ماشین اصلاح سر و صورت یا ریش تراش یا ماشین سلمانی از جمله وسائلی است که باید در خانه هر خانواده یا مرد مجردی باشد و از وسائل ضروری می باشد. با استفاده از ماشین اصلاح سر و صورت یا اصطلاحا موزر می توانید ریش و مو و پس گردن و زیر گردن خود را هرزمان که دلتان بخواهد کوتاه و آماده برای شیو کنید. ما در این قسمت به شما کمک می کنیم به راحتی در ظرف مدت کمتر از 5 دقیقه برای خرید ماشین ریش تراش و موزر اقدام کنید و بدانید بهترین مدل ماشین اصلاح صورت بازار کدام است.

فرض کن به طور اتفاقی جلسه فورس ماژور و حساسی برات پیش میاد و 2 ساعت بعد باید به سمت مقصد حرکت کنی و اون ساعت نه وقت داری نه آرایشگاه بازه ، با کمک یک ماشین ریش تراش می تونی خیلی سریع سر و صورتت و آماده کنی و به جلست برسی ضمن اینکه با کمک این وسیله هر هر هفته نیازی نیست به آرایشگاه بری و کلی هزینه کنی تا فقط ریشت و کوتاه کنی و کلی پس انداز میشه برات ضمن اینکه در شرایط وجود ویروس هایی شبیه کرونا ریسک آلوده شدنت رو هم کاهش میده.

نکته کلیدی سایت یام

موزر و تریمر چیست ؟

مورز همان ماشین اصلاح سر و صورت است که به واسطه اینکه جزو اولین دستگاه ها برای این منظور و همچنین بهترین ها بوده است کم کم میان مردم به عنوان کلمه ای برای ماشین اصلاح سر و صورت در نظر گرفته شده است. مثل اسنپ که برای تاکسی اینترنتی گفته می شود و یا پفک که محصولی از مینو است اما به این فراورده نمکی مردم به طور کلی پفک گویند.


نکات مهم در زمان خرید ماشین اصلاح سر و صورت

کیفیت : دلیل اینکه کیفیت را اول اعلام کردیم این است که دستگاه های متنوعی در بازار به عنوان ماشین اصلاح سر و صورت وجود دارد اما نکته اینجاست مدل های تقلبی و غیر اصل و همچین بی کیفیت فراوانی وجود دارد که بعد از مدت کوتاهی خراب و کند می شوند و خوشبختانه سایت یام در این میان به شما کمک می کند که فقط محصولات درجه یک اصلاح را مشاهده کنید.

نوع استفاده : قرار است از ماشین اصلاح برای امور شخصی استفاده کنید یا آرایشگر هستید و می خواهید آن را در آرایشگاه استفاده نمایید و ریش و موی افراد زیادی را با آن بزنید ، قطعا دستگاه شخصی استفاده کمتری دارد اما دستگاهی که برای آرایشگاه استفاده می شود چون هرروز کاربرد دارد باید موتور قوی و کیفیت بالاتری داشته باشد که ما در ادامه معرفی خواهیم کرد.

ضد آب بودن : شاید شما از جمله افرادی باشید که می خواهید وقتی در حمام هستید مو های صورت و بدن خود را با ماشین اصلاح کوتاه کنید و به همین دلیل بهتر است به این نکته توجه کنید که دستگاه اصلاح شما ضد آب است و تیغه های اصلاح ضد زنگ هم هستند یا خیر البته این دستگاه ها هنوز خیلی مرسوم و رایج نیستند.

برند ماشین : دستگاه های زیادی از قدیم الایام برای اصلاح بوده اند اما امروزه مردم در خرید این دستگاه برند محور هستند و سعی می کنند بر اساس نام محصول تصمیم خود را بگیرند ، اگر بخواهیم به نام برخی اشاره کنیم می توانیم دستگاه موزر یا Moser که اصالت آلمانی دارد ، براوون (braun)  ، پرو مکس (promax)  ، فیلیپس (philips) ، رمینگتون (remington) و برند هایی جدید تر چون وی جی آر ، جیمی ، دی اس پی و شیائومی  اشاره کرد.
اصل یا فیک : توصیه می کنیم در خرید این محصول حتما کالای اورجینال و با کیفیت را انتخاب کنید چون در بازار مدل های فیک زیاد شده است که کیفیت ندارند البته این محصولات را در سایت یام هیچوقت نخواهید دید چون محصولات ما الکی و به سادگی انتخاب نمی شوند و فیلتر طولانی برای گزینش محصولات داریم.

