اگر کار شما با اندازه گیری فضا و وسائل مختلف است یکی از وسائل مورد نیاز برای شما متر لیزری است که با آن میتوانید طول و عرض های مختلف را اندازه بگیرید. فرقی نمیکند مهندس عمران باشید یا کابینت ساز شما برای اندازه گیری بخشی از پروژه خود باید از متر لیزری استفاده کنید تا بتوانید با سرعت عمل بیشتری کار را جلو ببرید . ما اینجا هستیم تا مثل همیشه بهترین متر لیزری را برای خرید به شما معرفی کنیم تا خرید اینترنتی رضایت بخشی را تجربه کنید.

متر لیزری چه کاربردی دارد ؟

این وسیله یکی از ابزار های مهم اندازه گرفتن است که علیرغم اینکه نمایشگر دارد و به صورت برقی کار میکند اما زیر مجموعه وسائل برقی نیست و با باتری قابل شارژ کار میکند. معمولا برای خدمات دکوراسیون بسیار زیاد کاربرد دارد و جایگزین فوق العاده ای برای متر های قدیمی خیاطی و پارچه ای میباشد.

از متر ساده نمیتوانید برای هر طول و فاصله ای استفاده کنید و بلاخره تا یک اندازه را پاسخ میدهد.این وسیله در سریع ترین زمان به شما اندازه ای که میخواهید را میدهد.

نحوه عملکرد متر لیزری چگونه است ؟

این متر با لیزر کار میکند و وقتی میخواهید فاصله ای را اندازه بگیرید نور می اندازد و هرجا نورش فرود آید تا آنجا را محاسبه میکند . این وسیله دارای نمایشگر میباشد که شما با زدن یک دکمه روی نمایشگر فاصله را نمایش میدهد و البته علاوه بر فاصله اعداد دیگری هم ممکن است به شما بدهد مثلا شما فاصله ای را اندازه میگیرید و فاصله ای را در مرحله بعد اندازه میگیرد و میخواهید این دو فاصله را از هم کم کنید برخی متر های لیزری حرفه ای این کار  را برای شما انجام میدهند.

انواع متر های لیزری برای خرید

ساده : این نوع متر های لیزری ساده صرفا یک فاصله را با انداختن لیزر اندازه میگیرند و قابلیت خاص دیگری ندارند و نسبت به نوع پیشرفته ارزان تر هستند.

پیشرفته : متر های پیشرفته علاوه بر قابلیت هایی که متر لیزری ساده دارد قابلیت هایی چون جمع و تفریق فواصل و تبدیل واحد ها و حتی برای استفاده در محیط های کم نور چراغ قوه دارند. بسیاری از متر های لیزری پیشرفته دارای تراز هستند تا وقتی شما میخواهید اندازه بگیرید اندازه ای گرفته شده بر اساس تراز و دقیق باشد.

نکات کلیدی در زمان خرید متر لیزری

لیزر : فکر نکنید همه لیزر های متر لیزری بی خطر هستند و شما میتوانید برای بازی کردن با دوستانتان هم استفاده کنید دقت داشته باشید متر های لیزری با برد زیاد که بسیار هم دقیق و حساس هستند شاید نیاز باشد شما با تجهیزات بیشتری چون عینک از آن استفاده کنید و به علت تکنولوژی ای که دارند ممکن است بسیار حساس و آسیب رسان باشند.

دقت لیزر : یکی از مهم ترین بخش هایی که باید توجه کنید میزان دقت لیزر است ممکن است شما یک متر لیزری ارزان بخرید و لیزر بیاندازید و بعد از محاسبه بفهمید کلی اختلاف با واقعیت دارد و این موضوع کلا سیستم کاری و تحویل پروژه شما را دچار مشکل خواهد کرد چون اطلاعات غلط نتایج غلطی به دنبال دارد.

