انجام سفر بسیار لذت بخشه اما برای اینکه اون سفر به بهترین نحو ممکن انجام شود باید تجهیزاتی مانند چمدان های چند تکه مسافرتی را با خود داشته باشید. چمدان های مسافرتی به شما کمک میکند تا وسائل خودتان را بهتر در آن نظم دهید و بچینید . برای خرید چمدان مسافرتی این مطلب سرشار از اطلاعات مفید را برای شما نوشتیم و به شما کمک میکنیم تا سفر فوق العاده ای داشته باشید. حتما الزامی ندارد که چمدان های 3 تکه یا 4 تکه داشته باشید شاید شما مجرد باشید و کافی است یک چمدان با جنس خوب خریداری کنید تا تمام لوازم مورد نیاز شما در آن قرار بگیرد. هدف از خرید چمدان مسافرتی چند تکه این است که شاید شما فرد مجردی باشید اما سفر های مختلفی را انجام دهید با شرایط گوناگون یعنی مثلا فرض کنید شما به سفر کاری میروید و نیازی نیست یک چمدان بزرگ را بگیرید چون صبح می خواهید سفر کنید و شب باز گردید به همین منظور یک چمدان نقلی کافی است تا مدارک خود را داخل آن بگذارید.

برای خرید چمدان مسافرتی خیلی حساسیت روی قیمت نداشته باشید و سعی کنید یک چمدان با کیفیت یا یک ست چمدان درجه یک خریداری کنید چون ممکن است شما به جاهای مختلفی سفر کنید و این چمدان هرجا آسیب ببیند باعث میشود وسائل شما هم دچار خطر شود و یا گم شوند. فرض کنید چمدان شما در گیت فرودگاه  قرار بگیرد و پاره شود و مدارک شما از چمدان بیوفتد آنوقت میگویید ای کاش چمدان بهتری خریداری کرده بودم.

نکات مهم در خرید چمدان :

نوع چمدان : امروزه با پیشرفت تکنولوژی حتی چمدان های ما هم مثل قبل نیستند و دارای کیفیت و تکنولوژی جدیدی شده اند الان که ما این مطلب رو مینوسیم چمدان های هوشمندی در جهان طراحی شده اند که خود همراه مسافر حرکت میکنند البته هنوز این چمدان ها در ایران فراگیر نشده اند اما قیمت بسیار بالایی دارند. بعد از این نوع چمدان های هوشمند چمدان های دیگری هستند که همان نوع ست چند تکه هستند یعنی شما در اندازه های مختلف آن ها را دارید این نوع چمدان برای انواع سفر ها مناسب است.

وزن چمدان : خود چمدان باید وزن مناسبی داشته باشد چون شما قرار است کلی بار درون آن بریزید اگر قرار باشد وزن زیادی داشته باشد و شما را خسته کند بعد از لحظات و مدتی که در دستتان باشد قطعا پشیمان خواهید شد.

ابعاد چمدان : وقتی شما با هواپیما و اتوبوس به سفر میروید هرچقدر چمدان شما جمع و جور تر باشد حمل و نقل آن راحت تر است و شما میتوانید با سرعت بیشتری چمدان را جابجا کنید. همچنین برای جا کردن چمدان در خانه دچار مشکل نمیشوید چون بلاخره چمدان را باید زیر تخت یا در انباری یا در جایی جا کنید. هنگام خرید حتما به ابعاد چمدان که در صفحه مشخصات ذکر شده است توجه ویژه ای داشته باشید تا بدانید قرار است چه چیزی با چه اندازه ای به دست شما برسد.

قیمت چمدان مسافرتی : قیمت چمدان های بازار ایران متفاوت است و بستگی به نوع چمدانی که میخواهید بگیرید دارد اما باید این را توجه داشته باشید خیلی چمدان ارزان قیمت نگیرید چون دو روز دیگر اسیر میشوید و باید یک چمدان جدید بگیرید. چمدان های ارزان قیمت خیلی زود پاره میشوند و جنسشان ضعیف است.

