ترازو دیجیتال یکی از وسائلی است که شما میتوانید با کمک آن وزن خود یا محصولات را اندازه گیری نمایید. اگر صاحب مغازه و فروشگاه هستید و یا دوست دارید هر چند وقت وزن خود را بررسی کنید شما باید همین حالا تصمیم به خرید ترازو دیجیتال با کیفیت بگیرید که هم دوام خوبی داشته باشد و بعد 6 ماه خراب نشود و همچنین دقت اندازه گیری آن اللخصوص برای اندازه گیری محصولات حتی چند گرم هم تفاوت نداشته باشد پس با این اهداف ما در تیم یام به عنوان برترین سایت راهنمای خرید محصول در ایران به جستجو بهترین ترازو های دیجیتال پرداختیم و محصولات منتخب را در ادامه معرفی کردیم.

اگر برات مهمه که بدن سالمی داشته باشی و دو روز دیگه دچار انواع بیماری های سخت نشی گاهی اوقات لازمه که رژیم های مختلفی رو حتما تجربه کنی و یکی از ابزار های فوق العاده مورد نیاز ترازوی دیجیتال با دوام و دقیق است تا هر چند وقت ببینی چه تغییری کردی

توصیه کلیدی سایت یام

نکات کلیدی در زمان خرید ترازو دیجیتال

نوع استفاده : اول مشخص کنید شما قرار است با این ترازو دیجیتال چه چیزی را اندازه بگیرید چون ترازو دیجیتال کالا با ترازو دیجیتال برای مغازه و فروشگاه متفاوت است.

ظرفیت اندازه گیری : بعد از بررسی نوع استفاده باید ببینید که شما قرار است با این ترازو چند کیلو گرم اشیا و موجودات را اندازه گیری کنید. ممکن است شما بخواهید یک ترازو دیجیتال برای اندازه گیری در دامپزشکی خریداری کنید و مثلا گربه ها را وزن کنید اگر ترازو شما ظرفیت کمی داشت باشد گربه های سنگین وزن را نمیتواند وزن کند. یا فرض کنید در فروشگاه خود محصولات متنوعی دارید باید بدانید ترازو دیجیتال محدودیت وزنی هم دارد یعنی نمیتوانید با هر ترازو دیجیتال یک تن برنج را اندازه گیری کنید هم فضایش را ندارد هم تحمل این وزن را ندارد.

ظاهر ترازو : ترازو هایی که برای اندازه گیری انسان مناسب است معمولا به صورت یک صفحه تخت است و شما روی آن قرار میگیرید اما ترازو های کالا و فروشگاهی معمولا به شکل کاسه ای میباشد که وسائل راحت روی آن قرار گیرد.

دقت ترازو : توجه به اینکه چقدر ترازوی شما دقیق است وابسته به نوع نیاز شماست مثلا اگر برای فروشگاه خشکبار میخواهید حتما به کیفیت ترازو توجه کنید تا ترازو دقیق تری را انتخاب کنید چون اگر ترازو شما دقیق محاسبه نکند ممکن است مدیون مردم شوید یا جنس ها را با وزن بیشتر و ارزان تر بفروشید و در پایان سال ورشکست شوید.

قیمت ترازو : ترازو بر اساس نیاز شما قیمت گذاری میشود این یعنی مثلا در بازار ترازو نوزاد قیمت خیلی بالایی دارد اما ترازو قلابی را میتوانید زیر 100 هزار تومان هم پیدا کنید پس باید اول نیازتان را مشخص کنید سپس از بین مدل های با کیفیت ما مواردی که خوش قیمت باشند را در پایین به شما معرفی کردیم.

ابعاد ترازو : ترازو های خانگی اندازه زیادی ندارند و معمولا مربع شکل و کم جا هستند اما ترازو های صنعتی فضای زیادی را اشغال میکنند و خوب است در هنگام خرید به این نکته توجه زیادی داشته باشید. در بخش مشخصات کالا میتوانید ابعاد ترازو ها را رویت کنید.

انواع ترازو دیجیتال

مخصوص وزن کردن افراد : این ترازو ظاهرش معمولا تخت میباشد و بسیار پرکاربرد است و افراد با دو پا روی آن میروند و فورا به صورت دیجیتالی وزنشان را اعلام میکند.ترازو های خانگی به طور کلی یا برای اندازه گرفتن وزن افراد مناسب است که در انواع مختلف از نظر طرح و مدل میباشد و یا به عنوان استفاده در آشپزخانه میباشد.

جیبی : معمولا ترازو های جیبی وزن کمی را اندازه گیری میکنند و برای شرایطی خاص مثلا برای استفاده در آشپزخانه ها برای اندازه گیری موادغذایی با وزن کم و یا برای افرادی که کار تجارت های کلان مثل الماس و طلا انجام میدهند و دائما در حال سفر هستند مورد استفاده است.

