برای اینکه لپ تاپ شما محفوظ بماند و راحتتر بتوانید لوازم جانبی آن مانند ماوس و فلش مموری و انواع اقسام وسائل را جابجا کنید نیاز به خرید کیف لپ تاپ دارید که هم جادار باشد هم دارای ضربه گیر مناسب برای نوت بوک شما در زمان حمل و نقل باشد و از بین انواع کیف لپ تاپ های محبوب برترین و با دوام ترین کیف ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

چند ده میلیون قیمت یک لپ تاپ است و قطعا برای وسیله ای با این قیمت خرید کیف نوت بوک با کیفیت بالا ارزش دارد تا لپ تاپ شما با کوچکترین ضربه ای آسیب نبیند و لوازم درون آن مثل هارد و سایر قطعات ایمن باشد و ما با توجه به این ضرورت کیف هایی را برای شما پیشنهاد خواهیم داد که هم زیبا و شیک باشد هم ضربه گیرش واقعی باشد!

توصیه مهم سایت یام

طبق الگو تقریبا در تمام راهنما های خریدی که در سایت یام قرار دارد اینجا در ابتدا بعد از توضیح مختصر نکاتی که شما به عنوان خریدار کیف لپ تاپ باید توجه کنید را اشاره می کنیم اما شما خود مختار هستید تک تک این نکات را بخوانید یا مستقیما به بخش محصولات پایین بروید و خرید خود را بر اساس محصولاتی که ما انتخاب کردیم انجام دهید.

نکات حائذ اهمیت در زمان خرید کیف لپ تاپ

کیفیت کیف : انتخاب این کیف در وهله اول باید با اولویت توجه به کیفیت آن باشد چون قرار است یک وسیله گران قیمت را در آن قرار دهید و اگر قرار باشد صرفا در حد یک اسم به آن کیف لپ تاپ بگویند فایده ندارد یعنی کیف شما اگر ضربه گیر و مقاوم است واقعا باید مقاوم باشد و ما سعی کردیم با توجه کافی به این موضوع بهترین کیف لپ تاپ را انتخاب کنیم.

ظاهر کیف : اگر شما استاد دانشگاه باشید باید یک کیف رسمی و دارای وجهه سنگین برای خودتان انتخاب کنید اما اگر یک دختر بچه باشید می تواین یک کیف گل من گلی را هم خریداری کنید و این بخش کاملا به سلیقه شما بستگی دارد که می توانید بر اساس رنگ دلخواه و طرح دلخواه تصمیم بگیرید.

دوام : فرق دوام با کیفیت در این است که در بخش کیفیت بیشتر به موضوع مقاومت در برابر ضربه و بخش بیرونی کیف توجه کردیم اما در بخش دوام توصیه ما این است اگر لپ تاپ شما سنگین است از خرید کیف های ارزان بی کیفیت که البته در سایت یام همچین محصولی وجود ندارد خودداری کنید اما اگر لپ تاپ شما مثل مک بوک ایر اپل بسیار سبک است هر کیفی را می توانید در لیست انتخابات خود قرار دهید.

جنس کیف : در موضوع جنس کیف توصیه ای مهم وجود ندارد فقط پیشنهاد می کنیم از کیف هایی که از چرم مصنوعی هستند و معمولا این کیف ها در مترو یا بازار بزرگ به فروش می رسند اگر قصد دارید برای بلند مدت استفاده کنید احتمال این را دارد که مثلا بعد از یک سال جنس رویه چرم مصنوعی مناسب نباشد و زود پوست پوست شود.

ابعاد کیف : معمولا در نام محصولات سایز مناسب لپ تاپ برای هر کیف ذکر شده است اما به طور کلی ابعاد کیف های لپ تاپ معمولا در حد استاندارد است و اکثر لپ تاپ ها هم یک سایز و ابعادی دارند منتها اگر قرار است در کنار لپ تاپ شما مثلا میز خنک کننده لپ تاپ را هم قرار دهید و کلی جزوه و و کاغذ هم بگذارید باید کیفی را انتخاب کنید که فضای بزرگتری برای شما داشته باشد اما به طور کلی توصیه میکنیم کیف لپ تاپ شما از کیف اصلی شما جدا باشد چون ممکن است تجمع وسیله به لپ تاپ شما آسیب بزند اگر باز هم تمایل دارید همه وسائل در یک کیف باشد توصیه می کنیم اقدام به خرید کوله پشتی لپ تاپ نمایید.

وزن کیف : کیف های با کیفیت لپ تاپ طوری طراحی شده اند که وزن بسیاری کمی داشته باشند تا وقتی شما یک لپ تاپ یک الی 2 کیلیویی را درون آن قرار می دهید به دست و کمر شما فشار وارد نشود و اذیت نشوید.

نحوه باز و بسته شدن : معمولا کیف های لپ تاپ حرفه ای با زیپ باز  و بسته می شوند اما تفاوت کیفیت جنس زیپ ها در این است که کدامشان راحتتر باز و بسته می شوند و کدامشان شما را حسابی درگیر می کند تا زیپش راحت باز و بسته شود و اگر بی کیفیت باشد بعد از مدتی باید کیف را دور بیاندازید یا زیپش را عوض کنید.

درگاه AUX : برخی از کیف های جدیدی که برای لپ تاپ طراحی شده به صورتی هستند که شما می توانید AUX را به آن وصل کنید و از طریق آن آهنگ گوش کنید البته استفاده از این قابلیت خیلی کاربردی نیست و بیشتر در کوله پشتی ها رایج است و این یعنی اگر یک کیف با کیفیت این قابلیت را نداشت خیلی نگران نباشید.

تبدیل به کوله پشتی : کیف های لپ تاپ دستی ای در بازار هستند که شما می توانید در صورت نیاز با استفاده از بند هایی که در کیف وجود دارد آن را به صورت کوله پشتی هم در بیاورید و هرزمان خسته شدید آن را روی دوش خود بگذارید و این کیف های دو کاره می تواند خیلی برای شما در مسیر های طولانی و یا استفاده روزانه مفید باشد.

ضد آب : یکی از ویژگی های برخی از کیف ها این است که ضد آب هستند و اتفاقا توصیه می کنیم اگر از نظر بودجه محدودیت ندارید یک کیف ضد آب برای لپ تاپ خود بگیرید چون ممکن است در مسیری زیر باران قرار بگیرید و یا کودک شما یک لیوان آب را اتفاقی روی کیف بریزد اگر ضد آب باشد لپ تاپ چند میلیونی شما ایمن خواهد بود.

امکانات جانبی دیگر : سوای مواردی که در بالا اشاره کردیم اگر کیف شما دارای چندین جیب برای قراردادن خودکار و موبایل و تبلت و همچنین پاور بانک باشد و همچنین امکان وصل شدن به دسته تراولی در هنگام سفر را داشته باشد بسیار مناسب تر می توانید از کیف استفاده کنید.