چرخ چمدان : در خرید چمدان حتما به کیفیت چرخ چمدان توجه کنید چون برخی از چمدان های موجود در بازار دارای چرخ ضعیفی هستند که شما وقتی آن را خرید کردید و پر از بار کردید متوجه میشوید این چرخ ها بیشتر دکور هستند و عملا کاربردی ندارند و ناچار میشوید آن را روی زمین به ضرب و زور بکشید.

زیپ چمدان : برای خرید چمدان حتما قسمت نظرات را چک کنید تا اگر نظر منفی راجع به زیپ چمدان وجود دارد گزینه دیگری را انتخاب کنید چون زیپ چمدان اگر راحت نباشد ساعت ها باید با آن کلنجار بروید

در خرید اینترنتی چطور بفهمم کیفیت چرخ و خود چمدان چطور است ؟

سوال خوبیه برای فهمیدن و اطمینان پیدا کردن از این موضوع کافی است به نظرات مشتریان در پایین صفحه خرید مراجعه کنید آن زمان است که میتوانید جویا شوید کدام مشتری از کیفیت چمدان اعتراض کرده است یا کدام مشتری میگویید این چمدان مرگ ندارد و عالی است . البته برخی از نظرات مشتریان هم سلیقه ای است یعنی دیده شده یک محصول درجه یکی را یک مشتری خریداری کرده است و بی دلیل از آن کالا ایراد گرفته است به طور کلی اگر اکثر نظر ها مثبت است خیالتان راحت باشد و خرید کنید.

ظرفیت چمدان : شما تاقبل از اینکه چمدان را اینترنتی خریداری کنید از کجا میخواهید بفهمید این چمدان واقعا چقدر جادار است ؟ برای پاسخ به این موضوع در بخش مشخصات فروشنده معمولا ذکر میکند فلان چمدان این مقدار فضا دارد یا برای این حجم از بار مناسب است.

انواع چمدان مسافرتی برای خرید اینترنتی:

دستی : این چمدان ها برای بارهای سبک مناسب هستند چون دیگر نمیتوانید آن ها را روی زمین بکشید و چرخ ندارند  و معمولا برای بار های زیر 5 کیلوگرم و برای جابجایی کوتاه مدت مناسب است. معمولا از این چمدان ها برای سفر های کوتاه مدت استفاده میشود چون ظرفیت کمی هم دارند.

چرخ دار : این چمدان ها دارای چرخ هستند و شما میتوانید بار های زیادی درون آن ها بگذارید چون چرخ دارند راحت و سریع جابجا میشوند و برای سفر هم معمولا از این چمدان ها استفاده میشود.

چمدان های مسافرتی چند تکه یا همان ست : منظور از چند تکه این است که این چمدان ها دارای چندین چمدان کوچک نیز هستند که هم میتوانید با سایر اعضای خانواده استفاده کنید یعنی پدر و مادر کودک هرکدام چمدان خود را داشته باشند و همچنین این چمدان ها ست هستند یعنی هر 3 یا 4 یا 5 چمدانی که در این ست هست همه یک رنگ و یک ظاهر دارند.

چمدان های هوشمند چیست ؟

همانطور که در بالا اشاره شد این چمدان ها هنوز خیلی عرضه نشده اند اما همان تعداد محدودی که دارند در بازار خارج بیشتر موجود است و تقریبا بر اساس الگوریتم های هوش مصنوعی میباشند و قیمت بسیار بالاتری هم دارند.

شرکت اکولاک و دلسی و همچنین شیائومی از پیشتازان فروش چمدان های هوشمند در ایران هستند.

قیمت چمدان هوشمند سفری چقدر است ؟

قیمت این چمدان ها در ایران علیرغم اینکه خیلی موجودی ندارد از سایر چمدان ها بیشتر است و شما برای خرید این چمدان باید انگار از قبل زنبیل بگذارید. قیمت این چمدان های هوشمند از 7 میلیون به بالا میباشد.

