برای درست کردن مو هایتان به شکلی که دوست دارید در کنار سشوار باید از یک اتو مو مناسب استفاده کنید تا موی شما را به مدل دلخواه در بیاورید. انتخاب اتو مو و توجه به اینکه چه مدلی را خریداری می کنید از این  نظر حائذ اهمیت است که برخی از دستگاه های بازار ممکن است مو شما را به راحتی به دلیل استاندارد نبودن بسوزاند و به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم برای خرید اتو مو یک راهنمای جامع بنویسیم و بهترین اتو مو های بازار را به شما به شما معرفی کنیم.

آدمی که به خودش اهمیت نده و به سر و وضع خودش نرسه دیگران هم به اون اهمیت نمیدن و افراد بی کیفیتی دورش جمع میشن ، یکی از وسائلی که شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن تیپ و مو های خودتون رو درست و روبراه کنید اتو مو هست که شما می توانید با خرید یک اتو مو با قیمت اندکی سال ها موهای خودتون رو شیک کنید و هر روز هم به آرایشگاه نرید و جلوی هزینه چند میلیونی رو بگیرید ، فقط حواستون باشه اتو مو با کیفیتی را انتخاب کنید تا به مو های شما آسیب نزنه و دچار ریزش نشید ما در سایت یام فقط بهترین اتو مو های بازار رو توسط کارشناسان آرایشی به شما معرفی میکنیم

توصیه ناب سایت یام

در قسمت زیر مواردی برای خرید شفاف تر برای شما بیان شده است اما اگر صرفا دنبال بهترین مدل های پیشنهادی اتو مو در بازار هستید از این نکات عبور کنید و محصولات برگزیده را که بعد از ساعت ها بررسی کارشناسان زیبایی و آرایشی ما انتخاب شده است ، در بخش پایین مشاهده نمایید.

اتو مو چیست ؟

وسیله ای است که دارای دو صفحه است و وقتی آن را به برق وصل می کنید آن دو صفحه گرم می شود و پس از گرم شدن مو های خود را از لای آنها می کشید و مو های شما را مثل لباس اتو و صاف می کند این وسیله با استفاده از نیروی برق حرارت لازم روی صفحه را ایجاد میکند.

نکات کلیدی در زمان خرید اتو مو

برند دستگاه : سعی کنید دستگاهی را خریداری کنید که دارای برند معتبری باشد و این معتبر بودن برند باعث می شود دستگاه دارای استاندارد لازم باشد و مو های شما را به بهترین نحو و بدون آسیب اتو نماید.

سایز دستگاه : افرادی که می خواهند مو های بلند خود را اتو کنند توصیه می کنیم از اتو مو بزرگ استفاده کنند اما اگر مو های شما کوتاه است یا برای بخشی از مو های خود مثلا قسمت چتری شده مو می خواهید از اتو مو استفاده کنید به شما توصیه می کنیم از اتو مو کوچکتر استفاده کنید. حتی اگر قصد استفاده اتو مو در سفر را دارید حتما نیازی نیست اتو مو بزرگ خود را حمل کنید و می توانید از یک اتو مو کوچکتر یا مسافرتی استفاده کنید البته در بسیاری از هتل های بالای 4 ستاره اتو مو و سشوار وجود دارد.

نوع دستگاه : این دقیقا بستگی به نوع استفاده شما دارد مثلا شما می خواهید در خانه برای خودتان از این دستگاه استفاده کنید و یا برای تمام اعضای خانواده. اگر برای آرایشگاه و سالن های زیبایی می خواهید حتما باید اتو مویی را انتخاب کنید که از نظر کیفیتی در حد عالی باشد تا در استفاده مکرر خراب نشود.

جنس صفحه دستگاه : رایج ترین نوع صفحه اتو مو سرامیکی است اما امروز در انواع دیگری چون با سنگ تیتانیوم هم تولید شده است و شما باید بر اساس نوع مو و نوع استفاده خود انتخاب کنید اما به طور کلی مدل سرامیکی با همه مدل مویی سازگار است.

ابعاد صفحه : ابعاد صفحه اتو مو متفاوت است و یک دستگاه ممکن است دارای عرض صفحه ای کوچک و یا دستگاهی دیگری دارای صفحه ای پهن باشد. توجه داشته باشید صفحات خیلی پهن مناسب مو های بلند است.

حرارت دستگاه : اولا سعی کنید دستگاهی بخرید که قابلیت تنظیم درجه حرارت را داشته باشد البته اگر حوصله ندارید حرارت را تنظیم کنید بهتر است مدل استاندارد و بدون تنظیم درجه را انتخاب کنید. در قدم بعدی اگر دستگاه اتو مو ی شما دارای صفحه نمایشگر نمایش دنده میزان حرارت هم باشد راحتتر می توانید حرارت مورد نظر خود را تنظیم کنید.

وزن دستگاه : از این بابت وزن دستگاه مهم است که اگر شما آرایشگر باشید و دائما بخواهید اتو مو را دستتان بگیرید اگر دستگاه سنگین باشد دست شما را خسته می کند پس در زمان خرید اتو مو به این نکته هم توجه کنید.

گارانتی : برخی از محصولاتی که به شما معرفی خواهیم کرد دارای گارانتی 7 روزه هستند و برخی دیگر دارای گارانتی 2 ساله هستند و شما میتوانید بر اساس نوع استفاده خود تصمیم بگیرید کدام محصول را انتخاب کنید اما توصیه ما این است اول کیفیت را ملاک قرار دهید بعد گارانتی.