حساب کتاب دستگاه : یکی از جذاب ترین بخش های دستگاه متر های لیزری این است که برای برخی از موارد خودش میتواند محاسبه کند عدد اولی که اندازه گیری شده چند بوده و عدد دوم چند بوده و سپس این دو را از هم کم کند که این موضوع در حساب کتاب اعداد به شما کمک شایانی خواهد کرد

واحد متراژ : واحد متراژ برای بسیاری از دستگاه ها قابل تغییر است و فقط محدود به متر و سانتی متر نیست و شما میتوانید بر اساس کشوری که در آن زندگی میکنید و نوع نیاز خود فاصله ها را اندازه گیری نمایید.

برق مصرفی : منبع برقی که دستگاه استفاده میکند معمولا از نوع شارژی میباشد و کم پیش می آید دستگاه به برق وصل شود چون ماهیت دستگاه به گونه ای است که شما بتوانید خیلی راحت هرجا را میخواهید اندازه بگیرید و اگر قرار باشد کابل به آن وصل باشد دردسر است.

قابلیت های ویژه : بسیاری از متر های لیزری مخصوصا اینکه اکثرا در محیط های کارگاهی استفاده میشود ضد غبار و ضد آب نیز هستند و در برابر آنها مقاوم میباشند و به این قابلیت ضد غبار و ضد آب بودن یک استانداردی وجود دارد با عنوان IP54 که میتوانید در هنگام خرید به آن توجه کنید.  برخی دیگر از متر ها را میتوان برای کاربرد بهتر روی سه پایه نصب کرد. متر های لیزری هستند که دارای طراحی خاصی هستند و از نظر ارگونومیک شکل های مختلفی دارند.

 به طور کلی متر های لیزری میتوانند قابلیت های  زیر را داشته باشند:

  • بسیاری از متر های لیزری امکان اندازه گیری حجم و مساحت را باهم دارند.
  • بعضی از متر ها میتوانند فیثاغورت را حتی حساب کنند.
  • واحد های مختلف را میتوانند اندازه گیری کنند که میتوان به فوت و اینچ و میلی متر  و سانتی متر و متر اشاره کرد.
  • امکان شیب سنجی برای زاویه تا سیصد و شصت درجه از امکانات خوب یک متر لیزری است.
  • دستگاه های با کیفیت جوری طراحی شده اند که اگر از ارتفاع تقریبا یک و نیم متری به پایین بیوفتند ضد ضربه و آسیب خواهند بود و شما نگران شکستن راحت صفحه آنها نباشید.

حداکثر اندازه گیری : اینکه متر لیزری حداکثر چقدر میتواند برای شما اندازه گیری کند بسیار مهم است و در هنگام خرید متر لیزری حتما به این نکته توجه کنید چون ممکن است شما کار عمرانی انجام دهید و برای همین متر های لیزری با اندازه گیری بیشتر نیاز است اما اگر کار شما دکوراسیون داخلی است سعی کنید از متر هایی با متراژ گیری کمتر بهره مند شوید.

حافظه دستگاه : اگر شما استاد کار باشید میدانید اعداد و ارقام زیاد احتمال گم شدن و یا قاطی شدند دارند برای همین برخی از متر های لیزری این امکان را دارند تا شما اعداد را ذخیره کنید و بعدا که به دفتر مراجعه کردید بتوانید یک به یک با یادداشت ها چک کنید تا اشتباهی صورت نگرفته باشد.

برند های متر لیزری : در بازار برند های مختلفی از متر لیزری وجود دارد و خوشبختانه این محصولی است که اکثرا شرکت های با کیفیت و درجه یکی مثل بوش و رونیکس و لایکا و شیائومی و سندوی و دیوالت و کینگ و آیرون مکس و آنکور و استبیلا که از شرکت های با سابقه هستند آن را تولید میکنند و میتوان با خیالت راحت تری این محصول را انتخاب کرد.