قیمت کیف لپ تاپ

یکی از متنوع ترین محصولات بازار از نظر قیمتی کیف لپ تاپ است و شما می توانید از 30 هزار تومان در متروی تهران کیف انتخاب کنید تا 10 میلیون تومان در بزرگترین فروشگاه های کیف و چرم فروشگاه های لاکچری در تهران و تفاوت آن ها در جنس و دوام و لاکچری بودن است که البته ما در سایت یام کار شما را راحت کردیم و هر کیفی که از کیفیت حداقلی قابل قبول کارشناسان ما برخوردار بود تا کیفی که بهترین کیفیت را در بازار دارد در ادامه به همراه قیمت به شما ارائه کردیم.

اهمیت و ضرورت خرید کیف لپ تاپ

شما با خرید یک کیف لپ تاپ می توانید لوازم و وسائل خود را ساماندهی کنید و معمولا کیف های لپ تاپ دارای بخش بندی مناسب هستند که مثلا شما بتوانید فلش مموری را یک جا بگذارید و کابل های خود را در یک بخش دیگر و همین موضوع باعث می شود هربار نیاز باشد دو ساعت کیف یا وسائل خود را برای پیدا کردن وسائل زیر و رو کنید و خیلی سریع در هربار استفاده و باز کردن کیف مستقیم به لوازم خود دسترسی خواهید داشت.

آموزش ویدیویی صفر تا صد ساخت یک کیف لپ تاپ

در این ویدیو توسط تیم بوکی به شما صفر تا صد دوخت یک کیف لپ ساده آموزش داده شده است اما توجه داشته باشید این کیف خیلی از قابلیت ضد ضربه بودن برخودار نیست.

بهترین کیف های لپ تاپ در جهان + نحوه خرید

در این ویدیو که به زبان خارجی می باشد به معرفی بهترین کیف های لپ تاپ قابل خرید را به شما معرفی می کند و اگر قصد خرید این کیف ها را دارید کافی است در بخش نظرات پایین سایت اعلام کنید ما لینک خرید آن را در اینجا قرار خواهیم داد.

خرید اینترنتی کیف لپ تاپ

بعد از بررسی جوانب مختلف زمان این نعمت طلایی را از دست ندهید و با کمک سایت یام و یک تیم حرفه ای انتخاب محصول از بین محصولاتی که در بخش پایین برای شما تدارک دیده ایم یکی را انتخاب کنید ما متعهد شدیم که در این سایت جای محصول بی کیفیت نیست و بهترین محصولات بازار را بر اساس کیفیت و بودجه معرفی کردیم.

1کوله پشتی لپ تاپ اس تی ام مدل Myth 28 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچیبهترین از هر نظر 10
کوله پشتی لپ تاپ اس تی ام مدل Myth 28 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

مشخصات

  • وزن
    1200 گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    قابلیت اتصال به دسته چمدان های ترولی های مسافرتی دارای محل جداگانه برای اتصال کابل شارژر گوشی جیب مخصوص پاور بانک
  • مناسب برای لپ تاپ های
    15 تا 17 اینچی
مشاهده محصولات بیشتر
این محصولات و راهنمای آن روزانه بررسی و در صورت نیاز مجدد رتبه بندی می شوند ، محصولات بالا از نظر تیم کارشناسی یام بهترین هستند اما اگر به دلایل سلیقه ای از آن ها خوشتان نیامد گزینه های دیگری را می توانید در بخش زیر انتخاب نمائید.

همانطور که در میانه راهنمای خرید کیف لپ تاپ هم اشاره کردیم اگر می خواهید کیف خود را دستتان بگیرید کیف دستی لپ تاپ برای شما فوق العاده است اما اگر قرار است مسیر طولانی یا روزمره را طی کنید توصیه می کنیم کوله پشتی های ما را هم نگاهی بیاندازید شاید گزینه بهتری برای شما باشد.

قیمت کیف لپ تاپ چقدر است ؟

کیف موجود در بازار از 30 هزار تومان شروع می شود و تا مدل های چرم اصل گاوی و لاکچری به 10 میلیون تومان می رسد.

بهترین و پرفروش ترین مدل کیف لپ تاپ کدام است ؟

در بین محصولاتی که در سایت یام معرفی شده است پرفروش ترین مدل های موجود قابل مشاهده است.

New title

کیف لپ تاپ دلسی کد 3943161 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    700 گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    13 تا 15 اینچی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کیف لپ تاپ ویوو مدل Pioneer Shoulder GM3910 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    648 گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    نحوه باز و بسته شدن: زیپ
  • قابل حمل بصورت دستی و دوشی
  • دارای پارچه ضد آب با کیفیت بالا
  • دارای یک محفظه مخصوص لپ تاپ
  • دارای بند دوشی قابل تنظیم و جدا شدن
  • دارای لوگو اورجینال wiwu بر روی کیف
  • اقلام همراه: 1 عدد بند شانه + دفترچه راهنما کاربر
  • سازگار با: لپ تاپ/ نوت بوک/ تبلت های تا 15.6 اینچی
  • پوشش نرم داخل کیف، لپ تاپ را از شوک و خراش محافظت می کند
  • در قسمت پایینی کیف ضربه گیر وجود دارد که از آسیب رسیدن به وسایل داخل کیف جلوگیری می کند.
  • دارای یک جیب بیرونی زیپ دار برای نگهداری وسایل کوچک مانند آداپتور برق ، خودکار و تلفن همراه
  • دسته طراحی شده ارگونومیک نرم و محکم که قابلیت حمل حداکثر را فراهم می کند و قابلیت مخفی شدن را دارد.
  • مناسب برای لپ تاپ های
    15 تا 17 اینچی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کیف لپ تاپ مدل 262 مناسب برای لپ تاپ 15 اینچی

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    100 گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    13 تا 15 اینچی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کیف لپ تاپ فوروارد مدل FCLT1080-16 مناسب برای لپ تاپ 16.4 اینچی

