زندگی امروزی شرایطی را برای همه ما ایجاد کرده است که باید همواره مراقب سلامتی خود و افراد خانواده باشیم. برای سالم ماندن باید برخی از فاکتور های بدن خود را به صورت پیوسته هر هفته یا هرماه چک کنید و مخصوصا اگر شما دارای سابقه قبلی هستید این کار ضروری است ، یکی از مواردی که باید زودتر انجام دهید خرید دستگاه قند خون است که می تواند قند بدن شما را رصد کند و به شما اطلاعات مفیدی از سطح میزان قند خون به شما بدهد و امیدواریم همیشه سالم باشید و این عدد در سطح نرمالی برای شما باشد.

دستگاه قند خون به شما کمک می کنه حواستان به قند خون خود و خانوادتان باشه و بدون اینکه هر هفته و ماه پول ویزیت بدید و اسیر رفت و آمد بشید بتونید خودتون قند خون رو زیر نظر بگیرید ضمن اینکه هزینه اش در مقابل دوا درمان هایی که در صورت بالارفتن قند خون و عدم توجه به اون به وجود میاد ناچیزه  ضمنا آموزش کار با دستگاه خیلی راحته و سایت یام بهترین ها رو به شما معرفی میکنه.

توصیه مهم سایت یام

دستگاه تست قند خون چیست ؟

این دستگاه وسیله ای است که با کمک آن می توانند میزان گلوگز و گلوکومتر را اندازه بگیرند و در گذشته صرفا برای افراد با قند خون بالا استفاده می شده اما اکنون بسیاری از افراد در خانه می توانند به راحتی میزان گلوگز خون را با آن بسجند و اندازه گیری نمایند.

مشاوران پزشکی و کارشناسان محصول سایت یام فاکتور های کلیدی در خرید دستگاه تست قند خون را بررسی کردند و با توجه به این موارد و همچنین میزان رضایت مشتریان و خریداران قبلی دستگاه ها بهترین ها را برای شما لیست کردند اما قبل از آن نکات قابل توجه را تا حدی ملموس و ساده شرح داده ایم ولی اگر خیلی حوصله ندارید توصیه می کنیم مستقیما به بخش پایین تر بروید و محصولات برتر را بررسی کنید.

نکات کلیدی در زمان خرید دستگاه تست قند خون

نوع استفاده : دستگاه قند خون ساده تا فوق حرفه ای که در بازار وجود دارد هرکدام برای استفاده ای در نظر گرفته شده است مثلا اگر شما برای استفاده خانگی می خواهید باید دستگاه ساده تری را انتخاب کنید و اگر پزشک هستید قطعا یک دستگاه فوق حرفه ای می تواند اطلاعات بیشتری از قند خون بیماران شما در اختیارتان قرار دهد ما در ادامه اطلاعاتی در این باره به شما خواهیم داد که بتوانید تشخیص دهید کدام دستگاه برای استفاده خانگی یا مطب مناسب تر است.

منبع انرژی : دستگاه های تست قند خون معمولا از نوع منبع انرژی و برق با باتری استفاده می کنند و کاربری این دستگاه ها هم بسیار راحت تر است اما برخی دستگاه های پیشرفته و یا دو کاره هستند که یا جهت استفاده صرفا مستقیما به صورت کابلی به برق وصل می شوند و یا هردوقابلیت را باهم دارند.

امکانات جانبی دستگاه تست قند خون

 از قابلیت های جذاب و ویژه دستگاه های تست قند خون می توان به موارد زیر اشاره کرد که برخی از دستگاه های حرفه ای بخشی یا تمام آنها را دارد.

امکان تنظیم هشدار : یعنی اگر قند خون شما بالا بود به شما هشدار دهد.


حافظه ذخیره نتایج : یکی از مهم ترین امکانات همین است چون دیگر نیازی نیست هرروز یک کاغذ دستتان بگیرید و خود دستگاه در حافظه خود ذخیره می کند ضمن اینکه می توانید اسامی مختلف را در سیستم دستگاه به راحتی ثبت کنید تا هر تست و اعدادش برای هر فرد به صورت مجزا مشخص باشد.

نمایش میانگین نتایج : این مورد هم در راستای مورد قبلی می باشد که به شما نشان می دهد وضعیت شما از ابتدای زمانی که تست گرفتید تا بحال چه تغییری کرده است.
قابلیت اتصال به کامپیوتر : بعضی از دستگاه های حرفه ای تست قند خون برنامه کامپیوتری دارند و یا گزارش تست قند خون شما را می توانند روی آن بستر به شما نشان دهند.