قیمت متر لیزری : این محصول به واسطه خدمتی که به شما میدهد قیمت مناسبی در بازار دارد و شما میتوانید یکی از این محصولات را خریداری کنید و مدت بسیار زیادی از آن استفاده کنید به همین دلیل توصیه میکنیم دنبال جنس ارزان نروید و یک محصول با کیفیت که در ادامه معرفی میکنیم تهیه کنید و سال های سال از آن استفاده کنید.

صفحه نمایش : متر های لیزری موجود در بازار که دارای صفحه نمایش است در دو صورت صفحه نمایش رنگی و همچنین صفحه نمایش سیاه و سفید که ارزان تر از مدل قبلی میباشد وجود دارد.

امکان اتصال بلوتوث : بسیاری از متر های لیزری موجود در بازار این امکان را دارند تا به گوشی یا تبلت شما از طریق بلوتوث وصل شوند و این امکان برای زمان هایی که میخواهید دیتا به صورت مستقیم روی گوشی قرار بگیرد و در اپلیکیشن خود برنامه شرکت سازنده نصب شود فوق العاده است چون دیگر نیازی به قلم و خودکار نیست.

اتو آف : این قابلیت وقتی دستگاه بعد از مدتی که اندازه گیری کردید و به آن دست نزدید مانند سایر دستگاه های حرفه ای دیگر خودش خاموش خواهد شد و این موضوع در مصرف انرژی تاثیر مثبتی خواهد داشت.

وزن دستگاه : متر لیزری قرار است شب و روز دست شما باشد تا بتوانید طول و عرض و ابعاد پروژه های مختلف را اندازه بگیرید اگر خیلی وزنش زیاد باشد دست شما را خسته میکند و باعث میشود انرژی کافی در روز را از دست بدهید.

ابعاد دستگاه : این متر ممکن است قرار باشد در جاهای تنگ و تاریک هم برود توجه داشته باشید هرچقدر ابعاد و اندازه متر کوچکتر باشد شما راحتر میتوانید اندازه گیری کنید.

حداکثر برد: اگر شما برای محیط های بیرون خانه میخواهید باید از متر لیزری با برد زیاد استفاده کنید اما اگر میخواهید در داخل خانه اندازه گیری کنید میتوانید از متر با برد های کم هم بهره مند شوید. مثلا برای داخل خانه متر تا برد 20 متر هم زیاد است و برای بیرون خانه میتوانید متر تا برد 300 متر هم تهیه کنید.

مواردی که در هنگام کار با متر لیزری باید توجه کنید :

  • اگر فکر میکنید امکان آسیب دیدن و یا اشتعال وجود دارد متر را آنجا قرار ندهید.
  • این وسیله اسباب بازی نیست پس دست کودکان قرار ندهید.
  • برخی از اساتید هنگام استفاده از این وسیله از عینک مخصوص بهره میبرند.
  • تنظیمات کارخانه ای دستگاه را اگر تغییر دهید بعدا ممکن است دچار مشکل شوید البته ریست فکتوری برخی از مدل ها دارد.
  • لیزر متر لیزری برای بازی نیست پس توی چشم همدیگر نندازید چون ممکن است چشم طرف مقابل را آسیب بسیار شدیدی بزند.
  • به طور کلی دستگاه باید چشمی اش تمیز باشد تا خوب بتواند لیزر بندازد معمولا در بست های لیزر یک پارچه باید باشد که بتوانید خاک و کثیفی را راحت تمیز کنید.
  • معمولا دستگاه های با کیفیت درون جعبه و پکیج خود یک کیف دارند که به شما کمک میکند دستگاه را در شرایط بهتری نگهداری کنید و با قرار دادن در کیف از آسیب های احتمالی جلوگیری کنید.
  • توصیه ای که به دارندگان متر های لیزری میشود این است که سعی کنید اگر بلند مدت از متر لیزری استفاده نمیکنید باتری های آن را خارج کنید چون اینگونه شرایط ممکن است باعث سولفاته شدن دستگاه و وسیله برقی شما شود.
  • در شرایطی که باران ببارد ممکن است دستگاه شما تحت تاثیر آب باران دچار سوختگی و یا مشکلات زیادی شود در هنگام خرید برای این شرایط باید دستگاه ضد آب بگیرید.

