احتمالا شما فرد فنی هستید که به دنبال خرید مینی فرز یا همان سنگ مینی یا سنگ فرز می باشید و یا شاید می خواهید برای کارگاه خود این دستگاه را تهیه کنید و با این ابزار بسیار مفید تا حدودی آشنا هستید. یکی از بهترین لوازم برای پرداخت سطوح و سنباده زدن و پولیش کردن انواع سطوح مانند سنگ و بتن و چوب و فولاد و برای تراشیدن صفحات و فرم دادن به آنها و همچنین کنار تراشی و ترمیم ابزار آلات ساختمانی مینی فرز می باشد و دارای وزن بسیار کم و ابعاد کوچکی میباشد که شما می توانید انواع دسته بلند و کوتاه را برای خودتان انتخاب کنید. 

دستگاه مینی فرز درست درمون و با کیفیتی بخر چون قراره سطوح سفت و محکمی رو باهاش برش و صاف کنی و دستگاه های ارزان زود از کار میوفتن و هروز لنگ تعمیرکار میمونی و تهش هم باید دوباره بری یه دستگاه دیگه بخری ما در سایت یام فقط با کیفیت ترین و بهترین مینی فرز ها رو به شما معرفی میکنیم چون به مدت ها بعد از خرید شما هم فکر کردیم.

توصیه ناب سایت یام

توجه به نکات زیر به شما کمک می کند آگاهانه تر و دقیق تر بتوانید یک مینی فرز با کیفیت برای خودتان انتخاب کنید اما توجه کنید مهندسان فنی سایت یام بر اساس دقت به نکات زیر بهترین مینی فرز های بازار را برای شما انتخاب کرده اند و اگر صرفا قصد شما خرید است نکات را رد کنید و محصولات پیشنهادی را بررسی و انتخاب نمایید.

مینی فرز چیست ؟

فرز وسیله ای است که شما می توانید با کمک آن برای بریدن و یا پرداختن و همچنین ساییدن یک صفحه و سطح از آن استفاده کنید.فرز های دارای دیسک های گوناگونی در روی خود هستند که با کمک این وسیله می توانید انواع چوب و فلز و سنگ و مصالح ساختمانی را با آن برش دهید.

تاریخچه فرز

شاید برایتان جالب باشد اولین فرز چطور درست شده است ، اولین فرز برقی در جهان در سال هزار و نهصد و پنجاه و چهار میلادی درست شده است . این دستگاه توسط شرکت flex که یکی از شرکت های تولید کننده دستگاه های فرز برقی می باشد تولید شد که دارای یک موتور برقی بود که قوای چرخانش را به کمک یک وسیله انعطاف پذیر به نام شفت به صفحه فرز منتقل میکرد. با گسترده شدن تجهیزات یک هرمان اشمیت و هرمان اکرمان با استفاده از چندین دنده چرخان که وظیفه جابجایی قدرت را در جهت و زاویه ای نود درجه محیا میکردند تعویض شدند و نهایتا فرز های برقی را با استفاده از این ابزار ها ایجاد کردند.

انواع فرز برای خرید اینترنتی

شارژی : یکی از راحت ترین و خوش دست ترین مینی فرز های بازار مینی فرز های شارژی هستند که شما هرجایی بخواهید می توانید آنها را ببرید و به عملیات برش بپردازید فقط یکم از سایر دستگاه های برقی با کابل سنگین تر است چون درونش باتری دارد اما صدای کمتری نسبت به آنها دارد.

برقی : دستگاه برقی مستقیم به برق وصل می شود و شاید سیمش دست و پا گیر باشد اما قطعا قدرت بالاتری نسبت به یک دستگاه شارژی خواهد داشت و به نحوی حرفه ای تر است. این دستگاه صدایش بیشتر از نوع شارژی است اما قیمت مناسب تری دارد.

بادی (نئوماتیک) : دستگاه های بادی مانند سایر دستگاه های دیگر با این مکانیزم دارای یک کمپرسور هوا است که عملیات را با فشرده سازی هوا انجا می دهد و دوام بالاتری نسبت به سایر مدل ها دارد و وزن پایین تری هم دارد اما نسبت به دو مدل دیگر کمتر رایج است.

انواع مینی فرز از نظر ساختار

فرز مستقیم : این دستگاه مدل مرسوم و رایج مینی فرز می باشد که مستقیما می توانید عملیات ترمیم و برش را انجام دهید و برخی از کارگران به این دستگاه فرز 90 درجه ای هم می گویند چون دیسک روی صفحه آن به صورت 90 درجه و عمود قرار دارد.

فرز انگشتی : تقریبا یه چیزی تو مایه های فرز مستقیم است اما دیسک ندارد و بجای آن یک سری وجود دارد که شبیه دریل عمل می کند .

مینیاتوری : این دستگاه از خانواده فرز های انگشتی است و چه برای استفاده خانگی و یا کارگاهی مناسب است و مدلی ساده و معمولی دارد و برای موارد جزئی بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد مواردی چون برداشتن رنگ از فلزات و بهبود تیغه و تیز کردن ابزار آلات و برش های ساده گزینه خوبی است.

برخی از مدل های فرز مینی دارای دسته کوتاه و برخی دیگر دارای دسته بلند می باشند ضمن اینکه ممکن است دو ویژگی بالا را در یک مدل مینی فرز هم ببینید.