قلاب دار : این ترازو دیجیتالی قلاب دار برای افرادی مناسب است که در بازار روز کار میکنند و میخواهند وزن کالای خریداری شده مشتری را اندازه گیری کنند. بعضی از افرادی که دوست دارند بعد از هر خرید کالای خود را وزن کنند تا مطمئن شوند فروشنده درست عمل کرده یک ترازوی قلاب دار خریداری میکنند که قیمت بسیار مناسبی هم دارد.

فروشگاهی : چه سوپر مارکت باشید چه هایپر مارکت اگر کالای وزنی مثل قند و شکر و تخمه و یا خیارشور و هرکالای دیگری شما نیاز به یک ترازو دیجیتال دارید که بتوانید در هر خرید وزن سفارش مشتری را محاسبه کنید.

فروشگاهی حرفه ای : فرق ترازوی فروشگاهی حرفه ای با ترازوی فروشگاهی معمولی در این است که ترازوی دیجیتال حرفه ای اول دقت بهتری دارد دوما دارای امکاناتی چون برچسب زنی و لیبل زنی نیز میباشد که میتوانید وزن کالا را اندازه بگیرید و بر اساس نام کالایی که از قبل تعریف کردید و یا حتما لوگو برند خود را روی برچسب بزنید و برچسبی شامل لوگو و نام کالا و قیمت فی و وزن و قیمت کل داشته باشید و روی محصول بچسبانید.

شیشه ای : ترازو های دیجیتالی شیشه ای بیشتر برای وزن کردن وزن افراد مناسب است و این ترازو ها یک حالت شیک و جذابی دارد و چون جنس آن از شیشه است به آن شیشه ای میگویند.

حساس : منظور از ترازو های حساس ترازو های دقیقی است که اغلب طلافروشان و جواهر فروشان و زعفران فروشان از آن استفاده میکنند چون حتی یک گرم هم ارزش بسیار زیادی دارد.

نوت بوکی : ترازو های نوت بوکی تقریبا شبیه به ترازو های حساس هستند یعنی برای مشاغلی که وزن از حساسیت بالایی برخوردار است استفاده میشود و همچنین ظاهر آن به صورت یک ماشین حساب میباشد که درون یک کاور و قاب شیک قرار میگیرد.

آشپزخانه ای : معمولا ترازو های آشپزخانه ای به گونه ای میباشند که شما بتوانید وزن کالاهای اندک معمولا زیر 1 کیلو را با آن اندازه بگیرید مثلا فرض کنید میخواهید یک کیک درست کنید و در آموزش نوشته شده است 100 گرم آرد و… برای اینکه اندازه شما دقیق باشد نیاز به یک ترازو آشپزخانه ای دارید. دقت داشته باشید اگر مثلا میخواهید خرید همسرتان که 2 کیلوگرم مرغ بوده است را بررسی کنید خیلی از ترازو های آشپزخانه ظرفیت وزن کردن کالای چند کیلویی را ندارند و به همین منظور باید در هنگام خرید ترازوی دیجیتال آشپزخانه به ظرفیت قابل تحمل دقت کافی داشته باشید.

باشگاهی : ترازو های باشگاهی دیجیتال از کیفیت فوق العاده بالایی برخودار هستند چون روزانه افراد زیادی روی آن قرار میگیرند و دارای وزن های کم و زیادی هستند و اگر ترازو با دوام نباشد خیلی زود خراب میشود و شما باید یکی دیگر خریداری نمایید.

صنعتی : اگر دارای کارگاه هستید مثلا کشتارگاه یا هر نوع بیزینس دیگری دارید باید بدانید کالاهای سنگین را نمیتوانید با ترازوهای دیجیتال فروشگاهی اندازه بگیرید و برای همین منظور یا باید از ترازوی دیجیتال صنعتی استفاده کنید و یا از باسکول های حرفه ای خریداری نمایید.

آزمایشگاهی : چون شرایط آزمایشگاه با شرایط مکان های دیگر متفاوت است قطعا ترازویی که در آزمایشگاه استفاده میشود هم از نظر دقت و هم از نظر نحوه اندازه گیری متفاوت خواهد بود.

پزشکی : ترازو های پزشکی معمولا در بیمارستان ها استفاده میشوند و پزشکان برای اندازه گرفتن نوزادان تازه متولد شده از این ترازوی دیجیتالی که بسیار هم دقیق و گران است استفاده میکنند.