طول سیم : اگر شما آرایشگر باشید و یا پریز برق از آینه شما فاصله داشته باشد توصیه می کنیم حتما در زمان خرید به طول سیم ماشین سلمانی توجه کنید البته کیفیت یک دستگاه خوب را هم فدای طول سیم نکنید چون می توانید نهایتا یک سیم سیار بگیرید.

امکانات جانبی دیگر : موتور با کیفیت به شکل خطی با سرعت مناسب ده هزار دور در دقیقه – دستگاه دارای دکمه‌ی TURBO برای سرعت اصلاح بالاتر – دارای تیغه‌های تیز با زاویه‌ی در حدود چهل و پنج درجه – دندانه‌های X-Tape ماشین اصلاح برای افزایش سرعت و کیفیت اصلاح – بدون نیاز به روغن‌ زنی و چرب شدن دائمی دستگاه – یک عدد شانه تنظیم شونده برای اصلاح موی سر و سه عدد برای اصلاح ریش و پس گردن –  دوام طولانی تیغه به واسطه تیغه های پوشیده شده از نوعی از الماس و نیترات تیتانیوم – دارای کلید چرخشی تنظیم  ابعاد اصلاح – دارای ۳ شانه‌ی دو لبه برای بهبود وضعیت اصلاح – دارای دو عدد نشانگر LED وضعیت شارژ و باقی مانده باتری – شانه با پایه فلزی مقاوم تر نسبت به پلاستیکی – استند شارژ –  برای راحتی بیشتر شارژ – باطری لیتیوم یون قوی که بازدهی بالاتر از ۱۰۰ دقیقه و موتور قدرتمند ۷۲۰۰ دور در دقیقه ای که سریع تر و با توان بالاتر اصلاح می کند و … این مواردی که گفتیم در بخش مشخصات هر ماشین اصلاح ممکن است اشاره شده باشد.

قیمت ماشین اصلاح سر و صورت

در این زمان شما در بازار می توانید از 100 هزار تومان ماشین اصلاح پیدا کنید تا ماشین اصلاح های حرفه ای و پیشرفته ای که با قیمت 10 الی 15 میلیون تومان در حال عرضه است اما اگر برای استفاده عادی و شخصی برای اصلاح هم سر و هم صورت خود می خواهید توصیه می کنیم از یک ماشین اصلاح اورجینال استفاده کنید اما اگر برای کوتاه کردن بسیار جزئی نیاز است می توانید محصولات معمولی تر را انتخاب کنید که البته ما محصولات معمولی با کیفیت پایین نداریم و تمام محصولات ما یک حداقلی از کیفیت را دارند و به همین دلیل انتخاب می شوند.

انواع ماشین اصلاح سر و صورت برای خرید

ماشین اصلاح ساده : منظور از مدل ماشین اصلاح ساده همان دستگاه های موزر طوری هستند که از قدیم بوده اند و طرفدار زیادی داشته اند چون کیفیت اصلاح آنها بسیار مناسب و قابل قبول است.

ماشین اصلاح مدرن : ماشین اصلاح هایی که جدیدا وارد بازار شده هم جمع و جور تر هستند و هم سبک تر و سنگینی موزر ها را ندارند باعث می شود مخصوصا آرایشگر های عزیز راحتتر بتوانند با استفاده از آن ها مو های مشتریان خود را اصلاح کنند.
ماشین اصلاح فویلی : این دستگاه بیشتر برای افرادی مناسب است که مو و پوست بسیار حساس تری دارند و نحوه اصلاح آن به گونه ای است که مو های شما را دچار حساسیت نمی کند و ارتباط کمی با پوست های شما دارند.در این دستگاه تیغه ها به صورت حرکت به جهت چپ و راست باعث قطع مو می شوند.