نکات کلیدی در زمان خرید مینی فرز

صدای دستگاه : اگر می خواهید دستگاه شما همسایه های شما در خانه و کارگاه را اذیت نکند در بخش مشخصات کالا باید دنبال اشاره به کم صدا بودن  باشید و دستگاهی که کم صدا است نسبت به سایر دستگاه ها از صدای بسیار کمتری برخودار است.

وزن : فرز قرار است همیشه در دستان شما باشد و به عنوان ابزار کاری همیشگی مورد استفاده قرار می گیرد پس باید دقت کنید که وزن خیلی زیادی نداشته باشد چون اگر وزنش زیاد باشد دستان شما را خسته خواهد کرد و انرژی شما را زود می گیرد باعث میشود کمتر بتوانید کار کنید.

ابعاد دستگاه : معمولا مینی فرز ها چون جم و جور تر هستند طرفداران بیشتری دارند اما اگر باز هم ابعاد برای شما مهم است یا دستان شما بزرگ یا کوچک است در هنگام خرید در بخش مشخصات به ابعاد حدودی دستگاه هم توجه بفرمایید.

توان : هر دستگاه برقی دارای توانی است و هرچقدر این توان بالاتر باشد احتمالا دستگاه دارای قدرت بیشتری برای پرداخت سطوح میباشد به همین دلیل اگر کارهای خیلی سنگین و سطوح سختی دارید می توانید دستگاه با توان قوی تر را انتخاب کنید. معمولا دستگاه های مینی فرز چیزی بین 500 الی 1200 توان دارند.

سرعت حرکت : سرعت دستگاه هرچقدر بیشتر باشد عملیات برش و اصلاح خیلی راحتتر و سریع تر انجام می شود و برای افراد حرفه ای تر این نوع دستگاه مناسب تر است.

قابلیت اتصال دسته جانبی : برای استفاده بهتر از دستگاه مینی فرز باید در جریان باشید که می توانید به اکثر دستگاه ها دسته جانبی را وصل کنید که در 1 الی 3 جهت مختلف قابل اتصال است.

قطر صفحه : هرچقدر قطر صفحه برش شما بیشتر باشد باید در نظر داشته باشید که توان موتور شما هم باید بالاتر باشد تا بتواند با کیفیت و قدرت بهتری برش را انجام دهد. معمولا برای مینی فرز ها صفحات زیر 20 سانتی متر میباشند.

استارت نرم : این مورد یک قابلیت جدیدی است که در دستگاه های مینی فرز می توانید ببینید وقتی مینی فرز را روشن می کنید یک ضرب سرعت کامل را نگیرد و یواش یواش سرعتش افزایش پیدا کند و این باعث میشود دستگاه شما دوام و عمر بیشتری داشته باشد و دیرتر خراب شود.

دسته جانبی : دسته های جانبی در دو مدل ساده و ضد لرز میباشد و برای عملیات صاف سازی و پرداخت صفحات و سطوح مختلف شاید شما نیاز به یک دسته دیگر داشته باشید که بتوانید کنترل بهتری روی دستگاه و برش داشته باشید برای همین برخی از دستگاه های حرفه ای یک بخش برای اتصال دسته جانبی در نظر گرفته اند که خود دسته ها را می توانید در 2 مدل بلند و کوتاه داشته باشید.

امکانات جانبی : هر مینی فرزی که خریداری می کنید احتمالا علاوه بر انجام عملیات برش و پرداخت یک سری ویژگی هایی دارد که شاید برای شما جالب و مورد نیاز باشد و می توانیم به مواردی چون : دفترچه راهنمای فارسی ، دسته ها و آچار های مختلف ، بسیار سبک بودن و کوچک و جمع و جور بودن ، کم صدا بودن ، با دوام بودن و دنده های با کیفیت داشتن ، کابل مناسب و مجهز به دسته جانبی ضد لرزش اشاره کرد.

قیمت مینی فرز

 بستگی دارد از کدام برند بخواهید دستگاه را خریداری کنید اما چون این یک دستگاه فنی است و قرار است شما مدت های زیادی از این دستگاه کار بکشید و عملیات و نوع کار هم نیاز به قدرت و توان بالا دارد توصیه می کنیم سمت جنس های درجه 2 و با کیفیت ضعیف نروید چون زود خراب می شود و ارزش تعمیر هم ندارد.