هوشمند : ترازو های هوشمند نوعی ترازو هایی برای اندازه گیری ابعاد مهم دیگری از بدن مانند میزان چربی بدن شما و یا میزان تغییرات بدن شما از نظر کالری و چربی میباشد که در ایران خیلی از طرف برند های خارجی عرضه نشده است اما قطعا به زودی یکی از محصولات پر طرفدار خواهد بود چون سن جمعیتی ایران در حال افزایش شدید است و در 20-30 سال آینده جامعه مسنی خواهیم داشت و همچنین سلامتی افراد نسبت به قبل از نسبت خیلی خوبی برخودار نیست.

نحوه وزن کردن خود با استفاده از ترازو دیجیتالی

اول اینکه سعی کنید اول صبح که غذای زیادی نخورده اید و یا تخلیه شده اید از ترازو استفاده کنید چون تقریبا وزنی که اعلام میکند نزدیک به واقعیت است.

برای اینکه وزن شما نسبتا درست باشد با لباس و کاپشن و کلاه روی ترازو نروید و سعی کنید با کمترین لباس وزن خود را اندازه بگیرید تا دقیق تر باشد.

ترازو را روی تشک تخت یا فرش یا هر سطح غیر پایداری قرار ندهید و بهترین مکان برای قرار دادن ترازو روی سرامیک است اینجوری وزن شما را مناسب تر اندازه گیری میکند.

وقتی روی ترازو می روید بدن خود را خم نکنید و یا به چیزی تکیه ندهید ، راست و صاف بایستید و تکان نخورید هرگونه تکان خوردنی وزن شما را تغییر میدهد.

بعد از ورزش و کارهای پرهیجان خود را وزن نکنید چون مقدار زیادی عرق کرده اید و وزنی که اعلام میکند وزن نرمال بدن شما نیست.

ضرورت استفاده از ترازوی دیجیتال

اگر اهل باشگاه و پیاده روی هستید تا زمانی که نتوانید امروز خود را نسبت به دیروز و هفته قبل بسنجید هیچ هدفی را نمیتوانید تیک بزنید برای همین شما باید حتما بعد از هر ورزشی وزن خود را کنترل و بررسی کنید و این کار نیاز به وقت و هزینه زیادی ندارد و شما یک ترازو دیجیتال خریداری میکنید و با یک اپلیکیشن برای اندرویدی ها و برای آیفونی ها هرروز وزن خود را در آن وارد میکنید و خیلی زود در پایان ماه به شما می میگوید چند کیلو بوده اید و اکنون چند کیلو شده اید.

ویدیو بهترین تمرین های ورزشی روزانه برای تناسب اندام

در ویدیو بالای یک خانم و آقا به صورت حرفه ای ورزش هایی را به شما یاد میدهند که میتوانید هرجا باشید آنها را انجام دهید و به تناسب اندام فوق العاده ای برسید. این تمرین ها هم ساده و هم جذاب هستند و به همین دلیل تیم یام توصیه میکند این ورزش ها را انجام دهید و سپس با ترازو دیجیتالی که خریداری کردید ببینید در پایان ماه چه تغییری کرده اید.

ما در این بخش وقت زیادی گذاشتیم و بازار را زیر و رو کردیم تا بتوانیم بهترین ترازو های بازار را برای شما جهت خرید فراهم کنیم امیدواریم بعد از مشاهده محصولات تصمیم خوبی برای خرید ترازو دیجیتال بتوانید بگیرید و یک ترازو با دوام به شما پیشنهاد داده باشیم.

ما در این بخش وقت زیادی گذاشتیم و بازار را زیر و رو کردیم تا بتوانیم بهترین ترازو های بازار را برای شما جهت خرید فراهم کنیم امیدواریم بعد از مشاهده محصولات تصمیم خوبی برای خرید ترازو دیجیتال بتوانید بگیرید و یک ترازو با دوام به شما پیشنهاد داده باشیم.

1ترازو دیجیتال امسیگ مدل BD46 کد 46بهترین از هر نظر 10
ترازو دیجیتال امسیگ مدل BD46 کد 46