امکانات جانبی : اتو مو به طور کلی یک کار را انجام می دهد اما در برخی از مدل های پیشرفته مثلا قابلیت تغییر دما را دارند که این موضوع باعث می شود اگر مو های شما ظریف است بتوانید دما را مطابق با مو های خود تنظیم کنید و آسیب نبیند. اتو مو های دیگری هم هستند که علاوه بر صاف کردن مو امکان فر کردن مو ها را هم دارند.

قیمت اتو مو

اگر استفاده شما از اتو مو زیاد است توصیه میکنیم دنبال خریدن ارزان ترین مدل بازار نباشید چون مو های شما از بین میرود و بهتر است کمی هزینه کنید و یک اتو مو با کیفیت خریداری کنید که در بخش پایین برترین های آن را معرفی کردیم به طور کلی قیمت اتو مو از 50 هزار تومان که مدل عروسکی و بچگانه است شروع می شود و به چند میلیون تومان میرسد.

انواع اتو مو از نظر نوع استفاده

اتو مو ساده : این نوع اتو مو معمولا برای صاف کردن انواع مو ها استفاده می شود.

اتو مو فر کننده : برخی از خانم ها اغلب دوست دارند مو های همیشه صاف خودشان را فر کنند بدین منظور از اتو مو فر کننده استفاده می کنند.

اتو مو پیشرفته : منظور از اتو مو پیشرفته اتو مویی است که شما می توانید با استفاده از آن هم قابلیت صاف کردن و فر کردن مو ها را داشته باشید و همچنین حالت های دیگری مثل چین کردن را روی مو های خود ایجاد کنید.

انواع اتو مو برای خرید از نظر جنس صفحه

اتو مو با صفحه سرامیکی

 کفی های سرامیکی همانطور که در بالا به نام آن اشاره کردیم از بهترین مدل های اتو مو در بازار هستند و استفاده از این مدل در میان آرایشگران بسیار رایج تر از سایر مدل ها میباشد.

اتو مو با صفحه فلزی

 کفی های فلزی خیلی مدل مرسوم و رایجی نیستند و صفحه آن ها از فلز ساخته شده است و به طور کلی خیلی توصیه ای برای خرید این مدل ها نداریم چون تولید آن اندک است و اکثر محصولاتی که از این نوع در بازار هست مربوط به تولیدات قدیمی تر است و میزان رضایت خوبی هم نداشته است.

اتو مو با صفحه سرامیک تورمالین

اتو مو با کفی تورمالین یک جنس خاصی است که ماهیت آن از طبیعت است و از جمله دستگاه هایی است که صفحه آن خیلی آرام گرم می شود و افرادی که از آن استفاده کردند  اعلام کردند این دستگاه مو ها را شفاف و براق می کند.

اتو مو با صفحه آیونیک

 یکی از مدل های جدید اتو مو در بازار همین اتو مو با جنس صفحه آیونیک است که قابلیت هایی چون حفظ رطوبت مو های شما را دارد و البته دستگاهی است که قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل ها دارد.

اتو مو با صفحه تیتانیومی

 جنس این نوع کفی ها از تیتانیوم است و تیتانیوم هم به نوعی سنگ است و این دستگاه خیلی زود گرم می شود و وزنش کمی از سایر مدل ها نیز بیشتر است.

اتو مو با صفحه کراتینی

کفی های کراتینی در سطح خود دارای مواد کراتینی هستند که از نظر فیزیکی و شیمیایی باعث می شوند یون هایی که روی سر شما حبس شده اند آزاد شود و همین موضوع مو های شما را با طراوت و لطیف تر می کند.

اگر بخواهیم به سایر جنس های صفحات اتو مو اشاره بکنیم می توانیم موارد زیر را نام ببریم
سرامیک پیشرفته
تیتانیوم
نانو سرامیک
آلومینیوم
PTC
تفلون
فتو سرامیک

انواع اتو مو برای انواع مو ها

اتو مو برای مو های ضخیم

اگر مو های شما ضخیم است شما نیاز به یک اتو مویی دارید که بتواند حرارت بیشتری را ایجاد کند و همچنین مو های شما را خشک نکند. معمولا اتو مو هایی با قابلیت برداشت یون ها می تواند گزینه مناسب تری باشد.

اتو مو برای مو های فر

افرادی که مو های فر دارند قطعا صاف کردن مو هایشان کمی سخت تر از افرادی است که دارای مو های نسبتا صاف تری دارند به همین منظور چون شما همیشه نیاز دارید تا مو های خود را بعد از حمام اتو بزنید و صاف کنید و این کار کمی زمان میبرد توصیه می کنیم از یک اتو مو حرفه ای و نه معمولا استفاده کنید تا مو های شما را نسوزاند و به بهترین نحو اتو بکشد.

نحوه استفاده از اتو مو

  • اگر مو های حساسی دارید ابتدا محافظت کننده مو را روی موهایتان اسپری کنید و برخی از افراد هم از انواع روغن ها استفاده می کنند فقط باید توجه داشته باشید قبل از مالیدن روغن به موهایتان اگر کمی موی شما نم دار باشد بهتر است.
  • دستگاه را به برق بزنید و صبر کنید دستگاه گرم شود و این موضوع بستگی به جنس صفحه و مکانیزم کلی دستگاه دارد.
  • بعد از اینکه دستگاه به حرارت کافی رسید مو های خود را بگیرید و لای اتو بگذارید و به سمت بیرون مو های خود را اتو کنید و فقط توجه داشته باشید زیاد مو های خود را در اتو نگه ندارید.
  • بعد از استفاده از دستگاه آن را خاموش کنید و  حتما اتو را در شرایطی بگذارید که به راحتی خنک شود. اگر به این موضوع دقت نکنید ممکن است کنار اتو یک نایلون و یا وسیله ای پلاستیکی باشد که در اثر حرارت منجر به آتش سوزی شود.