اهمیت خرید و استفاده از دستگاه مینی فرز

  • تقریبا برای هرکاری بگوییم فرز کاربرد دارد مثلا شما فرض کنید می خواهید سطحی را سنباده زنی و صاف و یا برش کنید برای این منظور نیاز به یک دستگاه مینی فرز دارید.
  • اگر سطح شما ضخیم باشد مثلا آهن یا سنگ و سرامیک باشد می توانید با تغییر صفحه مینی فرز برای آنها پرداخت را انجام دهید. اگر صفحه سنگ ساب را روی مینی فرز سوار کنید می توانید براده موجود روی یک صفحه آهنی را بردارید و یا فلزات روی آن را بتراشید  و یا اگر جایی که عملیات جوشکاری انجام شده نا هموار است آن را صاف کنید.
  • صفحاتی که دارای ساب گرانیتی می باشد هم برای عملیات پرداخت روی سنگ مناسب است و شما می توانید انواع سنگ ها اعم از بتنی و گرانیتی را صاف کنید.
  • اگر یک فلپ دیسکی و یا حتی اسکاچ داشته باشید با کمک آن سطح های فلزی و یا چوبی و سنگی را هم می توانید سنباده زنی کنید.
  • فرچه سیمی به شما کمک می کند زنگ زدگی را اگر جایی باشد از بین ببرید یا رنگی که روی وسیله ای ریخته است را به راحتی پاک کنید بدون اینکه به اصل وسیله سنگ یا چوب یا هرچیزی آسیبی برسد.
  • جالب اینجاست شما با یک مینی فرز می توانید پولیش هم انجام دهید و سطوح فلزی و یا دارای رنگ را ترمیم و احیا کنید.
  • حتی برخی از استاد کاران از مینی فرز به عنوان یک دریل در زوایای مختلف بهره می برند.
  • تمام عملیات های بالا را می توانید با یک فرز و تغییر صفحات آن انجام دهید و این است که می گوییم یکی از ضروری ترین ابزار های فنی مینی فرز می باشد.

نحوه استفاده از مینی فرز

مرحله اول : اول از همه حفاظ تیغه را جا بیاندازید تا دست شما دچار آسیب نشود این حفاظ جلوی آسیب دیدن و برخورد دست با تیغه را تا حد زیادی میگیرد.

مرحله دوم : دستگاه را روشن کنید و آن قسمتی را که می خواهید برش بزنید کاملا با آرامش اگر آماتور و مبتدی هستید انجام دهید.

مرحله سوم : در هنگام انجام عملیات باید دستگاه را سفت و محکم در دستانتان بگیرید تا کیفیت برش شما خوب باشد و باید سعی کنید جهت حرکت فرز در جهت خود دسته باشد تا به بهترین نحو برش انجام شود.

مرحله چهارم : وقتی برش و پرداخت و صاف کاری شما انجام شد حواستان باشد صفحه مینی فرز داغ است و ممکن است دست یا سطح پلاستیکی را قشنگ بسوزاند برای همین به صورتی بگذارید که ایمن باشد.

نکات ضروری در زمان استفاده از مینی فرز

  • دستگاه هایی که دارای کلید کنترل سرعت هستند می توانند به شما دقت بیشتری در برش دهند.
  • کابل برق خود را به دقت بررسی کنید تا زیر پا یا لای دست و پا قرار نگیرد.
  • بخشی که قرار است برش دهید را با وسیله ای یا به گونه ای کیپ کنید تا حین برش جابجا نشود.
  • دسته جانبی را اگر جا بیاندازید باعث می شود کیفیت برش شما بسیار بهتر انجام شود.
  • صفحه برش باید سالم باشد و به آن دقت کنید تا دچار شکستگی نباشد  عدم توجه به این موضوع خطرات زیادی دارد.
  • تمام زور خود را روی دستگاه پیاده نکنید چون باعث فشار و آسیب به دستگاه میشود.
  • دیسک مینی فرز را به خوبی در جای خودش قرار دهید و مطمئن شوید درست وصل شده است.
  • وقتی دارید از دستگاه مینی فرز استفاده می کنید جرقه ای هایی ایجاد می شود و به اطراف پرت می شود برای همین سعی کنید از عینک ، دستکش و لوازم ایمنی استفاده نمایید.
  • وقتی میخواهید صفحه مینی فرز را عوض کنید حتما توصیه می کنیم دستگاه سرد و کاملا خاموش باشد.

ویدیو نحوه عوض کردن صفحه مینی فرز

در این ویدیو فردی نحوه تعویض مینی فرز را به صورت تصویری به شما نمایش می دهد البته به زبان آمریکایی است اما چون ویدیویی است نیاز شما را برطرف می کند.

در این راهنمای خرید بی نظیر به تمام ابعاد خرید مینی فرز با کیفیت پرداختیم و حالا موقع انتخاب و تصمیم شما برای خرید این ابزار کاربردی رسیده است و همانطور که در بالا اشاره کردیم در این بخش بهترین گزینه های خرید به شما معرفی می شود و شما می توانید بر اساس توجه به قیمت و ویژگی ها محصول ایده آل خود را برگزینید.

1مینی فرز کنزاکس مدل KAG-1950 بهترین از هر نظر 10
مینی فرز کنزاکس مدل KAG-1950

مشخصات

  • اقلام همراه
    دسته کمکی ارگونومیک از جنس PP با روکشTPR ضد تعریق و لغزش آچار مخصوص باز و بسته نمودن صفحه برش یا ساب یک دست ذغال یدکی قاب محافظ کاربر دفترچه راهنما
  • سایر توضیحات
    مجهز به کلید قفل کن تعویض سنگ طراحی ارگونومیک و باریک پوسته جهت راحتی کاربر نخ بندی در پوسته آرمیچر و عایق بندی بالشتک جهت افزایش عمر مفید دستگاه دسته جانبی از جنس ABS با روکش نرم TPR ضدتعریق و قابل نصب در دو طرف دستگاه مجهز به قفل کن کلید جهت کاربری مداوم و جلوگیری از روشن شدن ناخواسته دستگاه
  • ابعاد
    29x21x10 سانتی‌متر
  • توان
    950 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    11000
  • ضخامت صفحه
    1 تا 6
  • قطر صفحه
    115 میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن
2مینی فرز رونیکس مدل 3100kخوش قیمت 10
مینی فرز رونیکس مدل 3100k