نکات مهم در خرید چمدان هوشمند

برای خرید اینترنتی چمدان هوشمند باید توجه داشته باشید برخی از قابلیت های جذاب را داشته باشند

ترازوی دیجیتال : این قابلیت به گونه ای میباشد که میزان کالاهای درون چمدان را خود وزن میکند و روی نمایشگرش به شما نشان میدهد چقدر در چمدان خود بار دارید این برای زمان هایی که میخواهید با هواپیما سفر کنید بسیار به شما کمک میکند تا بیشتر از مقدار مجاز بار نداشته باشید.

ردیابی : برخی از چمدان های هوشمند به بولوتوث موبایل وصل میشوند و به شما نمایش میدهند چمدان دقیقا کجاست در واقع یک جی پی اس ساده درون خود دارند.

ضد آب و قابل شستشو : برخی دیگر از این چمدان های هوشمند را میتوانید با وجود اینکه دیجیتالی هستند ولی شست و شو نمایید.

قفل دیجیتال : این قفل برای این طراحی شده است که هر فردی نتواند چمدان شما را حتی در فرودگاه یا داخل اتوبوس باز کند و به آن دستبرد بزند و به محض باز شدن از طریق اپلیکیشن به شما اطلاع میدند.

جنس چمدان : یکی از نکات مهم در خرید چمدان جنس درونی و بیرون چمدان است.که در ادامه مدل های مختلف آن را به طور دقیق شرح میدهیم

ویدیو جالب از جدیدترین چمدان های هوشمند بازار

چمدان هایی که در این ویدیو می بینید بهترین چمدان های خارجی موجود در بازار خارج می باشد که می توانید هرکدام را که پسند کردید در بخش نظرات اسمش را بفرستید تا ما به شما اعلام کنیم آیا امکان خرید برای شما میسر است یا خیر ضمنا ما توصیه می کنیم از محصولاتی که در بخش پایین معرفی کردید خرید کنید چون زمان تحویل تری دارند.

انواع جنس چمدان برای خرید اینترنتی

جنس بیرونی :

برزنت یا پارچه ای : چمدان های پارچه ای معمولا جنس ظریفی دارند و ممکن است برای شرایط سخت مناسب نباشد منظور از شرایط سخت همان سفر هایی  است که جابجایی زیاد است یا مثلا برای سفر هایی با اتوبوس چمدان های پارچه ای خیلی جالب نیست چون خیلی بد بار را جابجا میکنند. معمولا جا کردن وسائل در چمدان های برزنتی راحت تر است چون از انعطاف بیشتری برخوردارند.

پلاستیک سخت : این نوع جنس ها از مقاومت بیشتری در برابر خراش ها برخوردار هستند اما به راحتی ممکن است با ضربه های سنگین بشکنند. اما در سفر ها به طور کلی مقاومت بالاتری دارند.

چرمی : معمولا این نوع چمدان بیشتر از نوع دستی آن وجود دارد و خیلی مدل چرخدار آن در بازار نیست شاید یکی از دلایل این باشد که چمدان هایی با جنس چرم زود خراش میگیرند و مناسب جابجایی در هرجایی نیستند.

جنس درونی :

معمولا جنس داخلی چمدان خیلی اهمیتی ندارد چون تحت آسیب و یا ضربه قرار نمیگیرد و اغلب از جنس پارچه هستند.

اطلاعات کافی ای برای خرید چمدان مسافرتی برای شما ارائه شد حال نوبت آن رسیده است که دست در جیب کنید و یکی از زیباترین و شیک ترین مدل های چمدان مسافرتی که در زیر برای شما گلچین کرده ایم را انتخاب کنید.

1چمدان دلسی مدل TASMAN 2 کد 013100821 سایز بزرگبهترین از هر نظر 10
چمدان دلسی مدل TASMAN 2 کد 013100821 سایز بزرگ

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    31x54x79 سانتی‌متر
  • وزن
    4.3 کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    25 کیلوگرم
  • حجم داخلی
    114 لیتر
  • نوع ساختار
    سخت
  • جنس
    پلی‌پروپیلن
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • قفل
    زیپ سری TSA
  • تعداد دسته
    سه عدد
  • توضیحات دسته
    یک دسته ترولی متحرک در بالا دو دسته حمل ثابت در بالا و کنار چمدان
  • تعداد چرخ
    چهار عدد
  • جنس چرخ
    سیلیکا لاتکس
  • قابلیت‌های مقاومتی
    پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
مشاهده محصولات بیشتر
این محصولات و راهنمای آن روزانه بررسی و در صورت نیاز مجدد رتبه بندی می شوند ، محصولات بالا از نظر تیم کارشناسی یام بهترین هستند اما اگر به دلایل سلیقه ای از آن ها خوشتان نیامد گزینه های دیگری را می توانید در بخش زیر انتخاب نمائید.