کیف نگهداری :  خیلی مورد مهمی نیست اما داشتن یک کیف به حفظ دستگاه و جمع و جور بودن همیشگی آن در زمان هایی که می خواهید به سفر بروید و دستگاه را با خود ببرید مفید است.

نوار تست : همان نوار های ریز شکل است که برای انجام تست باید داشته باشید معمولا دستگاه ها تعدادی برای انجام تست درون بسته خود برای مشتری می گذارند اما اگر نداشت با قیمت اندکی می توانید خریداری نمایید.

نشانگر LED : صفحه نمایش اگر ال ای دی باشد شما اطلاعات و اعداد و ارقام را با کیفیت بهتری خواهید دید.

استاندارد ISO 15197 : این استاندارد را در زمان خرید دستگاه های تست قند خون در نظر بگیرید چون دستگاهی که این استاندارد را داشته باشد با میزان خطای مناسبی همراه می باشد و از حداکثر میزان تایید شده خطا برخوردار است اما سایر دستگاه ها ممکن است اعدادی با خطای زیاد به شما اعلام کنند.

پایش سلامت آنلاین : دستگاه های تست قند خونی هستند که شما می توانید با خرید آنها یک دوره مثلا 1 الی 5 ماهه خدمات مشاوره ای از پزشک هم همراه آنها داشته باشید که ما توصیه می کنیم خیلی برای این مزیت دستگاه را انتخاب نکنید چون می توانید خیلی ساده خودتان از برنامه هایی چون دکتر ساینا این خدمات را بگیرید و کیفیت خود دستگاه برای شما در اولویت باشد ، ممکن است دستگاهی با کیفیت باشد که این برنامه پایش را هم داشته باشد.

قیمت دستگاه تست قند خون

در حال حاضر دستگاه های تست قند خون ارزان هستند و از 100 هزار تومان تقریبا شروع می شوند و تا زیر یک میلیون تومان مدل های پیشرفته آن می باشد. اگر توجه کرده باشید برای برخی از محصولات کارشناسان ما تاکید می کنند به دنبال کالای ارزان که احتمالا کیفیت پایینی دارد نباشید چون 2 روز دیگر ناچار می شوید آن را دور بیاندازید و یا خودش خراب می شود و باید یک دستگاه با کیفیت خریداری کنید. با توجه به این موضوع دستگاه تست قند خون را هم توصیه می کنیم چون بحث سلامتی و دقیق بودن اعداد و ارقام مربوط به جان شما مطرح است دستگاهی با کیفیت انتخاب کنید البته در سایت یام محصولات جای هیچ محصول بی کیفیتی نیست.

انواع دستگاه های تست قند خون

دستگاه تست قند خون از نظر نحوه استفاده و عملکرد دارای چند مدل می باشد که به شرح زیر است.

دستگاه تست قند خون مدل مچی : این مدل از دستگاه روی مچ دستان شما وصل می شوند و از آنجایی که نحوه استفاده از آن آسان است و نیازی به فرو کردن سوزن ریز به دستان شما را ندارد برای همین بین دستگاه ها محبوب است.

دستگاه تست قند خون مدل مدرن : این مدل که عملکردی کاملا هوشمند دارد برای افرادی که می خواهند صفر تا صد انجام اینکار کاملا هوشمند انجام شود مناسب است . مثلا این دستگاه اسم افراد را می گیرد و هربار که تست انجام می دهید در سابقه خود ذخیره می کند و شما می توانید از روی اعداد اعلامی آن را روی اپیکیشن و حتی کامپیوتر به راحتی آنالیز کنید. نا گفته نماند قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل ها دارد.

دستگاه تست قند خون ساده : این دستگاه برای افرادی که ترس سوزن دارند مناسب است و دیگر نیازی نیست سوزنی وارد دستشان شود و روی بازو های شما وصل می شوند البته دستگاه هایی که سوزن دارند سوزنشان بسیار ریز است.

دستگاه های تست قند خون عادی : این دستگاه همان مدل معروف و رایج دارای سوزن است که سوزن کوچکی که به آن اشاره کردیم کمی در انگشت اشاره شما که اصلا احساس زیادی نخواهید کرد فرو می کنید و تست انجام می شود.