مشخصات

  • اقلام همراه
    ;کیف BMC ، دسته جانبی، گارد محافظ
  • توان
    1100 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    11000~3000
  • قطر صفحه
    115 میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن
3مینی فرز شارژی ای اس مدل LG718Lپیشنهاد حرفه ای 10
مینی فرز شارژی ای اس مدل LG718L

مشخصات

  • وزن
    2.15 گرم
  • سرعت حرکت آزاد
    7500
  • قطر صفحه
    115 میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن
  • اندازه سوراخ اتصال
    14
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    صفحه همراه
  • اقلام همراه
    یک عدد صفحه ساب مخصوص فلز دسته‌ی کمکی باتری اضافی شارژر آچار تعویض صفحه دفترچه راهنما کیف پلاستیکی
  • سایر توضیحات
    ولتاژ باتری: 18 ولت دارای قدرت مناسب حمل آسان
مشاهده محصولات بیشتر
این محصولات و راهنمای آن روزانه بررسی و در صورت نیاز مجدد رتبه بندی می شوند ، محصولات بالا از نظر تیم کارشناسی یام بهترین هستند اما اگر به دلایل سلیقه ای از آن ها خوشتان نیامد گزینه های دیگری را می توانید در بخش زیر انتخاب نمائید.

حتما دستی در دل کارهای فنی دارید که در این صفحه حضور دارید و ما امیدواریم توانسته باشیم مانند راهنمای سایر محصولات در سایت یام به شما در خرید مینی فرز ارزان و با کیفیت مشاوره خوبی داده باشیم و در تحقق یافتن بهترین محصولات فنی و ابزار آلات به شما توصیه می کنیم حتما صفحه خرید دستگاه سنباده زن را هم مشاهده کنید چون نکات مهمی برای خرید این محصول را برای اولین بار معرفی کردیم.

قیمت مینی فرز در بازار چقدر است ؟

بستگی به نوع برند دارد اینکه رونیکس باشد یا بوش و از 300 هزار تومان به بالا می باشد.

بهترین و با کیفیت ترین مینی فرز و سنگ فرز چیست ؟

رونیکس ، بوش ، توسن ، محک و سیلور و کرون از برند های مطرح هستند.

New title

مینی فرز ماکوته مدل AG016-S

مشخصات

  • اقلام همراه
    دسته دفترچه زغال محافظ
  • ابعاد
    28x7x7 سانتی‌متر
  • توان
    850 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    11000
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن

مینی فرز اکتیو تولز مدل AC-2071N

مشخصات

  • اقلام همراه
    دفترچه راهنمای فارسی و انگلیسی دسته جانبی مهره زیر و رو آچار باز و بسته نمودن مهره زیر و رو قاب محافظ دیسک برش یا سایش
  • سایر توضیحات
    - دارای موتور پرقدرت 710 وات - دارای دسته جانبی جهت استفاده در سمت چپ و یا سمت راست دستگاه - دارای ورودی هوای بزرگتر برای جلوگیری از گرم شدن و کاهش صدمه به موتور - بدنه خوشدست با طراحی ارگونومیک و عایق دوبل - قابلیت تعویض سریع و آسان دیسک های برش یا سایش - دارای کلید کشویی کنار دستگاه جهت راحتی استفاده کاربر - دارای سیستم قفل کن گیربکس هنگام تعویض دیسک های برش و یا سایش - دارای گیربکس فلزی مقاوم و مستحکم
  • ابعاد
    34x12x15 سانتی‌متر
  • توان
    710 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    13000
  • قطر صفحه
    115 میلی‌متر

مینی فرز دی سی ای مدل ASM115

مشخصات

  • اقلام همراه
    - دسته - حفظ صفحه - ذغال - دفترچه راهنما - آچار مخصوص
  • سایر توضیحات
    قدرت 580 وات
  • ابعاد
    10×9×25 سانتی‌متر
  • توان
    580 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    11800
  • قطر صفحه
    115 میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای فولاد

مینی فرز هیوندای مدل 3101G

مشخصات

  • سایر توضیحات
    مجهز به قفل سوییچ دارای قابلیت عمق برش تا 33 میلی متر
  • توان
    1050 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    8800
  • قطر صفحه
    115-125 میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن

مینی فرز آروا کد 5555

مشخصات

  • سایر توضیحات
    - طراحی صنعتی و کاربر پسند - سیم لاکی استفاده شده در آرمیچر و بالشتک 220 درجه و صد درصد مس - مجهز به بلبرینگ های ضد غبار جهت افزایش کارایی و عمر دستگاه - کابل دستگاه مطابق با استاندارد VDE آلمان
  • ابعاد
    27x5x7 سانتی‌متر
  • توان
    750 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    1000-1500

مینی فرز هیوندای مدل 3101G

مشخصات

  • سایر توضیحات
    مجهز به قفل سوییچ دارای قابلیت عمق برش تا 33 میلی متر
  • توان
    1050 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    8800
  • قطر صفحه
    115-125 میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن

