خیلی از مواقع شما میخواهید به جایی بروید که امکان حمل میوه را ندارید و یا خراب میشود و یا اصلا فضای مورد نیاز را ندارید ، راهکار این موضوع این است که یک دستگاه میوه خشک کن خوب خریداری کنید و با آن میوه را خیلی سریع خشک کنید و با این کار از خواص بی نظیر میوه بهره من شوید.

اهمیت خرید دستگاه میوه خشک کن

بسیاری از افراد وقتی میوه میخورند معده درد میشوند و برای همین کلا میوه را کنار میگذارند و دیگر میوه نمیخورند باید توجه داشته باشید با این کار ویتامین های میوه را نخواهید داشت و بدن شما ضعیف میشود و قطعا خیلی زود سال ها بعد دچار بیماری های مختلف میشوید. توجه داشته باشید میوه خوردن ضروری است و در صورتی که میوه و ویتامین ها به بدن شما نرسد این با افزایش بیماری های شما ارتباطی مستقیمی دارد.

شاید فرزند مدرسه ای دارید و میخواهید به او تنقلاتی بدهید تا سالم باشد و همچنین کثیف کاری نداشته باشد و همیشه همراهش باشد ، ما به شما میوه خشک را پیشنهاد میکنیم چون با این خوراکی میتواند انرژی خوبی برای شروع مدرسه و در ساعت های مدرسه بگیرد و خراب هم نمیشود و هرزمان بخواهد میتواند بخورد و حتی میتواند با خود به اردو ببرد.

شاید مدیر کارخانه یا کارمندی هستید که در ب در دنبال یک میان وعده هستید که بتوانید هرجایی مثل کیف یا داشبورد ماشین بگذارید و هیچوقت هم خراب نشود خوشبختانه میتوانید یک دستگاه میوه خشک کنی بخرید و هر شب مقداری میوه را خیلی سریع خشک کنید و فردا با خود به هرجایی میخواهید ببرید.

یکی از مزیت های استفاده از دستگاه میوه خشک کن این است وقتی شما میوه را خشک میکنید دیگر خراب نمیشود و کپک هم نمیزند و آب میان بافتی آن کلا خشک میشود و اجازه و فرصتی برای رشد باکتری ها داده نمیشود برای همین است میوه معمولی بعد از 2 هفته خراب میشود اما میوه خشک تا سال ها ممکن است باقی بماند . این روش مخصوصا برای شمایی که اگر در خانه میوه های نزدیک به خراب شدن دارید کمک میکند تا میوه ها را زودتر خشک کنید و نگذارید خراب شوند با این کار خاصیت میوه هم حفظ خواهد شد.

خوشمزه ترین لواشک دنیا با دستگاه میوه خشک کن

یکی از جذاب ترین بخش های خرید دستگاه میوه خشک کنی آنجایی است که شما دستگاه را میخرید و با آن لواشک خانگی درست میکنید. شاید باورتان نشود اما لواشک های بیرونی اکثرا اسید و مواد نگهدارنده ای دارند که شاید برای بدن خیلی مناسب نباشد و یا تا حدی بسیار مضر باشد به همین منظور ما ناچاریم لواشک را در خانه درست کنیم اما اگر یکبار این لواشک خانگی را بخورید دیگر عاشقش میشود و دیگر راه فراری از آن نخواهید داشت چون هر هفته باید درست کنید و هم خودتان و هم کودکتان فوق العاده لذت خواهد برد

کسب درآمد از میوه خشک کنی

اگر به دنبال کار پردرآمد هستید ما به شما پیشنهاد میکنیم یک دستگاه میوه خشک کنی خریداری کنید و با این دستگاه میتوانید انواع میوه ها را خشک کنید و به آجیل فروشی ها و سوپر مارکت ها با یک بسته بندی ساده و یک برچسب که شامل شماره تماس و تصویر برند شماست کسب درآمد کنید. اگر هم بخواهید به صورت سنتی نباشد و به صورت صنعتی تولید کنید میتوانید یک دستگاه حرفه ای تر و صنعتی خریداری کنید و با آن اقدام به تولید با مقیاس کوچک کنید و وقتی موفق شدید و بازار شما داغ شد میتوانید یک کارخانه تولید میوه خشک کنی بزنید . قطعا این محصول در بازار ایران جای رشد دارد و شما میتوانید اول در قالب MVP  یعنی حداقل محصول پذیرفتنی با خرید یک دستگاه میوه خشک کنی ساده آن را تست و آزمون و خطا کنید. اگر مصمم هستید اینکار را انجام دهید میتوانید از طریق مشاغل خانگی مجوز های لازم را هم دریافت کنید. ضمن اینکه محصولتان اگر روستایی و یا سنتی باشد میتوانید در دیجیکالا بخش محصولات بومی آن را بدون مجوز های سخت گیرانه به فروش برسانید.