مشخصات

  • ابعاد
    31x2x31 میلی‌متر
  • انواع شاخص‌های قابل اندازه‌گیری
    اندازه گیری وزن استخوان، حجم آب، حجم چربی و حجم ماهیچه
  • بیشترین وزن قابل تحمل
    150
  • دقت سنجش
    100 گرم
  • نوع نمایشگر
    LED
  • واحدهای اندازه‌گیری
    کیلوگرم ، پوند
  • وزن
    1.900 گرم
  • قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیت
    اندازه گیری شاخص‌های سلامتی
  • منبع انرژی
    باتری
  • سایر توضیحات
    ظرفیت 150 کیلوگرم و دقت 100 گرم بسیار باریک با ارتفاع 18/4 میلی متر تکنولوژی شروع سریع لرزشی و خاموشی خودکار راحتی دید در شب تکنولوژی مصرف کم باتری ساخته شده از شیشه ایمن نهایت لوکس و زیبایی وصف ناپذیر برآورد میزان چربی, آب, ماهیچه, استخوان بدن و تعیین وزن دکمه های لمسی , دارای LED بسیار زیبا صفحه نمایش بسیار بزرگ XXL الکترودهای بسیار پیشرفته جهت برآورد شاخص های بدن از جنس استیل براق نمودار خطی تفسیر آسان میزان چربی بدن دارای 8 جایگاه حافظه (8 نفر) و قابلیت شناسایی و فراخوان اطلاعات کاربران به طور هوشمند دارای 4 عدد سنسور پیشرفته نسل جدید و بسیار باریک تحلیل کلی و دقیق بدن تکنولوژی روشن شدن ضربه ای
مشاهده محصولات بیشتر
این محصولات و راهنمای آن روزانه بررسی و در صورت نیاز مجدد رتبه بندی می شوند ، محصولات بالا از نظر تیم کارشناسی یام بهترین هستند اما اگر به دلایل سلیقه ای از آن ها خوشتان نیامد گزینه های دیگری را می توانید در بخش زیر انتخاب نمائید.

یکی از راه های سالم تر ماندن داشتن تناسب اندام است و اگر به برنامه های رژیم و لاغری توجه میکنید و یا شرکت کرده اید شما با یک ترازو میتوانید وزن خود را هرروز و هر هفته کنترل کنید تا ایده آل ترین شرایط را بتوانید بر اساس برنامه ریزی و توجه دقیق به وزنتان با کمک استاد و مربی تناسب اندام داشته باشید.اگر به سلامتی خود و خانواده تان فکر میکنید یکی از ابزار های دیگر برای سنجش سلامتی دستگاه فشارسنج میباشد که میتوانید هرروز با آن هم فشار خود یا افراد مسن را بررسی کنید.

قیمت ترازو های دیجیتال چقدر است ؟

ترازو های دیجیتال در سایت یام از 20 هزار تومان تا 20 میلیون تومان متغییر میباشند

بهترین مارک ترازوی دیجیتال برای وزن کشی چیست ؟

نمیتوانیم یک برند را به عنوان بهترین معرفی کنیم اما برند های شیائومی ، سان سان ، افق ، کمری فیت و پرسونال اسکیل عالی هستند.

New title

ترازو دیجیتال کمری مدل 9388

مشخصات

  • ابعاد
    1x30x30 میلی‌متر
  • نوع باتری
    2 عدد باتری نیم قلمی
  • بیشترین وزن قابل تحمل
    180
  • تعداد باتری
    2عدد
  • دقت سنجش
    100g
  • نوع نمایشگر
    LCD
  • واحدهای اندازه‌گیری
    kg-lb
  • وزن
    1 گرم
  • امکانات ابزار
    سیستم خاموشی خودکار
  • منبع انرژی
    2 عدد باتری نیم قلمی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ترازوی دیجیتال امسیگ مدل GW34

مشخصات

  • ابعاد
    32 × 32 × 2.2 میلی‌متر
  • بیشترین وزن قابل تحمل
    180
  • دقت سنجش
    100 گرم
  • نوع نمایشگر
    صفحه نمایشگر بزرگLED 40 x 76 میلی متر
  • واحدهای اندازه‌گیری
    کیلوگرم، پوند
  • وزن
    1.058 گرم
  • امکانات ابزار
    سیستم خاموشی خودکار
  • منبع انرژی
    باتری
  • سایر توضیحات
    تکنولوژی شروع سریع لرزشی تکنولوژی مصرف کم باتری راحتی دید در شب و صفحه نمایشگر مشکی با نور LED سفید حمل آسان (دسته دار دور استیل) دارای 4 عدد سنسور پیشرفته نسل جدید و بسیار باریک
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ترازو دیجیتال بی ول مدل WK-165B