مشخصات

  • وزن
    850 گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای یک محفظه زیپی اصلی بزرگ جهت قرار دادن وسایل روزانه دارای یک محفظه زیپی اصلی همراه با کاور لپ تاپ مجزا قابل جدا شدن دارای یک کاور لپتاپ مجزا شامل ضربه گیر EVA در 5 طرف جلو,پشت ,چپ,راست و کف کیف همراه با درب چسبی و فوم بسیار ضخیم جهت محافظت کامل از لپتاپ های 15 الی 16.4 اینچ دارای یک محفظه مجزا جهت قرار دادن تبلت و آیپد تا 10 اینچ دارای یک جیب زیپی بزرگ در قسمت زیرین درب جلویی کیف همراه با پارتیشن بندی جهت نظم دهی به قلم,خودکار , کارت و .... دارای یک جیب زیپی در قسمت رویی جیب جلویی سمت راست دارای دو دسته قابل مخفی شدن همراه با چسب دوبل جهت حمل کیف به صورت دستی دارای یک بند دوشی قابل تنظیم و قابل جدا شدن همراه با یراق استیل متالیک ضد زنگ و مقاوم دارای دو بند کوله قابل مخفی شدن همراه با پد تهویه هوا جهت استفاده به صورت کولی دارای یک دسته از جنس بدنه جهت حمل به صورت دستی به حالت عمودی در حالت کوله دارای دو پایه استوک از جنس پلی کربنات درجه یک جهت افزایش مقاومت کف کیف و ایستایی بهتر دارای سرزیپ های استیل متالیک ضد زنگ و مقاوم با گرماژ بالا دارای فوم فشرده ضخیم در تمامی قسمت های داخلی کیف لپتاپ دارای آستر بسیار با کیفیت در تمامی قسمت های داخلی کیف لپتاپ دارای جنس بدنه ضد آب ,بسیار سبک,قابل شست و شو دارای زیپ افزایش حجم در دور تا دور کیف جهت افزایش دادن به حجم داخلی تا دو برابر دارای پد شانه بر روی بند رودوشی جهت سهولت در حمل به صورت رودوشی تمامی یراق ها استیل متالیک ضد زنگ و مقاوم میباشد تمامی نوار ها از جنس الگانس ضخیم و با کیفیت میباشد . مناسب جهت استفاده برای لپتاپ های 15 الی 16.4 اینچی
  • مناسب برای لپ تاپ های
    15 تا 17 اینچی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کیف لپ تاپ مدل 020 مناسب برای لپ تاپ 15 اینچی

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    700 گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    13 تا 15 اینچی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کیف لپ تاپ مدل 262 مناسب برای لپ تاپ 15 اینچی

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    100 گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    13 تا 15 اینچی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کیف لپ تاپ لندسی مدل LS-2025 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    500 گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    15 تا 17 اینچی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کاور کرامپلر مدل The Grip CR14 مناسب برای لپ تاپ 14 اینچی

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    50 گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    پوشش نرم داخلی
  • مناسب برای لپ تاپ 14 اینچی
  • مناسب برای لپ تاپ های
    13 تا 15 اینچی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کیف لپ تاپ ویوو مدل Pioneer Shoulder GM3910 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    648 گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    نحوه باز و بسته شدن: زیپ
  • قابل حمل بصورت دستی و دوشی
  • دارای پارچه ضد آب با کیفیت بالا
  • دارای یک محفظه مخصوص لپ تاپ
  • دارای بند دوشی قابل تنظیم و جدا شدن
  • دارای لوگو اورجینال wiwu بر روی کیف
  • اقلام همراه: 1 عدد بند شانه + دفترچه راهنما کاربر
  • سازگار با: لپ تاپ/ نوت بوک/ تبلت های تا 15.6 اینچی
  • پوشش نرم داخل کیف، لپ تاپ را از شوک و خراش محافظت می کند
  • در قسمت پایینی کیف ضربه گیر وجود دارد که از آسیب رسیدن به وسایل داخل کیف جلوگیری می کند.
  • دارای یک جیب بیرونی زیپ دار برای نگهداری وسایل کوچک مانند آداپتور برق ، خودکار و تلفن همراه
  • دسته طراحی شده ارگونومیک نرم و محکم که قابلیت حمل حداکثر را فراهم می کند و قابلیت مخفی شدن را دارد.
  • مناسب برای لپ تاپ های
    15 تا 17 اینچی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کوله پشتی لپ تاپ فوروارد کد GAMERS PROFESSIONAL - FCLT0016 مناسب برای لپ تاپ 18 اینچی

مشخصات

  • وزن
    920 گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای یک محفظه اصلی در قسمت پشتی جهت قرار دادن لپتاپ های گیمینگ همراه با یک عدد کاور مجزا قابل جدا شدن شامل ضربه گیر در 5 طرف جلو,پشت,چپ,راست و کف جهت محافظت کامل از لپ تاپ 16 الی 18 اینچ دارای یک محفظه مخصوص جهت قرار دادن تبلت همراه با پوشش مخمل ضد خش در قسمت داخلی دارای یک محفظه بسیار بزرگ در قسمت میانی کوله همراه با یک محفظه ثانویه قابل استفاده به عنوان محفظه لپتاپ دوم و یا محافظت از کیبورد همراه با پد بسیار ضخیم دارای یک محفظه مخصوص جهت قرار دادن موس در قسمت میانی دارای یک بست چسبی جهت قرار دادن هدفون های حرفه ای گیمینگ دارای یک جیب زیپی در قسمت داخلی چپ دارای یک جیب زیپی در قسمت داخلی راست دارای یک جیب زیپی در قسمت بالایی داخلی محفظه میانی دارای یک جیب بزرگ همراه با پوشش مخمل در قسمت بالایی کوله جهت قرار دادن عینک,هارد,پاوربانک و ... دارای یک جیب زیپی همراه با پارتیشن بندی در قسمت جلویی کوله دارای یک جیب زیپی مخفی در سمت راست بیرونی کوله دارای یک جیب زیپی جهت قرار دادن وسایل و یا بطری نوشیدنی همراه با توری داخلی در قسمت چپ کوله دارای یک جیب زیپی مخفی در قسمت کف کوله جهت قرار دادن وسایل و یا کاور باران دارای یراقآلات استیل متالیک ضد زنگ و بسیار مقاوم دارای زیپ های بسیار روان نمره 10 در قسمت های اصلی دارای جنس بدنه برزنت خارجی شبه چرم ضد خش,قابل شست و شو و بسیار سبک دارای ابر و آستر در تمامی قسمت های داخلی کوله دارای بند مرکز ثقل سینه در جهت کاهش فشار از شانه ها دارای بند مرکز ثقل کمر جهت کاهش فشار از کمر داری پد طبی تهویه هوا در قسمت پشتی بند های کوله دارای پد تهویه هوا طبی در سرتاسر قسمت پشتی کوله دارای پد تهویه هوا در قسمت کناری بند کمری دارای بند کولی جلیقه ای جهت سهولت در هنگام حمل دارای یک دسته همراه با رویه چسبی جهت حمل به صورت دستی دارای دوخت های الیک در تمامی قسمت های اتصالات کوله جهت افزایش مقاومت آنها دارا دو عدد پایه استوک در قسمت کف کوله جهت افزایش مقاومت و ایستایی کوله دارای نوارهای از جنس الگانس بسیار ضخیم و مقاوم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    17 اینچی و بزرگتر
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کیف لپ تاپ لندسی مدل 2020 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    400 گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای بند دوشی بلند تنظیم ارتفاع
  • دارای جای قرار گیری لپتاپ 15.6
  • دارای محفظه جداگانه لپتاپ
  • مناسب برای لپ تاپ های
    15 تا 17 اینچی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کیف لپ تاپ مدل 262 مناسب برای لپ تاپ 15 اینچی

