برای اینکه بهترین کسب و کار رو داشته باشید باید از یک جایی به بعد بهترین ابزار ها رو استفاده کنید . در حوزه آرایشگری و سالن های زیبایی اینکه مشتری شما در هنگام اصلاح راحت باشه نکته بسیاری مهمی است. چون قرار است این مشتری حدود نیم ساعت تا یک ساعت روی صندلی بنشیند و اگر صندلی ای که شما انتخاب کردید احساس راحتی به او ندهد و یا حتی در وضعیتی بدتر مشتری اذیت بشود قطعا شما هیچوقت نمیتوانید یک آرایشگاه درجه یک داشته باشید حتی اگر بهترین آرایشگر جهان هم باشید.این اصول چیزی نیست که فقط مربوط به آرایشگاه باشد و در هر کسب و کاری باشید باید بهترین ها را برای مشتریان در نظر بگیرید. به همین هدف و منظور ما بهترین صندلی های آرایشگاهی برای خرید را بر اساس نظرات آرایشگران مختلف انتخاب کردیم و در ادامه ابتدا نکات مهم در خرید را اشاره میکنیم و سپس بهترین گزینه های موجود را به شما نشان میدهیم.

هرجور حساب کنی ارزش داره که یک صندلی آرایشگاهی راحت بگیری که مشتری های جدید زیادی طی سال ده ها بار بیان پیشت و موهاشونو درست کنن و همینجور شاگرد جدید بگیری و کارتو حسابی توسعه بدی شعبات جدید بزنی یا اینکه یه مشتری یک بار بیاد و صندلیت حسابی اذیتش کنه یا راحت نباشه و بره دیگه پشت سرش رو حتی نگاه نکنه

توصیه تیم یام

اهمیت خرید صندلی آرایشگری با کیفیت

فرض کنید اینقدر صندلی آرایشگاه و سالن زیبایی در بحث نشینمن راحت باشد که وقتی مشتری میخواهد از بین دو آرایشگاه و سالن زیبایی برای اصلاح سرش یکی را انتخاب کند ناخودآگاه یادش بیوفتد صندلی آرایشگاه رخ احساس خیلی راحتی به او میداده است و شما را انتخاب کند همین کافی است که برای انتخاب یک صندلی کیفیت و راحتی را جز اولویت های اصلی خود قرار دهید.

در صندلی های حرفه ای اگر بخواهید قد صندلی آرایشگاه را هنگامی که مشتری روی آن نشسته است میتوانید به راحتی با زدن دکمه قد آن را کم یا زیاد کنید اما در صندلی های دستی باید اهرم را برچخانید و دردسر بیشتری دارد به همین دلیل چون مشتریان شما قد و نیم قد هستند توصیه میکنیم از صندلی ای استفاده کنید که هر زمان برای هر مشتری اگر نیاز بود بتوانید قدش را بلند تر یا کوتاه تر کنید.

اگر شما سالن زیبایی دارید و میخواهید عروس را میکاپ کنید سعی کنید صندلی لوکس و مجللی داشته باشید و عروس را روی صندلی ساده آرایشگاهی ننشانید چون در کیفیت خدمات شما یک ضعف محسوب میشود و عروسی که کلی هزینه کرده و به سالن شما آمده است ممکن است به صد نفر دیگر بگوید این سالن مفت نمی ارزد و همین کسب و کار شما را نابود کند چون یک مشتری ناراضی ممکن است به تعداد زیادی از دوستانش غر خدمت ضعیفی از شما را بزند و همین برای پایان کار شما کافی است.

