40 × 70 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    70x40 سانتی‌متر
  • وزن
    70 گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    کتان
  • سایز
    متوسط
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی لایکو مدل کالین سایز 50x90 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    90x150 سانتی‌متر
  • وزن
    150 گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    کوچک
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی آذرریس تبریز مدل وینا سایز 75×40 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    75x40 سانتی‌متر
  • وزن
    200 گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    کوچک
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی آذرریس تبریز مدل veniz سایز 80×40 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    80x40 سانتی‌متر
  • وزن
    180 گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    متوسط
  • سایر توضیحات
    - بافتی نرم و لطیف - آبگیری عالی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی منکشه مدل Dima سایز 50x90 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    50 × 90 سانتی‌متر
  • وزن
    200 گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    الیاف بامبو
  • سایز
    بزرگ
  • سایر توضیحات
    - شستشو فقط با آب 30 درجه - ساخته شده از الیاف بامبو و پنبه - فاقد جعبه - ساخت کشور ترکیه
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی لایکو مدل کالین سایز 50x90 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    90x150 سانتی‌متر
  • وزن
    150 گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    کوچک
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی حوله هنر طرح میخک سایز 75×40 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    75x40 سانتی‌متر
  • وزن
    100 گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    بزرگ
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی آیدین مدل HD-105926 سایز 31x30 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    31x30 سانتی‌متر
  • وزن
    50 گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    کوچک
  • سایر توضیحات
    یک تکه جنس از نخ و پنبه بدون حساسیت برای شست‌و‌شو از نرم کننده استفاده شود
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی حوله گلزار مدل الما سایز 30*55 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    30*55 سانتی‌متر
  • وزن
    100 گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    کوچک
  • سایر توضیحات
    الیاف صد در صد پنبه نرم و لطیف ضد حساسیت ثبات رنگ جذب سریع
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی بهباف آذر مدل شانلی کد 2563 سایز 39x75 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    75x39 سانتی‌متر
  • وزن
    159 گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    متوسط
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی حوله هنر کد 2020-2 سایز 27x30 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    30x27 سانتی‌متر
  • وزن
    50 گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    کوچک
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی مدل گل کد 50 سایز 45x75 سانتیمتر

مشخصات

  • ابعاد
    75x45 سانتی‌متر
  • وزن
    141 گرم
  • تعداد جیب
    ندارد
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    بزرگ
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی دکو ژاکارد مدل Salsa - سایز 33x33 سانتی متر بسته دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    33 × 33 سانتی‌متر
  • وزن
    63 گرم
  • تعداد تکه
    دو تکه
  • جنس
    الیاف بامبو
  • سایز
    کوچک
  • سایر توضیحات
    - شستشو فقط با آب 30 درجه - ساخته شده از الیاف بامبو و پنبه - فاقد جعبه - ساخت کشور ترکیه
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی کودک مدل دختر توت فرنگی

مشخصات

  • ابعاد
    60x30x2 سانتی‌متر
  • وزن
    70 گرم
  • تعداد تکه
    یک
  • جنس
    پنبه
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست
  • توسط ماشین لباس‌شویی
  • سایر توضیحات
    - جنس: الیاف صد درصد پنبه - نرم و لطیف - ثبات رنگ بالا در شستشو
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی بهباف آذر مدل شانلی کد 2563 سایز 39x75 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    75x39 سانتی‌متر
  • وزن
    159 گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    متوسط
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی ریسندگی و بافندگی پیشروتاب مدل ویو سایز 30x30 سانتیمتر

مشخصات

  • ابعاد
    30x30 سانتی‌متر
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    کوچک
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی آیدین HD-105891 سایز 77x37 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    77x37 سانتی‌متر
  • وزن
    147 گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    متوسط
  • سایر توضیحات
    یک تکه جنس از نخ و پنبه بدون حساسیت دورو نخ برای شست‌و‌شو از نرم کننده استفاده شود
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی پودایران مدل پارادایس سایز 80×40 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    4×80×40 سانتی‌متر
  • وزن
    140 گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    متوسط
  • سایر توضیحات
    جذب آب سریع و بالا ثبات رنگ عالی نرم و لطیف
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی حوله هنر کد 2020-3 سایز 27x30 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    30x27 سانتی‌متر
  • وزن
    50 گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    کوچک
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی گلزار مدل امیلی سایز 40x80 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    80x40 سانتی‌متر
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    متوسط
  • سایر توضیحات
    جذب آب سریع عدم پرز دهی و رنگ دهی ضد حساسیت نرمی و لطافت ضخیم
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی آذرریس تبریز مدل 1142سایز 40*75 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    40*75 سانتی‌متر
  • وزن
    180 گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    بزرگ
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی حوله هنر کد 2020-3 سایز 27x30 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    30x27 سانتی‌متر
  • وزن
    50 گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    کوچک
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حوله دستی آیدین مدل HD-105926 سایز 31x30 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    31x30 سانتی‌متر
  • وزن
    50 گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    کوچک
  • سایر توضیحات
    یک تکه جنس از نخ و پنبه بدون حساسیت برای شست‌و‌شو از نرم کننده استفاده شود
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید
5/5 - (185 امتیاز)