دیگر کافی است و حال نوبت آن رسیده است که تصمیم خود را برای انتخاب بین بهترین دستگاه های تست قند خون که توسط سخت گیر ترین کارشناسان سایت یام انتخاب شده است بررسی و جمع بندی نمایید . تیم یام کار شما را راحت کرده است و بهترین محصولات بازار را برای شما لیست کرده است کافی است بر اساس فاکتور قیمت یکی را برای خود انتخاب کنید اما توصیه ما این است مشخصا برای این محصول کیفیت را در اولویت بگذارید تا قیمت.

بهترین روش استفاده از دستگاه تست قند خون

بهترین توصیه ما به شما این است دستگاه تست قند خون خریداری کنید و یا اگر دستگاه را دارید تست را انجام دهید سپس با استفاده از اپلیکیشن های مشاوره پزشکی با پزشک عمومی یا متخصص با مبلغ بسیار کمی ارتباط بگیرید و عکس تست قند خون را برای آنها بفرستید یا بخوانید و به این صورت به راحتی می توانید در جریان وضعیت سلامتی خود قرار بگیرید.

مسیر درست از دستگاه تست قند خون سوزنی

  1. تمیز بودن دستان شما بسیار مهم است پس قبل از همه چیز دستان خودتان را خوب بشورید.
  2. برخی از افراد می گویند بهتر است حتی دست های خود را با الکل تمیز کنید اما از نظر ما شست و شو با مایع دستشویی کافی است.
  3. بهترین محل برای اندازه گیری قند خون دقیقا نوک انگشت اشاره شماست.
  4. انگشت خود را یک جا ثابت بگذارید و سپس کیت سوزنی را وارد بخش کناری از نوک انگشت نمایید.
  5. بسیار آرام انگشت خود را فشار دهید تا خون روی نوار تست قرار گیرد.
  6. اگر دستگاه شما هوشمند باشد عدد تست را خود ذخیره می کند اما اگر پیشرفته و هوشمند نیست عددی که دستگاه را به شما نشان می دهد را یادداشت کنید.

بهترین دستگاه های تست قند خون در دنیا

در این ویدیو بهترین مدل های دستگاه تست قند خون در دنیا را به شما نمایش داده است البته مدل هایی که ما در بخش پایین معرفی کردیم از نظر خودمان بهترین هستند اما اگر شما تصمیم دیگری دارید تمام محصولاتی که در ویدیو با زبان اصلی می بینید توسط تیم ما قابل عرضه می باشد کافی است مدل خود را انتخاب کنید و در بخش نظرات اعلام کنید تا شرایط ارسال و تحویل در ایران اعلام شود فقط توجه داشته باشید این محصولات چون از خارج وارد می شود کمی قیمتش نسبت به مدل های که در بخش پایین معرفی شده بالاتر خواهد بود.

نحوه استفاده از دستگاه تست قند خون

در این ویدیو که به زبان اصلی می باشد به شما یاد می دهد چطور باید از یک دستگاه تست قند خون استفاده کنید ، البته توجه داشته باشید تیم تولید محتوای ویدیویی یام نسخه ویدیویی آموزش استفاده از این محصول را برای شما طی ماه های آینده ارائه خواهد کرد.

احتیاط شرط عقل است و شما با تهیه دستگاه قند خون در موارد جزئی می توانید با زیر نظر داشتن قند خون خود و یا پدر و مادر سالمندتان متوجه تغییرات بدنی شوید و جلوی هزینه های گزاف بیمارستانی را بگیرید (در مواقعی که این دستگاه را نداشتید و  به یک باره متوجه افزایش قند خون می شدید) .  از طرفی برای هربار چک کردن قند خون نیازی به پرداخت هزینه ویزیت پزشک و رفت و آمد به مطب را ندارید. با توجه به اینکه قند خون باید دقیق بررسی شود سعی کنید دستگاهی با کیفیت انتخاب کنید تا خطا نداشته باشد چون این خطا ها جان شما را ممکن است به خطر بیاندازد ما بهترین دستگاه های قند خون بازار را در ادامه از نظر کیفیت به شما معرفی خواهیم کرد.