انواع صندلی آرایشگاه و سالن زیبایی برای خرید اینترنتی 

صندلی ساده آرایشگری : این صندلی ساده ترین نوع صندلی آرایشگری است که قیمت بسیار پایینی دارد و برای آرایشگر هایی که تازه کار هستند مناسب است اما اگر بودجه دارید توصیه میکنیم از صندلی های بهتری خریداری کنید تا همان صندلی با کیفیت شما مشتری را جذب کند و شک نکنید موثر است.در صندلی های ساده چون ارتفاع به صورت دستی تغییر میکند منجر به این میشود که بعد از مدت ها آن دسته یا پدال دچار آسیب و یا خرابی شود.صندلی های ساده سال های زیبایی جا پایی خوبی برای مشتری ندارند و مشتری باید پایش را روی زمین بگذارد و یا مثلا جای دست اسفنجی و ابری ندارد و میله ای است یا اصلا میله هم ندارد و همین ها باعث حس ناخوشایندی و عدم راحتی میشود.

صندلی آرایشگری اتوماتیک: رایج ترین صندلی آرایشگری صندلی برقی است که مثل یک مبل راحتی میماند و به راحتی میتوانید برای انواع آرایش ها اعم از اصلاح سر و صورت از آن استفاده کنید و مشتری روی این صندلی ها راحت تر است و برای زدن زیر گردن پشت گردنی که خود صندلی دارد را میتوانید در بیاورید و دوباره بگذارید.مثلا در صندلی های ساده بجای دکمه ای که صندلی های برقی دارند آرایشگر باید به کمک پدال ارتفاع صندلی را تغییر دهد.

صندلی کوپ یا Cop :  صندلی های به اصطلاح کوپ به طور کلی صندلی های راحت تری هستند  و مشتری وقتی روی آن ها می نشیند احساس راحتی بیشتری نسبت به سایر صندلی ها دارد. در انواع شکل های مختلف مثل دایره ای میباشد و چرخش آن آسان است و آرایشگر میتواند مشتری را به هر سمتی بخواهد بچرخاند.

صندلی تابور یا Tabor : این صندلی هم مانند صندلی قبل هم در مدل چرخ دار است و هم در مدل ثابت و نسبت به مدل ساده مشتری روی این هم راحت است.

صندلی آرایش و میکاپ : منظور از صندلی آرایش این است که بتوان روی آن انواع آرایش ها را روی مشتری انجام داد و مشتری هم بتواند سرش را جلو ببرد و هم بتواند تکیه دهد و یا براحتی بتوان موها را رنگ کرد.معمولا صندلی های میکاپ شبیه به صندلی های دندانپزشکی هم میشوند و شما میتوانید به حالت خوابیده هم در بیاورید.

نکات مهم در خرید صندلی آرایشگری

ابعاد صندلی : قبل از اینکه به پارامتر های دیگر فکر کنید اول ببینید این صندلی را کجا میخواهید بگذارید و چقدر ابعاد آن فضاست تا دچار کمبود جا نشوید . برای اطلاع از ابعاد صندلی میتوانید به بخش مشخصات کالا مراجعه کنید.

قد صندلی : البته بسیاری از صندلی های موجود در بازار قابلیت تغییر قد را به راحتی دارند و ارتفاع را میشود هر چقدر بخواهید بالا یا پایین کنید اما برای صندلی های ثابت آرایشگری این قابلیت وجود ندارد به همین دلیل در هنگام خرید صندلی های ثابت به این نکته توجه کنید مخصوصا اگر ارتفاع مغازه شما کوتاه باشد.

جنس رویه : جنس رویه معمولا از پلاستیک و یا حتی چرم مصنوعی است و سعی کنید صندلی ای را خریداری کنید که جنس رویه اش جوری باشد که هم با سشوار و باد گرفتن موها از روی آن پاک شود و همچنین وقتی کثیف میشود با یک دستمال خیس بتوان کثیفی را از روی آن گرفت.

نوع صندلی : همانطور که پیش تر به آن اشاره شد شما باید بر اساس بودجه خود از میان انواع صندلی آرایشگری یکی را به دلخواه انتخاب کنید و نوع صندلی به نوع کار شما اینکه سالن زیبایی باشید یا آرایشگاه مردانه اینکه بخواهید مو های مشتری را رنگ کنید یا نه بستگی دارد .

