تکنولوژی بسیار پیشرفت کرده است و شما میتوانید بدون نیاز به سیم و کابل اگر گوشی شما ساپورت کند با یک دستگاه شارژر بی سیم و وایرلس گوشی خود را شارژ کنید. اگر گوشی شما هوشمند است و از تکنولوژی شارژ بی سیم پشتیبانی میکند همین حالا با ما همراه باشید تا به شما بگوییم در هنگام خرید شارژر بی سیم به چه موارد بسیار مهمی توجه کنید.

اگر از عوض کردن همیشگی کابل شارژ به علت خرابی یا قطع و وصلی خسته شده اید و یا از بس هزینه کرده اید و کابل شارژ تقلبی نصیب شما شده است توصیه میکنیم همین حالا برای گوشی خود یک دستگاه شارژر وایرلس بگیرید که هم فست شارژ باشد و همچنین خیلی راحت بدون اما و اگر گوشی شما را سریع شارژ کند.

نکات کیدی در زمان خرید شارژر بی سیم

پشتیبانی از شارژر : فکر نکنید شارژر بی سیم همه گوشی های جهان را پشتیبانی میکند ، این ابزار تازه چند سالی است به لطفا دانش تکنولوژی نیکولاس تسلا دانشمند بزرگ و موثر جهان الهام گرفته شده است و برای برخی از گوشی های مدل بالا و جدید کاملا پشتیبانی میکند به نظر میرسد شاید نسل های بعدی گوشی را بپذیرد و مثلا گوشی های قدیمی دیگر نمیتوانند از این تکنولوژی بهره مند شوند.

قیمت شارژر بی سیم : مدل های پیشرفته شارژر های وایرلس و بی سیم در بازار ایران تا 3 میلیون تومان هم میرسند و مدل های ساده و معمولی از 50 هزار تومان شروع میشوند اما توصیه میکنیم کالای با کیفیت بگیرید چون باتری موبایل شما آسیب میبیند.

اورجینال یا کپی : منظور این است کالای اصل بگیرید یا چینی درجه دو . باید توجه داشته باشید در این دسته محصولی یعنی شارژر بی سیم مدل های درجه دو چینی و غیراصل زیادی وجود دارد اما بنا بر تجربه استفاده توصیه اکید میشود حتما کالای اورجینال تهیه کنید و ما در ادامه مدل های برتر شارژر بی سیم اصل را معرفی خواهیم کرد.

سیستم عامل : در هنگام خرید شارژر بی سیم به این نکته توجه کنید که شارژر مورد نظر از چه سیستم عاملی پشتیبانی میکند مثلا ممکن است گوشی شما آیفون 13 پروماکس باشد و شارژر بی سیم شما از IOS پشتیبانی نکند. این مورد در بخش مشخصات شارژر بی سیم قید شده است.

ابعاد و وزن شارژر : اگر میخواهید شارژر را همواره همراه خود به جاهای مختلفی ببرید باید توجه داشته باشید که شارژر شما ابعادش چقدر است که آیا در کیفتان راحت جا میگیرد و یا در دستتان اگر بگیرید میتوانید نگه دارید یا زیادی از حد بزرگ است چون برخی از شارژر های بی سیم حتی تا اندازه تلفن های بی سیم بزرگ هستند و برخی هم وزن زیاد دارند.

تعداد درگاه خروجی : نکته ای که برای شارژ بی سیم و سایر شارژر ها و حتی پاوربانک ها مطرح است این است که در لحظه چند گوشی را میتواند شارژ کند و این بستگی به مدل دستگاه دارد البته اینکه چند درگاه خروجی برای شارژ داشته باشیم بیشتر برای شارژر هایی با کابل مطرح است چون برق گیری شارژر بی سیم به صورت وایرلس است.

استاندارد پذیرش : منظور از استاندارد پذیرش این است که دستگاه ما چه مشخصاتی باید داشته باشد تا از شارژر بی سیم پشتیبانی کند. به طور کلی استاندارد هایی چون پاورمارت  POWERMART  و وات آپ WATTUP  و ایر فوئل AIR FUEL و کیو آی Qi که برای گوشی های اپل بسیار پرکاربرد است از جمله استاندارد هایی هستند که از شارژر بی سیم ساپورت میکنند.