کراتین کردن مو ها بهتر است یا اتو کشیدن

سوال پر تکراری که افراد زیادی از ما می پرسیدند این است که مو هایمان را در آرایشگاه با وسیله کراتین و صاف کنیم یا بعد از دوش گرفتن هربار اتو بکشیم ؟ پاسخ ما به این سوال این است که شما با کراتین کردن مو ها ریسک ایجاد ریزش و ضعیف کردن مو هایتان را بالا می برید و همچنین هزینه بسیار زیادی برای شما دارد اما می توانید با یک بار خرید اتو مو بار ها و بارها مو های خود را صاف کنید و تصمیم بهتری است.

آیا اتو مو به مو های ما ضرر میزند ؟

اتو مو یکی از ابزار واجب برای آرایش و درست کردن مو های شماست و مو های شما باید به بهترین نحو ممکن و شیک ترین حالت ممکنش در بیاید به همین منظور شما نیاز به این وسیله دارید پس نمی توانیم آن را از زندگی حذف کنیم اما اگر دغدغه شما بحث آسیب دیدن به مو هایتان است توصیه میکنیم خیلی مو ها را لای اتو نگه ندارید و سریع اتو بکشید چون نگه داشتن زیاد مو ها در دستگاه ممکن است به مو های شما آسیب بزند.

نحوه استفاده از اتو مو برای خانم ها

کپی رایت این ویدیو متعلق به خانم Cynthia Dhimdis یکی از بهترین آرایشگران و اینفلوئنسر های خارجی است که ما برای ارائه اطلاعات بیشتر این ویدیو را برای شما قرار دادیم و به دلیل محدودیت هایی که داریم امکان ارائه نسخه فارسی این آموزش را نداریم.

بهترین و سریع ترین حالت اتو مو کشیدن

Tati یکی از طراحان مدل و لباس در خارج میباشد که در این ویدیو به شما می گوید چطور می توانید مو های خود را به صورت بخش بندی شده اتو بکشید.

نحوه اتو مو کشیدن برای آقایان

این ویدیو که توسط BluMaan ضبط و تدوین شده است به زبان لاتین به شما می گوید چطور می توانید مو های خود را به بهترین نحو ممکن اتو بکشید البته ما در حال ضبط نسخه فارسی ویدیو راهنمای اتو مو کشیدن برای آقایان توسط تیم احمد ایزدی و بخش ساخت فیلم یام در حال انجام و تا چند ماه دیگر منتشر خواهد شد.

خرید اینترنتی اتو مو

امیدواریم توانسته باشیم به شما بهترین راهنمای خرید اتو مو را ارائه کرده باشیم و خوشحال می شویم نظرات شما را در بخش پایین سایت دریافت کنیم ، یقین داشته باشید ما نظراتی که برای ما ارسال می شود را بررسی میکنیم و در بهبود فعالیت های ما تاثیر به سزایی خواهد داشت . در ادامه بهترین گزینه ها برای خرید اتو مو را به شما معرفی خواهیم کرد.

1اتو مو انزو پروفشنال مدل EN-3337بهترین از هر نظر 10
اتو مو انزو پروفشنال مدل EN-3337
مشخصات کالا

مشخصات

  • حداکثر دما
    526
  • طول سیم
    2 متر
  • مدت زمان گرم شدن
    30
  • جنس صفحات
    تیتانیوم
  • گستره‌ی دما
    بیش از 240 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    متوسط , پهن , 110 میلی‌متر
2اتو مو رمینگتون S3500خوش قیمت 10
اتو مو رمینگتون S3500
مشخصات کالاRemington S3500 Hair Straightener

مشخصات

  • حداکثر دما
    230
  • خاموشی خودکار پس از
    60
  • اقلام همراه
    -کیف ضد حرارت
  • امکانات ابزار
    سیستم ایمنی قفل دما
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    سرامیک
  • گستره‌ی دما
    220 تا 240 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    110 میلی‌متر , باریک
  • سایر توضیحات
    - 4 برابر حفاظت بیشتر برای داشتن موهایی صاف و درخشنده تر با الکتریسیته ساکن کمتر
  • - ضد الکتریسیته ساکن
  • - تورمالین ضد الکتریسیته ساکن
  • - صفحات شناور برای تنظیم فوق العاده
  • - دارای کستره‌ی دمای 150 تا 230 درجه‌ی سانتی‌گراد
3اتو مو بابیلیس BAB3000EPEپیشنهاد حرفه ای 10
اتو مو بابیلیس BAB3000EPE
مشخصات کالا

مشخصات

  • حداکثر دما
    230
  • طول سیم
    2.70 متر
  • قابل تنظیم در
    ۱۵۰- ۱۷۰- ۱۹۰ -۲۱۰ و ۲۳۰
  • مدت زمان گرم شدن
    15
  • اقلام همراه
    دستکش ضد حرارت
  • کیف نگهداری
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    نانو سرامیک
  • گستره‌ی دما
    220 تا 240 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    110 میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    ۳برابر ماندگاری بیشتر و بهتر
  • ۳ برابر نرمی بیشتر موها
  • دارای صفحات بزرگ ۱۱۰ ×۳۱ میلیمتری
  • جنس بدنه Stainless Steel
  • نرمی بیشتر مو
  • دارای فناوری تولید یون
مشاهده محصولات بیشتر
این محصولات و راهنمای آن روزانه بررسی و در صورت نیاز مجدد رتبه بندی می شوند ، محصولات بالا از نظر تیم کارشناسی یام بهترین هستند اما اگر به دلایل سلیقه ای از آن ها خوشتان نیامد گزینه های دیگری را می توانید در بخش زیر انتخاب نمائید.