قیمت صندلی آرایشگری : قیمت صندلی آرایشگری و سالن زیبایی متناسب با نوع صندلی است که انتخاب میکنید و امروز اگر بخواهید یک صندلی آرایشگری حرفه و چرخ دارد داشته باشید باید بالای یک میلیون تومان هزینه کنید البته توصیه میکنیم صندلی ای بگیرید که راحت بتواند سال های سال برای شما کار کند و دوروزه پوست پوست نشود یا قسمت نشیمنش نشست نکند.

چرخ دار یا بدون چرخ : صندلی آرایشگری را اگر برای اصلاح مو صرفا میخواهید استفاده کنید بهتر است از صندلی ثابت اما حرفه ای استفاده کنید اما اگر قرار است موی مشتری را روی آن بشورید میتوانید از صندلی های چرخدار کوچک و ساده استفاده کنید.

ظرفیت وزن : به هر صورت هر صندلی یک میزان ظرفیتی دارد و تا یک وزنی را میتواند تحمل کند از یک وزنی بیشتر باعث میشود هم صندلی بشکند و هم مشتری شما آسیب ببیند.معمولا صندلی های آرایشگری و سالن زیبایی میتواند وزنی بین پنجاه تا سیصد و پنجاه کیلوگرم را تحمل کند.

ظاهر صندلی : سعی کنید صندلی ای خریداری کنید که به ظاهر کلی دکوراسیون مغازه شما بیاید و خیلی متفاوت از آن نباشد . مثلا اگر در فضای مغازه شما یا سالن شما از لوازم پیشرفته و حرفه ای استفاده شده استفاده از صندلی های ساده تو ذوق مشتری میزند و جالب نیست.

رنگ صندلی آرایشگری : در راستای حرکت کردن برای داشتن دکوری زیبا باید توجه کنید رنگ صندلی هم باید مطابق با رنگ های رایج در سالن شما باشد . برای این منظور رنگ غالب را پیدا کنید و سعی کنید صندلی شما رنگی شبیه به آن باشد.

پایداری قسمت نشیمن : معمولا برای اینکه نشیمن نرم باشد و مشتری اذیت نشود و همچنین این ابر نشیمن بعد از دوروز نشست نکند از فوم سرد استفاده میکنند و فوم سرد تا مدت ها نشستی ندارد اما اگر فوم گرم باشد ممکن است خیلی زود زوارش در برود.

امکانات جانبی :  یکی از امکانات ویژه صندلی های سالن های زیبایی مکانیزم اختصاصی مجهز به قفل بخش زاویه و قابلیت تنظیم کردن مقاومت خود فنر تکیه گاه است.

گارانتی سلامت : وقتی صندلی را که خریداری میکنید و به درب منزل شما میرسد اول باید از نظر سلامت وقتی در منزل آن را چک کردید سالم باشد و اگر هم ایرادی داشته باشد فروشگاه هایی که توسط ما معرفی میشوند به شما کمک میکنند و محصول را به رایگان مرجوع میکنند که این مورد معمولا در حدود 7 روز میباشد. اگر هم بعد از مدتی محصول دچار مشکل شود اگر گارانتی داشته باشد میتوانید به راحتی از گارانتی استفاده کنید.

در بخش پایین محصولاتی را به شما نشان دادیم که جزو بهترین صندلی های آرایشگری و صندلی های سالن های زیبایی مردانه و زنانه هستند و شما میتوانید از میان آنها گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید و به راحتی به صورت اینترنتی خریداری کنید.

ویدیو صندلی های آرایشگری موجود در جهان برای انتخاب مدل

مخاطبان سایت بررسی بهترین محصول یام ، ویدیو زیر لاتین میباشد و مجموعه یام در صدد این است که برای این محصول یک ویدیو جامع درست کند و طی ماه های آینده در صفحه اینستاگرام یا همینجا منتشر خواهد شد.

این محصولات و راهنمای آن روزانه بررسی و در صورت نیاز مجدد رتبه بندی می شوند ، محصولات بالا از نظر تیم کارشناسی یام بهترین هستند اما اگر به دلایل سلیقه ای از آن ها خوشتان نیامد گزینه های دیگری را می توانید در بخش زیر انتخاب نمائید.