کیفیت جریان : همیشه موقع خرید شارژر با سیم به شدت جریان توجه میکردید در خرید شارژر بی سیم هم همینطور است و شما باید بر اساس جریان معمولا 1 الی 6 آمپر ببینید کدام شدت جریان برای گوشی شما مناسب تر است. هرچه شدت جریان بالاتر باشد اگر با گوشی شما سازگار باشد کیفیت شارژر بهتر و سریع تری خواهید داشت.

ظاهر شارژر بی سیم : معمولا شارژر های بی سیم برند های معروف به صورت بشقاب است و شما میتوانید گوشی را روی آن بشقاب دایره ای یا مستطیلی گذارید تا شارژ شود . برخی دیگر از مدل ها شبیه پاوربانک هستند و یا حتی به شکل نگهدارنده و هولدر موبایل هم وجود دارد و این موضوع کاملا سلیقه ای است.

منبع برق : اکثر شارژر های بی سیم با کیفیت مستقیما با یک کابل به برق وصل میشوند یعنی فرض کنید شما دستگاه را به برق وصل میکنید و میگذارید روی میز تلوزیون و هروقت به منزل یا محل کار رفتید گوشی را بدون اینکه به کابلی وصل کنید روی شارژر به برق وصل شده میگذارید. شاید سوالی برای شما پیش بیاید این است که این دستگاه شارژر بی سیم شب و روز تو برق باشد مشکلی ایجاد نمیکند ؟ ببینید دستگاه های با کیفیت شارژر بی سیم جوری طراحی شده اند که تا وقتی که گوشی رو دستگاه قرار نگرفت مصرف برق زیادی ایجاد نمیکنند اما دستگاه های بی کیفیت ممکن است کلی برق مصرف کنند برای همین در بالا تاکید کردیم دستگاه با کیفیت انتخاب کنید که در ادامه تعداد زیادی را معرفی خواهیم کرد.

شارژ سریع : اگر گوشی شما یک گوشی با کیفیت است حتما در زمان خرید دستگاه شارژر وایرلس به این نکته توجه کنید که از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی کند چون زمان بسیار مهم است و احتمالا زمانی میفهمید شارژر وایرلس با قابلیت فست شارژ چقدر اهمیت داشته باشد که کار ضروری داشته باشید و نیم ساعت بیشتر برای شارژ گوشی وقت نداشته باشید.برخی از شارژر های بی سیم از عبارت Quick Charge 3.0 برای نشان دادن فست شارژ در مشخصات استفاده میکنند.

بخش های جانبی : شارژر بی سیم شما میتواند جوری باشد که گوشی شما را روی آن به صورت نسبتا ایستاده با زاویه ای در حدود 60 الی 80 درجه قرار بگیرد این برای افرادی که روی میز مینشینند از این جهت خوب است که با یک ضربه میفهمند گوشی چند درصد شارژ شده و گردنشان را خم نمیکنند.

برخی از شارژر های بی سیم فوق العاده جذاب به گونه ای هستند که اگر برق قطع شد میزانی در مخزن خود شارژ دارند که میتواند گوشی را برای مواقع اضطراری شارژ کند.

دستگاه هایی هم دارای چراغ های ال ای دی کوچکی هستند که به شما نمایش میدهند دستگاه چقدر شارژ شده یا چه مدت از شارژ آن مانده است و حتی به عنوان چراغ خواب کوچکی هم میتواند باشد.

امکان شارژ در دو حالت عمودی و افقی و دارای درگاه microUSB برای تامین انرژی و همچنین مورد استفاده برای انواع ساعت های هوشمند از سایر ویژگی هاست.

فرق دستگاه شارژر بی سیم و وایرلس چیست؟

هردو کلمه و دستگاه یکی هستند و عبارت بی سیم به نوعی ترجمه همان وایرلس wireless است و شما میتوانید با هر نامی که در ادامه محصولات معرفی میشود اقدام به خرید دستگاه نمایید.