امیدواریم با چمدان های مسافرتی که خرید کردید به مقاصدی که آرزویش را داریم سفر کنید و تجربه های هیجان انگیز و جذابی در آن سفر را تجربه کنید و اگر آن چمدان مسافرتی کیفیت خوبی داشت حتما در بخش نظرات پایین همین صفحه اعلام کنید تا مشتریان بعدی هم از این محصول خریداری کنند. ضمنا در ادامه از شما درخواست میکنیم از نکات کلیدی خرید محصول … هم دیدن فرمایید.

New title

ساک سفری مدل W140

مشخصات

  • ظرفیت وزنی
    7 کیلوگرم
  • نوع ساختار
    انعطاف‌پذیر
  • جنس
    برزنت
  • نحوه بسته شدن
    با زیپ
  • قفل
    دارای زیپ با قابلیت الصاق قفل
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ساک سفری گوگانا مدل GOOG20014

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    49x31x25 سانتی‌متر
  • وزن
    0.90 کیلوگرم
  • حجم داخلی
    38 لیتر
  • نوع ساختار
    انعطاف‌پذیر
  • جنس
    برزنت
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • تعداد دسته
    سه عدد
  • توضیحات دسته
    دارای دو دسته جهت حمل بصورت دستی دارای یک بند رودوشی قابل تنظیم و جداشدن جهت حمل بصورت رودوشی
  • تعداد چرخ
    صفر
  • قابلیت‌های مقاومتی
    پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ساک سفری فوروارد مدل FCLT99020

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    55x26x40 سانتی‌متر
  • وزن
    0.49 کیلوگرم
  • حجم داخلی
    55 لیتر
  • نوع ساختار
    انعطاف‌پذیر
  • جنس
    برزنت
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • توضیحات دسته
    دارای دو دسته همراه با چسب دوبل جهت حمل به صورت دستی دارای یک بند بلند قابل تنظیم و قابل جدا شدن جهت حمل به صورت دوشی
  • تعداد چرخ
    صفر
  • محفظه لباس زیر
    مجزا
  • توضیحات محفظه لباس
    دارای یک محفظه اصلی به حجم حدودی 55 لیتر مناسب جهت حمل وسایل سفر و باشگاه دارای یک جیب زیپی بزرگ در قسمت جلویی ساک دارای یک جیب زیپی کوچک تر در قسمت جلویی ساک
  • قابلیت‌های مقاومتی
    پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    دارای ابر و آستر داخلی با کیفیت در تمامی قسمت های ساک دارای جنس بدنه برزنت ضد آب و قابل شست و شو
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ساک سفری گوگانا مدل GOOG20014

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    49x31x25 سانتی‌متر
  • وزن
    0.90 کیلوگرم
  • حجم داخلی
    38 لیتر
  • نوع ساختار
    انعطاف‌پذیر
  • جنس
    برزنت
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • تعداد دسته
    سه عدد
  • توضیحات دسته
    دارای دو دسته جهت حمل بصورت دستی دارای یک بند رودوشی قابل تنظیم و جداشدن جهت حمل بصورت رودوشی
  • تعداد چرخ
    صفر
  • قابلیت‌های مقاومتی
    پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