اگر شما سالن زیبایی دارید و میخواهید هم مشتریان شما و هم آرایشگران شما احساس بهتری داشته باشند و خستگی از تنشان در برود باید یک دستگاه چای ساز در آرایشگاه بگذارید که نه خود دستگاه هزینه زیادی دارد و نه چای مصرفی آن در ماه چیزی میشود اما این عملکرد کاری نیرو های شما را به شدت افزایش میدهد و مشتریان شما هم با خوردن یک لیوان چای فوق العاده کیفشان کوک میشود. تقریبا یک لیوان کاغذی با چای اکنون بین 2 الی 3 هزار تومان هزینه میگیرد اما شما میتوانید این مشتری را در ماه یک بار بیشتر بخاطر همین لیوان چای که مزیت رقابتی شما با سایر آرایشگاه ها خواهد بود بیشتر داشته باشید و مشتری بیشتر به شما مراجعه خواهد کرد.

قیمت خرید صندلی آرایشگاهی و سالن زیبایی چقدر است ؟

قیمت صندلی آرایشگاهی از یک میلیون تومان شروع میشود و به چند ده میلیون تومان هم میرسد.

نحوه خرید اینترنتی صندلی سالن زیبایی چگونه است ؟

برای خرید صندلی شیک سالن زیبایی کافی است مدلتان را انتخاب کنید ما کالا را درب منزل تحویل میدهیم.

فرق صندلی آرایشگاه ساده و برقی چیست؟

امروزه اکثر آرایشگاه ها از صندلی های آرایشگاهی برقی استفاده میکنند چون میتوانند ساده تنظیم ارتفاع نمایند.

متاسفانه در این دسته محصولی محصولات زیادی از نظر تیم کارشناسی سایت یام مورد تایید قرار نگرفتند و از آنجایی که ما به شما متعهد هستیم فقط محصولات درجه یک را معرفی کنیم همین چند محصول از نظر ما جزو بهترین پیشنهادات هستند.

New title

صندلی آرایشگاهی کد 437

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    صندلی آرایشگاهی
  • سایر مشخصات
    صندلی ها دارای زیر پایی از جنس فلز در دو رنگ کوره ای سفید و مشکی و پشـت پـایی چـرمی هستند کلیه نمونه ها درای شاسی فلزی و مکانیزم مکانیکی هستند امکان متحرک بودن پشتی و در برخی نمونه ها امکان تخت شدن صندلی و تنظیم ارتفـاع دسـته هـا را فراهم میکند درای زیر سری های متحرک

صندلی آرایشگاهی مدل کلاسیک

مشخصات

  • سایر مشخصات
    جنس بدنه از استیل و چرم با دوام می‌باشد
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی

صندلی آرایشگاهی کد 780

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    صندلی آرایشگاهی
  • سایر مشخصات
    قالب زین اسبی دو طرح پشت کوتاه و پشت بلند می باشند دارای پشتی متحرک

صندلی آرایشگاهی فاپکو کد 107VIP

مشخصات

  • مشخصه‌ی اصلی
    صندلی برقی آرایشگاهی
  • سایر مشخصات
    دارای شاسی فولادی سنگین دارا بودن زیرسری متحرک دو محوره بدنه فلزی صنـدلی ها با رنـگ کـوره ا ی

صندلی آرایشگاهی مدل کلاسیک

مشخصات

  • سایر مشخصات
    جنس بدنه از استیل و چرم با دوام می‌باشد
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی

صندلی آرایشگاهی مدل کلاسیک

مشخصات

  • سایر مشخصات
    جنس بدنه از استیل و چرم با دوام می‌باشد
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی

صندلی آرایشگاهی مدل کلاسیک

مشخصات

  • سایر مشخصات
    جنس بدنه از استیل و چرم با دوام می‌باشد
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
5/5 - (295 امتیاز)