شارژر بی سیم چطور کار میکند ؟

در این ویدیو که به زبان اصلی است به شما توضیح داده است که شارژر بی سیم از کجا آمده است و چطور کار میکند . خبر خوب این است که تیم تولید محتوای یام در حال ساخت ویدیو فارسی مشابه همین ویدیو است و به زودی طی ماه های آینده رونمایی میگردد.

بعد از سبک و سنگین کردن نکات مهم در خرید شارژر بی سیم حال نوبت آن رسیده است که با کیفیت ترین شارژر های بیسیم برای خرید را به شما معرفی کنیم و کمک کنیم تا یک دستگاه بی نظیر را انتخاب کنید. به همین دلیل در ادامه لیستی از محصولات پیشنهادی به شما معرفی میگردد.

1شارژر بی سیم سامسونگ مدل EP-1300بهترین از هر نظر 10
شارژر بی سیم سامسونگ مدل EP-1300

مشخصات

  • وزن
    192 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • شدت جریان خروجی
    1.0 آمپر مخصوص موبایل
  • توضیحات
    دارای کلگی شارژ با قدرت 15w
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    شارژ ایمن (MultiProtect)
  • امکان شارژ بی‎‌سیم
2شارژر بی سیم مدل EP-N5100BBخوش قیمت 10
شارژر بی سیم سامسونگ مدل EP-N5200

مشخصات

  • وزن
    100 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wireless
  • شدت جریان خروجی
    1.0 آمپر مخصوص موبایل
  • توضیحات
    سازگار با گوشی ها دارای قابلیت شارژ سریع دارای درگاه میکرو USB گوشی های سازگار: S9, S9+, Note8, S8, S8+, S7, S7 Edge, Note 5, S6 Edge+, S6, S6 Edge و سایر گوشی های سازگار با شارژ بی سیم دارای نشانگر LED شارژ سریع برای دستگاه های مجهز به این تکنولوژی سازگار با تمام گوشی های موبایل دارای تکنولوژی شارژ بی سیم Qi
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر)
  • امکان شارژ بی‎‌سیم
3شارژر بی سیم باسئوس مدل BSWC-P10پیشنهاد حرفه ای 10
شارژر بی سیم باسئوس مدل BSWC-P10

مشخصات

  • وزن
    75 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wireless
  • شدت جریان خروجی
    2.0 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • 1.6 آمپر مخصوص موبایل
  • توضیحات
    دارای قابلیت قطع خودکار شارژ بعد از شارژ کامل باطری در گوشی های سامسونگ و اپل توان خروجی 5W , 7.5W , 10W دارای شارژ سریع دارای کابل لایتنینگ 1.2 متری دارای قابلیت شارژ گوشی بهمراه قاب قابلیت تشخیص فلز و کارت مغناطیسی قابلیت شارژ از فاصله 8 میلیمتری محافظت در برابر اتصال کوتاه ، جریان بالا ، حرارت بالا
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
مشاهده محصولات بیشتر
این محصولات و راهنمای آن روزانه بررسی و در صورت نیاز مجدد رتبه بندی می شوند ، محصولات بالا از نظر تیم کارشناسی یام بهترین هستند اما اگر به دلایل سلیقه ای از آن ها خوشتان نیامد گزینه های دیگری را می توانید در بخش زیر انتخاب نمائید.

شما که به دنبال خرید شارژر وایرلس بودید حتما به تکنولوژی علاقه مند هستید و تمایل دارید از محصولات جدید تکنولوژی استفاده کنید به همین منظور ما دو محصول پیشنهادی دیگر برای شما در قالب راهنمای خرید ارائه داده ایم . محصول اول اسپیکر بلوتوثی است که سالهاست در بازار وجود دارد البته ما به مدل های جدیدتر پرداخته ایم و همچنین اسکوتر برقی یکی از لوازم ورزشی و هیجان انگیز برای کودکان و بزرگسالان میتواند باشد.

قیمت خرید انواع شارژر بی سیم چقدر است ؟

شارژ های بی سیم بستگی دارد اورجینال باشد یا غیراصل و شما میتوانید قیمت های لحظه ای را در سایت ببیند.

بهترین مدل شارژر بی سیم چیست؟

در سایت و در بخش بالا بهترین مدل شارژ بی سیم را به شما معرفی و پیشنهاد کرده ایم.