1دستگاه تست قند خون اینفوپیا مدل Easy Gluco به همراه کارت اشتراک پزشک سیناکر 3 ماهه و 2 بسته نوار 50 عددیبهترین از هر نظر 10
دستگاه تست قند خون اینفوپیا مدل Easy Gluco به همراه کارت اشتراک پزشک سیناکر 3 ماهه و 2 بسته نوار 50 عددی

مشخصات

  • سایر مشخصات
    مشاهده و بررسی آنلاین وضعیت سلامتی کاربر توسط پزشکان سیناکر به مدت 3 ماه
  • ابعاد
    8.5x6x1.5 سانتی‌متر
  • کاربرد به صورت
    حرفه‌ای
  • امکانات ابزار
    سوزن تست
  • انواع نمایشگر
    نمایشگر تاریخ و ساعت
  • تجهیزات همراه
    نوار تست
  • قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیت
    حافظه ذخیره نتایج
  • اقلام همراه
    - کارت اشتراک 3 ماهه پایش سلامت پزشک سیناکِر - 100 عدد نوار مخصوص دستگاه Easy Gluco - کیف حمل دستگاه- - تفنگ مخصوص سوزن - 50 عدد سوزن - 2 عدد باتری سکه ای دفترچه راهنما
  • وزن
    42 گرم
  • زمان پاسخگویی به تست
    9
  • حداقل خون مورد نیاز
    1.5
  • تعداد نوار تست
    100
  • تعداد سوزن تست
    50
  • نوع باتری
    سکه ای
  • منبع انرژی
    باتری
  • مشخصات نوار تست
    100 عدد نوار تست- مخصوص مدل Easy Gluco
  • مشخصات نمایشگر
    LCD
  • سایر توضیحات
    • مشاهده و پایش آنلاین قند خون و وضعیت سلامتی کاربر توسط پزشک سیناکِر به مدت 3 ماه • نرم افزار موبایل سازگار با سیستم عامل های IOS و Android • ثبت نتایج قند خون در اپلیکیشن فارسی سیناکِر به صورت دستی و از طریق اسکن صفحه نمایشگر (OCR) • قابلیت تعیین نوع قندخون در قالب 5 نوع: تصادفی، ناشتا، 2 ساعت پس از صبحانه، ناهار و شام در اپلیکیشن • مشاهده تغییرات قند خون هفتگی و ماهانه در اپلیکیشن در قالب نمودار • امکان اتصال تعداد نامحدود کاربر از طریق اپلیکیشن به هر دستگاه • دارای گواهینامه ISO / FDA / CE • مورد تایید وزارت بهداشت-اداره تجهیزات و ملزومات پزشکی - قابلیت تغییر واحد نمایش قند خون بین میلی‌گرم بر دسی لیتر (mg/dl) و میلی مول بر لیتر (mmol/l) - اندازه‌گیری دمای محیط - خواندن اتوماتیک کد نوار - قابلیت تعیین حالت انجام تست
2دستگاه تست قند خون کلور چک مدل TD-4230خوش قیمت 10
دستگاه تست قند خون کلور چک مدل TD-4230

مشخصات

  • کاربرد به صورت
    خانگی
  • امکانات ابزار
    سوزن تست
  • انواع نمایشگر
    نمایشگر تعویض باتری
  • تجهیزات همراه
    نوار تست
  • اقلام همراه
    قلم سوزن و نوار دستگاه
  • زمان پاسخگویی به تست
    7
  • تعداد نوار تست
    25
  • تعداد سوزن تست
    30
  • منبع انرژی
    باتری
مشاهده محصولات بیشتر
این محصولات و راهنمای آن روزانه بررسی و در صورت نیاز مجدد رتبه بندی می شوند ، محصولات بالا از نظر تیم کارشناسی یام بهترین هستند اما اگر به دلایل سلیقه ای از آن ها خوشتان نیامد گزینه های دیگری را می توانید در بخش زیر انتخاب نمائید.

از آنجایی که حتما به سلامتی خود اهمیت می دهید که به دنبال و بررسی این دستگاه هستید و یا پزشکی هستید که در این حوزه کار می کنید شاید برای شما هم مفید باشد اگر دستگاه تست فشار خون را هم بررسی کنید و بدانید داشتن دستگاه های پزشکی کاربردی چون این دو دستگاه می تواند شما را در مسیر سلامتی و سالم بودن استوار نگه دارد.