مینی فرز دسته بلند آنکور مدل A15

مشخصات

  • ابعاد
    40*30 سانتی‌متر
  • توان
    1050 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    10000
  • قطر صفحه
    125 میلی‌متر
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    مناسب برای فلز
  • مناسب برای سنگ
  • مناسب برای چوب

مینی فرز توسن مدل 3258A

مشخصات

  • اقلام همراه
    -حفاظ سنگ قابل تنظیم - دسته جانبی لرزش گیر -کابل برق 2 متری -آچار -مهره زیر و رو
  • سایر توضیحات
    دارای پوسته گیربکس آلومینیومی دارای حفاظ سنگ قابل تنظیم مجهز به شستی قفل کن گیربکس دارای دسته جانبی لرزش گیر دارای کابل برق 2 متری
  • ابعاد
    13*12*35 سانتی‌متر
  • اندازه سوراخ اتصال
    14
  • توان
    850 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    11000
  • قطر صفحه
    115 میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای فولاد
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    صفحه همراه

مینی فرز اکتیو تولز مدل AC-2885NX

مشخصات

  • اقلام همراه
    دفترچه راهنمای فارسی و انگلیسی دسته جانبی مهره زیر و رو آچار باز و بسته نمودن مهره زیر و رو قاب محافظ دیسک برش یا سایش
  • سایر توضیحات
    - دارای موتور پرقدرت 850 وات - دارای دسته جانبی جهت استفاده در سمت چپ و یا سمت راست دستگاه - دارای ورودی هوای بزرگتر برای جلوگیری از گرم شدن و کاهش صدمه به موتور - بدنه خوشدست با طراحی ارگونومیک و عایق دوبل - قابلیت تعویض سریع و آسان دیسک های برش یا سایش - دارای کلید کشویی کنار دستگاه جهت راحتی استفاده کاربر - دارای سیستم قفل کن گیربکس هنگام تعویض دیسک های برش و یا سایش - دارای گیربکس فلزی مقاوم و مستحکم
  • ابعاد
    23x13x12 سانتی‌متر
  • توان
    850 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    11000

مینی فرز صنعتی باس مدل YJ_6_100 Pro

مشخصات

  • سایر توضیحات
    موتور 100 وات دارد موتور سیم پیچ تمام مس با کیفیت دارد کلکتور بزرگ می باشد
  • توان
    1000 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    12000
  • قطر صفحه
    125 میلی‌متر
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    قابلیت برش با زاویه
  • مناسب برای چوب
  • مناسب برای سنگ
  • مناسب برای فلز

مینی فرز دی سی ای مدل ASM02-125B

مشخصات

  • اقلام همراه
    حفاظ زغال دسته کمکی قابل نصب در 3 جهت دفترچه راهنما
  • ابعاد
    طول 38.0 عرض 10.0 ارتفاع 9.0 سانتی‌متر
  • توان
    1200 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    11800
  • قطر صفحه
    125 میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن

مینی فرز رونیکس مدل 3160

مشخصات

  • اقلام همراه
    - آچار - دفترچه راهنما - دسته کمکی
  • سایر توضیحات
    - طول کابل 3 متر - قابلیت نصب دسته کمکی در دو جهت متفاوت - دارای کلید ولوم تنظیم سرعت - ابعاد بسته‌بندی: طول: 56 ، عرض: 21 ، ضخامت: 13 سانتی‌متر - وزن بسته بندی: 3.8 کیلوگرم
  • ابعاد
    40x11x8 سانتی‌متر
  • اندازه سوراخ اتصال
    14
  • توان
    1400 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    9000
  • قطر صفحه
    115 میلی‌متر

مینی فرز حدید برش مدل HB-67

مشخصات

  • ابعاد
    50x18x16 سانتی‌متر
  • توان
    1400 وات

مینی فرز رونیکس مدل 3160

مشخصات

  • اقلام همراه
    - آچار - دفترچه راهنما - دسته کمکی
  • سایر توضیحات
    - طول کابل 3 متر - قابلیت نصب دسته کمکی در دو جهت متفاوت - دارای کلید ولوم تنظیم سرعت - ابعاد بسته‌بندی: طول: 56 ، عرض: 21 ، ضخامت: 13 سانتی‌متر - وزن بسته بندی: 3.8 کیلوگرم
  • ابعاد
    40x11x8 سانتی‌متر
  • اندازه سوراخ اتصال
    14
  • توان
    1400 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    9000
  • قطر صفحه
    115 میلی‌متر

مینی فرز باس مدل 802 Pro کد کلید پشت

مشخصات

  • اقلام همراه
    -دسته جانبی -محافظ صفحه
  • توان
    1100 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    1100
  • قطر صفحه
    115 میلی‌متر
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    قابلیت برش با زاویه
  • مناسب برای چوب
  • مناسب برای سنگ
  • مناسب برای فلز

مینی فرز توسن مدل 3258A

مشخصات

  • اقلام همراه
    -حفاظ سنگ قابل تنظیم - دسته جانبی لرزش گیر -کابل برق 2 متری -آچار -مهره زیر و رو
  • سایر توضیحات
    دارای پوسته گیربکس آلومینیومی دارای حفاظ سنگ قابل تنظیم مجهز به شستی قفل کن گیربکس دارای دسته جانبی لرزش گیر دارای کابل برق 2 متری
  • ابعاد
    13*12*35 سانتی‌متر
  • اندازه سوراخ اتصال
    14
  • توان
    850 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    11000
  • قطر صفحه
    115 میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای فولاد
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    صفحه همراه