ماشین اصلاح چرخشی : این ماشین دارای 3 تیغه مختلف می باشد و همانطور که از اسمش مشخص است به صورت چرخشی و عملکردش به صورت دایره ای است و می تواند به خوبی مو های شما را کوتاه کند این مدل به نوعی ماشین اصلاح شیک تر و لاکچری تر نسبت به سایر دستگاه ها نیز به حساب می آید .

ماشین اصلاح تریمر :  یا همان موزر سر یا ماشین اصلاح سر ابزاری است که با کمک آن می توانید موی سر خود را اصلاح کنید و به نوعی قوی تر می باشند و برای سر مناسب تر است.

اگر ماشین ریش تراش بی کیفیت بگیرید باعث میشه پوست شما دائما زخم بشه و اعصاب شما در همان اول صبح اصلاح کردن خرد بشه و روز شما سرشار از خشم و انرژی منفی آغاز بشه اما در سایت یام فقط ماشین سلمانی با کیفیت به شما معرفی می کنیم تا این همه مشکلات نداشته باشید. اگر آرایشگر هم باشید که بر شما واجبه که ماشین اصلاح با کیفیت داشته باشید تا مشتری های شما از شما فرار نکنند.

توصیه دوم سایت یام

ماشین اصلاح برای آرایشگاه 

اگر آرایشگر حرفه ای هستید و می خواهید از یک ماشین با کیفیت و حرفه ای برای اصلاح سر مشتریان خود استفاده کنید که هم خوب مو ها را اصلاح کند و همچنین سریع بتوانید اصلاحتان را انجام دهید باید دستگاه را انتخاب کنید که از دوام بالایی برخودار باشد و زود به زود کند نشود و ما نیاز شما را کاملا می شناسیم و برای شما گزینه های مناسبی را در ادامه در نظر گرفتیم.

چرا ماشین اصلاح سر و صورت را خریداری کنم ؟

اول این صفحه اشاره کردیم این یک کالای ضروری است و برای اینکه هم هزینه های شما را کاهش می دهد و هم در شرایط اضطراری در به در نمی شوید.

اگر هم آرایشگر باشید که می دانید یکی از لوازم و اسباب کاری ضروری شما ماشین اصلاح سر و صورت با دوام و با کیفیت از نظر اصلاح مو است و اگر آن را نداشته باشید یا جنسی بی کیفیت داشته باشید مشتریان خود را یکی به یکی از دست می دهید.

چرا سایت یام بهترین مرجع برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت است ؟

شما می توانید خیلی راحت به بازار شهر خود بروید و یک ماشین اصلاح انتخاب کنید شاید هم خوب باشد اما اگر کیفیتش مناسب نباشد دیگر فروشنده از شما پس نمی گیرد و می گوید استفاده شده اما ما در سایت یام به شما خدماتی می دهیم که 100% از خرید خود رضایت داشته باشید. مثلا اگر ماشین اصلاح شما دارای مشکلی فنی باشد حتما کالا را به رایگان در بیشتر فروشگاه هایی که همکار ما هستند برای شما مرجوع می کنند و وجه شما را در کمتر از 3 روز عودت می دهند حال با خود فکر کنید فروشندگان اینترنتی دیگر و یا فروشندگان حضوری می توانند این اطمینان را به شما بدهند یا خیر و سپس تصمیم بگیرید.

نحوه اصلاح موی سر آقایان در خانه با ماشین اصلاح

با کمک این ویدیو می توانید در خانه خودتان به راحتی موی سرتان را اصلاح کنید و در این شرایط آلودگی هایی که وجود دارد در امان باشید همچنین هزینه های کمتری بابت آرایشگاه پرداخت کنید.

آموزش اصلاح موی سر برای خانم ها در منزل

شما خانم های محترم می توانید خیلی راحت با این آموزش ، موی سر خود را اصلاح کنید و در این آموزش به طور کامل صفر تا صد نحوه انجام این کار را به شما به صورت تصویری توضیح داده اند.

بهترین ماشین اصلاح های موجود در سراسر دنیا

تمام محصولاتی که در ویدیو زیر مشاهده می کنید قابل عرضه در ایران است و هرکدام را که خواستید کافی است در بخش نظرات پایین این صفحه شماره محصول یا نام محصول را اعلام کنید تا روش خرید اینترنتی این ماشین اصلاح و تحویل در ایران را به شما اعلام کنیم.