New title

شارژر بی سیم باسئوس مدل WXCA-01

مشخصات

  • وزن
    25 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    Lightning
  • Wireless
  • شدت جریان خروجی
    2.0 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • توضیحات
    قابلیت شارژ هم به صورت وایرلس و هم سیمی توان 5 وات دارای کابل لایتینگ قابلیت شارژ بی سیم تمامی گوشی های دارای فناوری Qi
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر)
  • امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر)
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شارژر بی سیم باسئوس مدل Jelly 15W

مشخصات

  • وزن
    82 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wireless
  • USB Type-C
  • شدت جریان خروجی
    2.0 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • توضیحات
    شارژر وایرلس بیسوس WXGD-01 می‌تواند حداکثر با توان 15 وات گوشی شما را شارژ کند. بنابراین تمام گوشی‌هایی که از استاندارد Qi پشتیبانی می‌کنند می‌توانند بسته به نوع گوشی تا حداکثر از 15 وات توان بهره مند شوند. ولتاژ و شدت جریان ورودی به این شارژر برابر است با 5V~2A / 9V~2A / 12V~2A که می تواند با در نظر گرفتن این ورودی، خروجی های مختلفی با توان های متفاوت را در اختار شما بگذارد. چیپ هوشمند به کار رفته در پایه شارژ بی سیم Baseus WXGD-01 می‌تواند سرعت شارژی که مناسب گوشی شماست را شناسایی کند تا از ورود جریان زیاد یا کم جلوگیری شود. این شارژر قادر است تا با توان های 2.5W ، 5W ، 7.5W ، 10W و حداکثر 15W گوشی شما را شارژ کند. در نظر داشته باشید که شما می توانید از فاصله کمتر از 6 میلی متر به شارژ کردن وسایل خود پرداخته و طبیعتاً اگر این فاصله کمتر شود، قدرت اثربخشی شارژر بیشتر خواهد بود.
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر)
  • امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر)
  • فناوری Quick Charge 3.0
  • امکان شارژ بی‎‌سیم
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شارژر بی سیم بلکین مدل F7U052vf

مشخصات

  • وزن
    190 گرم
  • شدت جریان خروجی
    7.2 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شارژر بی سیم مدل EP-N5100BB

مشخصات

  • وزن
    100 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wireless
  • شدت جریان خروجی
    1.0 آمپر مخصوص موبایل
  • توضیحات
    سازگار با گوشی ها دارای قابلیت شارژ سریع دارای درگاه میکرو USB گوشی های سازگار: S9, S9+, Note8, S8, S8+, S7, S7 Edge, Note 5, S6 Edge+, S6, S6 Edge و سایر گوشی های سازگار با شارژ بی سیم دارای نشانگر LED شارژ سریع برای دستگاه های مجهز به این تکنولوژی سازگار با تمام گوشی های موبایل دارای تکنولوژی شارژ بی سیم Qi
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر)
  • امکان شارژ بی‎‌سیم
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شارژر بی سیم باسئوس مدل BSWC-P10

مشخصات

  • وزن
    75 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wireless
  • شدت جریان خروجی
    2.0 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • 1.6 آمپر مخصوص موبایل
  • توضیحات
    دارای قابلیت قطع خودکار شارژ بعد از شارژ کامل باطری در گوشی های سامسونگ و اپل توان خروجی 5W , 7.5W , 10W دارای شارژ سریع دارای کابل لایتنینگ 1.2 متری دارای قابلیت شارژ گوشی بهمراه قاب قابلیت تشخیص فلز و کارت مغناطیسی قابلیت شارژ از فاصله 8 میلیمتری محافظت در برابر اتصال کوتاه ، جریان بالا ، حرارت بالا
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شارژر بی سیم مومکس مدل UD2 Q.Dock

مشخصات

  • وزن
    81 گرم
  • توضیحات
    پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم QI دارای خروجی 10 وات در حالت حداکثری طراحی شده در زاویه ارگونومیک برای دید بهتر سازگار با انواع قاب و کیس گوشی دارای سیستم محافظتی 3 گانه Overheat / over-charging / short-circuit سازگار با گوشی‌های موبایل دارای فناوری شارژ بی‌سیم از قبیل iPhone X و Galaxy S8 همراه با 1 عدد کابل micro USB به طول 1 متر برای اتصال به شارژر بی‌سیم
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شارژ بی سیم یوسمز مدل CD120