مینی فرز صنعتی باس مدل YJ_6_100 Pro

مشخصات

  • سایر توضیحات
    موتور 100 وات دارد موتور سیم پیچ تمام مس با کیفیت دارد کلکتور بزرگ می باشد
  • توان
    1000 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    12000
  • قطر صفحه
    125 میلی‌متر
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    قابلیت برش با زاویه
  • مناسب برای چوب
  • مناسب برای سنگ
  • مناسب برای فلز

مینی فرز اکتیو تولز مدل AC-2071N

مشخصات

  • اقلام همراه
    دفترچه راهنمای فارسی و انگلیسی دسته جانبی مهره زیر و رو آچار باز و بسته نمودن مهره زیر و رو قاب محافظ دیسک برش یا سایش
  • سایر توضیحات
    - دارای موتور پرقدرت 710 وات - دارای دسته جانبی جهت استفاده در سمت چپ و یا سمت راست دستگاه - دارای ورودی هوای بزرگتر برای جلوگیری از گرم شدن و کاهش صدمه به موتور - بدنه خوشدست با طراحی ارگونومیک و عایق دوبل - قابلیت تعویض سریع و آسان دیسک های برش یا سایش - دارای کلید کشویی کنار دستگاه جهت راحتی استفاده کاربر - دارای سیستم قفل کن گیربکس هنگام تعویض دیسک های برش و یا سایش - دارای گیربکس فلزی مقاوم و مستحکم
  • ابعاد
    34x12x15 سانتی‌متر
  • توان
    710 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    13000
  • قطر صفحه
    115 میلی‌متر

مینی فرز دی سی ای مدل ASM02-125B

مشخصات

  • اقلام همراه
    حفاظ زغال دسته کمکی قابل نصب در 3 جهت دفترچه راهنما
  • ابعاد
    طول 38.0 عرض 10.0 ارتفاع 9.0 سانتی‌متر
  • توان
    1200 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    11800
  • قطر صفحه
    125 میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن

مینی فرز محک مدل AG-125-VS

مشخصات

  • ابعاد
    44x14x12 سانتی‌متر
  • توان
    1200 وات

مینی فرز اکتیو تولز مدل AC-2885NX

مشخصات

  • اقلام همراه
    دفترچه راهنمای فارسی و انگلیسی دسته جانبی مهره زیر و رو آچار باز و بسته نمودن مهره زیر و رو قاب محافظ دیسک برش یا سایش
  • سایر توضیحات
    - دارای موتور پرقدرت 850 وات - دارای دسته جانبی جهت استفاده در سمت چپ و یا سمت راست دستگاه - دارای ورودی هوای بزرگتر برای جلوگیری از گرم شدن و کاهش صدمه به موتور - بدنه خوشدست با طراحی ارگونومیک و عایق دوبل - قابلیت تعویض سریع و آسان دیسک های برش یا سایش - دارای کلید کشویی کنار دستگاه جهت راحتی استفاده کاربر - دارای سیستم قفل کن گیربکس هنگام تعویض دیسک های برش و یا سایش - دارای گیربکس فلزی مقاوم و مستحکم
  • ابعاد
    23x13x12 سانتی‌متر
  • توان
    850 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    11000

مینی فرز دی سی ای مدل ASM02-125B

مشخصات

  • اقلام همراه
    حفاظ زغال دسته کمکی قابل نصب در 3 جهت دفترچه راهنما
  • ابعاد
    طول 38.0 عرض 10.0 ارتفاع 9.0 سانتی‌متر
  • توان
    1200 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    11800
  • قطر صفحه
    125 میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن

مینی فرز ماکوته مدل AG016-S

مشخصات

  • اقلام همراه
    دسته دفترچه زغال محافظ
  • ابعاد
    28x7x7 سانتی‌متر
  • توان
    850 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    11000
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن

مینی فرز اکتیو تولز مدل AC-2885NX

مشخصات

  • اقلام همراه
    دفترچه راهنمای فارسی و انگلیسی دسته جانبی مهره زیر و رو آچار باز و بسته نمودن مهره زیر و رو قاب محافظ دیسک برش یا سایش
  • سایر توضیحات
    - دارای موتور پرقدرت 850 وات - دارای دسته جانبی جهت استفاده در سمت چپ و یا سمت راست دستگاه - دارای ورودی هوای بزرگتر برای جلوگیری از گرم شدن و کاهش صدمه به موتور - بدنه خوشدست با طراحی ارگونومیک و عایق دوبل - قابلیت تعویض سریع و آسان دیسک های برش یا سایش - دارای کلید کشویی کنار دستگاه جهت راحتی استفاده کاربر - دارای سیستم قفل کن گیربکس هنگام تعویض دیسک های برش و یا سایش - دارای گیربکس فلزی مقاوم و مستحکم
  • ابعاد
    23x13x12 سانتی‌متر
  • توان
    850 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    11000