از توجه شما به این راهنمای خرید بسیار سپاسگزاریم و برای اینکه سبد خرید شما کامل تر شود و یا محصول با کیفیت دیگری را به شما معرفی کرده باشید می توانید از این قسمت انواع سشوار ارزان و با کیفیتی بالا را مشاهده کنید.

قیمت خرید اتو مو چقدر است ؟

در حال حاضر قیمت اتو مو از 50 هزار تومان آغاز می شود و تا 10 میلیون تومان در مدل های فوق حرفه ای می رسد.

بهترین مدل اتو مو در بازار کدام است ؟

رمینگتون ، پرومکس ، جیمی ، کیمی و ده ها مدل های دیگر که در سایت یام معرفی شده از بهترین مدل ها هستند.

New title

اتو مو وی جی ار مدل V-566R

مشخصات کالا

مشخصات

  • حداکثر دما
    230
  • طول سیم
    2 متر
  • قابل تنظیم در
    130 تا 210 درجه سانتیگراد
  • مدت زمان گرم شدن
    30
  • نوع نمایشگر
    دیجیتال
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    سرامیک پیشرفته
  • نوع صفحات
    متوسط
  • سایر توضیحات
    اتوی موی حرفه ای وی جی آر مدل V-566R
  • پخش یکنواخت حرارت در تمام سطوح اتو مو
  • ایجاد حرارت مادون قرمز در نتیجه مانع آسیب رسیدن به رطوبت طبیعی مو
  • کاهش احتمال سوخته شدن ساقه مو
  • مناسب برای انواع مو
  • دارای تنظیم درجه حرارت از 130 درجه تا 210 درجه سانتی گراد
  • مجهز به سیستم گرمایشی سریع PTC
  • دارای بدنه با پوشش عایق گرما و جلوگیری از سوختن انگشتان
  • دارای سیم گردان با چرخش 360 درجه
  • دارای کیفیتی اروپایی و مورد تایید استاندارد اروپا CE
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو رمینگتون مدل S8540

مشخصات کالا

مشخصات

  • حداکثر دما
    230
  • خاموشی خودکار پس از
    60
  • طول سیم
    2.5 متر
  • قابل تنظیم در
    9
  • مدت زمان گرم شدن
    15
  • نوع نمایشگر
    دیجیتال
  • اقلام همراه
    کاور نگهدارنده
  • امکانات ابزار
    سیستم ایمنی قفل دما
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    سرامیک پیشرفته
  • گستره‌ی دما
    220 تا 240 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    متوسط
  • سایر توضیحات
    مناسب کار با مواد کراتین
  • صفحات پوشیده شده با کراتین و روغن بادام
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو رمینگتون مدل 8540S

مشخصات کالا

مشخصات

  • حداکثر دما
    230
  • خاموشی خودکار پس از
    60
  • طول سیم
    2.5 متر
  • قابل تنظیم در
    9
  • مدت زمان گرم شدن
    15
  • نوع نمایشگر
    دیجیتال
  • اقلام همراه
    کاور نگهدارنده
  • امکانات ابزار
    سیستم ایمنی قفل دما
  • جنس صفحات
    سرامیک پیشرفته
  • گستره‌ی دما
    220 تا 240 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    باریک , 110 میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    مناسب کار با مواد کراتین
  • صفحات پوشیده شده با کراتین و روغن بادام
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو انزو پروفیشینال مدل En-3119

مشخصات کالا

مشخصات

  • خاموشی خودکار پس از
    60
  • امکانات ابزار
    سر سرامیکی
  • جنس صفحات
    سرامیک پیشرفته
  • نوع صفحات
    متوسط
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو رمینگتون مدل S3700

مشخصات کالا

مشخصات

  • حداکثر دما
    230
  • طول سیم
    3 متر
  • جنس صفحات
    سرامیک پیشرفته
  • گستره‌ی دما
    220 تا 240 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    110 میلی‌متر
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو بیبی باس نانو مدل ST2266

مشخصات کالا

مشخصات

  • طول سیم
    2 متر
  • قابل تنظیم در
    9
  • مدت زمان گرم شدن
    30
  • نوع نمایشگر
    LCD
  • نوع صفحات
    پهن
  • سایر توضیحات
    قابلبت تنظیم دما از 350 تا 750 درجه فارنهایت
  • دارای صفحه پهن به طول 110 و عرض 38 میلی متر
  • مجهز به المنت پی تی سی
  • قفل ایمنی صفحه
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو آی جیمی مدل 428

مشخصات کالا

مشخصات

  • حداکثر دما
    230
  • طول سیم
    2.5 متر
  • قابل تنظیم در
    5
  • مدت زمان گرم شدن
    20
  • نوع نمایشگر
    lcd
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    سرامیک پیشرفته
  • گستره‌ی دما
    200 تا 220 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    متوسط
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو مدل S.COMB

مشخصات کالا

مشخصات

  • حداکثر دما
    200
  • قابل تنظیم در
    5
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    سرامیک
  • گستره‌ی دما
    180 تا 200 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    باریک , متوسط
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو سوکانی مدل HS-950B