خرید آنلاین ماشین اصلاح سر و صورت

حال که به شما اطلاعات خوبی دادیم تا با آگاهی کامل برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت اقدام کنید می توانید در این بخش از میان بهترین دستگاه های ماشین اصلاح که برای شما به وسواس و دقت فراوان بر اساس فاکتور هایی چون دوام ماشین و کیفیت اصلاح انتخاب کردیم برای خودتان خریداری نمایید ما به شما تضمین می دهیم بهتر از محصولاتی که ما در این لیست به شما معرفی کردیم در این زمان هیچ محصول دیگری وجود ندارد چون محصولات توسط تیم ما هر روز بررسی می شود و اگر محصولی از نظر کیفیتی خوب باشد قطعا در لیست ما خواهد بود.

این محصولات و راهنمای آن روزانه بررسی و در صورت نیاز مجدد رتبه بندی می شوند ، محصولات بالا از نظر تیم کارشناسی یام بهترین هستند اما اگر به دلایل سلیقه ای از آن ها خوشتان نیامد گزینه های دیگری را می توانید در بخش زیر انتخاب نمائید.

چون این محصول یکی از محصولات پر طرفدار دسته محصولی اصلاح سر و صورت است ما می خواهیم یک محصول دیگر را هم به شما در این بخش معرفی کنیم که به آن می گویند سشوار و اگر شما می خواهید یک اصلاح با کیفیت انجام دهید قطعا به یک سشوار با کیفیت بعد از اصلاح برای حالت دادن مو نیاز دارید و اگر آرایشگر هم باشید که قطعا عصای دست شما سشوار خواهد بود چون هم برای پاک کردن و باد گرفتن مو از روی صورت و گردن مشتری نیاز به سشوار دارید هم برای تکمیل کار خود باید سشواری باشد تا مو ها را به خوبی با یک شانه بتوانید حالت دهید.

قیمت دستگاه اصلاح سر و صورت چقدر است ؟

همان طور که در راهنما اشاره کردیم این دستگاه از 100 هزار تومان در مدل های ساده شروع می شود و تا 12 میلیون تومان مدل های فوق حرفه ای و پیشرفته می رسد.

بهترین مدل ماشین اصلاح سر و صورت و موزر چیست ؟

برند های خوبی برای این دسته محصولی وجود دارند که در سایت معرفی کردیم و شما می توانید با ارزان ترین قیمت بازار آن را تهیه کنید.

New title

ماشین اصلاح موی سر و صورت و بدن کیمی مدل KM-1973A

مشخصات

  • منبع انرژی
    کابل USB
  • تعداد شانه
    3
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    3
  • مدت زمان شارژ
    2
  • وزن
    215 گرم
  • جنس تیغه
    استیل ضد زنگ
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • تکنولوژی اصلاح
    برش مستقیم
  • امکانات ابزار
    روغن
  • ابزار همراه
    برس تمیز کننده
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین اصلاح موی سر و صورت و بدن وی جی ار مدل V-056

مشخصات

  • منبع انرژی
    کابل USB
  • تعداد شانه
    3
  • سایر مشخصات
    دارای بدنه تمام استیل دارای طراحی کلاسیک دارای ۳ شماره سری پلاستیکی دارای سری محافظت کننده از تیغه‌ها دارای باتری لیتیومی دارای شدت‌جریان وروردی ۵ ولت ۱۰۰۰ میلی‌آمپرساعت (۱ آمپر) دارای حلقه برای آویزان کردن دارای چراغ LED برای نماش‌دادن میزان شارژ قابل‌استفاده برای بانوان و آقایان
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    180
  • مدت زمان شارژ
    120
  • وزن
    220 گرم
  • جنس تیغه
    استیل ضد زنگ
  • اقلام همراه
    کابل microUSB
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • تکنولوژی اصلاح
    برش مستقیم
  • ابزار همراه
    برس تمیز کننده
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین اصلاح سر و صورت موزر مدل 2IN1 Primat