چمدان خلبانی پیژون کد 15301 - 600031

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    37 × 43.5 × 19 سانتی‌متر
  • وزن
    2.2 کیلوگرم
  • نوع ساختار
    سخت
  • جنس
    برزنت
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • قفل
    دارای زیپ با قابلیت الصاق قفل
  • توضیحات قفل
    - دارای قفل به همراه 2 عدد کلید
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • توضیحات دسته
    - دارای دسته تلسکوپی جهت حمل راحتتر
  • تعداد چرخ
    دو عدد
  • جنس چرخ
    لاستیک فشرده
  • محفظه
    جیب داخلی
  • مناسب برای لپ‌تاپ‌های
    13 تا 15 اینچ
  • قابلیت‌های مقاومتی
    پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    ترمز
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    - کیف خلبانی دارای زیپ دبل - دارای 4 محفظه نگهداری خودکار - دارای قلاب آویز جهت کلید - دارای محفظه نگهداری کارت اعتباری - دارای مجفظه نگهداری موبایل - دارای یک زیپ بر روی دسته تلسکوپی جهت مخفی کردن دسته
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ساک سفری چرخ دار مدل 2010

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    100×52×26 سانتی‌متر
  • وزن
    2.5 کیلوگرم
  • نوع ساختار
    انعطاف‌پذیر
  • جنس
    انعطاف پذیر
  • برزنت
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • تعداد چرخ
    شش عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ساک سفری چرخ دار مدل 2010

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    100×52×26 سانتی‌متر
  • وزن
    2.5 کیلوگرم
  • نوع ساختار
    انعطاف‌پذیر
  • جنس
    انعطاف پذیر
  • برزنت
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • تعداد چرخ
    شش عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

چمدان دلسی مدل TASMAN 2 کد 013100821 سایز بزرگ

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    31x54x79 سانتی‌متر
  • وزن
    4.3 کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    25 کیلوگرم
  • حجم داخلی
    114 لیتر
  • نوع ساختار
    سخت
  • جنس
    پلی‌پروپیلن
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • قفل
    زیپ سری TSA
  • تعداد دسته
    سه عدد
  • توضیحات دسته
    یک دسته ترولی متحرک در بالا دو دسته حمل ثابت در بالا و کنار چمدان
  • تعداد چرخ
    چهار عدد
  • جنس چرخ
    سیلیکا لاتکس
  • قابلیت‌های مقاومتی
    پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ساک مسافرتی مدل a51

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    60×35×24 سانتی‌متر
  • وزن
    700 کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    30 کیلوگرم
  • نوع ساختار
    انعطاف‌پذیر
  • جنس
    برزنت
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • تعداد دسته
    سه عدد
  • تعداد چرخ
    صفر
  • قابلیت‌های مقاومتی
    پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • اقلام همراه
    بند نواری
  • سایر توضیحات
    قابل شست و شو به دفعات متعدد ضدآب قابلیت آب گریزی دارای لایه ی یونولیت جهت دفع ضربه وجود استوک در زیر محصول جهت جلوگیری از سابیدگی قابلیت نصب روی چمدان
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ساک سفری گوگانا مدل GOOG20014

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    49x31x25 سانتی‌متر
  • وزن
    0.90 کیلوگرم
  • حجم داخلی
    38 لیتر
  • نوع ساختار
    انعطاف‌پذیر
  • جنس
    برزنت
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • تعداد دسته
    سه عدد
  • توضیحات دسته
    دارای دو دسته جهت حمل بصورت دستی دارای یک بند رودوشی قابل تنظیم و جداشدن جهت حمل بصورت رودوشی
  • تعداد چرخ
    صفر
  • قابلیت‌های مقاومتی
    پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

چمدان خلبانی پیژون کد 15301 - 600031

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    37 × 43.5 × 19 سانتی‌متر
  • وزن
    2.2 کیلوگرم
  • نوع ساختار
    سخت
  • جنس
    برزنت
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • قفل
    دارای زیپ با قابلیت الصاق قفل
  • توضیحات قفل
    - دارای قفل به همراه 2 عدد کلید
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • توضیحات دسته
    - دارای دسته تلسکوپی جهت حمل راحتتر
  • تعداد چرخ
    دو عدد
  • جنس چرخ
    لاستیک فشرده
  • محفظه
    جیب داخلی
  • مناسب برای لپ‌تاپ‌های
    13 تا 15 اینچ
  • قابلیت‌های مقاومتی
    پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    ترمز
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    - کیف خلبانی دارای زیپ دبل - دارای 4 محفظه نگهداری خودکار - دارای قلاب آویز جهت کلید - دارای محفظه نگهداری کارت اعتباری - دارای مجفظه نگهداری موبایل - دارای یک زیپ بر روی دسته تلسکوپی جهت مخفی کردن دسته
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