مشخصات

  • وزن
    108 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wireless
  • شدت جریان خروجی
    3.4 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • توضیحات
    دارای 2 عدد سیم پیچ برای شارژ بی‌سیم. امکان شارژ بی‌سیم 2 دستگاه به صورت همزمان. سازگاری با تمام گوشی‌های دارای قابلیت شارژ بی‌سیم.
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر)
  • امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر)
  • شارژ ایمن (MultiProtect)
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شارژر بی سیم سامسونگ مدل EP-1300

مشخصات

  • وزن
    192 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • شدت جریان خروجی
    1.0 آمپر مخصوص موبایل
  • توضیحات
    دارای کلگی شارژ با قدرت 15w
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    شارژ ایمن (MultiProtect)
  • امکان شارژ بی‎‌سیم
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شارژر بی سیم اپل مدل MagSafe

مشخصات

  • وزن
    81.9 گرم
  • شدت جریان خروجی
    2.1 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • توضیحات
    سازگار با گوشی‌های AirPods Pro, AirPods with Wireless Charging Case and AirPods Wireless Charging Case Compatible with iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max, iPhone 12 mini, iPhone 12, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max, iPhone 11, iPhone SE (2nd generation), iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone XR, iPhone X, iPhone 8, iPhone 8 Plus این شارژر بی‌سیم به آداپتورهایی با حداکترتوان ۲۰ وات وصل می‌شود شدت‌جریان و ولتاژ خروجی این شارژر متناسب با آداپتور است
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ بی‎‌سیم
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شارژر بی سیم الدینیو مدل AW001

مشخصات

  • وزن
    102 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wireless
  • کابل همراه
    microUSB
  • شدت جریان خروجی
    1.0 آمپر مخصوص موبایل
  • 1.1 آمپر مخصوص موبایل
  • توضیحات
    سازگار با تمامی گوشی‌های موبایل دارای استاندارد Qi دارای چراغ LED مناسب جهت استفاده به عنوان چراغ خواب
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    شارژ ایمن (MultiProtect)
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شارژ ر بی سیم ای اس دی مدل H7

مشخصات

  • وزن
    63 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wireless
  • شدت جریان خروجی
    1.0 آمپر مخصوص موبایل
  • توضیحات
    شارژر بی سیم
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شارژر بی سیم سامسونگ مدل EP-P4300 Dou

مشخصات

  • وزن
    125 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • شدت جریان خروجی
    1.0 آمپر مخصوص موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ بی‎‌سیم
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شارژر بی سیم یوسمز مدل US-CD24

مشخصات

  • وزن
    56 گرم
  • شدت جریان خروجی
    2.4 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • توضیحات
    شارژ سریع جنس: PC طراحی ساده و شیک وزن کم
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شارژر بی سیم چویتک مدل T559-F

مشخصات

  • وزن
    30 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wireless
  • USB Type-C
  • شدت جریان خروجی
    2.0 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • 3.0 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • توضیحات
    شارژر وایرلس با توان خروجی 15وات جنس کریستالی براق و زیبا قابلیت شارژ تا فاصله ی 5میلی متر دارای کابل USB-A به USB-C همراه دارای آداپتور با قابلیت شارژ سریع و پاور دلیوری همراه
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر)
  • شارژ ایمن (MultiProtect)
  • امکان شارژ بی‎‌سیم
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید

شارژر بی سيم مدل SM-LMDB411

مشخصات

  • وزن
    160 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wireless
  • شدت جریان خروجی
    2.0 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • 1.6 آمپر مخصوص موبایل
  • توضیحات
    داخل پكيج پايه شارژ و يک دفترچه راهنما موجود است و كابلی قرار ندارد. شارژر وايرلس بدون ايجاد گرما مي باشد. تذكر:فقط از آداپتور هایی با شدت جريان 2A استفاده كنيد.
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر)
جهت استعلام قیمت و موجودی رو لینک زیر کلیک نمایید
5/5 - (395 امتیاز)