مشخصات کالاSokany HS-950B Hair Straightener and Curler

مشخصات

  • حداکثر دما
    230
  • خاموشی خودکار پس از
    60
  • نوع نمایشگر
    دیجیتال
  • امکانات ابزار
    سیستم ایمنی قفل دما
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    سرامیک
  • گستره‌ی دما
    220 تا 240 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    متوسط
  • سایر توضیحات
    قابلیت تنظیم دما
  • سیستم قفل دستگاه
  • سبک وزن
  • خاموشی خودکار پس از 60 دقیقه
  • چرخش 360 درجه سیم
  • صفحه سرامیک
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو باراباس نانو مدل ST3011

مشخصات کالا

مشخصات

  • حداکثر دما
    1080 درجه فارنهایت (580 درجه سلسیوس)
  • خاموشی خودکار پس از
    60 دقیقه
  • طول سیم
    2 متر
  • قابل تنظیم در
    بین480 تا 1080 درجه فارنهایت
  • مدت زمان گرم شدن
    30 ثانیه
  • نوع نمایشگر
    LED
  • اقلام همراه
    یک شانه و دوگیره مو
  • امکانات ابزار
    سیستم خاموشی خودکار
  • جنس صفحات
    تیتانیوم
  • گستره‌ی دما
    بیش از 240 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    باریک
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو انزو پروفشنال مدل EN-3337

مشخصات کالا

مشخصات

  • حداکثر دما
    526
  • طول سیم
    2 متر
  • مدت زمان گرم شدن
    30
  • جنس صفحات
    تیتانیوم
  • گستره‌ی دما
    بیش از 240 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    متوسط , پهن , 110 میلی‌متر
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو آی جیمی مدل 429

مشخصات کالا

مشخصات

  • حداکثر دما
    230
  • طول سیم
    2.5 متر
  • قابل تنظیم در
    6
  • مدت زمان گرم شدن
    20
  • نوع نمایشگر
    lcd
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    تیتانیوم تورمالین
  • گستره‌ی دما
    180 تا 200 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    پهن
  • سایر توضیحات
    جنس بدنه بسیار زیبا و طراحی ارگونومیک و در زمان 20 ثانیه دستگاه به بالاترین درجه حرارت میرسد
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو و حالت دهنده مو فیلیپس مدل HP8321

مشخصات کالا

مشخصات

  • طول سیم
    1.8 متر
  • مدت زمان گرم شدن
    30
  • جنس صفحات
    سرامیک
  • گستره‌ی دما
    200 تا 220 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    متوسط
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو وربنا مدل VR-4022

مشخصات کالاVerbena VR-4022 Hair Straightener

مشخصات

  • حداکثر دما
    230
  • خاموشی خودکار پس از
    30
  • طول سیم
    2.5 متر
  • اقلام همراه
    - کیف نگهداری دارای لایه نسوز
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • نوع صفحات
    متوسط
  • سایر توضیحات
    - روکش کراتین
  • - صفحه مانیتور لمسی برای روشن کردن و تنظیم دما
  • - نمایشگر دما LED
  • - گرم شدن سریع
  • - قابل استفاده برای فر کردن مو
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو جیمی مدل Gm-416 کد 416

مشخصات کالا

مشخصات

  • مدت زمان گرم شدن
    10
  • نوع نمایشگر
    آنالوگ
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    سرامیک
  • نوع صفحات
    متوسط , 110 میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    چرخش سیم 360 درجه
  • نمایشگر آنالوگ
  • قفل کن صفحه سرامیک
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو رمینگتون مدل S8500

مشخصات کالاRemington S8500 Hair Straightener

مشخصات

  • حداکثر دما
    230
  • خاموشی خودکار پس از
    60
  • طول سیم
    2.5 متر
  • قابل تنظیم در
    9
  • مدت زمان گرم شدن
    15
  • نوع نمایشگر
    LCD
  • اقلام همراه
    - کیف مخصوص 100% ضد حرارت
  • امکانات ابزار
    سیستم ایمنی قفل دما
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    سرامیک
  • گستره‌ی دما
    220 تا 240 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    باریک
  • سایر توضیحات
    - نمایشگر دیجیتالی درجه حرارت
  • - عملکرد تقویت توربو
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو کیمی مدل KM-2209

مشخصات کالاKemei KM-2209 Hair Iron

مشخصات

  • حداکثر دما
    220
  • طول سیم
    2 متر
  • قابل تنظیم در
    140 - 160- 180- 200 - 220
  • مدت زمان گرم شدن
    30
  • نوع نمایشگر
    لامپ ال ای دی
  • امکانات ابزار
    سیستم ایمنی قفل دما
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    سرامیک پیشرفته
  • گستره‌ی دما
    200 تا 220 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    پهن
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو رمینگتون S3500

مشخصات کالاRemington S3500 Hair Straightener

مشخصات

  • حداکثر دما
    230
  • خاموشی خودکار پس از
    60
  • اقلام همراه
    -کیف ضد حرارت
  • امکانات ابزار
    سیستم ایمنی قفل دما
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    سرامیک
  • گستره‌ی دما
    220 تا 240 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    110 میلی‌متر , باریک
  • سایر توضیحات
    - 4 برابر حفاظت بیشتر برای داشتن موهایی صاف و درخشنده تر با الکتریسیته ساکن کمتر
  • - ضد الکتریسیته ساکن
  • - تورمالین ضد الکتریسیته ساکن
  • - صفحات شناور برای تنظیم فوق العاده
  • - دارای کستره‌ی دمای 150 تا 230 درجه‌ی سانتی‌گراد
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو بابیلیس BAB3000EPE