چمدان مدل H11 سایز بزرگ

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    73×33×48 سانتی‌متر
  • وزن
    4.3 کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    25 کیلوگرم
  • حجم داخلی
    60 لیتر
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • نوع ساختار
    انعطاف‌پذیر
  • جنس
    برزنت
  • پارچه
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • قفل
    فشاری
  • توضیحات قفل
    رمز 3 عددی جهت وارد کردن دو سرزیپ زیپ اصلی رمز اولیه سه تا صفر جهت تعویض رمز میبایست شاسی را روی رمز قبلی (یا اولیه) بیرون نگه داشته و سه عدد مورد نظر را انتخاب کرده و شاسی را رها کنید.
  • تعداد دسته
    چهار عدد
  • توضیحات دسته
    یک دسته تراولی دو دسته پارچه ای در بالا و کنار یک دسته در زیر
  • تعداد چرخ
    دو عدد
  • توضیحات چرخ
    دو عدد چرخ کول
  • محفظه
    جیب داخلی
  • توضیحات محفظه لباس
    دارای یک جیب داخلی محفظه لباس خیس یا لباس زیر دو کمربند جهت نگهداری البسه
  • قابلیت‌های مقاومتی
    پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    استفاده از آستری مرغوب مغزی روکش شده استفاده از زیپ و سر زیپ های اعلا
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ساک سفری فوروارد مدل FCLT99020

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    55x26x40 سانتی‌متر
  • وزن
    0.49 کیلوگرم
  • حجم داخلی
    55 لیتر
  • نوع ساختار
    انعطاف‌پذیر
  • جنس
    برزنت
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • توضیحات دسته
    دارای دو دسته همراه با چسب دوبل جهت حمل به صورت دستی دارای یک بند بلند قابل تنظیم و قابل جدا شدن جهت حمل به صورت دوشی
  • تعداد چرخ
    صفر
  • محفظه لباس زیر
    مجزا
  • توضیحات محفظه لباس
    دارای یک محفظه اصلی به حجم حدودی 55 لیتر مناسب جهت حمل وسایل سفر و باشگاه دارای یک جیب زیپی بزرگ در قسمت جلویی ساک دارای یک جیب زیپی کوچک تر در قسمت جلویی ساک
  • قابلیت‌های مقاومتی
    پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    دارای ابر و آستر داخلی با کیفیت در تمامی قسمت های ساک دارای جنس بدنه برزنت ضد آب و قابل شست و شو
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ساک مسافرتی مدل a51

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    60×35×24 سانتی‌متر
  • وزن
    700 کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    30 کیلوگرم
  • نوع ساختار
    انعطاف‌پذیر
  • جنس
    برزنت
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • تعداد دسته
    سه عدد
  • تعداد چرخ
    صفر
  • قابلیت‌های مقاومتی
    پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • اقلام همراه
    بند نواری
  • سایر توضیحات
    قابل شست و شو به دفعات متعدد ضدآب قابلیت آب گریزی دارای لایه ی یونولیت جهت دفع ضربه وجود استوک در زیر محصول جهت جلوگیری از سابیدگی قابلیت نصب روی چمدان
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ساک سفری فوروارد مدل FCLT99020

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    55x26x40 سانتی‌متر
  • وزن
    0.49 کیلوگرم
  • حجم داخلی
    55 لیتر
  • نوع ساختار
    انعطاف‌پذیر
  • جنس
    برزنت
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • توضیحات دسته
    دارای دو دسته همراه با چسب دوبل جهت حمل به صورت دستی دارای یک بند بلند قابل تنظیم و قابل جدا شدن جهت حمل به صورت دوشی
  • تعداد چرخ
    صفر
  • محفظه لباس زیر
    مجزا
  • توضیحات محفظه لباس
    دارای یک محفظه اصلی به حجم حدودی 55 لیتر مناسب جهت حمل وسایل سفر و باشگاه دارای یک جیب زیپی بزرگ در قسمت جلویی ساک دارای یک جیب زیپی کوچک تر در قسمت جلویی ساک
  • قابلیت‌های مقاومتی
    پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    دارای ابر و آستر داخلی با کیفیت در تمامی قسمت های ساک دارای جنس بدنه برزنت ضد آب و قابل شست و شو
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ساک سفری گوگانا مدل GOOG20014