New title

دستگاه تست قند خون گالا مدل TD4277 به همراه یک بسته نوار 50 عددی

مشخصات

  • کاربرد به صورت
    خانگی
  • انواع نمایشگر
    نمایشگر تعویض باتری
  • قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیت
    امکان تنظیم هشدار
  • اقلام همراه
    دو عدد باطری نیم قلمی سوزن زن سوزن یک بسته 50 عددی نوار تست قند خون گالا دفترچه راهنمای فارسی کیف محافظ گارانتی مادام العمر
  • زمان پاسخگویی به تست
    5
  • حداقل خون مورد نیاز
    0.5
  • منبع انرژی
    باتری
  • مشخصات نمایشگر
    صفحه ال سی دی با نور پس زمینه
  • مشخصات سوزن‌زن
    سرعت بالا و بدون درد
  • سایر توضیحات
    خارج کردن خودکار نوار از دستگاه بدون برخورد خون با دست

دستگاه تست قند خون اینفوپیا مدل Easy Gluco Pro مجهز به نرم افزار هوشمند، اشتراک 6 ماهه پایش سلامت آنلاین و 5 بسته نوار تست 50 عددی

مشخصات

  • سایر مشخصات
    2ماه اشتراک رایگان پایش سلامت آنلاین توسط پزشک- نرم افزار فارسی هوشمند برای ثبت و تحلیل نتایج
  • ابعاد
    8.1 x 5.2 x 1.6 سانتی‌متر
  • کاربرد به صورت
    حرفه‌ای
  • امکانات ابزار
    سوزن تست
  • انواع نمایشگر
    نمایشگر تاریخ و ساعت
  • تجهیزات همراه
    نوار تست
  • قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیت
    حافظه ذخیره نتایج
  • اقلام همراه
    کارت اشتراک 6 ماهه پایش سلامت آنلاین (شامل 2 ماه اشتراک رایگان) - 250 عدد نوار مخصوص دستگاه Easy Gluco Pro - کیف حمل دستگاه- - تفنگ مخصوص سوزن - 50 عدد سوزن - باتری سکه ای 3 ولتی - محلول کنترل- دفترچه راهنما
  • وزن
    50 گرم
  • زمان پاسخگویی به تست
    5
  • حداقل خون مورد نیاز
    0.5
  • تعداد نوار تست
    250
  • تعداد سوزن تست
    50
  • نوع باتری
    سکه ای
  • منبع انرژی
    باتری
  • مشخصات نوار تست
    250 عدد نوار تست- نوار تست مخصوص Easy Gluco Pro
  • مشخصات نمایشگر
    LCD
  • سایر توضیحات
    • مشاهده و پایش آنلاین قند خون و وضعیت سلامتی کاربر توسط پزشک سیناکِر به مدت 6 ماه ( شامل 2 ماه اشتراک رایگان پایش آنلاین ) • اتصال دستگاه قند خون به موبایل از طریق بلوتوث • نرم افزار موبایل سازگار با سیستم عامل های IOS و Android • ثبت نتایج قند خون در اپلیکیشن فارسی سیناکِر • قابلیت تعیین نوع قندخون در قالب 5 نوع: تصادفی، ناشتا، 2 ساعت پس از صبحانه، ناهار و شام در اپلیکیشن • مشاهده تغییرات قند خون هفتگی و ماهانه در اپلیکیشن در قالب نمودار • امکان اتصال تعداد نامحدود کاربر از طریق اپلیکیشن به هر دستگاه • دارای گواهینامه ISO / FDA / CE • کالیبراسیون Plasma-Equivalent • هماتوکریت 20 تا 65 درصد • دمای کارکرد 10 تا 40 درجه سانتیگراد • قابلیت ذخیره 365 نتیجه تست به همراه زمان و تاریخ • ارائه میانگین های روزانه، هفتگی در دستگاه بر اساس تنظیمات کاربر • قابلیت تنظیم هشدار برای یادآوری انجام تست قند خون • قابلیت خاموش شدن خودکار بعد از خروج استریپ • قابلیت آپدیت کردن نتایج در اپلیکیشن به صورت خودکار • مورد تایید وزارت بهداشت-اداره تجهیزات و ملزومات پزشکی

دستگاه تست قند خون اینفوپیا مدل Easy Gluco به همراه کارت اشتراک پزشک سیناکر 3 ماهه و 2 بسته نوار 50 عددی