مشخصات

  • ابعاد
    30x30x1 میلی‌متر
  • نوع باتری
    ساعتی بزرگ
  • بیشترین وزن قابل تحمل
    180
  • تعداد باتری
    ۲ عدد
  • دقت سنجش
    ۱۰۰ گرم
  • نوع نمایشگر
    دارد
  • واحدهای اندازه‌گیری
    کیلوگرم، پوند و استون
  • وزن
    1.55 گرم
  • امکانات ابزار
    سیستم خاموشی خودکار
  • منبع انرژی
    ۲ عدد باتری ساعتی بزرگ
  • سایر توضیحات
    دارای ۴ عدد حسگر برای اندازه‌گیری دقیق دارای شیشه ۶ میلی‌متری و ایمن دارای ۳ واحد اندازه‌گیری کیلوگرم (KG)، پوند (LB) و استون (ST) قابلیت اندازه‌گیری تا ۱۸۰ کیلوگرم دارای ابعاد جمع‌وجور دارای نمایشگر عریض با ارقام بزرگ اعلام‌کننده ضعیف‌شدن باتری روشن‌شدن خودکار به‌وسیله ضربه با پا خاموش‌شدن خودکار پس از اندازه‌گیری
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ترازو دیجیتال سافلون مدل EP-9331-B

مشخصات

  • ابعاد
    32.5x31.5x2.5 میلی‌متر
  • بیشترین وزن قابل تحمل
    180
  • تعداد باتری
    2
  • نوع نمایشگر
    LCD
  • وزن
    2.250 گرم
  • منبع انرژی
    باتری
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ترازو دیجیتال بیورر مدل BY80

مشخصات

  • ابعاد
    5.3 × 31 × 55 میلی‌متر
  • بیشترین وزن قابل تحمل
    20
  • دقت سنجش
    50 گرم
  • نوع نمایشگر
    LCD
  • واحدهای اندازه‌گیری
    کیلوگرم، پوند، انس
  • وزن
    1.8 گرم
  • امکانات ابزار
    سیستم خاموشی خودکار
  • منبع انرژی
    باتری
  • سایر توضیحات
    قابلیت صفر کردن وزن (TARA) قابلیت اندازه‌گیری وزن کودک پرتحرک (HOLD) سیستم خاموشی خودکار صفحه نمایش بزرگ
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ترازوی امسیگ مدل GW30-Z4

مشخصات

  • ابعاد
    31×31×2 میلی‌متر
  • بیشترین وزن قابل تحمل
    150
  • دقت سنجش
    100 گرم
  • نوع نمایشگر
    LCD با اندازه 84 در 39.5 میلی متر
  • واحدهای اندازه‌گیری
    کیلوگرم و پوند
  • وزن
    1624 گرم
  • امکانات ابزار
    سیستم خاموشی خودکار
  • منبع انرژی
    باتری
  • سایر توضیحات
    تکنولوژی مصرف کم باتری ساخته شده از شیشه ایمن
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ترازو دیجیتال کمری فیت مدل C-WAVE

مشخصات

  • ابعاد
    15x9x20 میلی‌متر
  • بیشترین وزن قابل تحمل
    190
  • نوع نمایشگر
    ال سی دی دیجیتال
  • وزن
    1.8 گرم
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ترازو دیجیتال کمری مدل EB9420H

مشخصات

  • ابعاد
    33×33x3.3 میلی‌متر
  • بیشترین وزن قابل تحمل
    150
  • دقت سنجش
    100 گرم
  • نوع نمایشگر
    صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه آبی
  • واحدهای اندازه‌گیری
    KG/LB
  • امکانات ابزار
    سیستم خاموشی خودکار
  • منبع انرژی
    2 باتری نیم قلمی
  • سایر توضیحات
    بدنه شیشه ای مقاوم با ضخامت 8mm دارای 4 سنسور هوشمند برای وزن کشی دقیق دارای نشانگر کمبود باتری و بار بیش از حد
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ترازو دیجیتال شیائومی مدل XMTZC05HM

مشخصات

  • ابعاد
    30x30x2.5 میلی‌متر
  • نوع باتری
    نیم قلمی
  • بیشترین وزن قابل تحمل
    150 کیلوگرم
  • تعداد باتری
    4 عدد
  • نوع نمایشگر
    LED
  • وزن
    1.7 گرم
  • منبع انرژی
    باتری
  • سایر توضیحات
    نمایش میزان تغییرات وزن با نرم افزار Mi Fit (حتی به صورت نمودار) بازه اندازه گیری : 100 گرم تا 150 کیلوگرم دقت بالا تا اندازه گیری 50 گرم نوع سنسور : G Sensor قابلیت ها : دارای 13 قابلیت مختلف شامل Basal Metabolic Rate ،BMI ،Body Fat Percentage ،Bone Mass ،Moisture ،Muscle Mass ،Physical Age ،Portable ،Protein ،Visceral Fat ،Weight
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ترازو دیجیتال جامپر مدل JPD-710