فیلم نحوه اندازه گیری با متر لیزری کلویی

در حال حاضر این فیلم لاتین آموزش میباشد و فیلم آموزشی با زبان فارسی توسط تیم تولید محتوای سایت یام در دستور کار قرار دارد.

اطلاعات زیادی در رابطه با متر لیزری ارائه شده است حال نوبت آن رسیده است که انتخابتان را بکنید و بهترین متر لیزری متناسب با شرایط خود را خریداری نمایید.

1متر لیزری باس مدل B60بهترین از هر نظر 10
متر لیزری باس مدل B60

مشخصات

  • اقلام همراه
    دو عدد باتری نیم قلمی
  • سایر توضیحات
    ✔ قابلیت اندازه گیری حجم دارد ✔ قابلیت اندازه گیری مساحت دارد ✔ قابلیت اندازه گیری ارتفاع دارد ✔ قابلیت جمع و تفریق دارد ✔ ضد آب می باشد ✔ قابلیت اندازه گیری مداوم و بدون وقفه را دارد ✔ حافظه داخلی دارد ✔ قابلیت اندازه گیری 0.05 تا 60 متر را دارد ✔ قابلیت کار در محیط تاریک را دارد ✔ قابلیت اندازه گیری پی در پی و جمع و تفریق(فیثاغورث) را دارد ✔ دارای خود تراز👈 هشدار دهنده دارد ✔خاموش کننده خودکار دارد ✔ قابلیت نصب روی سه پایه دارد ✔ خطای کم( تا 1.5 میلیمتر) دارد ✔ به همراه بند آویز و دو عدد باتری نیم قلمی می باشد ✔ قابلیت اندازه گیری از ابتدا و انتهای دستگاه به عنوان نقطه صفر دارد ✔ وزن 80 گرم می باشد ✔ ابعاد 25×49×109 می باشد ✔ کیفیت بسیار بالا دارد
  • ابعاد
    109x49x25 سانتی‌متر
  • برد
    60 متر
  • وزن
    80 گرم
  • ویژگی‌های متر لیزری
    باتری نیم‌قلمی
  • قابلیت اندازه‌گیری حجم
  • قابلیت اندازه‌گیری مساحت
  • قابلیت خاموش شدن خودکار
مشاهده محصولات بیشتر
این محصولات و راهنمای آن روزانه بررسی و در صورت نیاز مجدد رتبه بندی می شوند ، محصولات بالا از نظر تیم کارشناسی یام بهترین هستند اما اگر به دلایل سلیقه ای از آن ها خوشتان نیامد گزینه های دیگری را می توانید در بخش زیر انتخاب نمائید.

از جمله ابزار های کاربردی کارگاه ها متر لیزری بود که معرفی شد و امید داریم شما رضایت داشته باشید بعد از آن یک محصول دیگر یعنی سنباده زن حرفه ای که برای کار های چوبی زیاد کاربرد دارد را معرفی میکنیم.

قیمت متر لیزری چقدر است ؟

قیمت متر لیزری بر اساس کیفیت از 300 هزار تومان تا 21 میلیون تومان موجود است.

بهترین دستگاه متر لیزری چیست ؟

ما توصیه کننده نیستیم و فقط راهنمایی میکنیم اما به طور کلی متر لیزری بوش مدل Zamo بهترین است.

متر لیزری با چه بوردی خوب است ؟

بستگی به نوع نیاز شما و استفاده درونی یا بیرونی دارد اما برای خانه بورد زیر 20 متر و برای بیرون بالای 20 متر مناسب است.