مشخصات

  • سایر مشخصات
    مشاهده و بررسی آنلاین وضعیت سلامتی کاربر توسط پزشکان سیناکر به مدت 3 ماه
  • ابعاد
    8.5x6x1.5 سانتی‌متر
  • کاربرد به صورت
    حرفه‌ای
  • امکانات ابزار
    سوزن تست
  • انواع نمایشگر
    نمایشگر تاریخ و ساعت
  • تجهیزات همراه
    نوار تست
  • قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیت
    حافظه ذخیره نتایج
  • اقلام همراه
    - کارت اشتراک 3 ماهه پایش سلامت پزشک سیناکِر - 100 عدد نوار مخصوص دستگاه Easy Gluco - کیف حمل دستگاه- - تفنگ مخصوص سوزن - 50 عدد سوزن - 2 عدد باتری سکه ای دفترچه راهنما
  • وزن
    42 گرم
  • زمان پاسخگویی به تست
    9
  • حداقل خون مورد نیاز
    1.5
  • تعداد نوار تست
    100
  • تعداد سوزن تست
    50
  • نوع باتری
    سکه ای
  • منبع انرژی
    باتری
  • مشخصات نوار تست
    100 عدد نوار تست- مخصوص مدل Easy Gluco
  • مشخصات نمایشگر
    LCD
  • سایر توضیحات
    • مشاهده و پایش آنلاین قند خون و وضعیت سلامتی کاربر توسط پزشک سیناکِر به مدت 3 ماه • نرم افزار موبایل سازگار با سیستم عامل های IOS و Android • ثبت نتایج قند خون در اپلیکیشن فارسی سیناکِر به صورت دستی و از طریق اسکن صفحه نمایشگر (OCR) • قابلیت تعیین نوع قندخون در قالب 5 نوع: تصادفی، ناشتا، 2 ساعت پس از صبحانه، ناهار و شام در اپلیکیشن • مشاهده تغییرات قند خون هفتگی و ماهانه در اپلیکیشن در قالب نمودار • امکان اتصال تعداد نامحدود کاربر از طریق اپلیکیشن به هر دستگاه • دارای گواهینامه ISO / FDA / CE • مورد تایید وزارت بهداشت-اداره تجهیزات و ملزومات پزشکی - قابلیت تغییر واحد نمایش قند خون بین میلی‌گرم بر دسی لیتر (mg/dl) و میلی مول بر لیتر (mmol/l) - اندازه‌گیری دمای محیط - خواندن اتوماتیک کد نوار - قابلیت تعیین حالت انجام تست

دستگاه تست قند خون اکسی چک مدل TD-4224A

مشخصات

  • ابعاد
    20*5*15 سانتی‌متر
  • کاربرد به صورت
    خانگی
  • انواع نمایشگر
    نمایشگر تعویض باتری
  • قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیت
    امکان تنظیم هشدار
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنمای فارسی، 25 عدد نوار، 25 عدد سوزن، کیف قابل حمل، 2 عدد باتری
  • وزن
    400 گرم
  • حداقل خون مورد نیاز
    0/7
  • منبع انرژی
    باتری
  • مشخصات نمایشگر
    دارای LCD بزرگ و خوانا
  • سایر توضیحات
    این دستگاه دیجیتالی دارای سخنگو به زبان فارسی و انگلیسی و لمسی است. - دارای نمایشگر بزرگ - دارای حافظه تا 450 بار آزمایش به همراه تاریخ و زمان آن - قابلیت تنظیم سال،ماه،روز و ساعت - دارای قابلیت خاموشی خودکار بعد از 3 دقیقه - دارای قابلیت نمایش دما - دارای قابلیت اعلان نتیجه ی محدوده ی آزمایش از طریق نماد های شکلی - دارای قابلیت اتصال به کامپیوتر

دستگاه تست قندخون کدفری مدل SD به همراه یک بسته نوار تست و یک بسته سوزن

مشخصات

  • کاربرد به صورت
    خانگی
  • انواع نمایشگر
    نمایشگر تعویض باتری
  • قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیت
    امکان تنظیم هشدار
  • اقلام همراه
    لنست، کیف، باتری سکه ای، سوزن
  • وزن
    50 گرم
  • زمان پاسخگویی به تست
    5
  • حداقل خون مورد نیاز
    0.9
  • نوع باتری
  • منبع انرژی
    باتری

دستگاه تست قند خون اس دی بایوسنسور مدل codefree

مشخصات

  • کاربرد به صورت
    خانگی
  • انواع نمایشگر
    نمایشگر تعویض باتری
  • قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیت
    امکان تنظیم هشدار
  • زمان پاسخگویی به تست
    5
  • حداقل خون مورد نیاز
    0.9
  • منبع انرژی
    باتری
  • مشخصات نوار تست
    دارای پوشش نازک طلا جهت افزایش دقت نتایج .