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    100 گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    13 تا 15 اینچی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کوله پشتی لپ تاپ فوروارد کد GAMERS PROFESSIONAL - FCLT0016 مناسب برای لپ تاپ 18 اینچی

مشخصات

  • وزن
    920 گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای یک محفظه اصلی در قسمت پشتی جهت قرار دادن لپتاپ های گیمینگ همراه با یک عدد کاور مجزا قابل جدا شدن شامل ضربه گیر در 5 طرف جلو,پشت,چپ,راست و کف جهت محافظت کامل از لپ تاپ 16 الی 18 اینچ دارای یک محفظه مخصوص جهت قرار دادن تبلت همراه با پوشش مخمل ضد خش در قسمت داخلی دارای یک محفظه بسیار بزرگ در قسمت میانی کوله همراه با یک محفظه ثانویه قابل استفاده به عنوان محفظه لپتاپ دوم و یا محافظت از کیبورد همراه با پد بسیار ضخیم دارای یک محفظه مخصوص جهت قرار دادن موس در قسمت میانی دارای یک بست چسبی جهت قرار دادن هدفون های حرفه ای گیمینگ دارای یک جیب زیپی در قسمت داخلی چپ دارای یک جیب زیپی در قسمت داخلی راست دارای یک جیب زیپی در قسمت بالایی داخلی محفظه میانی دارای یک جیب بزرگ همراه با پوشش مخمل در قسمت بالایی کوله جهت قرار دادن عینک,هارد,پاوربانک و ... دارای یک جیب زیپی همراه با پارتیشن بندی در قسمت جلویی کوله دارای یک جیب زیپی مخفی در سمت راست بیرونی کوله دارای یک جیب زیپی جهت قرار دادن وسایل و یا بطری نوشیدنی همراه با توری داخلی در قسمت چپ کوله دارای یک جیب زیپی مخفی در قسمت کف کوله جهت قرار دادن وسایل و یا کاور باران دارای یراقآلات استیل متالیک ضد زنگ و بسیار مقاوم دارای زیپ های بسیار روان نمره 10 در قسمت های اصلی دارای جنس بدنه برزنت خارجی شبه چرم ضد خش,قابل شست و شو و بسیار سبک دارای ابر و آستر در تمامی قسمت های داخلی کوله دارای بند مرکز ثقل سینه در جهت کاهش فشار از شانه ها دارای بند مرکز ثقل کمر جهت کاهش فشار از کمر داری پد طبی تهویه هوا در قسمت پشتی بند های کوله دارای پد تهویه هوا طبی در سرتاسر قسمت پشتی کوله دارای پد تهویه هوا در قسمت کناری بند کمری دارای بند کولی جلیقه ای جهت سهولت در هنگام حمل دارای یک دسته همراه با رویه چسبی جهت حمل به صورت دستی دارای دوخت های الیک در تمامی قسمت های اتصالات کوله جهت افزایش مقاومت آنها دارا دو عدد پایه استوک در قسمت کف کوله جهت افزایش مقاومت و ایستایی کوله دارای نوارهای از جنس الگانس بسیار ضخیم و مقاوم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    17 اینچی و بزرگتر
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کیف لپ تاپ فوروارد مدل FCLT1080-16 مناسب برای لپ تاپ 16.4 اینچی

مشخصات

  • وزن
    850 گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای یک محفظه زیپی اصلی بزرگ جهت قرار دادن وسایل روزانه دارای یک محفظه زیپی اصلی همراه با کاور لپ تاپ مجزا قابل جدا شدن دارای یک کاور لپتاپ مجزا شامل ضربه گیر EVA در 5 طرف جلو,پشت ,چپ,راست و کف کیف همراه با درب چسبی و فوم بسیار ضخیم جهت محافظت کامل از لپتاپ های 15 الی 16.4 اینچ دارای یک محفظه مجزا جهت قرار دادن تبلت و آیپد تا 10 اینچ دارای یک جیب زیپی بزرگ در قسمت زیرین درب جلویی کیف همراه با پارتیشن بندی جهت نظم دهی به قلم,خودکار , کارت و .... دارای یک جیب زیپی در قسمت رویی جیب جلویی سمت راست دارای دو دسته قابل مخفی شدن همراه با چسب دوبل جهت حمل کیف به صورت دستی دارای یک بند دوشی قابل تنظیم و قابل جدا شدن همراه با یراق استیل متالیک ضد زنگ و مقاوم دارای دو بند کوله قابل مخفی شدن همراه با پد تهویه هوا جهت استفاده به صورت کولی دارای یک دسته از جنس بدنه جهت حمل به صورت دستی به حالت عمودی در حالت کوله دارای دو پایه استوک از جنس پلی کربنات درجه یک جهت افزایش مقاومت کف کیف و ایستایی بهتر دارای سرزیپ های استیل متالیک ضد زنگ و مقاوم با گرماژ بالا دارای فوم فشرده ضخیم در تمامی قسمت های داخلی کیف لپتاپ دارای آستر بسیار با کیفیت در تمامی قسمت های داخلی کیف لپتاپ دارای جنس بدنه ضد آب ,بسیار سبک,قابل شست و شو دارای زیپ افزایش حجم در دور تا دور کیف جهت افزایش دادن به حجم داخلی تا دو برابر دارای پد شانه بر روی بند رودوشی جهت سهولت در حمل به صورت رودوشی تمامی یراق ها استیل متالیک ضد زنگ و مقاوم میباشد تمامی نوار ها از جنس الگانس ضخیم و با کیفیت میباشد . مناسب جهت استفاده برای لپتاپ های 15 الی 16.4 اینچی
  • مناسب برای لپ تاپ های
    15 تا 17 اینچی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کیف لپ تاپ دلسی کد 3943161 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    700 گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    13 تا 15 اینچی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کیف لپ تاپ مدل 262 مناسب برای لپ تاپ 15 اینچی