New title

متر لیزری باس مدل B60

مشخصات

  • اقلام همراه
    دو عدد باتری نیم قلمی
  • سایر توضیحات
    ✔ قابلیت اندازه گیری حجم دارد ✔ قابلیت اندازه گیری مساحت دارد ✔ قابلیت اندازه گیری ارتفاع دارد ✔ قابلیت جمع و تفریق دارد ✔ ضد آب می باشد ✔ قابلیت اندازه گیری مداوم و بدون وقفه را دارد ✔ حافظه داخلی دارد ✔ قابلیت اندازه گیری 0.05 تا 60 متر را دارد ✔ قابلیت کار در محیط تاریک را دارد ✔ قابلیت اندازه گیری پی در پی و جمع و تفریق(فیثاغورث) را دارد ✔ دارای خود تراز👈 هشدار دهنده دارد ✔خاموش کننده خودکار دارد ✔ قابلیت نصب روی سه پایه دارد ✔ خطای کم( تا 1.5 میلیمتر) دارد ✔ به همراه بند آویز و دو عدد باتری نیم قلمی می باشد ✔ قابلیت اندازه گیری از ابتدا و انتهای دستگاه به عنوان نقطه صفر دارد ✔ وزن 80 گرم می باشد ✔ ابعاد 25×49×109 می باشد ✔ کیفیت بسیار بالا دارد
  • ابعاد
    109x49x25 سانتی‌متر
  • برد
    60 متر
  • وزن
    80 گرم
  • ویژگی‌های متر لیزری
    باتری نیم‌قلمی
  • قابلیت اندازه‌گیری حجم
  • قابلیت اندازه‌گیری مساحت
  • قابلیت خاموش شدن خودکار
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

متر لیزری آروا مدل 4661

مشخصات

  • اقلام همراه
    - کیف - باتری
  • سایر توضیحات
    - قابلیت اندازه‌گیری پیوسته - قابلیت ذخیره‌ی 30 داده اندازه‌گیری شده - دارای عملیات جمع و تفریق - دارای نشانگر اطلاعات اندازه‌گیری شده - دارای نشانگر گسیل لیزر - قابلیت محاسبه‌ی مساحت مستطیل، مثلث، ذوزنقه قائم الزاویه و اندازه‌گیری مجموع مساحت‌ها - محاسبه بر اساس فیثاغورث - قابلیت اندازه گیری فاصله‌ی دو نقطه‌ی انتخابی روی سطح عمودی
  • ابعاد
    11.8 × 5 × 2.5 سانتی‌متر
  • برد
    80 متر
  • توضیحات باتری
    2 باتری 1.5 ولت نیم‌قلمی
  • دقت
    ±2
  • وزن
    0.11 گرم
  • ویژگی‌های متر لیزری
    باتری نیم‌قلمی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

متر لیزری استبیلا مدل LD 320

مشخصات

  • اقلام همراه
    - باتری - کیف حمل - بند دستی - دفترچه راهنما
  • سایر توضیحات
    - دامنه اندازه‌گیری از 10 سانتی‌متر تا 60 متر - قابلیت اندازه‌گیری حجم، مساحت و ارتفاع به‌صورت فیثاغورث (2 حالته) - اندازه‌گیری مداوم - قابلیت اندازه‌گیری ماکزیمم و مینیمم - دارای استاندارد ISO برای دقت و دامنه اندازه‌گیری
  • ابعاد
    طول: 10، عرض: 5.4، ضخامت: 3 سانتی‌متر
  • برد
    60 متر
  • توضیحات باتری
    - دارای 2 عدد باتری نیم‌قلمی
  • دقت
    ±1.5
  • وزن
    0.1 گرم
  • ویژگی‌های متر لیزری
    باتری نیم‌قلمی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