مینی فرز اکتیو تولز مدل AC-2885NX

مشخصات

  • اقلام همراه
    دفترچه راهنمای فارسی و انگلیسی دسته جانبی مهره زیر و رو آچار باز و بسته نمودن مهره زیر و رو قاب محافظ دیسک برش یا سایش
  • سایر توضیحات
    - دارای موتور پرقدرت 850 وات - دارای دسته جانبی جهت استفاده در سمت چپ و یا سمت راست دستگاه - دارای ورودی هوای بزرگتر برای جلوگیری از گرم شدن و کاهش صدمه به موتور - بدنه خوشدست با طراحی ارگونومیک و عایق دوبل - قابلیت تعویض سریع و آسان دیسک های برش یا سایش - دارای کلید کشویی کنار دستگاه جهت راحتی استفاده کاربر - دارای سیستم قفل کن گیربکس هنگام تعویض دیسک های برش و یا سایش - دارای گیربکس فلزی مقاوم و مستحکم
  • ابعاد
    23x13x12 سانتی‌متر
  • توان
    850 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    11000

مینی فرز اکتیو تولز مدل AC-2885NX

مشخصات

  • اقلام همراه
    دفترچه راهنمای فارسی و انگلیسی دسته جانبی مهره زیر و رو آچار باز و بسته نمودن مهره زیر و رو قاب محافظ دیسک برش یا سایش
  • سایر توضیحات
    - دارای موتور پرقدرت 850 وات - دارای دسته جانبی جهت استفاده در سمت چپ و یا سمت راست دستگاه - دارای ورودی هوای بزرگتر برای جلوگیری از گرم شدن و کاهش صدمه به موتور - بدنه خوشدست با طراحی ارگونومیک و عایق دوبل - قابلیت تعویض سریع و آسان دیسک های برش یا سایش - دارای کلید کشویی کنار دستگاه جهت راحتی استفاده کاربر - دارای سیستم قفل کن گیربکس هنگام تعویض دیسک های برش و یا سایش - دارای گیربکس فلزی مقاوم و مستحکم
  • ابعاد
    23x13x12 سانتی‌متر
  • توان
    850 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    11000

مینی فرز کیانگ مدل DG-851

مشخصات

  • اقلام همراه
    دسته، گارد محافظ، آچار
  • ابعاد
    10 × 7.5 × 27 سانتی‌متر
  • اندازه سوراخ اتصال
    22/2
  • توان
    850 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    11000
  • قطر صفحه
    115 میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن

مینی فرز صنعتی باس مدل BS-803

مشخصات

  • اقلام همراه
    -دسته کمکی -محافظ صفحه -آچار تعویض
  • سایر توضیحات
    ✔ موتور توانمند و بسیار قوی با توانی برابر با 900 الی 1500 وات را دارد ✔ کیفیت کاملا صنعتی و بسیار بادوام است ✔ سرعت چرخش 11000 دور بر دقیقه می باشد ✔ قابلیت تعویض آسان ذغال را دارد ✔ خوش دست و سبک می باشد ✔ سیم پیچ تمام مس می باشد ✔ سایز صفحه تا 125 میلیمتر
  • توان
    900 الی 1500 وات وات
  • سرعت حرکت آزاد
    11000 دور بر دقیقه
  • قطر صفحه
    115 میلی‌متر
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    مناسب برای چوب
  • مناسب برای سنگ
  • مناسب برای فلز

مینی فرز دی سی ای مدل ASM115

مشخصات

  • اقلام همراه
    - دسته - حفظ صفحه - ذغال - دفترچه راهنما - آچار مخصوص
  • سایر توضیحات
    قدرت 580 وات
  • ابعاد
    10×9×25 سانتی‌متر
  • توان
    580 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    11800
  • قطر صفحه
    115 میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای فولاد

دستگاه مینی فرز تی ای اچ مدل TG12508

مشخصات

  • سایر توضیحات
    - فرکانس: 50 هرتز - ولتاژ: 220 ولت - دارای قفل اسپیندال - وزن: 2.15 کیلوگرم - ابعاد: 0.33×0.105×0.115 متر
  • توان
    750 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    11000r/min
  • قطر صفحه
    125 میلی‌متر
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    مناسب برای فلز

مینی فرز آروا کد 5555

مشخصات

  • سایر توضیحات
    - طراحی صنعتی و کاربر پسند - سیم لاکی استفاده شده در آرمیچر و بالشتک 220 درجه و صد درصد مس - مجهز به بلبرینگ های ضد غبار جهت افزایش کارایی و عمر دستگاه - کابل دستگاه مطابق با استاندارد VDE آلمان
  • ابعاد
    27x5x7 سانتی‌متر
  • توان
    750 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    1000-1500

دستگاه مینی فرز تی ای اچ مدل TG12512

مشخصات

  • اقلام همراه
    حفاظ، آچار Spanner، دفترچه راهنما و زغال
  • سایر توضیحات
    - ولتاژ: 220 ولت - فرکانس: 50 هرتز - ابعاد بسته بندی: 38×10.5×12 سانتی‌متر - وزن: 2.8 کیلوگرم - دارای قفل اسپیندل - ابعاد دستگاه: 35×8×7 سانتی‌متر - وزن دستگاه: 2.35 کیلوگرم - رزوه M10
  • توان
    1200 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    11000 دور بر دقیقه
  • قطر صفحه
    125 میلی‌متر
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    حفاظ
  • مناسب برای فلز