مشخصات

  • ابعاد
    32.5x32.5x2.5 میلی‌متر
  • انواع شاخص‌های قابل اندازه‌گیری
    مشاهده شاخص های 12 گانه تناسب اندام در اپلیکیشن اندازه گیری درصد عضله درصد رطوبت بدن وزن استخوان‌ها نرخ سوخت و ساز پایه شاخص چربی احشایی سن بیولوژیک بدن درصد چربی بدن درصد پروتئین بدن شاخص توده‌ی بدنیBMI درصد چربی زیر پوستی وزن چربی بدن
  • نوع باتری
    4 عدد باتری نیم قلم
  • بیشترین وزن قابل تحمل
    180
  • تعداد باتری
    4
  • دقت سنجش
    100 گرم
  • نوع نمایشگر
    HD LED با نور سفید
  • واحدهای اندازه‌گیری
    کیلوگرم، پوند
  • وزن
    3 گرم
  • قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیت
    اندازه گیری شاخص‌های سلامتی
  • امکانات ابزار
    سیستم خاموشی خودکار
  • منبع انرژی
    باتری
  • سایر توضیحات
    سطح تمام رسانا (ITO) و نشکن از جنس شیشه سکوریت کالیبراسیون خودکار مجهز به فناوری بلوتوث امکان اتصال به اپلیکیشن فارسی سیناکِر با قابلیت تحلیل و رسم نمودار سازگار با سیستم عامل Android و IOS امکان اتصال تعداد نامحدود کاربر از طریق اپلیکیشن به هر دستگاه تاییدیه CE اروپا، تاییدیه FCC ، تاییدیه کیفیت بلوتوث (BQB) نمایشگر یکپارچه با قابلیت مخفی شدن سیستم خاموشی خودکار دارای پایه‌های لاستیکی که در کف ترازو جهت جلوگیری از لرزش و اندازه گیری دقیق وزن طراحی بسیار زیبا و مدرن
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ترازو دیجیتال یوفی مدل C1

مشخصات

  • ابعاد
    27.9x27.9x2.3 میلی‌متر
  • انواع شاخص‌های قابل اندازه‌گیری
    قابلیت اندازه گیری میزان عضلات بدن قابلیت اندازی گیری میزان آب بدن اندازه گیری تراکم استخوان اندازه گیری میزان چربی بدن اندازه گیری میزان چربی احشا بدن محاسبه شاخص توده‌ی بدنی (BMI) توسط نرم‌افزار اندازه گیری متابولیسم پایه بدن (BMR) اندازه گیری درصد چربی بدن که برای کاربران بین 18 تا 80 اندازه گیری وزن بدن بدون چربی تجزیه و تحلیل بیو امپدانس اندازه گیری وزن استخوان اندازه گیری وزن ماهیچه
  • نوع باتری
    قلمی
  • بیشترین وزن قابل تحمل
    180
  • تعداد باتری
    3 عدد
  • دقت سنجش
    100 گرم
  • نوع نمایشگر
    LED
  • واحدهای اندازه‌گیری
    کیلوگرم، پوند
  • وزن
    1.170 گرم
  • قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیت
    اندازه گیری شاخص‌های سلامتی
  • امکانات ابزار
    سیستم خاموشی خودکار
  • منبع انرژی
    باتری
  • سایر توضیحات
    همگام سازی تا 16 کاربر بیشتریت تحمل وزن 396lb / 180kg همگام سازی با Apple Health ، Google Fit و برنامه Fitbit سازگار با سیستم عامل Android 4.3 و IOS 8.0 به بالا دقت بسیار بالا در اندازه‌گیری وزن امکان ذخیره‌ی اطلاعات روی نرم‌افزار گوشی همگام سازی داده ها بعد از اتصال مجدد به تلفن همراه دارای تکنولوژی بیوالکتریکی (BIA) مجهز به چهار سنسور با دقت بالا و چهار الکترود
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ترازو هوشمند شیائومی مدل Mi-Smart-Scale2

مشخصات

  • ابعاد
    28x28x2.2 میلی‌متر
  • انواع شاخص‌های قابل اندازه‌گیری
    محاسبه شاخص توده‌ی بدنی (BMI) توسط نرم‌افزار
  • نوع باتری
    نیم قلمی
  • بیشترین وزن قابل تحمل
    150
  • تعداد باتری
    3
  • دقت سنجش
    50
  • نوع نمایشگر
    LED با نور سفید
  • واحدهای اندازه‌گیری
    کیلوگرم، پوند
  • وزن
    1.2 گرم
  • قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیت
    اندازه گیری شاخص‌های سلامتی
  • امکانات ابزار
    سیستم خاموشی خودکار
  • منبع انرژی
    سه باتری نیم قلمی
  • سایر توضیحات
    - محاسبه شاخص توده‌ی بدنی (BMI) توسط نرم‌افزار - دارای ورژن بلوتوث 5.0 - سازگار با سیستم عامل Android 4.4 و IOS 9.0 - کالیبراسیون خودکار - قابلیت اتصال به گوشی هوشمند از طریق نرم افزار Mi Fit - امکان ذخیره‌ی اطلاعات روی نرم‌افزار گوشی - قابلیت انتقال اطلاعات به گوشی هوشمند - طراحی کلاسیک و زیبا - نمایشگر LED با نور سفید - سیستم خاموشی خودکار - دارای پایه‌های لاستیکی که در کف ترازو جهت جلوگیری از لرزش و اندازه گیری دقیق وزن - کم مصرف
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ترازو دیجیتال لنوو مدل hs21