نکات مهم در زمان خرید دستگاه میوه خشک کنی

مقایس دستگاه : اول با خود معلوم کنید این دستگاه قرار است برای چه میزان تولید میوه خشک کنی مورد استفاده قرار بگیرد ، اگر قرار است صرفا هر هفته یا هر شبی یک بار میوه هایی را برای مصرف خانواده 4 نفره خود استفاده کنید یک دستگاه کوچک کافی است اما اگر شما آجیل فروشی دارید و میخواهید میوه را خشک کنید تا در مغازه به فروش برسانید نیاز به یک دستگاه بزرگتر و حرفه ای تر دارید که وقتی دائما کار میکند زود خسته نشود و داغ هم نکند.

ابعاد ظرف : بر اساس مقیاس تولید میوه خشک کن باید در نظر داشته باشید ابعاد ظرف شما هم چقدر است چون هرچقدر ابعاد ظرف شما بزرگ باشد باید آن را جایی در خانه یا کارگاه بتوانید جای دهید یا در زمان تولید و انجام عملیات میوه خشک کنی فضایی داشته باشد تا راحت بتواند به تولید خود بپردازد.

وزن ظرف : وزن ظرف را برای این باید در نظر بگیرید که اگر در کابینت میگذارید و میخواهید دائما آن را جابجا کنید خیلی نباید سنگین باشد و بتوانید راحت آن را جابجا کنید.

توان مصرفی : منظور از توان مصرفی میزان برقی است که دستگاه برای انجام خشک کردن میوه از منبع انرژی میگیرد و اگر قصد دارید این دستگاه بلند مدت و چندین ساعت در روز روشن باشد برای در نظر گرفتن مصرف برق میتوانید به این نکته توجه کنید. توجه داشته باشید توان مصرفی رابطه مستقیم با سرعت گرم شدن دستگاه دارد و هر چه توان بالاتر باشد دستگاه زودتر گرم میشود معمولا دستگاه های میوه خشک کنی با توان 200 الی 1000 وات در بازار وجود دارند.

امکانات جانبی دستگاه میوه خشک کن : برخی از دستگاه ها این امکان را در زیر دستگاه دارند که اصطکاک ایجاد میکند و ضد لغزش است و سر نمیخورد. اگر دستگاه قابلیت جدا شدن راحت قطعات را داشته باشد و شما بتوانید آنها را با خیال راحت از هم جدا کنید از این نظر مناسب است که شما میتوانید تک تک قطعا را در ماشین ظرفشویی بشورید. یکی از امکانات خوب برخی از دستگاه ها عملکرد گردش هوا به صورت دورانی است که در پخت بهتر میوه ها کمک میکند.دستگاه هایی هستند که این امکان را به شما میدهد تا لواشک های خوشمزه درست کنید.

چند کاره : دستگاه های میوه خشک کنی داریم که 2 کار هستند یعنی هم شما میتوانید میوه خشک کنید و هم میتوانید سبزی خشک کنید . حتی یک سری از دستگاه ها اجازه خشک کردن گل را هم به شما میدهند و این خیلی کاربردی است. گیاهان دارویی را میتوانید با دستگاه میوه خشک کن ، خشک کنید و سپس با آن دمنوش های هیجان انگیز درست کنید.

بسیاری از کافه ها میتوانند با این ابتکار خود گیاهان را جلوی مشتری خشک کنند و اعلام کنند تمام دمنوش ها در خودش کافه خشک و تهیه میشود این از نظر مشتری ممکن است جذاب باشد و مشتری این باور را پیدا کند این گیاهان ناخالصی ندارند.

دفترچه راهنما : اینکه هر میوه را چه میزان باید دما دهید و چه مدت در دستگاه خشک کنید نکته مهمی است که به شما میگویید بهترین وضعیت خشک کردن میوه در چه سطحی است و کمک میکند کیفیت بهتری از خشک کردن میوه های خود داشته باشید.

صدای دستگاه : اگر دستگاه قرار است ساعات زیادی روشن باشد و یا میخواهید در آشپزخانه زیاد از آن استفاده کنید صدای دستگاه هم مهم است که خیلی کم باشد و اگر صدا زیاد باشد ممکن است اعصاب خانواده شما را برهم بزند. برای اطلاع از این موضوع بخش نظرات محصولات را نگاهی بیاندازید اگر کسی از صدا اعتراض نکرد یعنی آن محصول خوبی است.


جنس دستگاه : معمولا دستگاه های میوه خشک کنی که در بازار موجود هستند از جنس پلاستیک فشرده و بخشی به صورت شیشه ای پلاستیکی هستند چون خیلی در معرض ضربه نیستند نیازی نیست جنس دیگری داشته باشند و همین پلاستیکی هم بسیار خوب است.