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    49x31x25 سانتی‌متر
  • وزن
    0.90 کیلوگرم
  • حجم داخلی
    38 لیتر
  • نوع ساختار
    انعطاف‌پذیر
  • جنس
    برزنت
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • تعداد دسته
    سه عدد
  • توضیحات دسته
    دارای دو دسته جهت حمل بصورت دستی دارای یک بند رودوشی قابل تنظیم و جداشدن جهت حمل بصورت رودوشی
  • تعداد چرخ
    صفر
  • قابلیت‌های مقاومتی
    پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ساک سفری چرخ دار گوگانا مدل gog2015

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    90x52x32 سانتی‌متر
  • وزن
    1.8 کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    20 کیلوگرم
  • حجم داخلی
    60 لیتر
  • نوع ساختار
    نرم
  • جنس
    برزنت
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • تعداد دسته
    سه عدد
  • توضیحات دسته
    مجهز به یک دسته ضخیم با دوخت دوبل و نوار دوزی جهت کشیدن ساک مسافرتی دارای دو دسته چسب دار جهت حمل آسان تر محصول
  • تعداد چرخ
    شش عدد
  • توضیحات چرخ
    دارای 4 چرخ ثابت خطی و دو چرخ گردان با قابلیت چرخش 360 درجه جهت حمل آسان تر
  • قابلیت‌های مقاومتی
    پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    دارای زیپ های افزایش حجم با قابلیت تنظیم در دو ارتفاع متفاوت
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ساک سفری چرخ دار مدل 2010

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    100×52×26 سانتی‌متر
  • وزن
    2.5 کیلوگرم
  • نوع ساختار
    انعطاف‌پذیر
  • جنس
    انعطاف پذیر
  • برزنت
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • تعداد چرخ
    شش عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

چمدان خلبانی پیژون کد 15301 - 600031

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    37 × 43.5 × 19 سانتی‌متر
  • وزن
    2.2 کیلوگرم
  • نوع ساختار
    سخت
  • جنس
    برزنت
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • قفل
    دارای زیپ با قابلیت الصاق قفل
  • توضیحات قفل
    - دارای قفل به همراه 2 عدد کلید
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • توضیحات دسته
    - دارای دسته تلسکوپی جهت حمل راحتتر
  • تعداد چرخ
    دو عدد
  • جنس چرخ
    لاستیک فشرده
  • محفظه
    جیب داخلی
  • مناسب برای لپ‌تاپ‌های
    13 تا 15 اینچ
  • قابلیت‌های مقاومتی
    پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    ترمز
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    - کیف خلبانی دارای زیپ دبل - دارای 4 محفظه نگهداری خودکار - دارای قلاب آویز جهت کلید - دارای محفظه نگهداری کارت اعتباری - دارای مجفظه نگهداری موبایل - دارای یک زیپ بر روی دسته تلسکوپی جهت مخفی کردن دسته
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ساک مسافرتی مدل a51

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    60×35×24 سانتی‌متر
  • وزن
    700 کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    30 کیلوگرم
  • نوع ساختار
    انعطاف‌پذیر
  • جنس
    برزنت
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • تعداد دسته
    سه عدد
  • تعداد چرخ
    صفر
  • قابلیت‌های مقاومتی
    پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • اقلام همراه
    بند نواری
  • سایر توضیحات
    قابل شست و شو به دفعات متعدد ضدآب قابلیت آب گریزی دارای لایه ی یونولیت جهت دفع ضربه وجود استوک در زیر محصول جهت جلوگیری از سابیدگی قابلیت نصب روی چمدان
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید
5/5 - (326 امتیاز)