مشخصات کالا

مشخصات

  • حداکثر دما
    230
  • طول سیم
    2.70 متر
  • قابل تنظیم در
    ۱۵۰- ۱۷۰- ۱۹۰ -۲۱۰ و ۲۳۰
  • مدت زمان گرم شدن
    15
  • اقلام همراه
    دستکش ضد حرارت
  • کیف نگهداری
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    نانو سرامیک
  • گستره‌ی دما
    220 تا 240 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    110 میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    ۳برابر ماندگاری بیشتر و بهتر
  • ۳ برابر نرمی بیشتر موها
  • دارای صفحات بزرگ ۱۱۰ ×۳۱ میلیمتری
  • جنس بدنه Stainless Steel
  • نرمی بیشتر مو
  • دارای فناوری تولید یون
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو فیلیپس مدل BHS375/00

مشخصات کالاPhilips BHS375/00 Hair Straightener

مشخصات

  • حداکثر دما
    220
  • قابل تنظیم در
    2
  • مدت زمان گرم شدن
    30
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    سرامیک
  • گستره‌ی دما
    200 تا 220 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    متوسط
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو رمینگتون مدل S9600

مشخصات کالا

مشخصات

  • حداکثر دما
    240 درجه‌ی سانتی‌گراد
  • خاموشی خودکار پس از
    60
  • طول سیم
    3 متر
  • مدت زمان گرم شدن
    10
  • نوع نمایشگر
    دیجیتال
  • اقلام همراه
    کیف نگهداری مقاوم در برابر حرارت
  • امکانات ابزار
    سیستم ایمنی قفل دما
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    سرامیک پیشرفته
  • گستره‌ی دما
    220 تا 240 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    110 میلی‌متر
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو باراباس نانو مدل ST2627

مشخصات کالا

مشخصات

  • طول سیم
    2 متر
  • مدت زمان گرم شدن
    30
  • نوع نمایشگر
    LCD
  • جنس صفحات
    آلومینیوم
  • نوع صفحات
    پهن
  • سایر توضیحات
    دارای صفحات پهن به طول 100 میلی متر و عرض 45 میلی متر
  • دارای صفحات آلومینیوم با روکش سرامیک
  • دارای کابل گردان 360 درجه
  • دارای صفحه نمایش LCD
  • دارای دکمه روشن و خاموش
  • دارای قفل ایمنی
  • دارای حلقه آویز
  • دارای دکمه تنظیم درجه حرارت
  • قابلیت تنظیم درجه حرارت از 230-100 درجه سانتی‌گراد
  • طراحی بسیار زیبا و منحصر بفرد
  • کاربرد بسیار آسان
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو جیمی مدل GM 421

مشخصات کالا

مشخصات

  • حداکثر دما
    200
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    سرامیک
  • نوع صفحات
    باریک , متوسط
  • سایر توضیحات
    دارای کیفیتی اروپایی و مورد تایید استاندارد اروپا CE
  • دارای صفحات 27 میلی‌متری برای صاف کردن موها
  • دارای صفحات سرامیکی (باعث پخش شدن یکنواخت دما، حفظ رطوبت طبیعی مو، جلوگیری از سوخته شدن مو، کاهش زمان اتو)
  • دارای تنظیم درجه حرارت از80 درجه تا 200 درجه سانتی گراد
  • مجهز به سیستم گرمایشی سریع PTC (گرم شدن صفحات در عرض چند ثانیه)
  • دارای طراحی بسیار زیبا و خوش دست با وزن کم
  • دارای سیم گردان با چرخش 360 درجه ( باعث راحتی کار و جلوگیری از گره خوردن و فرسوده‌شدن سیم )
  • دارای کلید قفل صفحات (جهت ایمنی دستگاه و فضای آشغال شده کمتر )
  • مناسب هم برای استفاده آرایشگاهی (حرفه ای) و هم برای استفاده شخصی
  • مناسب برای انواع مو
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو باراباس نانو مدل ST2888

مشخصات کالا

مشخصات

  • حداکثر دما
    750 درجه فارنهایت ( 400 درجه سانتی گراد)
  • طول سیم
    1.5 متر
  • قابل تنظیم در
    175 تا 400 سانتی گراد ( 350 تا 750 فارنهایت)
  • نوع نمایشگر
    LCD
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش
  • جنس صفحات
    PTC
  • نوع صفحات
    پهن
  • سایر توضیحات
    صفحات پهن
  • چرخش 360 درجه سیم انتهایی
  • قابلیت PTC برای جلوگیری از داغ شدن بیش از اندازه صفحات
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو رمینگتون مدل S9700

مشخصات کالا

مشخصات

  • حداکثر دما
    230
  • خاموشی خودکار پس از
    60
  • طول سیم
    3 متر
  • قابل تنظیم در
    9
  • مدت زمان گرم شدن
    10
  • نوع نمایشگر
    دیجیتال
  • اقلام همراه
    درپوش محافظ در برابر حرارت
  • امکانات ابزار
    سیستم ایمنی قفل دما
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    سرامیک پیشرفته
  • گستره‌ی دما
    220 تا 240 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    110 میلی‌متر
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو جیمی مدل 2899

مشخصات کالا

مشخصات

  • حداکثر دما
    360
  • طول سیم
    3 متر
  • قابل تنظیم در
    5
  • نوع نمایشگر
    led
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    تیتانیوم تورمالین
  • گستره‌ی دما
    بیش از 240 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    پهن
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو رمینگتون S6500

مشخصات کالاRemington S6500 Hair Straightener

مشخصات

  • حداکثر دما
    230
  • نوع نمایشگر
    LCD
  • اقلام همراه
    - کیف ضد حرارت
  • - کیف نگهداری/DVD
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    سرامیک
  • گستره‌ی دما
    220 تا 240 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    باریک , 110 میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    - دارای عملکرد تقویت کننده توربو
  • - 2 برابر حرکت لطیف‌تر و راحت‌تر
  • - 3 برابر بادوام‌تر بر روی موها
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو پرومکس مدل 5757K