زمان دار : اینکه دستگاه زمان داشته باشد به شما کمک میکند زمانی که میخواهید دوش بگیرید یا بیرون از منزل بروید میتوانید زمان را خیلی راحت تنظیم کنید و با خیال راحت وقتی برگشتید از میوه خشک شده استفاده کنید و لذتش را ببرید.

نمایشگر دار : برخی از دستگاه های میوه خشک ساده هستند و فقط یک دکمه روشن خاموش دارند اما در مدل های پیشرفته شما میتوانید با تنظیمات جانبی دستگاه را برای موارد خاصی که میخواهید تنظیم کنید.

گارانتی دستگاه : خوشبختانه دستگاه میوه خشک کنی از جمله دستگاه هایی است که از نظر گارانتی دارای گارانتی فوق العاده 24 ماهه است و شما میتوانید با خیال راحت این محصول را خریداری کنید. گارانتی در خرید محصولات برقی بسیار حائذ اهمیت است چون ممکن است شما دستگاه را بخرید و 2 ماه بعد روشن نشود در این زمان گارانتی حتی با وجود کمی و کاستی ها بسیار مفید است.

انواع دستگاه میوه خشک کن :

افقی : شما در این دستگاه میتوانید هر زمان خواستید هر طبقه را در بیاورید و حتما لازم نیست تک تک طبقات را خارج کنید تا به طبقات زیرین دسترسی داشته باشید از نظر انتقال گرما هم منبع گرما در پشت دستگاه واقع شده و به صورت افقی پخش میشود.

عمودی: یکی از چالش های دستگاه های عمودی این است که اگر میخواهید طبقه پایین تر را زودتر خارج کنید باید تک تک صفحات خارج شود اما در دستگاه افقی اینجوری نیست.در دستگاه های عمودی منبع تولید انرژی گرمایی در  قسمت ته و پایینی دستگاه واقع شده است.

ویدیو نحوه استفاده از دستگاه میوه خشک کن

همراهان همیشگی سایت یام این ویدیو به لاتین میباشد و به زودی توسط تیم کارگردانی یام ویدیو فارسی برای این منظور در دست انجام است.

در ادامه بهترین دستگاه های میوه خشک کنی تک کاره و چند کاره را برای اینکه شما تغذیه سالمی داشته باشید و یا کسب و کار پر رونقی ایجاد کنید لیست کردیم و شما میتوانید بر اساس سلایق و بودجه خود یکی را انتخاب کنید.

1میوه و سبزی خشک کن ویداس مدل VIR_5121بهترین از هر نظر 10
میوه و سبزی خشک کن ویداس مدل VIR_5121

مشخصات

  • ابعاد
    28x28x33 سانتی‌متر
  • وزن
    2 گرم
  • سایر ویژگی‌ها
    میوه خشک کن دیجیتالی دمای قابل تنظیم از 35 تا 70 درجه سانتی گراد دارای نمایشگر LED زمان قابل تنظیم تا 19/5 ساعت دارای 5 طبقه قابل تنظیم ارتفاع ارتفاع هر طبقه 31 سانتی متر
  • توان
    400 وات
  • ظرفیت
    5 طبقه لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
    قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
مشاهده محصولات بیشتر
این محصولات و راهنمای آن روزانه بررسی و در صورت نیاز مجدد رتبه بندی می شوند ، محصولات بالا از نظر تیم کارشناسی یام بهترین هستند اما اگر به دلایل سلیقه ای از آن ها خوشتان نیامد گزینه های دیگری را می توانید در بخش زیر انتخاب نمائید.

امیدواریم یک میوه خشک کن خوبی را خریداری کرده باشید و به شما توصیه میکنیم حتما با این دستگاه یک لواشک خانگی فوق العاده درست کنید چون ما امتحان کردیم و طعم بسیار لذیذی دارد . در ادامه محصولاتی که برای زندگی بهتر شما عزیزان معرفی میکنیم حال میخواهیم به معرفی محصول توری کباب پز بپردازیم تا ویتامین های کباب را هم به بدن شما منتقل کنیم ضمن اینکه غذای بدون روغنی میشود و این برای سلامتی شما بسیار مهم است و ما به سلامتی شما بسیار توجه داریم.

قیمت دستگاه میوه خشک کن چقدر است ؟

قیمت دستگاه های خانکی از 800 شروع میشود و تا 12 میلیون تومان که مدل صنعتی آن میباشد میرسد.

بهترین دستگاه میوه خشک کن چیست ؟

انواع دستگاه های میوه خشک کن در بازار وجود دارد که هرکدام دارای کیفیت مناسبی هستند.

فرق دستگاه میوه خشک کن با سبزی خشک کن در چیست ؟

تقریبا جفتشان یک کاری را میکنند فقط برخی از دستگاه ها سفارشی برای یک نوع کار هستند.