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق خانگی
  • اندازه اصلاح
    0.5 و 1.5
  • تعداد شانه
    2
  • سایر مشخصات
    دارای 2 عدد سری طول سیم: 3 متر محصول کشور آلمان
  • سایز شانه‌ها
    4.5 و 9
  • وزن
    620 گرم
  • جنس تیغه
    استیل ضد زنگ
  • تکنولوژی اصلاح
    برش مستقیم
  • امکانات ابزار
    روغن
  • ابزار همراه
    برس تمیز کننده
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل V-332

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • اندازه اصلاح
    0 تا 0.2
  • سایر مشخصات
    دور موتور دستگاه در سه حالت قابل تنظیم است و حداکثر سرعت 7500دور در دقیقه است
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    150 دقیقه
  • مدت زمان شارژ
    2 ساعت
  • وزن
    570 گرم
  • جنس تیغه
    استیل ضد زنگ
  • قابلیت‌های ابزار
    شدت قابل تنظیم
  • تکنولوژی اصلاح
    فویلی
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • تجهیزات همراه
    کیف نگهداری
  • امکانات ابزار
    تقویت کننده‌ی توربو
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    قابلیت اصلاح با شماره صفر
  • ابزار همراه
    برس تمیز کننده
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ست ماشین اصلاح موی سر و صورت و بدن وی جی ار مدل 012

مشخصات

  • تعداد شانه
    5
  • سایز شانه‌ها
    3 6 9 12
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    120
  • مدت زمان شارژ
    120
  • مدت زمان شارژ سریع
    10
  • وزن
    170 گرم
  • جنس تیغه
    استیل ضد زنگ
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • تکنولوژی اصلاح
    برش مستقیم
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • امکانات ابزار
    روغن
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    امکان شارژ شدن سریع
  • ابزار همراه
    برس تمیز کننده
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل V-276

مشخصات

  • منبع انرژی
    کابل USB
  • تعداد شانه
    6
  • سایز شانه‌ها
    1، 2، 3، 6، 9 و 12
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    250
  • مدت زمان شارژ
    180
  • وزن
    250 گرم
  • جنس تیغه
    استیل ضد زنگ
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • تکنولوژی اصلاح
    برش مستقیم
  • ابزار همراه
    برس تمیز کننده
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین اصلاح موی سر و صورت موزر مدل 1400-0457

مشخصات

  • اندازه اصلاح
    0.3mm تا 35mm
  • جنس تیغه
    استیل پیشرفته
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • تکنولوژی اصلاح
    برش مستقیم
  • تجهیزات همراه
    شانه
  • امکانات ابزار
    تیغه های خود تیز شونده
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    قابلیت اصلاح سر و صورت
  • ابزار همراه
    برس تمیز کننده
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل 085

مشخصات

  • منبع انرژی
    کابل USB
  • تعداد شانه
    3
  • سایز شانه‌ها
    1,2,3
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    300
  • مدت زمان شارژ
    150
  • وزن
    200 گرم
  • جنس تیغه
    استیل ضد زنگ
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • تکنولوژی اصلاح
    برش مستقیم
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • ابزار همراه
    برس تمیز کننده
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین اصلاح موی سر و صورت ان شن مدل Sharp 3S

مشخصات

  • منبع انرژی
    آداپتور برق
  • کابل USB
  • مدت زمان شارژ
    120
  • مدت زمان شارژ سریع
    90
  • وزن
    200 گرم
  • جنس تیغه
    استیل پیشرفته
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • تکنولوژی اصلاح
    برش مستقیم
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • ابزار همراه
    برس تمیز کننده
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین اصلاح موی سر و صورت لوک آن مدل NZ_608

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری
  • تعداد شانه
    3 عدد
  • سایز شانه‌ها
    3 و 5 و 7میلی متر
  • وزن
    400 گرم
  • جنس تیغه
    استیل ضد زنگ
  • اقلام همراه
    سه عدد شانه برای اصلاح 1عدد برس تمیز کردن 1عدد روغن سرویس کاری 1عدد باتری قلمی
  • تکنولوژی اصلاح
    برش مستقیم
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • تجهیزات همراه
    باتری
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    استفاده به صورت خشک و مرطوب
  • ابزار همراه
    برس تمیز کننده
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین اصلاح موی سر و صورت دی اس پی مدل 90286