مشخصات کالاPromax 5757K Hair Iron

مشخصات

  • حداکثر دما
    230
  • طول سیم
    3 متر
  • قابل تنظیم در
    6
  • مدت زمان گرم شدن
    30
  • اقلام همراه
    - کیف نگه‌داری با لایه‌ی داخلی نسوز
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    سرامیک تورمالین
  • گستره‌ی دما
    220 تا 240 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    متوسط
  • سایر توضیحات
    - دارای صفحات سرامیکی پوشش داده شده با سرامیک تورمالین
  • - دارای نشانگرهای LED در 6 رنگ برای نشان دادن دما
  • - گرم شدن سریع
  • - 6 دمای قابل تنظیم از 130 تا 230 درجه‌ی سانتی‌گراد
  • - دارای حلقه‌ی آویختن
  • - عرض صفحات: 26 میلی‌متر
  • - دارای بدنه‌ی ضد لغرزش
  • - کراتینه کننده برای داشتن موهایی صاف‌تر، درخشان‌تر و سالم‌تر و بدون وز شدگی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو کیمی مدل KM-2218

مشخصات کالا

مشخصات

  • حداکثر دما
    22 درجه سانتی گراد
  • طول سیم
    2 متر
  • قابل تنظیم در
    بین 160 تا 220 درجه سانتی گراد
  • مدت زمان گرم شدن
    30 ثانیه
  • امکانات ابزار
    صفحه نمایش
  • جنس صفحات
    سرامیک
  • نوع صفحات
    باریک
  • سایر توضیحات
    پوشش ضدقارچ و باکتری نانوسیلور
  • سیم بلند
  • صفحات سرامیکی با قابلیت PTC
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو پرومکس مدل 5735

مشخصات کالاPromax 5735 Hair Iron

مشخصات

  • حداکثر دما
    210
  • طول سیم
    3 متر
  • مدت زمان گرم شدن
    30
  • اقلام همراه
    - کیف نگه‌داری با لایه‌ی داخلی نسوز
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    سرامیک
  • گستره‌ی دما
    200 تا 220 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    باریک
  • سایر توضیحات
    - دارای کلید چرخشی برای تنظیم دما از 80 تا 210 درجه‌ی سانتی‌گراد
  • - عرض صفحات: 12 میلی‌متر
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو و حالت دهنده مو کیمی مدل KM-2209

مشخصات کالا

مشخصات

  • حداکثر دما
    220
  • طول سیم
    2 متر
  • قابل تنظیم در
    140-160-180-200-220 سانتی گراد
  • مدت زمان گرم شدن
    60
  • نوع نمایشگر
    لامپ ال ای دی
  • امکانات ابزار
    سیستم ایمنی قفل دما
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    آلومینیوم
  • گستره‌ی دما
    200 تا 220 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    متوسط
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو باراباس نانو مدل ST2988

مشخصات کالا

مشخصات

  • حداکثر دما
    980 فارنهایت ( 525 درجه سلسیوس)
  • خاموشی خودکار پس از
    60 دقیقه
  • طول سیم
    2 متر
  • قابل تنظیم در
    بین 480 تا 980 فارنهایت ( بین 250 تا 525 درجه سلسیوس)
  • مدت زمان گرم شدن
    30 ثانیه
  • نوع نمایشگر
    دیجیتال
  • امکانات ابزار
    سیستم خاموشی خودکار
  • جنس صفحات
    PTC
  • گستره‌ی دما
    بیش از 240 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    متوسط
  • سایر توضیحات
    دارای سیستم PTC برای گرم کردن صفحات
  • قابلیت تنظیم دما
  • دارای قفل ایمنی
  • قابلیت گردش 360 درجه سیم
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتوموی کیمی مدل KM-2139

مشخصات کالا

مشخصات

  • حداکثر دما
    220
  • طول سیم
    1/5 متر
  • مدت زمان گرم شدن
    30
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    سرامیک
  • گستره‌ی دما
    200 تا 220 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    باریک
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو جیمی مدل GM-2822

مشخصات کالاGeemy GM-2822 Hair Iron

مشخصات

  • حداکثر دما
    230
  • طول سیم
    1.6 متر
  • قابل تنظیم در
    5
  • مدت زمان گرم شدن
    30
  • نوع نمایشگر
    LCD
  • جنس صفحات
    سرامیک پیشرفته
  • گستره‌ی دما
    220 تا 240 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    متوسط
  • سایر توضیحات
    فناوری PTC جهت داغ شدن سریع
  • بدنه ی زیبا و مخملی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو رمینگتون S5525

مشخصات کالاRemington S5525 Hair Straightener

مشخصات

  • حداکثر دما
    230
  • خاموشی خودکار پس از
    60
  • طول سیم
    1.8 متر
  • مدت زمان گرم شدن
    15
  • نوع نمایشگر
    LCD
  • اقلام همراه
    - دارای کیف مقاوم در برابر حرارت
  • امکانات ابزار
    سیستم ایمنی قفل دما
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    سرامیک پیشرفته
  • گستره‌ی دما
    220 تا 240 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    110 میلی‌متر , پهن
  • سایر توضیحات
    - نمایشگر دیجیتالی درجه حرارت 150 تا 230 درجه سانتیگراد
  • - دارای ولتاژ جهانی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو رمینگتون مدل S9100