دستگاه تست قند خون آوان مدل AGM01 به همراه 25 عدد نوار تست قند خون

مشخصات

  • ابعاد
    10x8x5 سانتی‌متر
  • کاربرد به صورت
    خانگی
  • امکانات ابزار
    سوزن تست
  • انواع نمایشگر
    نمایشگر تعویض باتری
  • تجهیزات همراه
    نوار تست
  • قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیت
    امکان تنظیم هشدار
  • اقلام همراه
    10 عدد سوزن تست یک عدد باتری سکه ای دفترچه راهنمای فارسی  و انگلیسی کیف حمل بنددار 25 عدد نوار تست قند خون دستگاه و قلم خونگیری دفترچه ثبت نتایج روزانه
  • وزن
    47 گرم
  • زمان پاسخگویی به تست
    5
  • حداقل خون مورد نیاز
    0.5
  • تعداد نوار تست
    25
  • تعداد سوزن تست
    10
  • نوع باتری
    سکه‌ای
  • منبع انرژی
    باتری
  • مشخصات نوار تست
    دارای 25 عدد نوار تست قند خون دارای 8 الکترود بر روی نوار بدون نیاز به کدگذاری
  • مشخصات نمایشگر
    ابعاد 31×37 میلی متر دیجیتالی با اعداد خوانا
  • مشخصات سوزن‌زن
    دارای 10 عدد سوزن
  • سایر توضیحات
    سنجش دقیق، و کاربری آسان قابلیت خاموشی خودکار دارای 25 عدد نوار تست همراه دارای آلارم هشدار خطای تست دارای نشانگر زمان و تاریخ و روز و ماه قابلیت تنظیم تا 5 یادآور در روز جهت انجام تست قابلیت تنظیم هشدار افت یا بالا بودن میزان قند خون قابلیت علامت‌گذاری قبل و بعد از غذا دارای ایجکت نوار (پرتاب خودکار نوار جهت جلوگیری از آلودگی و تماس دست) قابلیت اتصال به کامپیوتر و انتقال اطلاعات اندازه گیری قند خون با 8 الکترود در نوار های تست قند خون قابلیت انجام تست در شرایط دمایی 5 الی 45 درجه سانتیگراد انجام تست در بازه هماتوکریت 20 تا 70 درصد مناسب در دوران بارداری ، نوزادان و بیماران مبتلا به کم خونی قابلیت اندازه گیری حجم خون صفحه نمایش بزرگ و خوانا سنجش قند خون تنها در 5 ثانیه بدون نیاز به کد گذاری (اتوکدینگ) دارای نوارهایی با قابلیت جذب نمونه خون انجام تست قندخون با کمترین میزان حجم خون ( 0.5 میکرولیتر) امکان ذخیره 900 تست قابلیت نشانه گذاری تست، قبل و بعد از وعده غذایی قابلیت تنظیم تا 5 یاد آور در روز جهت انجام تست امکان محاسبه میانگین 7- 14 – 30 روزه دارای دکمه خروج خودکار نوار از دستگاه

دستگاه تست قندخون کلور چک مدل TD-4230 به همراه یک بسته نوار تست و سوزن

مشخصات

  • کاربرد به صورت
    خانگی
  • انواع نمایشگر
    نمایشگر تعویض باتری
  • قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیت
    امکان تنظیم هشدار
  • اقلام همراه
    50عدد نوار تست 110 عدد سوزن کیف باتری دفترچه راهنما اتو لنست سری قابل تعویض اتو لنست
  • زمان پاسخگویی به تست
    7
  • حداقل خون مورد نیاز
    0.7
  • منبع انرژی
    باتری

دستگاه تست قندخون مدل prodigy به همراه نوار تست قند خون بسته 50 عددی و سوزن بسته 10 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    15x10x6 سانتی‌متر
  • کاربرد به صورت
    خانگی
  • امکانات ابزار
    سوزن تست
  • انواع نمایشگر
    نمایشگر تعویض باتری
  • تجهیزات همراه
    نوار تست
  • قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیت
    امکان تنظیم هشدار
  • وزن
    210 گرم
  • تعداد نوار تست
    50
  • تعداد سوزن تست
    10
  • منبع انرژی
    باتری