مشخصات

  • منبع انرژی
    آداپتور برق
  • کابل USB
  • کابل برق
  • اندازه اصلاح
    1و2و3
  • تعداد شانه
    3
  • سایر مشخصات
    میزان نگهداری شارژ: 4 ساعت دور موتور: قابل تنظیم از 5500 تا 7000 دور بر دقیقه مدت کار به صورت پیوسته: 4 ساعت
  • سایز شانه‌ها
    1، 2و 3 میلیمتر
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    240
  • مدت زمان شارژ
    150
  • مدت زمان شارژ سریع
    150
  • وزن
    200 گرم
  • جنس تیغه
    استیل ضد زنگ
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما کابل USB برس پاکسازی
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • تکنولوژی اصلاح
    برش مستقیم
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • امکانات ابزار
    روغن
  • ابزار همراه
    برس تمیز کننده
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین اصلاح موی سر و صورت روزیا مدل HQ277

مشخصات

  • منبع انرژی
    آداپتور برق
  • کابل USB
  • تعداد شانه
    3
  • سایر مشخصات
    کابل USB Type-C چراغ نشانگر وضعیت شارژ دستگاه دارای دو حالت توربو و معمولی
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    100
  • مدت زمان شارژ
    90
  • وزن
    180 گرم
  • جنس تیغه
    استیل پیشرفته
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • تکنولوژی اصلاح
    برش مستقیم
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • امکانات ابزار
    روغن
  • ابزار همراه
    برس تمیز کننده
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین اصلاح موی سر و صورت کرونر مدل CR-8

مشخصات

  • منبع انرژی
    آداپتور برق
  • تعداد شانه
    4
  • سایز شانه‌ها
    3.6.9.12
  • جنس تیغه
    استیل پیشرفته
  • استیل ضد زنگ
  • اقلام همراه
    4 عدد شانه تنظیم شماره اصلاح آداپتور شارژ روغن برس پاکسازی
  • تکنولوژی اصلاح
    برش مستقیم
  • تجهیزات همراه
    آداپتور
  • امکانات ابزار
    نشانگر LED
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    قابلیت اصلاح سر و صورت
  • ابزار همراه
    برس تمیز کننده
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین اصلاح موی سر مک استایلر مدل MC-061

مشخصات

  • منبع انرژی
    آداپتور برق
  • اندازه اصلاح
    0.8
  • تعداد شانه
    4
  • سایر مشخصات
    مجهز به دکمه تنظیم سرعت و تکنولوژی توربو جهت اصلاحی بسیار سریعتر دارای تیغه های از جنس سرامیک و تکنولوژی برش مستقیم دارای نمایشگرLCD (نمایشگر شارژ) دارای طراحی ارگونومیک و خوش دست ، وزن ایده آل
  • سایز شانه‌ها
    3، 6، 9، 12
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    60
  • مدت زمان شارژ
    240
  • وزن
    380 گرم
  • جنس تیغه
    سرامیک
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • تکنولوژی اصلاح
    برش مستقیم
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • تجهیزات همراه
    کیف نگهداری
  • ابزار همراه
    برس تمیز کننده
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین اصلاح موی سر و صورت کیمی مدل KM-TX1

مشخصات

  • منبع انرژی
    کابل USB
  • سایر مشخصات
    درگاه شارژ type-C
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    90
  • مدت زمان شارژ
    120
  • وزن
    310 گرم
  • جنس تیغه
    استیل ضد زنگ
  • تکنولوژی اصلاح
    برش چرخشی
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • تجهیزات همراه
    کیف نگهداری
  • ابزار همراه
    برس تمیز کننده
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین اصلاح سر و صورت کیمی مدل KM-5021

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق خانگی
  • باتری قابل شارژ
  • اندازه اصلاح
    5 دهم تا 2 و نیم
  • تعداد شانه
    3
  • سایر مشخصات
    قابلیت شارژ یو اس بی و موتور پرقدرت
  • سایز شانه‌ها
    3 و 6 و 9 و 12
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    60
  • مدت زمان شارژ
    480
  • وزن
    145 گرم
  • جنس تیغه
    استیل ضد زنگ
  • اقلام همراه
    روغن و برس و شانه و آداپتور برق
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • تکنولوژی اصلاح
    برش مستقیم
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • امکانات ابزار
    روغن
  • ابزار همراه
    برس تمیز کننده
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین اصلاح موی سر و صورت رزتی مدل 4030