مینی فرز رونیکس مدل 3112

مشخصات

  • اقلام همراه
    - دفترچه راهنمای فارسی - دسته و آچار و حفاظ
  • سایر توضیحات
    مجهز به موتور پر قدرت متشکل از آرمیچر و بالشتک های صنعتی تولید شده تحت استاندارد CE اروپا مجهز به سیستم پیشرفته گردش هوای داخل دستگاه طراحی منحصر به فرد بدنه به صورت Slim سبک و کم حجم جهت امور نصب و راحتی کاربری حین عملیات فرز کاری دقیق دارای موتور کم صدا و با طول عمر دنده های بالا مجهز به دسته جانبی ضد لرزش آنتی شوک (ضد لرزش)
  • ابعاد
    9*11*32 سانتی‌متر
  • توان
    860 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    11000
  • قطر صفحه
    115 میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن

مینی فرز کیانگ مدل DG-851

مشخصات

  • اقلام همراه
    دسته، گارد محافظ، آچار
  • ابعاد
    10 × 7.5 × 27 سانتی‌متر
  • اندازه سوراخ اتصال
    22/2
  • توان
    850 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    11000
  • قطر صفحه
    115 میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن

مینی فرز ماکوته مدل AG016-S

مشخصات

  • اقلام همراه
    دسته دفترچه زغال محافظ
  • ابعاد
    28x7x7 سانتی‌متر
  • توان
    850 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    11000
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن

مینی فرز کیانگ مدل DG-851

مشخصات

  • اقلام همراه
    دسته، گارد محافظ، آچار
  • ابعاد
    10 × 7.5 × 27 سانتی‌متر
  • اندازه سوراخ اتصال
    22/2
  • توان
    850 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    11000
  • قطر صفحه
    115 میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن

مینی فرز رونیکس مدل 3160

مشخصات

  • اقلام همراه
    - آچار - دفترچه راهنما - دسته کمکی
  • سایر توضیحات
    - طول کابل 3 متر - قابلیت نصب دسته کمکی در دو جهت متفاوت - دارای کلید ولوم تنظیم سرعت - ابعاد بسته‌بندی: طول: 56 ، عرض: 21 ، ضخامت: 13 سانتی‌متر - وزن بسته بندی: 3.8 کیلوگرم
  • ابعاد
    40x11x8 سانتی‌متر
  • اندازه سوراخ اتصال
    14
  • توان
    1400 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    9000
  • قطر صفحه
    115 میلی‌متر

مینی فرز رونیکس مدل 3130

مشخصات

  • اقلام همراه
    - دفترچه راهنمای فارسی - دسته و آچار
  • سایر توضیحات
    - سبک و کم حجم و مناسب جهت امور نصب - قابلیت نصب دسته در دو سمت دستگاه - دارای موتور کم صدا و با طول عمر دنده های بالا - مناسب برای ظریف کاری - طول کابل 3 متری
  • ابعاد
    28x11x9 سانتی‌متر
  • توان
    720 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    11000
  • قطر صفحه
    115 میلی‌متر

مینی فرز آروا کد 5555

مشخصات

  • سایر توضیحات
    - طراحی صنعتی و کاربر پسند - سیم لاکی استفاده شده در آرمیچر و بالشتک 220 درجه و صد درصد مس - مجهز به بلبرینگ های ضد غبار جهت افزایش کارایی و عمر دستگاه - کابل دستگاه مطابق با استاندارد VDE آلمان
  • ابعاد
    27x5x7 سانتی‌متر
  • توان
    750 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    1000-1500

مینی فرز دی سی ای مدل ASM115

مشخصات

  • اقلام همراه
    - دسته - حفظ صفحه - ذغال - دفترچه راهنما - آچار مخصوص
  • سایر توضیحات
    قدرت 580 وات
  • ابعاد
    10×9×25 سانتی‌متر
  • توان
    580 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    11800
  • قطر صفحه
    115 میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای فولاد

مینی فرز محک مدل AG-125-VS

مشخصات

  • ابعاد
    44x14x12 سانتی‌متر
  • توان
    1200 وات

مینی فرز رونیکس مدل 3160

مشخصات

  • اقلام همراه
    - آچار - دفترچه راهنما - دسته کمکی
  • سایر توضیحات
    - طول کابل 3 متر - قابلیت نصب دسته کمکی در دو جهت متفاوت - دارای کلید ولوم تنظیم سرعت - ابعاد بسته‌بندی: طول: 56 ، عرض: 21 ، ضخامت: 13 سانتی‌متر - وزن بسته بندی: 3.8 کیلوگرم
  • ابعاد
    40x11x8 سانتی‌متر
  • اندازه سوراخ اتصال
    14
  • توان
    1400 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    9000
  • قطر صفحه
    115 میلی‌متر

مینی فرز کنزاکس مدل KAG-1400

مشخصات

  • اقلام همراه
    مهره زیر رو دسته کمکی آچار قاب محافظ زغال دفترچه راهنما
  • سایر توضیحات
    دارای دیمر 6 سرعته دسته کمکی ضد لرزش کمترین سرعت 3000 و بیشترین سرعت 8500
  • توان
    1400 وات
  • سرعت حرکت آزاد
    8500
  • ضخامت صفحه
    30
  • قطر صفحه
    125 میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن
5/5 - (308 امتیاز)