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    100 گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    13 تا 15 اینچی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کیف لپ تاپ ویوو مدل Pioneer Shoulder GM3910 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    648 گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    نحوه باز و بسته شدن: زیپ
  • قابل حمل بصورت دستی و دوشی
  • دارای پارچه ضد آب با کیفیت بالا
  • دارای یک محفظه مخصوص لپ تاپ
  • دارای بند دوشی قابل تنظیم و جدا شدن
  • دارای لوگو اورجینال wiwu بر روی کیف
  • اقلام همراه: 1 عدد بند شانه + دفترچه راهنما کاربر
  • سازگار با: لپ تاپ/ نوت بوک/ تبلت های تا 15.6 اینچی
  • پوشش نرم داخل کیف، لپ تاپ را از شوک و خراش محافظت می کند
  • در قسمت پایینی کیف ضربه گیر وجود دارد که از آسیب رسیدن به وسایل داخل کیف جلوگیری می کند.
  • دارای یک جیب بیرونی زیپ دار برای نگهداری وسایل کوچک مانند آداپتور برق ، خودکار و تلفن همراه
  • دسته طراحی شده ارگونومیک نرم و محکم که قابلیت حمل حداکثر را فراهم می کند و قابلیت مخفی شدن را دارد.
  • مناسب برای لپ تاپ های
    15 تا 17 اینچی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کاور کرامپلر مدل The Grip CR14 مناسب برای لپ تاپ 14 اینچی

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    50 گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    پوشش نرم داخلی
  • مناسب برای لپ تاپ 14 اینچی
  • مناسب برای لپ تاپ های
    13 تا 15 اینچی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کیف لپ تاپ فوروارد مدل FCLT1080-16 مناسب برای لپ تاپ 16.4 اینچی

مشخصات

  • وزن
    850 گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای یک محفظه زیپی اصلی بزرگ جهت قرار دادن وسایل روزانه دارای یک محفظه زیپی اصلی همراه با کاور لپ تاپ مجزا قابل جدا شدن دارای یک کاور لپتاپ مجزا شامل ضربه گیر EVA در 5 طرف جلو,پشت ,چپ,راست و کف کیف همراه با درب چسبی و فوم بسیار ضخیم جهت محافظت کامل از لپتاپ های 15 الی 16.4 اینچ دارای یک محفظه مجزا جهت قرار دادن تبلت و آیپد تا 10 اینچ دارای یک جیب زیپی بزرگ در قسمت زیرین درب جلویی کیف همراه با پارتیشن بندی جهت نظم دهی به قلم,خودکار , کارت و .... دارای یک جیب زیپی در قسمت رویی جیب جلویی سمت راست دارای دو دسته قابل مخفی شدن همراه با چسب دوبل جهت حمل کیف به صورت دستی دارای یک بند دوشی قابل تنظیم و قابل جدا شدن همراه با یراق استیل متالیک ضد زنگ و مقاوم دارای دو بند کوله قابل مخفی شدن همراه با پد تهویه هوا جهت استفاده به صورت کولی دارای یک دسته از جنس بدنه جهت حمل به صورت دستی به حالت عمودی در حالت کوله دارای دو پایه استوک از جنس پلی کربنات درجه یک جهت افزایش مقاومت کف کیف و ایستایی بهتر دارای سرزیپ های استیل متالیک ضد زنگ و مقاوم با گرماژ بالا دارای فوم فشرده ضخیم در تمامی قسمت های داخلی کیف لپتاپ دارای آستر بسیار با کیفیت در تمامی قسمت های داخلی کیف لپتاپ دارای جنس بدنه ضد آب ,بسیار سبک,قابل شست و شو دارای زیپ افزایش حجم در دور تا دور کیف جهت افزایش دادن به حجم داخلی تا دو برابر دارای پد شانه بر روی بند رودوشی جهت سهولت در حمل به صورت رودوشی تمامی یراق ها استیل متالیک ضد زنگ و مقاوم میباشد تمامی نوار ها از جنس الگانس ضخیم و با کیفیت میباشد . مناسب جهت استفاده برای لپتاپ های 15 الی 16.4 اینچی
  • مناسب برای لپ تاپ های
    15 تا 17 اینچی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کوله پشتی لپ تاپ فوروارد کد GAMERS PROFESSIONAL - FCLT0016 مناسب برای لپ تاپ 18 اینچی

مشخصات

  • وزن
    920 گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای یک محفظه اصلی در قسمت پشتی جهت قرار دادن لپتاپ های گیمینگ همراه با یک عدد کاور مجزا قابل جدا شدن شامل ضربه گیر در 5 طرف جلو,پشت,چپ,راست و کف جهت محافظت کامل از لپ تاپ 16 الی 18 اینچ دارای یک محفظه مخصوص جهت قرار دادن تبلت همراه با پوشش مخمل ضد خش در قسمت داخلی دارای یک محفظه بسیار بزرگ در قسمت میانی کوله همراه با یک محفظه ثانویه قابل استفاده به عنوان محفظه لپتاپ دوم و یا محافظت از کیبورد همراه با پد بسیار ضخیم دارای یک محفظه مخصوص جهت قرار دادن موس در قسمت میانی دارای یک بست چسبی جهت قرار دادن هدفون های حرفه ای گیمینگ دارای یک جیب زیپی در قسمت داخلی چپ دارای یک جیب زیپی در قسمت داخلی راست دارای یک جیب زیپی در قسمت بالایی داخلی محفظه میانی دارای یک جیب بزرگ همراه با پوشش مخمل در قسمت بالایی کوله جهت قرار دادن عینک,هارد,پاوربانک و ... دارای یک جیب زیپی همراه با پارتیشن بندی در قسمت جلویی کوله دارای یک جیب زیپی مخفی در سمت راست بیرونی کوله دارای یک جیب زیپی جهت قرار دادن وسایل و یا بطری نوشیدنی همراه با توری داخلی در قسمت چپ کوله دارای یک جیب زیپی مخفی در قسمت کف کوله جهت قرار دادن وسایل و یا کاور باران دارای یراقآلات استیل متالیک ضد زنگ و بسیار مقاوم دارای زیپ های بسیار روان نمره 10 در قسمت های اصلی دارای جنس بدنه برزنت خارجی شبه چرم ضد خش,قابل شست و شو و بسیار سبک دارای ابر و آستر در تمامی قسمت های داخلی کوله دارای بند مرکز ثقل سینه در جهت کاهش فشار از شانه ها دارای بند مرکز ثقل کمر جهت کاهش فشار از کمر داری پد طبی تهویه هوا در قسمت پشتی بند های کوله دارای پد تهویه هوا طبی در سرتاسر قسمت پشتی کوله دارای پد تهویه هوا در قسمت کناری بند کمری دارای بند کولی جلیقه ای جهت سهولت در هنگام حمل دارای یک دسته همراه با رویه چسبی جهت حمل به صورت دستی دارای دوخت های الیک در تمامی قسمت های اتصالات کوله جهت افزایش مقاومت آنها دارا دو عدد پایه استوک در قسمت کف کوله جهت افزایش مقاومت و ایستایی کوله دارای نوارهای از جنس الگانس بسیار ضخیم و مقاوم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    17 اینچی و بزرگتر
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کاور لپ تاپ جی بگ مدل Sunflower مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    200 گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    سرزیپهای فلزی بند دار
  • پارچه ضد آب و ضد گرد و غبار
  • لایه داخلی بسیار لطیف
  • ابر ۱ سانتیمتری بین لایه ها برای حفاظت از لپ تاپ
  • مناسب برای لپ تاپ های
    15 تا 17 اینچی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کیف لپ تاپ ویوو مدل Pioneer Shoulder GM3910 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    648 گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    نحوه باز و بسته شدن: زیپ
  • قابل حمل بصورت دستی و دوشی
  • دارای پارچه ضد آب با کیفیت بالا
  • دارای یک محفظه مخصوص لپ تاپ
  • دارای بند دوشی قابل تنظیم و جدا شدن
  • دارای لوگو اورجینال wiwu بر روی کیف
  • اقلام همراه: 1 عدد بند شانه + دفترچه راهنما کاربر
  • سازگار با: لپ تاپ/ نوت بوک/ تبلت های تا 15.6 اینچی
  • پوشش نرم داخل کیف، لپ تاپ را از شوک و خراش محافظت می کند
  • در قسمت پایینی کیف ضربه گیر وجود دارد که از آسیب رسیدن به وسایل داخل کیف جلوگیری می کند.
  • دارای یک جیب بیرونی زیپ دار برای نگهداری وسایل کوچک مانند آداپتور برق ، خودکار و تلفن همراه
  • دسته طراحی شده ارگونومیک نرم و محکم که قابلیت حمل حداکثر را فراهم می کند و قابلیت مخفی شدن را دارد.
  • مناسب برای لپ تاپ های
    15 تا 17 اینچی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کیف لپ تاپ مدل 262 مناسب برای لپ تاپ 15 اینچی