متر لیزری سندوی مدل SW-DS50

مشخصات

  • اقلام همراه
    کیف برزنتی دور کمری - بند دستی - کاتالوگ - دو عدد باتری نیم قلمی
  • سایر توضیحات
    محاسبه زاویه(شیب)، محاسبه مساحت،حجم،فیثاغورث،جمع و تفریق،حافظه،تغییر واحد به میلیمتر و سنتیمتر و فوت و اینچ
  • ابعاد
    11x5x2.5 سانتی‌متر
  • برد
    50 متر
  • توضیحات باتری
    دو عدد باتری نیم قلمی AAA
  • دقت
    2
  • وزن
    110 گرم
  • ویژگی‌های متر لیزری
    باتری نیم‌قلمی
  • صفحه نمایش 4خطی
  • قابلیت اندازه‌گیری حجم
  • قابلیت اندازه‌گیری زاویه
  • قابلیت اندازه‌گیری فاصله
  • قابلیت اندازه‌گیری مساحت
  • قابلیت خاموش شدن خودکار
  • واحد اندازه‌گیری اینچ
  • واحد اندازه‌گیری فوت
  • واحد اندازه‌گیری متر
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

متر لیزری باس مدل B60

مشخصات

  • اقلام همراه
    دو عدد باتری نیم قلمی
  • سایر توضیحات
    ✔ قابلیت اندازه گیری حجم دارد ✔ قابلیت اندازه گیری مساحت دارد ✔ قابلیت اندازه گیری ارتفاع دارد ✔ قابلیت جمع و تفریق دارد ✔ ضد آب می باشد ✔ قابلیت اندازه گیری مداوم و بدون وقفه را دارد ✔ حافظه داخلی دارد ✔ قابلیت اندازه گیری 0.05 تا 60 متر را دارد ✔ قابلیت کار در محیط تاریک را دارد ✔ قابلیت اندازه گیری پی در پی و جمع و تفریق(فیثاغورث) را دارد ✔ دارای خود تراز👈 هشدار دهنده دارد ✔خاموش کننده خودکار دارد ✔ قابلیت نصب روی سه پایه دارد ✔ خطای کم( تا 1.5 میلیمتر) دارد ✔ به همراه بند آویز و دو عدد باتری نیم قلمی می باشد ✔ قابلیت اندازه گیری از ابتدا و انتهای دستگاه به عنوان نقطه صفر دارد ✔ وزن 80 گرم می باشد ✔ ابعاد 25×49×109 می باشد ✔ کیفیت بسیار بالا دارد
  • ابعاد
    109x49x25 سانتی‌متر
  • برد
    60 متر
  • وزن
    80 گرم
  • ویژگی‌های متر لیزری
    باتری نیم‌قلمی
  • قابلیت اندازه‌گیری حجم
  • قابلیت اندازه‌گیری مساحت
  • قابلیت خاموش شدن خودکار
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

متر لیزری رونیکس مدل RH-9353

مشخصات

  • اقلام همراه
    3 عدد باتری AAA Alkaline - کیف برزنتی - یک عدد بند همراه - دفترچه راهنما
  • ابعاد
    5x2.5x12 سانتی‌متر
  • برد
    100 متر
  • توضیحات باتری
    3 عدد باتری AAA Alkaline
  • دقت
    -+2mm
  • وزن
    92 گرم
  • ویژگی‌های متر لیزری
    Class 1
  • Class 2
  • باتری نیم‌قلمی
  • صفحه نمایش 4خطی
  • قابلیت اندازه‌گیری حجم
  • قابلیت اندازه‌گیری زاویه
  • قابلیت اندازه‌گیری فاصله
  • قابلیت اندازه‌گیری مساحت
  • قابلیت خاموش شدن خودکار
  • واحد اندازه‌گیری اینچ
  • واحد اندازه‌گیری فوت
  • واحد اندازه‌گیری متر
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