مشخصات کالاRemington S9100 Hair Straightener

مشخصات

  • حداکثر دما
    230
  • خاموشی خودکار پس از
    ۶۰
  • طول سیم
    3 متر
  • قابل تنظیم در
    ۱۸۰ تا ۲۳۰ درجه سانتیگراد
  • مدت زمان گرم شدن
    10
  • امکانات ابزار
    سیستم ایمنی قفل دما
  • جنس صفحات
    سرامیک
  • نوع صفحات
    متوسط
  • سایر توضیحات
    مجهز به تکنولوژی پیشرفته OPT
  • مجهز به صفحات سرامیکی بسیار لیز
  • دارای تنظیمات Pro+ برای ایجاد صافی بی نقص و سالم‌تر
  • سازگار با ولتاژ سرتاسر جهان (مناسب برای مسافرت)
  • دارای ۹ تنظیم دما بین ۱۵۰ تا ۲۳۰ درجه سانتیگراد
  • دارای صفحات با عرض ۳۱ و طول ۲۸۱ میلیمتر
  • گرم شدن سریع فقط در ۱۰ ثانیه
  • تا ۵ برابر موهای نرم و صاف‌تر
  • تا ۵۰ درصد صافی در یک حرکت
  • صاف شدن راحت‌تر و ماندگاری بیشتر
  • خاموش شدن خودکار بعد از ۶۰ دقیقه
  • دارای یک کیف مقاوم در برابر گرمای اتو
  • دارای سیم ۳ متری
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

حالت دهنده روزیا مدل HR740

مشخصات کالا

مشخصات

  • حداکثر دما
    200
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش
  • جنس صفحات
    سرامیک
  • نوع صفحات
    متوسط
  • سایر توضیحات
    مورد تایید استاندارد اروپا CE
  • دارای صفحه سرامیکی(پخش شدن یکنواخت دما در تمام سطوح، مانع از سوخته شدن مو)
  • مجهز به سیستم گرمایشی سریع (PTC)
  • مناسب برای ایجاد حجم بیشتر در ریشه مو و ایجاد موج در دسته‌های مو
  • برخورداری از طراحی ارگونومیک (خوش دست)
  • دارای سیم گردان با چرخش 360 درجه
  • عملکرد دستگاه در محدوده ولتاژ جهانی 110-240 ولت
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو و حالت دهنده مو باراباس نانو مدل ST3350

مشخصات کالا

مشخصات

  • طول سیم
    2 متر
  • مدت زمان گرم شدن
    30
  • جنس صفحات
    سرامیک
  • گستره‌ی دما
    200 تا 220 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    متوسط
  • سایر توضیحات
    سه کاربرد متفاوت در یک دستگاه
  • فر کننده مو
  • اتو مو
  • ویو مو (موج دهنده)
  • تغییر کاربری دستگاه فقط با فشردن یک دکمه
  • مجهز به هیتر پی تی سی برای داغ شدن سریع دستگاه در چند ثانیه
  • دارای سری محافظ صفحه جهت جلوگیری از آسیب دیدگی و خط و خش
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو و حالت دهنده مو باراباس نانو مدل ST3303

مشخصات کالا

مشخصات

  • حداکثر دما
    180-200
  • خاموشی خودکار پس از
    30 دقیقه
  • طول سیم
    1.80 متر
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش
  • جنس صفحات
    سرامیک
  • نوع صفحات
    متوسط
  • سایر توضیحات
    صاف کننده، فر کننده و حالت دهنده ی مو
  • ابعاد صفحات گرم کننده 110 در 30 میلیمتر
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو موزر مدل CeraStyle pro

مشخصات کالا

مشخصات

  • حداکثر دما
    230
  • خاموشی خودکار پس از
    50
  • طول سیم
    2.8 متر
  • مدت زمان گرم شدن
    30
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    سرامیک
  • نوع صفحات
    متوسط
  • سایر توضیحات
    ساخت چین
  • تحت لیسانس آلمان
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو کنورث مدل KW_305

مشخصات کالا

مشخصات

  • حداکثر دما
    230
  • طول سیم
    2 متر
  • مدت زمان گرم شدن
    30
  • جنس صفحات
    سرامیک
  • نوع صفحات
    پهن
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو پرومکس مدل 5721

مشخصات کالاPromax 5721 Hair Iron

مشخصات

  • حداکثر دما
    200
  • طول سیم
    3 متر
  • مدت زمان گرم شدن
    30
  • اقلام همراه
    - کیف نگه‌داری با لایه‌ی داخلی نسوز
  • جنس صفحات
    سرامیک
  • گستره‌ی دما
    200 تا 220 درجه سانتی‌گراد
  • نوع صفحات
    متوسط
  • سایر توضیحات
    - گرم شدن سریع
  • - دارای صفحات تمام سرامیکی
  • - دارای حلقه‌ی آویختن
  • - عرض صفحات: 26 میلی‌متر
  • - گرم‌شدن پشت صفحه‌ها تا 90 درجه‌ی سانتی‌گراد
  • - سیستم محافظت در مقابل گرمای بیش از حد
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

اتو مو مک استایلر مدل MC-5515

مشخصات کالااتو مو مک استایلر مدل MC-5515

مشخصات

  • حداکثر دما
    230
  • خاموشی خودکار پس از
    60
  • نوع نمایشگر
    LCD
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    سرامیک
  • نوع صفحات
    باریک
  • سایر توضیحات
    - دارای مخزن آب و کلید بخار
  • - محفظه جهت تزریق مایع ( آب، کراتین و ...)
  • - محدوده دمایی 180 تا 230 درجه سانتی گراد
  • - مناسب برای کراتین درمانی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید
5/5 - (241 امتیاز)