New title

میوه خشک کن مکسی مدل FR

مشخصات

  • ابعاد
    38x38x25 سانتی‌متر
  • وزن
    2.2 گرم
  • سایر ویژگی‌ها
    5طبقه سینی قرار گیری میوه پانل تنظیمات دیجیتالی حفظ کیفیت وخاصیت میوه ها قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
  • طول سیم
    1 سانتی متر
  • توان
    350 وات
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
    قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

میوه خشک کن مایر مدل MR-2929

مشخصات

  • ابعاد
    25x25x33 سانتی‌متر
  • وزن
    2.800 گرم
  • توان
    400 وات
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
    قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

میوه خشک کن مکسی مدل 4D

مشخصات

  • ابعاد
    38x29x25 سانتی‌متر
  • وزن
    2.8 گرم
  • طول سیم
    1 سانتی متر
  • توان
    350 وات
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
    قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

میوه خشک کن مکسی مدل Colection

مشخصات

  • ابعاد
    36x36x30 سانتی‌متر
  • وزن
    1.8 گرم
  • توان
    350 وات
  • ظرفیت
    5 طبقه لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

میوه خشک کن دبلیو ام اف مدل Kitc

مشخصات

  • ابعاد
    29x22x20 سانتی‌متر
  • وزن
    3.3 گرم
  • اقلام همراه محصول
    قالب سیلیکون نوار گرانولا جعبه ذخیره سازی بزرگ جعبه ذخیره سازی کوچک جعبه نوار غلات کتاب دستور العمل
  • سایر ویژگی‌ها
    توزیع گرما با گردش هوای الکترونیکی
  • طول سیم
    1 سانتی متر
  • توان
    220 وات
  • جنس بدنه
    استیل
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

میوه و سبزی خشک کن گوسونیک مدل GFD511

مشخصات

  • ابعاد
    30x30x22 سانتی‌متر
  • وزن
    1.3 گرم
  • سایر ویژگی‌ها
    - قدرت 400 واتی - تایمر 12 ساعته
  • طول سیم
    1 سانتی متر
  • توان
    400 وات
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
    قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

میوه خشک کن دبلیو ام اف مدل Kitc

مشخصات

  • ابعاد
    29x22x20 سانتی‌متر
  • وزن
    3.3 گرم
  • اقلام همراه محصول
    قالب سیلیکون نوار گرانولا جعبه ذخیره سازی بزرگ جعبه ذخیره سازی کوچک جعبه نوار غلات کتاب دستور العمل
  • سایر ویژگی‌ها
    توزیع گرما با گردش هوای الکترونیکی
  • طول سیم
    1 سانتی متر
  • توان
    220 وات
  • جنس بدنه
    استیل
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

میوه خشک کن رمانتیک هوم مدل DFF15

مشخصات

  • ابعاد
    35x35x30 سانتی‌متر
  • وزن
    2.5 گرم
  • سایر ویژگی‌ها
    5 طبقه ظرفیت سینی هر طبقه 1 کیلو گرم نمایشگر دیجیتال
  • طول سیم
    0.8 سانتی متر
  • توان
    245 وات
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
    قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

میوه و سبزی خشک کن ویداس مدل VIR_5121

مشخصات

  • ابعاد
    28x28x33 سانتی‌متر
  • وزن
    2 گرم
  • سایر ویژگی‌ها
    میوه خشک کن دیجیتالی دمای قابل تنظیم از 35 تا 70 درجه سانتی گراد دارای نمایشگر LED زمان قابل تنظیم تا 19/5 ساعت دارای 5 طبقه قابل تنظیم ارتفاع ارتفاع هر طبقه 31 سانتی متر
  • توان
    400 وات
  • ظرفیت
    5 طبقه لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
    قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

میوه خشک کن رمانتیک هوم مدل DFF33

مشخصات

  • ابعاد
    38x27x26 سانتی‌متر
  • وزن
    3.5 گرم
  • طول سیم
    1 سانتی متر
  • توان
    400 وات
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
    قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

میوه خشک کن سنکور مدل SFD 790WH

مشخصات

  • ابعاد
    23x23x23 سانتی‌متر
  • وزن
    1.3 گرم
  • سایر ویژگی‌ها
    دارای 5 طبقه می باشد که از یکدیگر مجزا و قابل تفکیک هستند .
  • طول سیم
    0.9 سانتی متر
  • توان
    250 وات
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
    قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

میوه خشک کن سنکور مدل SFD 750WH

مشخصات

  • ابعاد
    23x23x23 سانتی‌متر
  • وزن
    1.3 گرم
  • سایر ویژگی‌ها
    دارای 5 طبقه میباشد که 5 طبقه مجزا و قابل تفکیک از یکدیگر هستند .
  • طول سیم
    0.9 سانتی متر
  • توان
    250 وات
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
    قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید
5/5 - (177 امتیاز)