متر لیزری بوش مدل GLM 80

مشخصات

  • اقلام همراه
    - باتری - شارژر - دفترچه راهنما
  • سایر توضیحات
    - دارای زمان اندازه گیری حداکثر 4 ثانیه - محدوده اندازه گیری: 0.05 - 80 متر - محدوده دمای کاری: 10- تا 40 سلسیوس - طول عمر باتری: 5 ساعت - دارای قابلیت اندازه گیری کمتر از 0.5 ثانیه - ظرفیت حافظه: 20 - نتایج به دست آمده دارای تایید توسط گواهینامه ISO - دارای مقاومت در مقابل گرد و غبار - دارای قابلیت اندازه گیری شیب - دارای واحدهای اندازه گیری بر حسب متر، میلی‌متر، سانتی‌متر - قابلیت شارژ از طریق پورت micro usb
  • ابعاد
    10.5x4.1x2.4 سانتی‌متر
  • برد
    80 متر
  • توضیحات باتری
    - دارای باتری لیتیوم ینی 3.7 ولتی با ظرفیت 1250 میلی آمپر
  • دقت
    1.5-/+
  • وزن
    0.14 گرم
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

متر لیزری سندوی مدل SW-T40

مشخصات

  • اقلام همراه
    باتری نیم قلمی , کیف حمل برزنتی , بند دستی , صفحه تارگت
  • ابعاد
    11x4.5x25 سانتی‌متر
  • برد
    40 متر
  • دقت
    2
  • وزن
    0.14 گرم
  • ویژگی‌های متر لیزری
    باتری نیم‌قلمی
  • صفحه نمایش 4خطی
  • قابلیت اندازه‌گیری حجم
  • قابلیت اندازه‌گیری زاویه
  • قابلیت اندازه‌گیری سرعت
  • قابلیت اندازه‌گیری فاصله
  • قابلیت اندازه‌گیری مساحت
  • قابلیت خاموش شدن خودکار
  • واحد اندازه‌گیری اینچ
  • واحد اندازه‌گیری فوت
  • واحد اندازه‌گیری متر
  • واحد اندازه‌گیری یارد
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

متر لیزری لامویوم مدل V-55

مشخصات

  • اقلام همراه
    کیف برزنتی، بند نگهدارنده، کاتالوگ
  • سایر توضیحات
    مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت قابلیت خاموش شدن اتوماتیک لیزر و دستگاه صفحه نمایش چهار خطی
  • ابعاد
    11x5x2.5 سانتی‌متر
  • برد
    40 متر
  • دقت
    1
  • وزن
    0.09 گرم
  • ویژگی‌های متر لیزری
    باتری نیم‌قلمی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

متر لیزری سندوی مدل SW-T60M

مشخصات

  • اقلام همراه
    کاور برزنتی ، دفترچه راهنما ، صفحه تارگت
  • ابعاد
    11.2x5x2.5 سانتی‌متر
  • برد
    60 متر
  • توضیحات باتری
    1/5V x 2 AAA
  • دقت
    2
  • وزن
    0.155 گرم
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

متر لیزری بوش مدل GLM 250 VF

مشخصات

  • اقلام همراه
    - دفترچه راهنما - باتری - کیف
  • سایر توضیحات
    - دامنه‌ی اندازه‌گیری: 250 متر - قابلیت ذخیره‌ی 30 داده‌ی اندازه‌گیری شده - دارای استاندارد IP 54 - دارای چراغ صفحه نمایش
  • ابعاد
    12 × 3.7 سانتی‌متر
  • توضیحات باتری
    4 عدد باتری AAA
  • دقت
    1
  • وزن
    0.24 گرم
  • ویژگی‌های متر لیزری
    باتری نیم‌قلمی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