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    100 گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    13 تا 15 اینچی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کیف لپ تاپ ویوو مدل City Commuter Bag مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    650 گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    سازگار با: لپ تاپ/ نوت بوک/ تبلت های تا 15.6 اینچی
  • پارچه پلاستیکی با کیفیت بالا ، مقاوم در برابر سایش
  • پوشش خز مخمل خواب دار لپ تاپ را از شوک و خراش محافظت می کند
  • قابل حمل بصورت دستی و دوشی
  • اقلام همراه: دارای بند دوشی قابل تنظیم و جدا شدن + دفترچه راهنما کاربر
  • کشنده های زیپ دار ازجنس سیلیکون طبی جهت باز و بسته کردن آسان و بدون ضرر برای کودکان
  • دسته طراحی شده ارگونومیک نرم و محکم که قابلیت حمل حداکثر را فراهم می کند و قابلیت مخفی شدن را دارد.
  • دارای دو جیب جلو و یک جیب پشت کیف، جهت نگهداری تلفن همراه، اسناد، کیف پول، شارژر و غیره
  • اندازه داخلی: 420 میلی متر x 260 میلی متر
  • دارای کمربند نگهدارنده جهت گیر دادن به دسته چمدان
  • دارای پارچه آکسفورد ضد آب
  • دارای لوگو اورجینال wiwu بر روی کیف
  • مناسب برای لپ تاپ های
    15 تا 17 اینچی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کیف لپ تاپ فوروارد مدل FCLT1080-16 مناسب برای لپ تاپ 16.4 اینچی

مشخصات

  • وزن
    850 گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای یک محفظه زیپی اصلی بزرگ جهت قرار دادن وسایل روزانه دارای یک محفظه زیپی اصلی همراه با کاور لپ تاپ مجزا قابل جدا شدن دارای یک کاور لپتاپ مجزا شامل ضربه گیر EVA در 5 طرف جلو,پشت ,چپ,راست و کف کیف همراه با درب چسبی و فوم بسیار ضخیم جهت محافظت کامل از لپتاپ های 15 الی 16.4 اینچ دارای یک محفظه مجزا جهت قرار دادن تبلت و آیپد تا 10 اینچ دارای یک جیب زیپی بزرگ در قسمت زیرین درب جلویی کیف همراه با پارتیشن بندی جهت نظم دهی به قلم,خودکار , کارت و .... دارای یک جیب زیپی در قسمت رویی جیب جلویی سمت راست دارای دو دسته قابل مخفی شدن همراه با چسب دوبل جهت حمل کیف به صورت دستی دارای یک بند دوشی قابل تنظیم و قابل جدا شدن همراه با یراق استیل متالیک ضد زنگ و مقاوم دارای دو بند کوله قابل مخفی شدن همراه با پد تهویه هوا جهت استفاده به صورت کولی دارای یک دسته از جنس بدنه جهت حمل به صورت دستی به حالت عمودی در حالت کوله دارای دو پایه استوک از جنس پلی کربنات درجه یک جهت افزایش مقاومت کف کیف و ایستایی بهتر دارای سرزیپ های استیل متالیک ضد زنگ و مقاوم با گرماژ بالا دارای فوم فشرده ضخیم در تمامی قسمت های داخلی کیف لپتاپ دارای آستر بسیار با کیفیت در تمامی قسمت های داخلی کیف لپتاپ دارای جنس بدنه ضد آب ,بسیار سبک,قابل شست و شو دارای زیپ افزایش حجم در دور تا دور کیف جهت افزایش دادن به حجم داخلی تا دو برابر دارای پد شانه بر روی بند رودوشی جهت سهولت در حمل به صورت رودوشی تمامی یراق ها استیل متالیک ضد زنگ و مقاوم میباشد تمامی نوار ها از جنس الگانس ضخیم و با کیفیت میباشد . مناسب جهت استفاده برای لپتاپ های 15 الی 16.4 اینچی
  • مناسب برای لپ تاپ های
    15 تا 17 اینچی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کیف لپ تاپ ویوو مدل Pioneer Shoulder GM3910 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    648 گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    نحوه باز و بسته شدن: زیپ
  • قابل حمل بصورت دستی و دوشی
  • دارای پارچه ضد آب با کیفیت بالا
  • دارای یک محفظه مخصوص لپ تاپ
  • دارای بند دوشی قابل تنظیم و جدا شدن
  • دارای لوگو اورجینال wiwu بر روی کیف
  • اقلام همراه: 1 عدد بند شانه + دفترچه راهنما کاربر
  • سازگار با: لپ تاپ/ نوت بوک/ تبلت های تا 15.6 اینچی
  • پوشش نرم داخل کیف، لپ تاپ را از شوک و خراش محافظت می کند
  • در قسمت پایینی کیف ضربه گیر وجود دارد که از آسیب رسیدن به وسایل داخل کیف جلوگیری می کند.
  • دارای یک جیب بیرونی زیپ دار برای نگهداری وسایل کوچک مانند آداپتور برق ، خودکار و تلفن همراه
  • دسته طراحی شده ارگونومیک نرم و محکم که قابلیت حمل حداکثر را فراهم می کند و قابلیت مخفی شدن را دارد.
  • مناسب برای لپ تاپ های
    15 تا 17 اینچی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کاور لپ تاپ اس.واندر مدل Crampler-1 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    225 گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای زیپ دو طرفه
  • دارای لایه داخلی پولیشی
  • مناسب برای لپ تاپ های
    15 تا 17 اینچی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کیف لپ تاپ دلسی کد 3943161 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    700 گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    13 تا 15 اینچی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کیف لپ تاپ اس تی ام مدل Blazer مناسب برای لپ تاپ 11 اینچی