مشخصات

  • ابعاد
    26x26x2.4 میلی‌متر
  • بیشترین وزن قابل تحمل
    180
  • تعداد باتری
    3
  • دقت سنجش
    100 گرم
  • نوع نمایشگر
    LED
  • واحدهای اندازه‌گیری
    kg
  • وزن
    1.5 گرم
  • امکانات ابزار
    سیستم خاموشی خودکار
  • منبع انرژی
    شارژر و باتری
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ترازو دیجیتال بی ول مدل WK-166

مشخصات

  • ابعاد
    30x30x1 میلی‌متر
  • نوع باتری
    ساعتی بزرگ
  • بیشترین وزن قابل تحمل
    180
  • تعداد باتری
    ۲ عدد
  • دقت سنجش
    ۱۰۰ گرم
  • نوع نمایشگر
    دارد
  • واحدهای اندازه‌گیری
    کیلوگرم، پوند و استون
  • وزن
    1.55 گرم
  • امکانات ابزار
    سیستم خاموشی خودکار
  • منبع انرژی
    ۲ عدد باتری ساعتی بزرگ
  • سایر توضیحات
    دارای ۴ عدد حسگر برای اندازه‌گیری دقیق دارای شیشه ۶ میلی‌متری و ایمن دارای ۳ واحد اندازه‌گیری کیلوگرم (KG)، پوند (LB) و استون (ST) قابلیت اندازه‌گیری تا ۱۸۰ کیلوگرم دارای ابعاد جمع‌وجور دارای نمایشگر عریض با ارقام بزرگ اعلام‌کننده ضعیف‌شدن باتری روشن‌شدن خودکار به‌وسیله ضربه با پا خاموش‌شدن خودکار پس از اندازه‌گیری
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ترازو دیجیتال کمری مدل EB9600H

مشخصات

  • ابعاد
    29x29x3 میلی‌متر
  • نوع باتری
    باطری 1.5 ولت نیم قلمی (AAA)
  • بیشترین وزن قابل تحمل
    180
  • تعداد باتری
    2 عدد
  • دقت سنجش
    100 گرم
  • نوع نمایشگر
    LCD 2.5 Inches
  • واحدهای اندازه‌گیری
    کیلوگرم ، استون ، پوند
  • وزن
    1.4 گرم
  • امکانات ابزار
    سیستم خاموشی خودکار
  • منبع انرژی
    باطری
  • سایر توضیحات
    - تکنولوژی STRAIN GAUGE - نمایشگر دما - نمایشگر میزان باطری - سیستم Auto On - نمایشگر 2.5 اینچی - نمایشگر LCD با قابلیت Blue Backlight - طراحی زیبا - ضخامت شیشه نشکن 8 میل
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ترازو دیجیتال هایتک مدل HI-DS42-M

مشخصات

  • ابعاد
    30 × 30 × 1.8 میلی‌متر
  • بیشترین وزن قابل تحمل
    150
  • دقت سنجش
    100 گرم
  • نوع نمایشگر
    LCD
  • واحدهای اندازه‌گیری
    کیلوگرم
  • وزن
    1.5 گرم
  • امکانات ابزار
    سیستم خاموشی خودکار
  • منبع انرژی
    1 باتری سکه‌ای
  • سایر توضیحات
    - دارای سطح شیشه‌ای - نشانگر ظرفیت بیش از حد - نشانگر اتمام باتری
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ترازو مکانیکی هدیه مدل دی

مشخصات

  • ابعاد
    28.5x29.5x6 میلی‌متر
  • بیشترین وزن قابل تحمل
    130
  • نوع نمایشگر
    آنالوگ
  • وزن
    2.3 گرم
  • منبع انرژی
    مکانیکی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ترازو دیجیتال هدیه مدل الگانس مربعی

مشخصات

  • ابعاد
    30x30x0.8 میلی‌متر
  • نوع باتری
    نیم قلمی
  • بیشترین وزن قابل تحمل
    180
  • تعداد باتری
    2
  • نوع نمایشگر
    دیجیتال 64 در 30.5 میلیمتری
  • وزن
    2.2 گرم
  • امکانات ابزار
    سیستم خاموشی خودکار
  • منبع انرژی
    دو عدد باتری نیم قلمی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ترازو دیجیتال هایتک مدل DS42-D