متر لیزری آروا مدل 4661

مشخصات

  • اقلام همراه
    - کیف - باتری
  • سایر توضیحات
    - قابلیت اندازه‌گیری پیوسته - قابلیت ذخیره‌ی 30 داده اندازه‌گیری شده - دارای عملیات جمع و تفریق - دارای نشانگر اطلاعات اندازه‌گیری شده - دارای نشانگر گسیل لیزر - قابلیت محاسبه‌ی مساحت مستطیل، مثلث، ذوزنقه قائم الزاویه و اندازه‌گیری مجموع مساحت‌ها - محاسبه بر اساس فیثاغورث - قابلیت اندازه گیری فاصله‌ی دو نقطه‌ی انتخابی روی سطح عمودی
  • ابعاد
    11.8 × 5 × 2.5 سانتی‌متر
  • برد
    80 متر
  • توضیحات باتری
    2 باتری 1.5 ولت نیم‌قلمی
  • دقت
    ±2
  • وزن
    0.11 گرم
  • ویژگی‌های متر لیزری
    باتری نیم‌قلمی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

متر لیزری بوش مدل GLM 30

مشخصات

  • اقلام همراه
    - باتری - دفترچه راهنما - کیف
  • سایر توضیحات
    - دارای استاندارد IP 54 - دارای قابلیت جمع کردن
  • ابعاد
    10x4x10 سانتی‌متر
  • برد
    30 متر
  • توضیحات باتری
    - 2 عدد باتری نیم قلمی
  • دقت
    2
  • وزن
    0.09 گرم
  • ویژگی‌های متر لیزری
    باتری نیم‌قلمی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

متر لیزری بوش مدل GLM 20

مشخصات

  • اقلام همراه
    - دفترچه راهنما
  • سایر توضیحات
    - محدوده اندازه‌گیری: 0.15 - 20 متر - محدوده دمای کاری: 10- 40 سلسیوس - طول عمر باتری: 5 ساعت - دارای قابلیت اندازه‌گیری کمتر از 0.5 ثانیه - دارای چراغ صفحه‌نمایش
  • ابعاد
    طول: 10، عرض: 3.6، ضخامت: 2.3 سانتی‌متر
  • برد
    20 متر
  • توضیحات باتری
    - دارای 2 باتری نیم‌قلم AAA
  • دقت
    3-/+
  • وزن
    0.13 گرم
  • ویژگی‌های متر لیزری
    باتری نیم‌قلمی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

متر لیزری جی سی پی مدل HM100

مشخصات

  • اقلام همراه
    کیف-بند
  • سایر توضیحات
    کیف برزنتی،بند،باتری
  • ابعاد
    25x50x112 سانتی‌متر
  • برد
    100 متر
  • دقت
    2+_
  • وزن
    0.245 گرم
  • ویژگی‌های متر لیزری
    باتری قلمی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

متر لیزری بوش مدل GLM 50 C

مشخصات

  • اقلام همراه
    - دفترچه راهنما - کیف
  • سایر توضیحات
    - دارای استاندارد IP 54 - دارای بلوتوث جهت اتصال به تلفن همراه - پشتیبانی از سیستم‌ عامل‌های Android و IOS - دارای صفحه نمایش رنگی - قابلیت ذخیره 30 داده‌ی اندازه‌گیری شده - قابلیت اتصال به سه‌‎پایه با رزوه‌ی 1/4 اینچ
  • ابعاد
    4.5 × 10.6 سانتی‌متر
  • برد
    50 متر
  • توضیحات باتری
    2 عدد باتری AAA
  • دقت
    1.5
  • وزن
    0.1 گرم
  • ویژگی‌های متر لیزری
    باتری نیم‌قلمی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

متر لیزری هیوندای مدل 602DM

مشخصات

  • اقلام همراه
    - دارای 2 عدد باطری AAA - دفترچه راهنما
  • سایر توضیحات
    - قابلیت عملکرد اندازه گیری بر اساس 3 واحد مختلف متر، اینچ و فوت و همچنین امکان تبدیل واحدها به یکدیگر
  • ابعاد
    2×5×11.5 سانتی‌متر
  • برد
    60 متر
  • توضیحات باتری
    - دارای 2 عدد باطری AAA
  • دقت
    1.5
  • وزن
    0.104 گرم
  • ویژگی‌های متر لیزری
    باتری نیم‌قلمی
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید
5/5 - (450 امتیاز)