مشخصات کالاSTM Blazer Bag For 11 Inch Laptop

مشخصات

  • وزن
    250 گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    مناسب برای لپ تاپ های 11 اینچی
  • جنس: برزنت
  • نحوه باز و بسته شدن: زیپ
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • مناسب برای دستگاه هایی با ابعاد2.5 × 20 × 30.5 سانتی متر
  • دارای محفظه ای اصلی برای نگهداری لپ تاپ
  • جداره داخلی با فوم 8 میلی متری برای جلوگیری از آسیب های ناشی از ضربه
  • یک جیب زیپی جلو کیف و جیب دیگری در قسمت پشت مناسب برای نگهداری از کابل، هتدزفری و دیگر وسایل کوچک
  • بند رودوشی قابل تنظیم و جدا شدن
  • مناسب برای لپ تاپ های
    12 اینچی و کوچکتر
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کوله پشتی لپ تاپ فوروارد کد GAMERS PROFESSIONAL - FCLT0016 مناسب برای لپ تاپ 18 اینچی

مشخصات

  • وزن
    920 گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای یک محفظه اصلی در قسمت پشتی جهت قرار دادن لپتاپ های گیمینگ همراه با یک عدد کاور مجزا قابل جدا شدن شامل ضربه گیر در 5 طرف جلو,پشت,چپ,راست و کف جهت محافظت کامل از لپ تاپ 16 الی 18 اینچ دارای یک محفظه مخصوص جهت قرار دادن تبلت همراه با پوشش مخمل ضد خش در قسمت داخلی دارای یک محفظه بسیار بزرگ در قسمت میانی کوله همراه با یک محفظه ثانویه قابل استفاده به عنوان محفظه لپتاپ دوم و یا محافظت از کیبورد همراه با پد بسیار ضخیم دارای یک محفظه مخصوص جهت قرار دادن موس در قسمت میانی دارای یک بست چسبی جهت قرار دادن هدفون های حرفه ای گیمینگ دارای یک جیب زیپی در قسمت داخلی چپ دارای یک جیب زیپی در قسمت داخلی راست دارای یک جیب زیپی در قسمت بالایی داخلی محفظه میانی دارای یک جیب بزرگ همراه با پوشش مخمل در قسمت بالایی کوله جهت قرار دادن عینک,هارد,پاوربانک و ... دارای یک جیب زیپی همراه با پارتیشن بندی در قسمت جلویی کوله دارای یک جیب زیپی مخفی در سمت راست بیرونی کوله دارای یک جیب زیپی جهت قرار دادن وسایل و یا بطری نوشیدنی همراه با توری داخلی در قسمت چپ کوله دارای یک جیب زیپی مخفی در قسمت کف کوله جهت قرار دادن وسایل و یا کاور باران دارای یراقآلات استیل متالیک ضد زنگ و بسیار مقاوم دارای زیپ های بسیار روان نمره 10 در قسمت های اصلی دارای جنس بدنه برزنت خارجی شبه چرم ضد خش,قابل شست و شو و بسیار سبک دارای ابر و آستر در تمامی قسمت های داخلی کوله دارای بند مرکز ثقل سینه در جهت کاهش فشار از شانه ها دارای بند مرکز ثقل کمر جهت کاهش فشار از کمر داری پد طبی تهویه هوا در قسمت پشتی بند های کوله دارای پد تهویه هوا طبی در سرتاسر قسمت پشتی کوله دارای پد تهویه هوا در قسمت کناری بند کمری دارای بند کولی جلیقه ای جهت سهولت در هنگام حمل دارای یک دسته همراه با رویه چسبی جهت حمل به صورت دستی دارای دوخت های الیک در تمامی قسمت های اتصالات کوله جهت افزایش مقاومت آنها دارا دو عدد پایه استوک در قسمت کف کوله جهت افزایش مقاومت و ایستایی کوله دارای نوارهای از جنس الگانس بسیار ضخیم و مقاوم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    17 اینچی و بزرگتر
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کیف لپ تاپ مدل 262 مناسب برای لپ تاپ 15 اینچی

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    100 گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    13 تا 15 اینچی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کیف لپ تاپ لندسی مدل LS-2025 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    500 گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    15 تا 17 اینچی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کیف لپ تاپ فوروارد مدل FCLT1080-16 مناسب برای لپ تاپ 16.4 اینچی

مشخصات

  • وزن
    850 گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای یک محفظه زیپی اصلی بزرگ جهت قرار دادن وسایل روزانه دارای یک محفظه زیپی اصلی همراه با کاور لپ تاپ مجزا قابل جدا شدن دارای یک کاور لپتاپ مجزا شامل ضربه گیر EVA در 5 طرف جلو,پشت ,چپ,راست و کف کیف همراه با درب چسبی و فوم بسیار ضخیم جهت محافظت کامل از لپتاپ های 15 الی 16.4 اینچ دارای یک محفظه مجزا جهت قرار دادن تبلت و آیپد تا 10 اینچ دارای یک جیب زیپی بزرگ در قسمت زیرین درب جلویی کیف همراه با پارتیشن بندی جهت نظم دهی به قلم,خودکار , کارت و .... دارای یک جیب زیپی در قسمت رویی جیب جلویی سمت راست دارای دو دسته قابل مخفی شدن همراه با چسب دوبل جهت حمل کیف به صورت دستی دارای یک بند دوشی قابل تنظیم و قابل جدا شدن همراه با یراق استیل متالیک ضد زنگ و مقاوم دارای دو بند کوله قابل مخفی شدن همراه با پد تهویه هوا جهت استفاده به صورت کولی دارای یک دسته از جنس بدنه جهت حمل به صورت دستی به حالت عمودی در حالت کوله دارای دو پایه استوک از جنس پلی کربنات درجه یک جهت افزایش مقاومت کف کیف و ایستایی بهتر دارای سرزیپ های استیل متالیک ضد زنگ و مقاوم با گرماژ بالا دارای فوم فشرده ضخیم در تمامی قسمت های داخلی کیف لپتاپ دارای آستر بسیار با کیفیت در تمامی قسمت های داخلی کیف لپتاپ دارای جنس بدنه ضد آب ,بسیار سبک,قابل شست و شو دارای زیپ افزایش حجم در دور تا دور کیف جهت افزایش دادن به حجم داخلی تا دو برابر دارای پد شانه بر روی بند رودوشی جهت سهولت در حمل به صورت رودوشی تمامی یراق ها استیل متالیک ضد زنگ و مقاوم میباشد تمامی نوار ها از جنس الگانس ضخیم و با کیفیت میباشد . مناسب جهت استفاده برای لپتاپ های 15 الی 16.4 اینچی
  • مناسب برای لپ تاپ های
    15 تا 17 اینچی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کیف لپ تاپ فوروارد مدل FCLT1080-16 مناسب برای لپ تاپ 16.4 اینچی