مشخصات

  • ابعاد
    30 × 30 × 1.8 میلی‌متر
  • انواع شاخص‌های قابل اندازه‌گیری
    - دارای سطح شیشه‌ای - نشانگر ظرفیت بیش از حد - نشانگر اتمام باتری
  • بیشترین وزن قابل تحمل
    150
  • دقت سنجش
    100 گرم
  • نوع نمایشگر
    LCD
  • واحدهای اندازه‌گیری
    کیلوگرم
  • وزن
    1.5 گرم
  • امکانات ابزار
    سیستم خاموشی خودکار
  • منبع انرژی
    باتری سکه‌ای
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ترازو دیجیتال مدل CM01

مشخصات

  • ابعاد
    28x28x3 میلی‌متر
  • انواع شاخص‌های قابل اندازه‌گیری
    محاسبه شاخص توده‌ی بدنی (BMI) توسط نرم‌افزار قابلیت اندازه گیری میزان عضلات بدن قابلیت اندازی گیری میزان آب بدن اندازه گیری تراکم استخوان اندازه گیری میزان چربی بدن اندازه گیری میزان پروتئین اندازه گیری متابولیسم پایه بدن تخمین سن فیزیکی بدن
  • نوع باتری
    نیم قلمی
  • بیشترین وزن قابل تحمل
    180
  • تعداد باتری
    3
  • دقت سنجش
    50 گرم
  • نوع نمایشگر
    دارد
  • واحدهای اندازه‌گیری
    کیلوگرم، پوند،
  • وزن
    1.5 گرم
  • قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیت
    اندازه گیری شاخص‌های سلامتی
  • امکانات ابزار
    سیستم خاموشی خودکار
  • منبع انرژی
    3xAAA
  • سایر توضیحات
    دقت بسیار بالا در اندازه‌گیری وزن کالیبراسیون خودکار طراحی بسیار زیبا قابلیت اتصال به گوشی هوشمند از طریق نرم افزار FITDAYS امکان ذخیره‌ی اطلاعات روی نرم‌افزار گوشی دارای تکنولوژی بیوالکتریکی (BIA)
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ترازو دیجیتال کمری فیت مدل B Wave

مشخصات

  • ابعاد
    15*9*20 میلی‌متر
  • بیشترین وزن قابل تحمل
    180
  • تعداد باتری
    2
  • دقت سنجش
    99
  • نوع نمایشگر
    LCD
  • واحدهای اندازه‌گیری
    کیلوگرم
  • وزن
    1.800 گرم
  • امکانات ابزار
    سیستم خاموشی خودکار
  • منبع انرژی
    باطری قلمی
  • سایر توضیحات
    - دارای دماسنج محیط
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ترازو دیجیتال امسیگ مدل BD46 کد 46

مشخصات

  • ابعاد
    31x2x31 میلی‌متر
  • انواع شاخص‌های قابل اندازه‌گیری
    اندازه گیری وزن استخوان، حجم آب، حجم چربی و حجم ماهیچه
  • بیشترین وزن قابل تحمل
    150
  • دقت سنجش
    100 گرم
  • نوع نمایشگر
    LED
  • واحدهای اندازه‌گیری
    کیلوگرم ، پوند
  • وزن
    1.900 گرم
  • قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیت
    اندازه گیری شاخص‌های سلامتی
  • منبع انرژی
    باتری
  • سایر توضیحات
    ظرفیت 150 کیلوگرم و دقت 100 گرم بسیار باریک با ارتفاع 18/4 میلی متر تکنولوژی شروع سریع لرزشی و خاموشی خودکار راحتی دید در شب تکنولوژی مصرف کم باتری ساخته شده از شیشه ایمن نهایت لوکس و زیبایی وصف ناپذیر برآورد میزان چربی, آب, ماهیچه, استخوان بدن و تعیین وزن دکمه های لمسی , دارای LED بسیار زیبا صفحه نمایش بسیار بزرگ XXL الکترودهای بسیار پیشرفته جهت برآورد شاخص های بدن از جنس استیل براق نمودار خطی تفسیر آسان میزان چربی بدن دارای 8 جایگاه حافظه (8 نفر) و قابلیت شناسایی و فراخوان اطلاعات کاربران به طور هوشمند دارای 4 عدد سنسور پیشرفته نسل جدید و بسیار باریک تحلیل کلی و دقیق بدن تکنولوژی روشن شدن ضربه ای
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید
5/5 - (480 امتیاز)