دستگاه تست قند خون اینفوپیا مدل Easy Gluco Pro مجهز به نرم افزار هوشمند، اشتراک 1 ساله پایش سلامت آنلاین و 8 بسته نوار تست 50 عددی

مشخصات

  • سایر مشخصات
    4 ماه اشتراک رایگان پایش سلامت آنلاین توسط پزشک- نرم افزار فارسی هوشمند برای ثبت و تحلیل نتایج
  • ابعاد
    8.1 x 5.2 x 1.6 سانتی‌متر
  • کاربرد به صورت
    حرفه‌ای
  • امکانات ابزار
    سوزن تست
  • انواع نمایشگر
    نمایشگر تاریخ و ساعت
  • تجهیزات همراه
    کیف نگهداری
  • قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیت
    نمایش میانگین نتایج
  • اقلام همراه
    کارت اشتراک 1 ساله پایش سلامت آنلاین (شامل 4 ماه اشتراک رایگان) - 400 عدد نوار مخصوص دستگاه Easy Gluco Pro - کیف حمل دستگاه- - تفنگ مخصوص سوزن - 50 عدد سوزن - باتری سکه ای 3 ولتی - محلول کنترل- دفترچه راهنما
  • وزن
    50 گرم
  • زمان پاسخگویی به تست
    5
  • حداقل خون مورد نیاز
    0.5
  • تعداد نوار تست
    400
  • تعداد سوزن تست
    50
  • نوع باتری
    سکه ای
  • منبع انرژی
    باتری
  • مشخصات نوار تست
    400 عدد نوار تست- نوار تست مخصوص Easy Gluco Pro
  • مشخصات نمایشگر
    LCD
  • سایر توضیحات
    • مشاهده قند خون و وضعیت سلامتی کاربر توسط پزشک سیناکِر به مدت 1 سال(شامل 4 ماه اشتراک رایگان ) • اتصال دستگاه قند خون به موبایل از طریق بلوتوث • نرم افزار موبایل سازگار با سیستم عامل های IOS و Android • ثبت نتایج قند خون در اپلیکیشن فارسی سیناکِر • قابلیت تعیین نوع قندخون در قالب 5 نوع: تصادفی، ناشتا، 2 ساعت پس از صبحانه، ناهار و شام در اپلیکیشن • مشاهده تغییرات قند خون هفتگی و ماهانه در اپلیکیشن در قالب نمودار • دارای گواهینامه ISO / FDA / CE • کالیبراسیون Plasma-Equivalent • قابلیت ذخیره 365 نتیجه تست به همراه زمان و تاریخ • قابلیت تنظیم هشدار برای یادآوری انجام تست قند خون • مورد تایید وزارت بهداشت-اداره تجهیزات و ملزومات پزشکی

دستگاه تست قند خون کلور چک مدل TD-4230

مشخصات

  • کاربرد به صورت
    خانگی
  • امکانات ابزار
    سوزن تست
  • انواع نمایشگر
    نمایشگر تعویض باتری
  • تجهیزات همراه
    نوار تست
  • اقلام همراه
    قلم سوزن و نوار دستگاه
  • زمان پاسخگویی به تست
    7
  • تعداد نوار تست
    25
  • تعداد سوزن تست
    30
  • منبع انرژی
    باتری

دستگاه تست قند خون اس دی بایوسنسور مدل کد فری به همراه نوار تست قند خون بسته 50 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    5*9*17 سانتی‌متر
  • کاربرد به صورت
    خانگی
  • امکانات ابزار
    سوزن تست
  • انواع نمایشگر
    نمایشگر تعویض باتری
  • تجهیزات همراه
    نوار تست
  • قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیت
    امکان تنظیم هشدار
  • وزن
    250 گرم
  • زمان پاسخگویی به تست
    5
  • حداقل خون مورد نیاز
    0.9
  • تعداد نوار تست
    50
  • تعداد سوزن تست
    10
  • منبع انرژی
    باتری
  • مشخصات نوار تست
    نوارتست قند خون کدفری بسته 50 عددی
  • مشخصات سوزن‌زن
    قلم لانست
5/5 - (121 امتیاز)