مشخصات

  • وزن
    850 گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای یک محفظه زیپی اصلی بزرگ جهت قرار دادن وسایل روزانه دارای یک محفظه زیپی اصلی همراه با کاور لپ تاپ مجزا قابل جدا شدن دارای یک کاور لپتاپ مجزا شامل ضربه گیر EVA در 5 طرف جلو,پشت ,چپ,راست و کف کیف همراه با درب چسبی و فوم بسیار ضخیم جهت محافظت کامل از لپتاپ های 15 الی 16.4 اینچ دارای یک محفظه مجزا جهت قرار دادن تبلت و آیپد تا 10 اینچ دارای یک جیب زیپی بزرگ در قسمت زیرین درب جلویی کیف همراه با پارتیشن بندی جهت نظم دهی به قلم,خودکار , کارت و .... دارای یک جیب زیپی در قسمت رویی جیب جلویی سمت راست دارای دو دسته قابل مخفی شدن همراه با چسب دوبل جهت حمل کیف به صورت دستی دارای یک بند دوشی قابل تنظیم و قابل جدا شدن همراه با یراق استیل متالیک ضد زنگ و مقاوم دارای دو بند کوله قابل مخفی شدن همراه با پد تهویه هوا جهت استفاده به صورت کولی دارای یک دسته از جنس بدنه جهت حمل به صورت دستی به حالت عمودی در حالت کوله دارای دو پایه استوک از جنس پلی کربنات درجه یک جهت افزایش مقاومت کف کیف و ایستایی بهتر دارای سرزیپ های استیل متالیک ضد زنگ و مقاوم با گرماژ بالا دارای فوم فشرده ضخیم در تمامی قسمت های داخلی کیف لپتاپ دارای آستر بسیار با کیفیت در تمامی قسمت های داخلی کیف لپتاپ دارای جنس بدنه ضد آب ,بسیار سبک,قابل شست و شو دارای زیپ افزایش حجم در دور تا دور کیف جهت افزایش دادن به حجم داخلی تا دو برابر دارای پد شانه بر روی بند رودوشی جهت سهولت در حمل به صورت رودوشی تمامی یراق ها استیل متالیک ضد زنگ و مقاوم میباشد تمامی نوار ها از جنس الگانس ضخیم و با کیفیت میباشد . مناسب جهت استفاده برای لپتاپ های 15 الی 16.4 اینچی
  • مناسب برای لپ تاپ های
    15 تا 17 اینچی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کیف لپ تاپ مدل 262 مناسب برای لپ تاپ 15 اینچی

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    100 گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    13 تا 15 اینچی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کیف لپ تاپ اس تی ام مدل Blazer مناسب برای لپ تاپ 11 اینچی

مشخصات کالاSTM Blazer Bag For 11 Inch Laptop

مشخصات

  • وزن
    250 گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    مناسب برای لپ تاپ های 11 اینچی
  • جنس: برزنت
  • نحوه باز و بسته شدن: زیپ
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • مناسب برای دستگاه هایی با ابعاد2.5 × 20 × 30.5 سانتی متر
  • دارای محفظه ای اصلی برای نگهداری لپ تاپ
  • جداره داخلی با فوم 8 میلی متری برای جلوگیری از آسیب های ناشی از ضربه
  • یک جیب زیپی جلو کیف و جیب دیگری در قسمت پشت مناسب برای نگهداری از کابل، هتدزفری و دیگر وسایل کوچک
  • بند رودوشی قابل تنظیم و جدا شدن
  • مناسب برای لپ تاپ های
    12 اینچی و کوچکتر
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

کیف لپ تاپ فوروارد مدل FCLT1080-16 مناسب برای لپ تاپ 16.4 اینچی

مشخصات

  • وزن
    850 گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای یک محفظه زیپی اصلی بزرگ جهت قرار دادن وسایل روزانه دارای یک محفظه زیپی اصلی همراه با کاور لپ تاپ مجزا قابل جدا شدن دارای یک کاور لپتاپ مجزا شامل ضربه گیر EVA در 5 طرف جلو,پشت ,چپ,راست و کف کیف همراه با درب چسبی و فوم بسیار ضخیم جهت محافظت کامل از لپتاپ های 15 الی 16.4 اینچ دارای یک محفظه مجزا جهت قرار دادن تبلت و آیپد تا 10 اینچ دارای یک جیب زیپی بزرگ در قسمت زیرین درب جلویی کیف همراه با پارتیشن بندی جهت نظم دهی به قلم,خودکار , کارت و .... دارای یک جیب زیپی در قسمت رویی جیب جلویی سمت راست دارای دو دسته قابل مخفی شدن همراه با چسب دوبل جهت حمل کیف به صورت دستی دارای یک بند دوشی قابل تنظیم و قابل جدا شدن همراه با یراق استیل متالیک ضد زنگ و مقاوم دارای دو بند کوله قابل مخفی شدن همراه با پد تهویه هوا جهت استفاده به صورت کولی دارای یک دسته از جنس بدنه جهت حمل به صورت دستی به حالت عمودی در حالت کوله دارای دو پایه استوک از جنس پلی کربنات درجه یک جهت افزایش مقاومت کف کیف و ایستایی بهتر دارای سرزیپ های استیل متالیک ضد زنگ و مقاوم با گرماژ بالا دارای فوم فشرده ضخیم در تمامی قسمت های داخلی کیف لپتاپ دارای آستر بسیار با کیفیت در تمامی قسمت های داخلی کیف لپتاپ دارای جنس بدنه ضد آب ,بسیار سبک,قابل شست و شو دارای زیپ افزایش حجم در دور تا دور کیف جهت افزایش دادن به حجم داخلی تا دو برابر دارای پد شانه بر روی بند رودوشی جهت سهولت در حمل به صورت رودوشی تمامی یراق ها استیل متالیک ضد زنگ و مقاوم میباشد تمامی نوار ها از جنس الگانس ضخیم و با کیفیت میباشد . مناسب جهت استفاده برای لپتاپ های 15 الی 16.4 اینچی
  • مناسب برای لپ تاپ های
    15 تا 17 اینچی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید
5/5 - (367 امتیاز)