مشخصات

  • منبع انرژی
    آداپتور برق
  • تعداد شانه
    ۷
  • سایر مشخصات
    دارای نمایشگر روی دستگاه نشان دهنده میزان شارژ به درصد و میزان سرعت حرکت تیغه‌ها دارای دکمه‌هایی برای کم رو زیاد کردن میزان سرعت حرکتی تیغه‌ها دارای باتری لیتیوم-یونی دارای استاندارد CE
  • وزن
    225 گرم
  • جنس تیغه
    استیل ضد زنگ
  • اقلام همراه
    ۶ عدد سری با شماره‌های متفاوت سری شماره ۶-۴ دارای یدکی است آداپتور AC با ورودی ۲۴۰-۱۰۰ ولت ۵۰/۶۰ هرتز ۰.۲ آمپر و خروجی ۵ ولت ۱۰۰۰ میلی‌آمپرساعت ۵۰ وات
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • تکنولوژی اصلاح
    برش مستقیم
  • ابزار همراه
    برس تمیز کننده
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین اصلاح سر و صورت کیمی مدل KM-K32S

مشخصات

  • منبع انرژی
    کابل USB
  • تعداد شانه
    8
  • سایز شانه‌ها
    1.5 - 3 - 4.5 - 6 - 10 - 13 - 16 - 19 میلیمتر
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    240
  • مدت زمان شارژ
    180
  • وزن
    400 گرم
  • جنس تیغه
    استیل ضد زنگ
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • تکنولوژی اصلاح
    برش مستقیم
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • امکانات ابزار
    روغن
  • ابزار همراه
    برس تمیز کننده
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین اصلاح موی سر و صورت پروموزر مدل MZ-9828

مشخصات

  • منبع انرژی
    آداپتور برق
  • جنس تیغه
    استیل پیشرفته
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    امکان شارژ شدن سریع
  • امکانات ابزار
    روغن
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • تکنولوژی اصلاح
    برش مستقیم
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما برس
  • وزن
    300 گرم
  • اندازه اصلاح
    0.1 تا 12
  • مدت زمان شارژ سریع
    60
  • مدت زمان شارژ
    240
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    300
  • سایز شانه‌ها
    1.5و 3و 4.5و 12و 16
  • سایر مشخصات
    توان بال : 8 وات سرعت 6200 دور بر دقیقه باتری 2500 میلی آمپر ضد حساست پوستی آلیاژ های دولایه چیپ ها نمایشگر شارژ موتور از جنس آلیاژ نقره-پالادیوم
  • تعداد شانه
    5
  • ابزار همراه
    برس تمیز کننده
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین اصلاح موی سر و صورت جیمی مدل GM - 657

مشخصات

  • منبع انرژی
    آداپتور برق
  • تعداد شانه
    4
  • سایز شانه‌ها
    3.6.9.12
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    60
  • مدت زمان شارژ
    480
  • وزن
    160 گرم
  • جنس تیغه
    استیل ضد زنگ
  • اقلام همراه
    شانه 3-6-9-12 برس روغن
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • تکنولوژی اصلاح
    برش مستقیم
  • ابزار همراه
    برس تمیز کننده
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین اصلاح موی سر و صورت آر.ویهان مدل RV-7609

مشخصات

  • وزن
    300 گرم
  • جنس تیغه
    استیل ضد زنگ
  • تکنولوژی اصلاح
    برش مستقیم
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • ابزار همراه
    برس تمیز کننده
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل V-057

مشخصات

  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    200
  • مدت زمان شارژ
    180
  • وزن
    221 گرم
  • جنس تیغه
    استیل ضد زنگ
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • تکنولوژی اصلاح
    برش مستقیم
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل V-020

مشخصات

  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    120
  • مدت زمان شارژ
    120
  • وزن
    150 گرم
  • جنس تیغه
    استیل ضد زنگ
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • تکنولوژی اصلاح
    برش مستقیم
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید
5/5 - (113 امتیاز)